0 امتیاز
634 بازدید
در حقوق و دستمزد و مزایا -عیدی پاداش - سنوات و پایان کار توسط

ظلم آشکار به بازنشستگان مخابرات توسط مدیران شرکت مخابرات و در سایه سکوت بی شرمانه دولت، مسئولان و نمایندگان در این مدت 19 ماه شرم آور و تاسف بار است.

چرا با گذشت بیش از 19 ماه است که هنوز مخابرات منطقه تهران بن خوار بار و رفاهیات ما را ندادندمدعیان دروغین دفاع و حمایت از حق و حقوق مظلومان کجا هستند و از دی ماه سال 1400 تاکنون هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند باید تکلیف پرداخت بن خوار بار و سایر رفاهیات بازنشستگان مخابرات مشخص شود.

12 پاسخ

0 امتیاز
توسط

 چرا برای حل وفصل مشکلات ما بازنشستگان مخابرات منطقه تهران از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون اقدام نمی‌شود؟  آیا بازنشستگان شرکت مخابرات منطقه تهران وابسته به حکومت نظام جمهوری اسلامی نیستند.  مطالبات بازنشستگان مخابرات را تا روز تکریم آنان بپردازند. مطالبات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران را بپردازند. و برای پرداخت معوقات یاد شده وعده امروز و فردا می‌دهد که باید پرسید آیا ۱۹ ماه انتظار برای دریافت مطالبات بازنشستگان شرکت مخابرات منطقه تهران کافی نیست؟ برای پرداخت این معوقات اقدام کنند و باعث خوشحالی بازنشستگان مخابرات تهران شوند. علیرغم درخواست‌‌های مکرر از مدیران مخابرات برای پرداخت رفاهیات بازنشستگان مخابرات مربوط به ۳ ماهه سال ۱۴۰۰ و سال ۱۴۰۱ تا خرداد ماه سال ۱۴۰۲ هنوز اقدامی برای پرداخت این معوقات نشده است.

0 امتیاز
توسط

با سلام

مگر رئیس کمیسیون اصل نود مجلس آقای پژمانفر نگفته بود مخابرات ایران از خرداد ماه ۱۴۰۲ بن خواربار وسایر رفاهیات بازنشستگان را پرداخت میکند حالا که تیر ماه ۱۴۰۲ دارد به اتمام میرسد وتا کنون خبری از رفاهیات بازنشستگان نشده است ؟؟؟؟؟

0 امتیاز
توسط

شرم آور و تاسف بار است که در این مدت 19 ماه  دکتر محمودزاده رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران هیچ کاری و اقدامی برای حل مشکلات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران نکرده است چرا؟

شرم آور و تاسف بار است که در این مدت 19 ماه مهندس سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران هیچ کاری و اقدامی برای حل مشکلات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران نکرده است چرا؟

شرم آور و تاسف بار است که در این مدت 19 ماه مهندس ملک جعفریان مدیر مخابرات منطقه تهران هیچ کاری و اقدامی برای حل مشکلات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران نکرده است چرا؟

0 امتیاز
توسط

 پژمان‌فر: رفاهیات معوق بازنشستگان مخابرات پرداخت می‌شود

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ – ۲۰:۲۲

رییس کمیسیون اصل نود مجلس گفت: طبق وعده مدیران مخابرات از ماه آینده، ماهیانه رفاهیات معوق بازنشستگان مخابرات پرداخت می شود.

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر، در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ویراستی نوشت:

«امروز در جلسه ویژه کمیسیون اصل نود با وزیر ارتباطات، طبق وعده مدیران مخابرات مصوب شد، از ماه آینده، ماهیانه رفاهیات معوق بازنشستگان مخابرات پرداخت شود. همچنین از محل فروش اموال مازاد نیز مطالبات بازنشستگان عزیز مخابرات پرداخت شود.»

شنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۲ هست که متأسفانه هنوز هیچ خبری از پرداخت بن خوار بار و سایر رفاهیات مقوق بازنشستگان مخابرات نیست و نبوده است چرا؟

توسط
با سلام
مگر رئیس کمیسیون اصل نود مجلس آقای پژمانفر نگفته بود مخابرات ایران از خرداد ماه ۱۴۰۲ بن خواربار وسایر رفاهیات بازنشستگان مخابرات را پرداخت میکند حالا که آذر ماه ۱۴۰۲ دارد به اتمام میرسد وتا کنون خبری از رفاهیات بازنشستگان مخابرات نشده است ؟؟؟؟؟
0 امتیاز
توسط
0 امتیاز
توسط

دولت رئیسی گی قرار است به حل مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات فکر کند؟

0 امتیاز
توسط

 دولت رئیسی گی قرار است به حل مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات فکر کند؟ شرم آور و تاسف بار است که در این مدت 19 ماه دولت رئیسی هیچ کاری و اقدامی برای حل مشکلات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران نکرده است چرا؟

0 امتیاز
توسط

ظلم آشکار به بازنشستگان مخابرات توسط مدیران شرکت مخابرات و در سایه سکوت بی شرمانه دولت، مسئولان و نمایندگان در این مدت 24 ماه شرم آور و تاسف بار است.

چرا با گذشت بیش از 24 ماه است که هنوز مخابرات منطقه تهران بن خوار بار و رفاهیات ما را ندادندمدعیان دروغین دفاع و حمایت از حق و حقوق مظلومان کجا هستند و از دی ماه سال 1400 تاکنون هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند باید تکلیف پرداخت بن خوار بار و سایر رفاهیات بازنشستگان مخابرات مشخص شود.

0 امتیاز
توسط

با سلام آذر ۱۴۰۲ هم به نیمه رسید خبری از بن خواربار بازنشستگان نشد پس این مخابرات ایران کی میخواهد معوقات بازنشستگان را بدهد!!!!!!! رسانه‌ها باید مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات و هم ناتوانی، کوتاهی و سکوت مدیران، مسئولان و نمایندگان مجلس را منعکس کنند.

0 امتیاز
توسط

امروز شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲  و از بن خوار بار تیر، مرداد، شهریور، مهر و آبان ماه خبری نشد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

جمعی از بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور

سوالات مشابه

...