0 امتیاز
652 بازدید
در استخدام و تبدیل وضعیت توسط
باسلام . آیا برای تغییروضعیت از پیمانی به رسمی آزمایشی برای نیروهایی که براساس رای ۵۵۵ پیمانی شدند و حدود ۷ سال از پیمانی شدن آنان میگذرد و درحدود ۴ سال به بازنسستگی آنان باقی مانده نیازی به برگزاری آزمون میباشد ؟ درسالهای گذشته این امر بصورت روتین پس از ۴ الی ۵ سال انجام میشد . ولی درحال حاضر این مسئله رعایت نمیشود . لطفا راهنمایی فرمائید باتشکر

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط (21.0هزار امتیاز)

سلام. تفاوتی که بین سالهای اجرای برنامه ششم توسعه با سالهای قبل از آن وجود دارد، عدم تکرار حکم تبصره 2 ماده 57 قانون برنامه پنجم توسعه است. در این تبصره اینگونه آمده بود:

«تبصره 2- تبديل وضعيت پيماني به رسمي بدون نياز به آزمون با رعايت سقف اعتبارات و مجوزهاي استخدامي با تشخيص و تأييد معاونت و معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس‌جمهور مجاز است.»

بنابراین، در حال حاضر که این قانون منقضی شده است، لاجرم حکم تبصره 2 ماده 46 قانون مدیریت خدمات کشوری جاری و ساری شده است که صراحتاً بیان می دارد که شرکت در آزمون برای استخدام رسمی ضرورت دارد.

توسط
پس حالا تکلیف چیست ، خوب لااقل سازمانها یک آزمون داخلی با هماهنگی معاونت توسعه رییس جمهور برگزار کنند والله تکلیف اینهمه آدم مشخص میشود ، بابا ماهم مال همین کشوریم

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 331 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 435 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 12.3هزار بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 327 بازدید
...