اخبار اداری و استخدامی

کمیته تدوین لایحه ساماندهی کارکنان دولت از امروز ۱۸ مهرماه رسماً فعالیت خود را شروع می‌کند

بابایی کارنامی خبر داد: آغاز فعالیت رسمی کمیته تدوین لایحه ساماندهی کارکنان دولت از ۱۸ مهرماه

نایب رییس اول کمیسیون اجتماعی مجلس، از آغاز فعالیت رسمی کمیته تدوین لایحه ساماندهی کارکنان دولت از ۱۸ مهرماه با حضور نمایندگان مجلس و سازمان اداری و استخدامی کشور خبر داد.

به گزارش شناسنامه قانون و به نقل از صفحه اینستاگرامی علی بابایی کارنامی، وی در تشریح آخرین وضعیت تدوین لایحه ساماندهی کارکنان دولت، گفت: قرار بر این شده است که از یکشنبه جلسات کمیته‌ای که در سازمان اداری و استخدامی کشور به منظور تدوین لایحه ساماندهی کارکنان دولت تشکیل شده است به طور رسمی برگزار شوند.

وی ادامه داد: قرار بر این شد که پیش‌نویس این لایحه در سازمان اداری و استخدامی کشور آماده شود که دیروز هماهنگی‌های لازم در این زمینه انجام شد.

بیشتر ببینید: تشریح روند تدوین لایحه ساماندهی کارکنان دولت در سازمان اداری و استخدامی کشور

وی تصریح کرد: در این جلسات این کمیته بنده و آقایان ولی اسماعیلی، عباس گودرزی، سلمان ذاکر، خلیل بهروزی‌فر و حسن لطفی از کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی حضور خواهیم داشت.

نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: تدوین این لایحه بحث بسیار مهمی بوده که هم دولت به آن پرداخته است و هم مجلس آن را به طور جدی پیگیری می‌کند، بنابراین باید بر اساس وعده‌ای که به مردم داده شده است در موعد مقرر یعنی بعد از اتمام ۴۵ روزی که برای سازمان اداری و استخدامی تعیین شده است، این لایحه به مجلس ارسال شود در غیر این صورت ناامیدی در سیستم اداری حاکم می‌شود.

نایب رییس اول کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، در پاسخ به اینکه چنانچه دولت در موعد مقرر لایحه را به مجلس ارسال نکند چه اتفاقی خواهد افتاد، تاکید کرد: بی‌تردید مشکلی در این زمینه ایجاد نخواهد شد چرا که هم دولت و هم مجلس درصدد هستیم که روند تدوین و تصویب این لایحه بسیار مهم را تسریع کنیم.

اخبار مربوط به طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت را از لینک زیر دنبال کنید:

[su_button url=”https://shenasname.ir/tag/%d8%b7%d8%b1%d8%ad-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%a7%d9%86%d8%af%d9%87%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%ae%d8%af%d8%a7%d9%85″ target=”blank” style=”noise” size=”11″ radius=”0″ icon=”icon: newspaper-o”]آخرین اخبار طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت[/su_button]

مطالب مرتبط:

13 دیدگاه

  1. با سلام
    آیا امکان اینکه در این لایحه جابجایی کارمندان از تهران به شهرستانهای خود دیده شود وجود دارد یا نه لطفا اگر اطلاعاتی وجود دارد پاسخ دهید.
    قبلا متشکرم

  2. لطفا به گوش رئیس محترم کمیسیون اجتماعی مجلس جناب دکتر اسماعیلی برسانید که درلایحه ساماندهی کارکنان دولت تعیین تکلیف کارکنان با قرارداد انجام کار معین که بیش از ۱۵ سال در دستگاههای دولتی و وابسته به دولت کار میکنند دیده شوند با این وصف که از همین نیروها در دستگاهها بعنوان کارشناسان خبره یاد میکنند . و نیمی از عمر خویش را صرف امور کرده اندو فقط صحبت از نیروهای شرکتی نباشد . الهی آمین یا رب العالمین

  3. لطفا به گوش رئیس محترم کمیسیون اجتماعی مجلس جناب دکتر اسماعیلی برسانید که درلایحه ساماندهی کارکنان دولت تعیین تکلیف کارکنان با قرارداد انجام کار معین که بیش از 15 سال در دستگاههای دولتی و وابسته به دولت نیروها بعنوان کارشناسان خبره یاد میکنند . الهی آمین یا رب العالمین

  4. به شخصه حاضرم برای تبدیل وضعیت آزمون بدم برای دستگاهی که سالها کار کردم و زحمت کشیدم اما استرس اینکه سر سال چی میشه رو نداشته باشم

  5. با سلام . پیگیری همه دلسوزان محترم مزید امتنان است اما تبدیل وضعیت ایثارگران با 25000 نفر بعد از دو سال در ابتدای کار بوده و بعد از اینهمه برو و بیا تازه میگن مشکل تامین اعتبار داریم و موضوع راکد مانده است . تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی که بالغ بر یک میلیون نفر می باشد و چندین برابر نیروهای ایثارگر است چطور و با چه بودجه ای قابل انجام است ؟

    1. سلام بودجه برای این کارکنان در هر سال دیده شده و به آنها تعلق میگیردشاید کمی اضافه بشود در دریافتی ها بهیچ عنوان بار مالی اضافی ندارد.مگر اینگه چارت سازمانی را بخواهند بهانه قرار دهند که الحق و النصاف همه کارکنان در چارت سازمانی دارند کار میکنند فقط عنوان قرارداد باعث تبعیض و نارضایتی و عدم انگیزش در سازمان ها بوجود آورده.

  6. خدا کنه برای کارکنان نهادهای عمومی غیر دولتی هم فکری اندیشه بشه و شناسه های استخدامیشون صادر بشه. امیدواریم این سرو سامان دادن های برای همه کارکنان به عدالت باشد و برای جناب دکتر لطیفی تیم همراه ایشون هم دعا میکنیم تا موفق باشند در اچرای این تصمیم.

  7. درود بر نمایندگان و دولتمردان باشرف و انقلابی که با آمدنشون ریشه ظلم و فساد داره ریشه کن میشه

    اجرتی همین طرح دست خیلی از سودجویان را از رسیدن به بیت المال و جیب کارگران و کارمندان قطع میکنه و رضایت و امید را به جامعه تزریق مینه

  8. امیدواریم تصمیمی اتخاذ شود که نیروها از این پس با خود ادارات قرار داد ببندند و پول های بیت المال که حق مردمند بیهوده هدر نرود دولت یک پول اضاف به پیمانکار میدهد،نگهبان یا نیروی که در ادارات برای اداره کار میکند از خود اداره حقوق بگیره و امنیت شغلی داشته باشد چون بنده خداها قسط دارند برنامه ریزی کردند برای آیندشون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام