0 امتیاز
7.1هزار بازدید
در حق بیمه و بازنشستگی توسط
ویرایش شده توسط
با سلام. سنوات دوران تحصیل جز سابقه کار و بازنشستگی محسوب می شود یا خیر؟

3 پاسخ

0 امتیاز
توسط (21.1هزار امتیاز)

سلام. تبصره ماده (105) قانون مدیریت خدمات کشوری را ببینید:

«تبصره- مدت خدمت کارمندانی که در ابتداء یا حین خدمت به تحصیل مقاطع رسمی آموزشی یا معادل آن اشتغال می یابند و از مزایای تحصیلات مربوطه بهره مند می شوند جزء سابقه خدمت برای بازنشستگی منظور نمی‌گردد. مگر آن که همراه با تحصیل حداقل سه چهارم از وقت اداری را به انجام وظایف محوله اشتغال داشته باشند، مأموریتهای تحصیلی و تعهدات خدمتی تحصیلی با رعایت ماده (۶۱) این قانون با موافقت سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور انجام می گیرد.»

توسط
با سلام،
اگر بورسیه دهنده در زمان تحصیل، بیمه مربوط به کمک هزینه تحصیلی را رد کرده باشد چطور؟ بنده سال 71 در مقطع کارشناسی ارشد بورسیه تحصیلی بودم و ماهانه مبلغ 8 هزار تومان بابت کمک هزینه تحصیلی دریافت می کردم که طبق استعلام از تامین اجتماعی، بیمه آن رد می شده است چون به ما دفترچه بیمه داده بودند. بعد از تخصیل هم برای انجام تعهد سه برابر، استخدام شده ام. آیا دو سال و نیم تحصیل جزو سابقه کار بنده محسوب می شود؟ البته بنده تمایلی ندارم که محسوب شود.
توسط
بنده دو سال   در زمان تحصیل  بیمه پرداخت میشد و تعهد دادم که در مقابل   دو  برابر  در منطقه محروم  خدمت کنم حالا  ایا جزء   سنوات  خدمت هست یا نه
توسط
بنده بورسیه تحصیلی  وزارت راه و شهرسازی. بودم و تعهد. دادم و درضمن حقوق می‌گرفتم و بیمه. هم. رد. شده  و سه. برابر مدت. تحصیل. در منطقه. محروم. بودم
0 امتیاز
توسط
خدایش  رزمندگان  باید حقوقمون کمترهمه باشه فکره ابروی رزمندگان باشن
0 امتیاز
توسط
بله طبق تفاهم نامه میان سازمان تامین اجتماعی و سازمان دانشجویان وزارت علوم دانشجویان شاغل به تحصیل میتوانند از مزایای بیمه که در قانون آمده به منظور سوابق بیمه از آن  بهره مند گردند .

سوالات مشابه

0 امتیاز
2 پاسخ 3.7هزار بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 360 بازدید
...