فروشگاه کتاب استخدامی اداری ها
اخبار اداری و استخدامی

رییس جمهور بر ساماندهی استخدام کارکنان دولت تأکید کرد

رییس جمهور بر ساماندهی کارکنان تأکید کرد و تنوع در نحوه بکارگیری نیروی انسانی و پرداخت حقوق‌های متنوع و نامتناسب را پسندیده ندانست.

به گزارش شناسنامه قانون، رييس جمهور، روز یکشنبه در جلسه هیئت دولت در بخشی از سخنان خود موضوع ساماندهی نیروی انسانی و لزوم تحول در نظام اداری کشور را مطرح کرد.

آقای رئیسی در این رابطه گفت: تنوع در نحوه بکارگیری نیروی انسانی و پرداخت حقوق‌های متنوع و نامتناسب، پسندیده نیست و باید ساماندهی جدیدی با هدف اجرای عدالت ایجاد شود که در آن امور همه کارکنان دستگاه‌ها از جمله در زمینه پرداخت‌ها، آموزش و افزایش بهره‌وری، رصد و نظارت شود.

در صورت باز نشدن فیلم از این لینک ببینید

https://www.aparat.com/v/IsHYA

سابقه تأکید رییس جمهور بر ساماندهی کارکنان در جلسه رأی اعتماد وزیران

پیش از این، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در نوبت دوم سخنرانی خود در صحن علنی مجلس شورای اسلامی نیز به این امر تأکید کرده بود.

ایشان گفته بود: ما در مساله کارمندان در ادارات خرید خدمت، شرکتی، پیمانی، استخدام رسمی را داریم که در یک اتاق ۶-۷ نفر نشسته‌اند هم حقوق‌های آنها و هم ارتباطات سازمانی و کارهای سازمانی آنها متفاوت است بنابراین مساله کارکنان دولت جزو اولویت‌های ما است. یک وقتی هم یک نظام هماهنگ پرداخت در کشور تصویب شد که در ادارات به آن نظام ناهماهنگ پرداخت می‌گفتند حقیقت هم همین بود.

مطلب مرتبط:

47 دیدگاه

  1. درود برسید فاطمی اقای رئیسی بنده در اکثرادارات کار کردم و همیشه حقم پایمال شده از سال ۷۹ کار کردم ولی همیشه الویت با خانواده شهید وجانباز بوده همین الان برا شرکت گاز کار میکنم ی پسر جوون کم سن وسال که پدرشون هم جانباز هستش استخدام میشه ولی ما هیچ…من اصلا کاری ندارم استخدام بشه یا نه ولی ایا این از انصافه به نظرتون حق والناس گردنتون نمیاد من که حلال نمیکنم تو رو خدا با دیو باز به مسئله نگاه کنید ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام