0 امتیاز
202 بازدید
در طبقه بندی مشاغل توسط
با سلام اینجانب دارای مدرک دکتری هستم و برای اشتغال در شغلی که مدرک تحصیلی فوق لیسانس میخواستند، پذیرفته شده و شروع بکار نمودم. آیا پس از استخدام میتوانم درخواست اعمال مدرک دکتری را در حکم کارگزینی بدهم ؟

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط (5.0هزار امتیاز)

سلام علیکم

در صورت رعایت بخشنامه ضوابط احتساب آثار استخدامی مدارک تحصیلی اخذ شده توسط کارمندان در حین خدمت موضوع: ممنوعیت اعمال مدرک تحصیلی دوم کارمندان امکان پذیر خواهد بود.

۱- با توجه به اختیارات این شورا در تصویب شرایط تصدی مشاغل از لحاظ معلومات، تحصیلات، تجربه، مهارت و دوره‌های آموزشی مورد نیاز برای هر شغل و الزام دستگاه‌های اجرایی به رعایت این شرایط در انتصاب کارمندان به مشاغل (موضوع ماده ۷۰ قانون مدیریت خدمات کشوری و تبصره یک آن)، آثار استخدامی مدارک تحصیلی مأخوذه نسبت به مدارک تحصیلی ارائه‌شده در بدو استخدام کارمندان رسمی و پیمانی، تنها برای یک مقطع تحصیلی بالاتر (زیردیپلم به دیپلم، دیپلم به فوق‌دیپلم، فوق‌دیپلم به کارشناسی، کارشناسی به کارشناسی ارشد و کارشناسی ارشد به دکترا)، با رعایت شرایط ذیل قابل احتساب می‌باشد:

الف- رشته و مقطع تحصیلی بالاتر در شرایط احراز شغل مورد تصدی کارمند پیش‌بینی شده باشد.

ب- کارمند قبل از شروع به تحصیل با توجه به رشته و مقطع تحصیلی پیش‌بینی شده در شرایط احراز شغل، و نیاز دستگاه به سطح بالاتر تحصیلی موافقت کتبی دستگاه را با ادامه تحصیل خود جلب نموده باشد.

و.....

سوالات مشابه

...