اخبار اداری و استخدامی

کمیته تدوین لایحه ساماندهی کارکنان دولت از امروز ۱۸ مهرماه رسماً فعالیت خود را شروع می‌کند

بابایی کارنامی خبر داد: آغاز فعالیت رسمی کمیته تدوین لایحه ساماندهی کارکنان دولت از ۱۸ مهرماه

نایب رییس اول کمیسیون اجتماعی مجلس، از آغاز فعالیت رسمی کمیته تدوین لایحه ساماندهی کارکنان دولت از ۱۸ مهرماه با حضور نمایندگان مجلس و سازمان اداری و استخدامی کشور خبر داد.

به گزارش شناسنامه قانون و به نقل از صفحه اینستاگرامی علی بابایی کارنامی، وی در تشریح آخرین وضعیت تدوین لایحه ساماندهی کارکنان دولت، گفت: قرار بر این شده است که از یکشنبه جلسات کمیته‌ای که در سازمان اداری و استخدامی کشور به منظور تدوین لایحه ساماندهی کارکنان دولت تشکیل شده است به طور رسمی برگزار شوند.

وی ادامه داد: قرار بر این شد که پیش‌نویس این لایحه در سازمان اداری و استخدامی کشور آماده شود که دیروز هماهنگی‌های لازم در این زمینه انجام شد.

بیشتر ببینید: تشریح روند تدوین لایحه ساماندهی کارکنان دولت در سازمان اداری و استخدامی کشور

وی تصریح کرد: در این جلسات این کمیته بنده و آقایان ولی اسماعیلی، عباس گودرزی، سلمان ذاکر، خلیل بهروزی‌فر و حسن لطفی از کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی حضور خواهیم داشت.

نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: تدوین این لایحه بحث بسیار مهمی بوده که هم دولت به آن پرداخته است و هم مجلس آن را به طور جدی پیگیری می‌کند، بنابراین باید بر اساس وعده‌ای که به مردم داده شده است در موعد مقرر یعنی بعد از اتمام ۴۵ روزی که برای سازمان اداری و استخدامی تعیین شده است، این لایحه به مجلس ارسال شود در غیر این صورت ناامیدی در سیستم اداری حاکم می‌شود.

نایب رییس اول کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، در پاسخ به اینکه چنانچه دولت در موعد مقرر لایحه را به مجلس ارسال نکند چه اتفاقی خواهد افتاد، تاکید کرد: بی‌تردید مشکلی در این زمینه ایجاد نخواهد شد چرا که هم دولت و هم مجلس درصدد هستیم که روند تدوین و تصویب این لایحه بسیار مهم را تسریع کنیم.

اخبار مربوط به طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت را از لینک زیر دنبال کنید:

[su_button url=”https://shenasname.ir/tag/%d8%b7%d8%b1%d8%ad-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%a7%d9%86%d8%af%d9%87%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%ae%d8%af%d8%a7%d9%85″ target=”blank” style=”noise” size=”11″ radius=”0″ icon=”icon: newspaper-o”]آخرین اخبار طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت[/su_button]

مطالب مرتبط:

13 دیدگاه

  1. سلام من سوالی دارم که سال ۷۹ آیا کارمندان دولت هم باید باز خرید میشدن یانه ، اگر نه پس لطفا ماهارو به حالت اول مون که شماره پرسنلی هم داریم برگردونید .خیلی تبعیض دیدیم .دولت که کوچک نشد هیچی فقط بجای ماها تمام فامیلای خودشونو آوردن استخدام کردن . خدا به حسابشون برسه .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام