آزمون تعیین صلاحیت
سازمان ملی استاندارد ایران

همترازی مشاوران سازمان ملی استاندارد با مقام معاون وزیر

همترازی مشاوران سازمان ملی استاندارد با مقام معاون وزیر

سازمان ملی استاندارد ایران درخواست همترازی نیمی از مشاوران این سازمان با مقامات موضوع بند (ه) ماده (۷۱) قانون مدیریت خدمات كشوری (همترازی با مقام معاون وزیر) را به کمیسیون امور اجتماعی و دولت الکترونیک هیئت دولت ارائه نموده است.

به گزارش شناسنامه قانون و به نقل از «پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت» نیمی از پست های مشاور رؤسای سازمان‌های مستقلی که در راس آن‌ها معاون رئیس‌جمهور قرار دارد به استناد مصوبه هیئت وزیران، می‌توانند همتراز مقامات موضوع بند (هـ) ماده (۷۱) قانون مدیریت خدمات کشوری (همترازی با مقام معاون وزیر) محسوب شوند.

به استناد مواد (۲) و (۳۷) قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد ایران که در تاریخ ۱۱ مهر ۱۳۹۶ از سوی مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید، وظایف و امور محوله به سازمان ملی استاندارد ایران افزایش و ارتقا یافته و رئیس این سازمان، همتراز مقامات مندرج در بند (ج) ماده (۷۱) قانون مدیریت خدمات کشوری (همترازی با مقام وزیر) تعیین گردیده است.

لذا به استناد مصوبه فوق و به تبع همترازی رئیس سازمان ملی استاندارد، نیمی از پست‌های مساور رئیس سازمان نیز همتراز مقامات موضوع بند (هـ) ماده (۷۱) قانون مدیریت کشوری خواهند بود.

از آنجایی که اجرایی نمودن این امر، مستلزم اخذ مصوبه هیئت وزیران است بنابراین سازمان ملی استاندارد ایران درخواست بررسی و تصویب همترازی نیمی از مشاوران این سازمان با مقامات مورد اشاره را به هیئت دولت ارائه نموده است.

مقررات مرتبط:

همترازی معاونین سازمان ملی استاندارد ایران

همترازی رئیس سازمان ملی استاندارد ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام