0 امتیاز
776 بازدید
در حقوق و دستمزد و مزایا -عیدی پاداش - سنوات و پایان کار توسط

امروز دوشنبه 12 تیر ماه سال 1402 است که متأسفانه هنوز هم تکلیف بن خوار بار و سایر رفاهیات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران از دی ماه سال 1400 تاکنون مشخص و روشن نیست چرا؟ به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت بی شرمانه دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس!

20 پاسخ

0 امتیاز
توسط

پژمان‌فر: رفاهیات معوق بازنشستگان مخابرات پرداخت می‌شود

۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۲

رییس کمیسیون اصل نود مجلس گفت: طبق وعده مدیران مخابرات از ماه آینده، ماهیانه رفاهیات معوق بازنشستگان مخابرات پرداخت می شود.

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر، در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ویراستی نوشت:

«امروز در جلسه ویژه کمیسیون اصل نود با وزیر ارتباطات، طبق وعده مدیران مخابرات مصوب شد، از ماه آینده، ماهیانه رفاهیات معوق بازنشستگان مخابرات پرداخت شود. همچنین از محل فروش اموال مازاد نیز مطالبات بازنشستگان عزیز مخابرات پرداخت شود.»

0 امتیاز
توسط

۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹

نایب رئیس مجلس: پیگیر مطالبات و مشکلات شهرداری‌ها هستیم

سوال اینجاست که پس چرا نایب رئیس مجلس از دی ماه سال 1400 تاکنون پیگیر مطالبات و مشکلات بازنشسته‌ها شرکت مخابرات نیست و نبوده است چرا؟

بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران

كاربر محترم نظر شما دريافت شد

0 امتیاز
توسط
درآمد مخابرات منطقه تهران بیشتر از همه استان ها کشور بوده است سوال اینجاست که پس چرا از دی ماه سال 1400 تاکنون رفاهیات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران را واریز نمی کند و خودداری کرده است و خودداری می کند چرا؟

بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران
0 امتیاز
توسط

جناب آقای دکتر محمودزاده رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران از رفاهیات و... بازنشستگان مخابرات چه خبر؟

رفاهیات و... بازنشستگان مخابرات کی پرداخت می شود؟

مشکلات ما بازنشستگان مخابرات از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون ثابت کرد که متأسفانه در شرکت مخابرات و هم در کشور قانون و عدالت وجود ندارد.

با پول بن خوار بار و... بازنشستگان مخابرات از دی ماه سال 1400 تاکنون 137 پروژه مخابراتی با اعتباری بالغ بر 930 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

0 امتیاز
توسط

با سلام

پس صحبتهای رئیس کمیسیون اصل نود مجلس در مورد پرداخت بن خواربار ورفاهیات بازنشستگان مخابرات از ماه جاری چی شد ؟؟

0 امتیاز
توسط

مشکلات ما بازنشستگان مخابرات منطقه تهران از دی ماه سال 1400 تاکنون ثابت کرده است که مهندس ملک جعفریان مدیر مخابرات منطقه تهران بویی از انسانبت نبرده است.

0 امتیاز
توسط

  دولت رئیسی گی قرار است به حل مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات فکر کند؟ شرم آور و تاسف بار است که در این مدت 19 ماه دولت رئیسی هیچ کاری و اقدامی برای حل مشکلات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران نکرده است چرا؟  امروز یکشنبه 1 مرداد ماه سال 1402 است که متأسفانه هنوز هم تکلیف بن خوار بار و سایر رفاهیات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران از دی ماه سال 1400 تاکنون مشخص و روشن نیست چرا؟ به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت بی شرمانه دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس!

0 امتیاز
توسط

 شرکت مخابرات ایران ۱۱ اردیبهشت همزمان با روز کارگر تعطیل است

روز کارگر هر سال تعطیل است ولی ما کارگران رسمی سر کار هستیم و بابت آن هم اضافه حقوق و اضافه کاری ندادند و نمی دهند.

از طریق اداره کار و رفاه اجتماعی جنوبغرب تهران هم شکایت کرده ایم ولی متاسفانه اداره مربوطه و مراکز تلفن ثابت مخابرات تائید ندادند وخودداری کردند و متاسفانه شکایت ما را در اداره کار رد کردند.

قانون برای شکایت کردن وجود دارد، اما اجرا نمی‌شود.

قانون برای اعتراض کردن وجود دارد، اما اجرا نمی‌شود.

0 امتیاز
توسط

ظلم آشکار به بازنشستگان مخابرات توسط مدیران شرکت مخابرات و در سایه سکوت بی شرمانه دولت، مسئولان و نمایندگان در این مدت 24 ماه شرم آور و تاسف بار است.

چرا با گذشت بیش از 24 ماه است که هنوز مخابرات منطقه تهران بن خوار بار و رفاهیات ما را ندادندمدعیان دروغین دفاع و حمایت از حق و حقوق مظلومان کجا هستند و از دی ماه سال 1400 تاکنون هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند باید تکلیف پرداخت بن خوار بار و سایر رفاهیات بازنشستگان مخابرات مشخص شود.

 دولت رئیسی گی قرار است به حل مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات فکر کند؟ شرم آور و تاسف بار است که در این مدت 24 ماه دولت رئیسی هیچ کاری و اقدامی برای حل مشکلات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران نکرده است چرا؟

0 امتیاز
توسط

سوال اینجاست که چرا از سال 1400 تاکنون به شکایات بازنشستگان شرکت مخابرات به  تخلفات ها و خیانت های مدیران و مسئولان شرکت مخابرات ایران و هم منطقه منطقه تهران بررسی و رسیدگی نمی شود. سکوت دولت، مسئولان، نمایندگان مجلس وغیره از سال 1400 تاکنون در مورد مشکلات ما بازنشستگان شرکت مخابرات اهانت، توهین، بی احترامی و خیانت به همه بازنشستگان شرکت مخابرات بوده است.

سوالات مشابه

...