مصوبه نصاب معاملات سال ۱۴۰۵ قانون برگزاری مناقصات
تصویبنامه شماره ۲۰۸۷۷/ت۲۵۶۳۴هـ مورخ ۱۱/۰۳/۱۴۰۵
تصویبنامه تعیین حد نصاب معاملات سال ۱۴۰۵ موضوع قانون برگزاری مناقصات
شناسنامه قانون- تصويب نامه در خصوص تعيين نصاب معاملات سال ۱۴۰۵ موضوع ماده (۳) قانون برگزاری مناقصات طی شماره ۲۰۸۷۷/ت۲۵۶۳۴هـ مورخ ۱۱/۰۳/۱۴۰۵ ابلاغ شد.
به گزارش مجله کارگزینی، متن کامل این تصویبنامه بهشرح زیر است:
وزارت امور اقتصادی و دارایی
هیئت وزیران در جلسه ۲۷/۲/۱۴۰۵ به پیشنهاد وزارت امور اقتصادی و دارایی و به استناد تبصره (۱) ماده (۳) قانون برگزاری مناقصات -مصوب ۱۳۸۲- و ماده (۴۳) قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (۲) مصوب ۱۳۹۳ تصویب کرد:
۱- نصاب معاملات موضوع ماده (۳) قانون برگزاری مناقصات مصوب ۱۳۸۳ به شرح زیر تعیین میشود:
الف- معاملات کوچک: معاملاتی که مبلغ معامله تا سقف مبلغ چهار میلیارد و دویست و سی میلیون (۴.۲۳۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال باشد.
ب- معاملات متوسط: معاملاتی که مبلغ معامله بیشتر از سقف معاملات کوچک بوده از مبلغ چهل و دو میلیارد و سیصد میلیون (۴۲.۳۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال تجاوز نکند.
ج- معاملات بزرگ: معاملاتی که مبلغ برآورد اولیه آ«ها بیش از مبلغ چهل و دو میلیارد و سیصد میلیون (۴۲.۳۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال باشد.
۲- نصاب معاملات موضوع بند (۱) به موجب ماده (۴۲) قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (۲) به مواردی که به صورت مزایده انجام میشود، تسری مییابد.
محمدرضا عارف- معاون اول رئیسجمهور












واقعا متاسفم آفت مملکت و هر حکومتی بی نظمی در اون حکومت ومملکته شما عمدا دارید باعث بی نظمی و بهم ریختگی تو سیستم میشید عجب!! یه حدنصاب ولی تمام استانا و دستگاههای اجرایی و۹۰ میلیون به این مصوبه نیاز دارن اونم در موقع مقرر
خرداد ماه داره به نیمه میرسه واقعا قصد ابلاغ ندارن؟؟؟
سلام چرا حدونصاب سقف معاملات سال ۴۰۵را اعلام نمیکنید دلیل این کار چیه ؟کلی اسناد بدون تعین تکلیف در ادارات مونده ترا خدا این مبالغ حدونشاب سقف معاملاترا معین کنید
بابا این اعداد رو چرا نمیگیرد کلی شرکت پیمانکاری منتظر این ارقام هستند
چرا آنقدر بی مسیولیت هست این حکومت
سه ماه از سال داره میره کلی مناقصه برگزار شده ولی حدنصاب معاملات معلوم نیست معلوم نیست چرا اعلام نمیکنید حتما منتظر ….
سلام …. اگر حد نصاب معاملات 1405 تعیین شده، پس چرا ابلاغ نمیشه؟ امروز 3 خرداده!!!
لطفا اصل مصوبه را نیز منتشر کنید
سلام چرا مبالغ نصاب معاملات نگذاشتید؟