آزمون تعیین صلاحیت
وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

نحوه افزایش حقوق سال ۱۴۰۲ کارکنان قرارداد مشاغل کارگری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

نحوه افزایش حقوق سال ۱۴۰۲ کارکنان قرارداد مشاغل کارگری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (بخشنامه شماره ۱۳۶/۱۰۰ مورخ ۱۹/۰۲/۱۴۰۲ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی)

رئیس/ سرپرست محترم دانشگاه/ دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی…

رئیس محترم انستیتو پاستور ایران

رئیس محترم صندوق رفاه داشجویان وزارت بهداشت

رئیس محترم مرکز آموزشی، تحقیقاتی و درمانی قلب شهید رجایی

رئیس محترم مرکز قلب تهران

رئیس محترم مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی دکتر مسیح دانشوری

به استناد ماده (۶۲) و تبصره (۱) ماده (۳۲) آیین نامه اداری و استخدامی کارکنان غیرهیأت علمی و با توجه به بخشنامه شماره ۲۹۶۱۳۷ مورخ ۲۹/۱۲/۱۴۰۱ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نیز تصویب‌نامه شماره ۵۷۵۴/ت۶۱۱۲۷هـ مورخ ۱۹/۱/۱۴۰۲ هیأت وزیران، میزان حقوق پایه، کمک هزینه اقلام مصرفی خانوار، حق مسکن و مبلغ کمک عائله‌مندی (اولاد) کارکنان قرارداد مشاغل کارگری (تبصره ۱ ماده ۳۲ آیین نامه) در سال ۱۴۰۲ به شرح زیر ابلاغ می‌شود. مقتضی است نسبت به تمدید قرارداد کارکنان مذکور، وفق مقررات و بر اساس فرمت پیوست، از تاریخ ۱/۱/۱۴۰۲ اقدام لازم معمول شود.

نحوه افزایش حقوق سال ۱۴۰۲ کارکنان قرارداد مشاغل کارگری

۱. حقوق پایه مبلغ ۵۳.۰۸۲.۸۴۰ (پنجاه و سه میلیون و هشتاد و دو هزار و هشتصد و چهل) ریال، برای ۳۰ روز کارکرد می‌باشد.

۲- کمک هزینه مسکن سال ۱۴۰۲ مبلغ ۹.۰۰۰.۰۰۰ (نه میلیون) ریال اعمال می‌شود.

۳- کمک هزینه اقلام مصرفی خانوار، ماهیانه مبلغ ۱۱.۰۰۰.۰۰۰ (یازده میلیون) ریال می‌باشد.

۴- کمک هزینه عائله مندی (اولاد)، مبلغ ۵.۳۰۸.۲۸۴ (پنج میلیون و سیصد و هشت هزار و دویست و هشتاد و چهار ریال) به ازاء هر فرزند مشمول می‌باشد.

۵- به استناد بند (۲) و تبصره (۳) بخشنامه‌های فوق، مقتضی است نسبت به برقراری روزانه مبلغ ۷۰.۰۰۰ (هفتاد هزار) ریال و برای ۳۰ روز کارکرد مبلغ ۲.۱۰۰.۰۰۰ (دو میلیون و یکصد هزار) ریال به عنوان پایه سنوات اقدام شود.

۶- برای سال ۱۴۰۲، فوق العاده جذب هیأت امناء ماهیانه مبلغ ۱۲.۰۰۰.۴۰۳ (دوازده میلیون و چهارصد و سه) ریال و فوق العاده ویژه ماهیانه مبلغ ۱۷.۱۴۳.۴۳۴ (هفده میلیون و یکصد و چهل و سه هزار و چهارصد و سی و چهار) ریال برای کارکنان قرارداد مشاغل کارگری موضوع تبصره (۱) ماده (۳۲) آیین نامه که طرح طبقه بندی مشاغل قانون کار برای آنان اجرا نشده است، تعیین می شود.

۷- لازم به ذکر است در صورت اجرای طرح طبقه بندی مشاغل قانون کار در آن مؤسسه، کارکنان مشمول طرح، از شمول آیین نامه اداری و استخدامی کارکنان غیرهیأت علمی خارج شده و صرفاض تابع قانون کار خواهند بود. لذا فوق العاده های بند (۶) این بخشنامه، معادل مبلغ سال ۱۴۰۱ و به صورت ثابت در یک ردیف، تحت عنوان «خدمات رفاهی» به آنان پرداخت خواهد شد.

دکتر بهرام عین اللهی- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

6 دیدگاه

  1. با عرض سلام وخسته نباشید
    برای سال ۱۴۰۲، فوق العاده جذب هیأت امناء ماهیانه مبلغ ۱۲.۰۰۰.۴۰۳ (دوازده میلیون و چهارصد و سه) جهت نیروهای قراردادمشاغل کارگری در بیمه سلامت استان کردستان منظور نشده وهمان مبلغ سال 1401 9570000ریال می باشد وعلارغم پی گیری واعلام هیچ گونه اقدامی انجام نشده ضمناٌ پایه سنوات هم از لحاظ سال 1401 2135000،درسال 1402 شده 2100000ریال ،طبق بخشنامه اعلامی،35000 ریال کمتر منظور شده است خواهشمندم در این خصوص دستورات شایسته را مبذول فرمائید

  2. سلام
    رانندگان استیجاری وزارت بهداشت خیلی خیلی کمتر از اینا می‌گیرند بدون عیدی و بدون قرارداد کارگری… با ماشین خودشون ولله انصاف نیست… اینه عدالتتون… جوونی مونو گرفتید تو این کار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام