0 امتیاز
107 بازدید
در حق بیمه و بازنشستگی توسط
براساس کدام ماده قانونی صندوق بیمه نیروهای با استخدام رسمی باید کشوری باشد

2 پاسخ

0 امتیاز
توسط (5.0هزار امتیاز)
ویرایش شده توسط

سلام علیکم 

ماده72 قانون استخدام کشوری- وزارتخانه‌ها و مؤسسات دولتی مشمول این قانون مکلفند حقوق و فوق‌العاده شغل اولین ماه کسانی را که دوره آزمایشی را طی کرده و به استخدام رسمی پذیرفته می‌شوند برداشت کنند و به صندوق بازنشستگی کشوری بپردازند.

 

ماده 108 قانون مدیریت خدمات کشوری ـ كارمندانی كه تا قبل از تصویب این قانون به استخدام درآمده و از نظر بازنشستگی مشمول صندوق بازنشستگی كشوری می باشند، با رعایت احكام پیش بینی شده در این فصل تابع صندوق خود می باشند و یا درصورتی كه پس از اجراء این قانون به استخدام رسمی درآیند و این صندوق را انتخاب كنند. با رعایت احكام مذكور در این قانون مشمول سایر مقررات قانونی قبلی خواهند بود.

 

بخشنامه شماره 104 صندوق بازنشستگی کشوری درخصوص صندوق بازنشستگی کسانی که به استخدام رسمی در دستگاه‌های مشمول در می‌آیند.

 

صندوق بازنشستگی کارکنان رسمی آزمایشی بدو استخدام (بخشنامه شماره ۱۰۴ طی نامه ۵۸۰۵/ص/۱۳۶۶ مورخ ۱۷/۴/۱۳۹۱ سازمان بازنشستگی کشوری)

با عنایت به سؤالات دستگاه های اجرایی به اطلاع می رساند:

کارکنانی که به موجب احکام مربوطه و در اجرای قانون استخدام کشوری و همچنین قانون مدیریت خدمات کشوری به استخدام رسمی آزمایشی در دستگاه های مشمول این قانون پذیرفته می شوند، در بدو استخدام مشترک صندوق بازنشستگی کشوری بوده و دستگاه های اجرایی می باید همه ماهه کسور بازنشستگی آنان را به همراه سهم دولت به این صندوق واریز نمایند. بدیهی است تغییر صندوق بازنشتگی این قبیل کارکنان مطابق ضوابط قانون مربوطه خواهد بود.

رضا کاظمی- معاون فنی

0 امتیاز
توسط
strongest otc allergy med <a href="https://allergtrtx.com/">does benadryl make you sweat</a> strongest prescription allergy medication

سوالات مشابه

...