0 امتیاز
4.0هزار بازدید
در آموزش کارکنان و مدارک تحصیلی توسط
ویرایش شده توسط

با سلام و احترام . آقای رضایی لطفا در مورد اصلاحیه اخیر مجلس در مورد اعمال مدرک تحصیلی فرهنگیان نظر خودتان را بیان کنید.
آیا با این مصوبه مشکل چندین ساله اعمال مدرک فرهنگیان برطرف خواهد شد؟

وزارت آموزش و پرورش مکلف است نسبت به اعمال مدرک تحصیلی دوم افرادی که فعالیت آموزشی در مدارس دارند اقدام کند بار مالی این تبصره در سقف اعتبار پیش بینی شده در ردیف 127500 وزارت آموزش و پرورش در بودجه سال 1399 تامین می شود و از تاریخ 1399/11/01 قابل اجراست.

3 پاسخ

0 امتیاز
توسط (21.0هزار امتیاز)
با سلام و احترام متقابل. تفاوت چندانی که نسبت به متن قبلی که مورد ایراد قرار داشت پیدا نکرده؛ منتها، احتمالا همین یکی دو روز نتیجه شورای نگهبان اعلام بشه.
توسط
سلام خواهشمندیم مبنا مدرک فرهنگیان فوق دیپلم در نظر گرفته شود حق عده زیادی ضایع می شود
توسط
سلام در درجه اول که واقعا شرم آور است که برای متولیان ارتقا فرهنگ و آموزش کشور محدودیت می گذارند واصلا چنین حقی ندارند و باید پاسخگو ی این خیانت خود باشند.
دو اینکه هر چند مبلغ واریزی برای اضافه شدن یک مدرک برای یک آموزش و پرورشی بسیار اندک از سایر ارگانها است اما جدای از این موضوع انگیزه ادامه تحصیل فرهنگیان گرفته میشود واین یعنی هزاران پیامد منفی پشت سر آن اعم از بروز نبودن سطح علمی و.....سکان دارن تربیت و آموزش این مرز وبوم
توسط
سلام من هم لیسانس و هم فوق لیسانس روانشناسی هستم
زمان استخدام بامدرک لیسانس ثبت نام کردم چون هنوز با دانشگاه تسویه حساب نکرده بودم و توی مدرک تحصیلم تاریخ فراغت از تحصیل قبل از استخدام و تاریخ صدور مدرکم بعد از استخدام حالا برام اعمالش نمیکنن چون دلیلشون اینه که قبل از استخدام فارغ التحصیل شدم در صورتی که مدر ک نداشتم  اگه راهکار بدین ممنون میشم.
0 امتیاز
توسط
آیا برای اعمال مدرک بالاتر حتما باید مدرک جدید مرتبط با مدرک قبل باشد؟؟

اگر در رشته ای غیر از رشته ی مقطع قبل مدرک بگیریم اعمال نمیشود؟؟
توسط
سلام متن صریح قانون همچین چیزی نمیگه
توسط
آیا لیستی از رشته های مرتبط وجود دارد ؟
توسط
متن؟! صریح؟! قانون؟!
طبقه 16 بودم وقتی بعد از رد کردن هزار منزل مقاله و رساله و ... کسب مدرک دکترا از دانشگاه دولتی آن را به کارگزینی اداره تحویل دادم کارگزینی انگار که تمام دنیا را به او داده باشند پر درآورد و حکم کارگزینی ام را با لبخند ملیح جلو من گذاشت و  گفت حکم شما هیچ تفاوتی پیدا نکرد و ما بیشتر از طبقه 16 نداریم. مرا می بینی انگار در بشکه ی یخ افتادم  سی و سه بند تنم به رعشه افتاد و به یاد حقوق زن و فرزندانم که در این چند سال ضایع کردم افتادم و در حالی که مانند پر کاهی شده بودم خودم را به بیرون از اتاق انداختم گفتم این نیز یک از هزارش/ آباد باشی قانون صریح!
توسط
منم لازم دارم .دوستان باورکنیداینقدنگران بودم که ازکارگزینی نتونستم بپرسم.بالاخره آیاشرطی برااعمال مدرک فرهنگیان گذاشتن؟مرتبط بایدباشه؟
توسط
عجب
برای هرچیزی یک قانون ساختند.
0 امتیاز
توسط
سلام

چرا فقط برای کسانی اعمال میشه که تا سال ۹۴ وارد دانسگاه شدند پس ورودی های ۹۵ و ...چی؟
توسط
این واقعا ظلم هست

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 3.1هزار بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 1.7هزار بازدید
...