0 امتیاز
588 بازدید
در آموزش کارکنان و مدارک تحصیلی توسط

با سلام. سؤالات آزمون جامع گواهینامه‌های نوع دوم آموزشی چند بخش است و توسط کدام مرجع طراحی می شود؟ مواد این آزمون کدام است؟

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط
 
بهترین پاسخ

با سلام.

مطابق ماده (۷) دستورالعمل نحوه احتساب و تطبیق آموزش‌های کارمندان دولت و نحوه بررسی، تأیید و صدور گواهینامه‌های نوع دوم" موضوع بخشنامه شماره ۳۱۱۴۶/۹۰/۲۰۰ مورخ ۴/۱۲/۱۳۹۰ معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی (وقت) رییس جمهور، سئوالات آزمون جامع برای هر شغل از دو بخش عمومی و تخصصی تشکیل شده که بخش تخصصی آن از مجموع سرفصل ها و محتوای دوره‌های آموزشی تعیین شده استاندارد آموزشی مشاغل عمومی و اختصاصی و بخش‌ عمومی آن از محتوای آموزش‌های مصوب فرهنگی- عمومی و مدیریتی به نسبت تعیین شده قابل احتساب برای اخذ گواهینامه طراحی می‌شود.

سئوالات مدیریتی برای کارمندانی است که دوره‌های مدیریتی برای آنان بعنوان ساعات گواهی نامه نوع دوم مورد محاسبه قرار گرفته است.

اضافه می‌نماید: بخش های عمومی و مدیریتی از سرفصل ها و محتوای آموزش های عمومی و مدیریتی ابلاغی از سوی این سازمان است که سئوالات آن توسط مرکز آموزش مدیریت دولتی طراحی می شود و بخش تخصصی از سرفصل ها و محتوای دوره های آموزشی تعیین شده برای مشاغل اختصاصی است که طراحی سئوالات این بخش به عهده دستگاه اجرایی می باشد.

منبع: سایت سازمان اداری و استخدامی کشور

سوالات مشابه

...