0 امتیاز
11.3هزار بازدید
در تعطیلات و مرخصی توسط
سلام وقت بخیر لطفا بفرمایید که با توجه به اینکه من کارمند رسمی با بیمه تامین اجتماعی هستم بعلت کرونا در استعلاجی هستم وضعیت محاسبه مرخصی من به چه شکلیه آیا نیاز به کمیسیون هست از چندروز به بعد نیاز به کمیسیون میباشد .از راهنمایی شما متشکرم.

3 پاسخ

0 امتیاز
توسط
 
بهترین پاسخ
با سلام،

1⃣ مطابق مفاد مواد (۲۱) الی (۲۳) آیین نامه مرخصیها :

«مستخدمی که بیمار شده و بیماری مانع خدمت وی باشد باید مراتب را در کوتاهترین مدت به واحد متبوع خبر دهد و استعلاجی را در اولین روز مراجعه و در موارد (۱۰) روز و بیشتر در پایان روز دهم ارائه کند.»

2⃣ حسب مفاد ماده (۲۲) و تبصره های آن پزشک معتمد دستگاه یا سازمان های منطقه ای بهداشت، صلاحیت تأیید و یا عدم تأیید مرخصی استعلاجی را دارند.

3⃣ مطابق مفاد تبصره (۲) ماده (۸۴) قانون مدیریت خدمات کشوری :

«کارمندان دستگاههای اجرائی طبق گواهی و تأیید پزشک معتمد حداکثر از چهار ماه مرخصی استعلاجی در سال استفاده خواهند نمود.»

بیماریهای صعب‌العلاج به تشخیص وزارت بهداشت‌، درمان و آموزش پزشکی از محدودیت زمانی مذکور مستثنی می‌باشد و مقررات مربوط در آئین‌نامه این فصل پیش‌بینی می‌گردد.
0 امتیاز
توسط
سلام

پرداخت حقوق ایام استعلاجی کارمندان رسمی مشمول تامین اجتماعی به عهده دستگاه اجرایی است  ضمنا با توجه به شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از سرایت آن به همکاران موضوع متفاوت می باشد چون مصوبه است اینقبیل از افراد سر کار نروند بنابراین در این شرایط حساس موضوع متفاوت از شرایط عادی می باشد
توسط
کارمندان پیمانی چی؟
سوال شده ژوئیه 11, 2020 در تعطیلات و مرخصی توسط بی نام مرخصی. استعلاجی
توسط
سلام،کمیسیون بعد از چند روز مرخصی استعلاجی رو تایید میکنه؟؟؟
0 امتیاز
توسط
سلام وقت بخیر

بنده کارمند شهرداری  هستم بنده با توجه به مبتلا شدن همسر و پدر ومادرم عزیزم به کرونا مجبور شدم به خاطر مراقبت در خانه بمانم مرخصی بنده چگونه است

سوالات مشابه

0 امتیاز
2 پاسخ 29.3هزار بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 13 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 784 بازدید
سوال شده دسامبر 22, 2021 در مرخصی زایمان و استعلاجی توسط حسینی
...