0 امتیاز
69 بازدید
در حقوق و دستمزد و مزایا -عیدی پاداش - سنوات و پایان کار توسط
2 ماه تاخیر وزیر تعاون و سازمان تامین اجتماعی در افزایش حقوق بازنشستگان/سکوت عجیب نمایندگان مجلس
 

گروه اقتصادی: در حالی که مرتضوی و مدیر سازمان تامین اجتماعی و کارمندان دولت در فروردین ماه حقوق به همراه افزایش حقوق در سال جاری را دریافت می کنند اما بازنشستگان و کارگران افزایش حقوق فروردین خود را با 2 ماه تاخیر در خرداد ماه دریافت کنند.

به گزارش خبرنگار بولتن نیوز اخیرا میرهاشم موسوی مدیرعامل تامین‌اجتماعی در مصاحبه ای اعلام کرد که «افزایش حقوق از ماه آینده برای بازنشستگان و مستمری بگیران اعمال می‌شود و ما به التفاوت فروردین در خرداد به این افراد پرداخت خواهد شد. هنوز میزان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی به صورت دقیق و قطعی معلوم نشده و این افزایش متفاوت از روال پرداختی بازنشستگان دولتی و صندوق بازنشستگی است.مابه التفاوت پرداختی فروردین بازنشستگان در خرداد به حساب بازنشستگان واریز می‌شود».

اظهارات عجیب مدیرسازمان تامین اجتماعی منصوب صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حالی بیان شده که که کارمندان دولت حتی خود مدیر این سازمان و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین آقازاده های وی که کارمندان دولت هستند در فروردین ماه حقوق به همراه افزایش حقوق در سال جاری را دریافت می کنند اما بازنشستگان و کارگران افزایش حقوق فروردین خود را با 2 ماه تاخیر در خرداد ماه دریافت کنند.

سوال این است که چرا بازنشستگان و کارگران افزایش حقوق فروردین خود را با 2 ماه تاخیر در خرداد ماه دریافت کنند؟.

چرا نمایندگان مجلس شورای اسلامی و بخصوص کمیسیون اجتماعی مجلس که در این زمینه وظیفه نظارتی دارد، سکوت کرده اند؟.

چرا هیچ نماینده ای این تخلف آشکار سازمان تامین اجتماعی و وزیر تعاون را رسیدگی نمی کند و تنها سکوت پیشه کرده اند؟.

چرا سازمان تامین اجتماعی و وزارت تعاون باید هزاران میلیارد پول بازنشستگان را 2 ماه در حساب خود نگه دارد در حالی که برای پرداخت رقم ناچیز وام از بازنشستگان سود دریافت می کنند؟.

پاسخ شما

نام شما برای نمایش - اختیاری
حریم شخصی : آدرس ایمیل شما محفوظ میماند و برای استفاده های تجاری و تبلیغاتی به کار نمی رود

سوالات مشابه

...