0 امتیاز
8.1هزار بازدید
در آموزش کارکنان و مدارک تحصیلی توسط
ویرایش شده توسط
سلام چرا وزارت آموزش وپرورش بخشنامه اعمال مدرک های دوم را به ادارات استان ها ارسال نمی کند ؟

مگر در مجلس تصویب نشده و۵۰۰هزار میلیارد بودجه هم در نظر نگرفته شده ؟پس چرا

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط (21.0هزار امتیاز)

با سلام. در مجلس تصویب شده ولی نیازمند تأیید شورای نگهبان است.

متن طرح مصوب مجلس در تاریخ 31 اردیبهشت ماه 1399 تحت عنوان «طرح تنظیم برخی مقررات مالی، اداری و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش» به شورای نگهبان فرستاده شده است. از تاریخ وصول این طرح، آن شورا 10 روز فرصت اعلام نظر دارد که در صورت ضرورت، 10 روز دیگر هم قابل تمدید است (یعنی حداکثر 20 روز).

بعد از این زمان و در صورت تأیید شورای نگهبان، چند روزی برای ابلاغ و اجرا در نظر بگیرید.

توسط
سلام
مگر اعتبار مالی مدرک تحصیلی ۲۱ اسفند ۹۸ در مجلس تصویب نشد و به شورای نگهبان ارجاع داده شد چرا دوباره در اردیبهشت در مجلس تصویب شد  و پاسخ شورای نگهبان برای ۲۱ اسفند چه بود ؟؟؟؟
توسط
سلام :آیا من که پس از نزدیک 2سال از اخذ مدرکم که مرتبط است میگذرد و3ماه دیگه بازنشست میشم تکلیفم چیه ؟اگه بعد از باز نشست شدن اعمال مدرک تایید شود  شامل من هم میشه؟اگر محدودیت خلاف شرع است پس چرا تایید نمی کنند؟خدایا از این بی عدالتی به تو پناه می بریم.
توسط
چون معلمان همیشه به اصولگرایان رای نداده اند شورای نگهبان همیشه مخالف فرهنگیان بوده است
توسط
بخشنامه ظالمانه و واهی نوبخت، 170061 به تاریخ 93/12/24خلاف قانون شرع  ، عرف ، قانون اساسی، سند تحول بنیادین و خلاف نظر رهبری هست!!! چرا این ظلم این قدر حامی دارد و باطل نمی شود ؟نوبخت بگرد دنبال یک پاسخ قانونی(شرع ، عقل وعرف ) برای دادگاه الهی!!!!!
توسط
باسلام.شورای محترم نگهبان و مجلس محترم شورای اسلامی .
 من یک  فرهنگی که با هزار مشکل و زدن از شکم خانواده و افزودن بر مشکلات بیشمار معیشتی موجود ، برای دانش افزایی خود ادامه تحصیل داده و طبیعتا مستحق برخورداری از افزایش ناچیز آن نیز هستم، آنهم در این برهه ی حساس و مشکلات مالی و ...، اینک محروم شدن از اعمال مدرکم‌ وماندنش در دستم با شعار مقام و منزلت معلم ساز کار است ؟! آیا اعمال مدرک یک معلم که بخاطر دانش افزایی و افزودن بر بهره وری کار است ، باید از نظر شورای محترم نگهبان مردود باشد؟!  آیا شعار عدالت اسلامی با اینکه عده ای چندین(۴) مدرک اعمال کرده اند و حالا بقیه برای مدرک دوم با هزینه های بالای تحمیل شده ی تحصیل مانده اند، همخوانی دارد؟! آیا کسی جوابگوی حق زن و فرزندان ما هست؟!   ما هم می توانستیم بجای ادامه تحصیل ،به دلالی و شغل دوم ،که موجب بی انگیزگی در کار آموزش و گرفتن انرژی لازم در بازدهی می شد ، پرداخته و مالی جمع میکردیم تا اینگونه جهت اعمال یک مدرک با افزایش۲۰۰  الی ۳۰۰هزار تومانی ، چنین درمانده و خوار نگردیم؟!!
می توانستیم ،اما شأن معلم و دانش افزایی به هدف خدمت مفید تر به جامعه و سرزمین اسلامی مان را برگزیدیم ، پس این حق ما نیست.   لطفا در این مورد تا دیر نگشته تجدید نظر فرمایید.
از مقامات کشور و مقام عظمای ولایت استمداد میطلبیم.
توسط
یاعلی مدد یاحق یا حسین یا ابوالفضل عباس  کاملا درست خدایا تو فریاد رسی فریاد رس آمین یا رب العالمین
توسط
احسنت برشما این حرف شما واقعا درست است. زمانی که فرهنگیان برای جناب روحانی دست وپا  می شکوندند تا بر کرسی رییس جمهوری بشیند یادتون که نرفته . دیگه چه انتظاری از شورای نگهبان دارید فرهنگیان محترم. بنده حق میدم به شورای نگهبان  که نسبت به فرهنگیان بی مهری می کند البته خودم هم یکی از خواهان اعمال مدرک هستم ولی باید باشما بسوزم بخاطر نادانی فرهنگیان که درست رأی ندادند.
توسط
متاسفانه از ماست که برماست. هر ظلمی که ازسوی وزارت اموزش وپرورش وشورای نگهبان  در حق ما فرهنگیان می شود از خود ماست. بزار رک حرفمو بزنم. ۱_وقتی انتخابات ریاست جمهوری دولت یازدهم ودوازدهم بود نگاه کنید چه کسانی رییس ستاد انتخاباتی جناب روحانی بودند؟ مگر غیر از فرهنگیان بودند؟ ۲_ وقتی مرحله انتخابات آغاز می شود نگاه کنید مگر غیر از فرهنگیان نیست که سینه سپر می کنند ودرصف اول خادمین شورای نگهبان قرار می گیرندو خودرا محکم به پشت صندوق آراء می چسبونند .و وقت طلایی خودرا که باید در کنار خانواده به سربرند صبح تانیمه شب مشغول حمالی برای دولت  سپری می کنند؟
پس یکی بیاد جواب این همه زحمات فرهنگیان راهم بده ، پس کو؟  کجایند آنهایی که دم از خدمت به فرهنگیان  می زدند؟ وقتی که خرشون از پل گذشت دیگه معلم را عوض چغندر هم حساب نمی کنند. پس این توصیه ازمن به فرهنگیان : از گذشته دولت ها درس عبرت بگیرید پای هیچ انتخابات و منصبی نروید وخودرا مضحکه دولت وشورای نگهبان نکنید  که هرروز بدتر از دیروز برایتان می شود.  اگه دو ریال به حقوقتون با هزار منت اضافه می کنند بدونید که ده برابر آن باید یک کالا بخری . الان هم طرح تحول بنیادین که چندین سال است مسکوت مانده یکش بخاطر همون اعمال مدرک تحصیلی شما فرهنگیان عزیز است که حاضر نیستند پا پیش بگذارند اینا همانهایی بودند که موقع انتخابات می گفتند ما حامی فرهنگیانیم والان دارند به ریش ما می خندند . پس فقط به کار آموزشی خود لطفا بپردازید و  دور انتخابات آینده را خط بکشید شاید سرشان به سنگ بخورد برگردند ودر حق شما لطفی کنند. وسلام
توسط
بهشون بگيد غلط كرديم درس خونديم به شدت پشيمانيم اين لار اعمال كنيد قسم مي خوريم ديگه درس نخونيم
توسط
دوست عزیز چرا اینجوری بخودت توهین می کنید اونا غلط کردن وبدان ظلم هیچوقت پایدار نبوده

سوالات مشابه

...