0 امتیاز
8.8هزار بازدید
در انتصاب مدیران توسط
ویرایش شده توسط
سلام.

آیا کارشناس مسئول مدیر حرفه ای محسوب میشه؟

فوق العاده مدیریت بهش تعلق میگیره.

3 پاسخ

0 امتیاز
توسط (21.1هزار امتیاز)

با سلام.

کارگزین مسئول مشمول دریافت فوق العاده مدیریت نمی باشد . اضافه می نماید کارشناس مسئول شاغل در واحدهای مدیریت، دفتر و اداره کل در صورتی که در تشکیلات مصوب بر کار یک یا چند کارمند دیگر نظارت داشته باشد از فوق العاده مدیریت در سطح معاون اداره برخوردار می گردد.

سوال شده مارس 20, 2021 در انتصاب مدیران توسط سهزاب حق مدیریت کارشناس مسئول
توسط
بله تعلق میگیرد من کارشناس مسئول نمایندگیم و شاملم میشه به اندازه معاون اداره
0 امتیاز
توسط
جزو مدیران پایه و میدانی میباشد
0 امتیاز
توسط (5.0هزار امتیاز)

سلام علیکم

قسمت اول

بر اساس مفاد ماده یک دستورالعمل نحوه انتخاب و انتصاب مدیران حرفه‌ای خیر

– مدیران ارشد: آن دسته از مدیرانی می باشند که وظیفه سیاست گذاری، خط مشی گذاری، برنامه ریزی کلان، هدایت و نظارت عالیه بر عملکرد دستگاه را در واحدهای ستادی به عهده دارند.

– مدیران میانی: به آن دسته از مدیرانی اطلاق می شود که وظیفه هماهنگی، ایجاد ارتباط بین سطوح عالی (مقامات) و یا مدیران ارشد را در واحدهای تسادی به عهده دارند. مانند مدیران کل و معاونین آنان، معاونین سازمان ها، مؤسسات دولتی و مراکز مستقل و سمت های مدیریتی هم سطح آنها.

– مدیران پایه: به آن دسته از مدیرانی اطلاق می شود که وظیفه اجرای سیاست ها، خط مشی ها و برنامه های سازمانی را در واحدهای ستادی بر عهده دارند. مانند: رؤسای ادارات، رؤسای گروه ها و سمت های مدیریتی همسطح آنها.

– مدیران عملیاتی: شامل مدیران آن دسته از واحدهای عملیاتی یا اجرایی دستگاه های اجرایی نظیر مدارس، بیمارستان ها، ورزشگاه ها، موزه ها، مراکز فنی و حرفه ای و مراکز نگهداری معلولین هستند که تولید، تأمین و ارایه خدمات اصلی و نهایی دستگاه را به عهده دارند.

قسمت دوم

در صورتی که در تشکیلات مصوب آن سازمان پست کارشناس مسئول پیش‌بینی شده باشد و در زیر مجموعه آن پست‌های سازمانی دیگری قرار گرفته باشد و در آن واحد پست سازمانی معاون اداره وجود نداشته باشد و عملاً کارشناس مسئول وظایف سازمانی معاون اداره را بر عهده داشته باشد در آن صورت پست کارشناس مسئول همتراز پست سازمانی معاون اداره خواهد بود و به تبع بر اساس مصوبه شماره 39832/ت58928هـ مورخ 1400/04/13 هیئت محترم وزیران با موضوع افزایش جداول فوق العاده مدیریت فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری از فوق العاده مدیریت موضوع تبصره 2 ماده 65 قانون مذکور در سطح معاون اداره بهره‌مند می‌گردد.

سوالات مشابه

...