0 امتیاز
5.3هزار بازدید
در حقوق و مزایا توسط

با سلام

با سلام . به تفکیک موارد را به استحضار شما می رسانم

1-از نیروهای انتقالی از نیروهای مسلح (وزارت دفاع) به وزارت صنعت و معدن بوده که مهر ماه سال 98 به صورت مامور منتهی به انتقال منتقل گردیده ام. یعنی تا پایان سال 98 به صورت مامور و از ابتدای سال 99 به صورت انتقال دائم، منتقل گردیده ام.

2-طبق قانون نقل و انتقالات برنامه و بودجه تا پایان سال 98 حقوق اینجانب از سوی  دستگاه مبدا پرداخت گردیده است.

3-جهت انتقال دائم فرم شماره یک و دو ردیف انتقال حقوقی از به همراه حکم دستگاه مبدا (که از آن حقوق پرداخت می­شده است) و حکم اینجانب در دستگاه مقصد (که حقوقی دریافت ننموده ام و صرفا جهت پیش بینی اعتبار بودجه صادر شده است) در آبان ماه 98 به سازمان مدیریت و برنامه ریزی ارائه گردیده است (جهت انتقال اعتبار ردیف حقوقی)

4- در راستای بند 3

4-1-حکم کارگزینی اینجانب در دستگاه مبدا شامل حق شاغل، حق شغل، فوق العاده مدیریت، فوق العاده تخصص، فوق العاده ویژه، فوق العاده سختی کار، تفاوت جزء یک، کمک هزینه عائله مندی و فوق العاده بدی آب و هوا در مناطق کمتر توسعه یافته بوده است. مبلغ حکم اینجانب 41761723 بوده است.

4-2-حکم صادر شده در دستگاه مقصد در آبان 98 جهت ارائه به سازمان مدیریت و برنامه ریزی شامل حق شاغل، حق شغل، فوق العاده بدی آب و هوا، فوق العاده ویژه، فوق العاده شغل، تفاوت بند ی تبصره 12، تفاوت جزء یک بند الف تبصره 12 بوده است. مبلغ حکم اینجانب 28006086 بوده است. لازم به ذکر است که با این حکم حقوقی نگرفته و جهت ارائه به سازمان مدیریت و برنامه ریزی بوده است.

5- فرودین ماه 99 دستگاه مقصد برای اینجانب حکم صادر کرده است که همان حکم اشاره شده در بند 4-2 را با در نظر گرفتن ضریب افزایش 50 درصدی حقوق و سپس ضریب 15 درصدی صادر نموده است که در این حکم صادره  تفاوت بند ی تبصره 12 مقدارش صفر لحاظ شده است. در ضمن با افزایش حقوق حکم من به میزان حدود  42001723 گردیده است.(علت را از کارگزینی جویا شدم میگویند چون امتیاز آن در حکم محل کار قبلی صفر بوده است)

 اختصاص مبلغ صفر به تفاوت بند ی تبصره 12  باعث شده است که بنده به میزان حدود سیصد هزارتومان از افرادی که قبلاً در آن سازمان بوده و سابقه و امتیازات حق شغل و حق شاغل اینجانب با آنها کاملا یکسان است(همتراز با بنده می باشند)، کمتر دریافت نمایم. . آیا این موضوع بدور از انصاف نیست.در این خصوص راهنمایی فرمایید. 

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط
با سلام

در سال 1399 در صورتی که جمع حقوق که شامل کسورات بوده ( حقوق مبنا+ فوقالعاده شغل+ افزایش سنواتی+تفاوت حداقل حقوق) به اضافه فوق العاده ماده 6 که حق جذب و فوق العاده ویژه کارشناسی کمتر از مبلغ 28 میلیون ریال باشد مابالتفاوت در تفاوت تطبیق جز 1 بند الف تبصره 12 می بایستی درج گردد.
توسط
مجموع این چند آیتم نباید کمتر از یک و هفتصد باشه نه دو هشتصد

سوالات مشابه

...