0 امتیاز
791 بازدید
در طبقه بندی مشاغل توسط
با سلام

اینجانب در زمان شروع بکار استخدام پیمانی در شغل مسئول خدمات مالی دارای 9 سال و 6 ماه سابقه دولتی و 2 سال سابقه شرکتی در شغل امور دفتری بودم

شرایط استحقاق رتبه و طبقه برای بنده چگونه است

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط (5.1هزار امتیاز)

سلام علیکم

یک سوم از سوابق شرکتی شما به عنوان سابقه قابل احتساب است ولی برای تجربه به دلیل غیر مشابه بودن قابل محاسبه نمی‌باشد.

سابقه شما 10 سال و 2 ماه 

تجربه شما 9 سال 6 ماه

بیمه پردازی در صورت انجام و پرداخت کسور در صورت ارائه درخواست کتبی توسط خودتان 11 سال و 6 ماه قابل محاسبه خواهد بود.

 

سوابق خدمت دولتی (سابقه یا سنوات دولتی)مشابهغیر مشابه
هم خانواده بودن شغل (مثلاً اداری و مالی)هم خانواده نبودن شغل (مثلاً اداری و بازرگانی)
محاسبات تجربه (افزایش مهارت)کاملحسب ماده 14 طبقه‌بندی مشاغل یک سوم لحاظ گردد
محاسبات سابقه (پرداخت کسور و بازنشستگی)کاملکامل
سوابق خدمت خصوصی (سابقه یا سنوات خصوصی)مربوط (مرتبط)غیر مربوط(غیر مرتبط)
در صورت یکسان بودن عنوان شغلدر صورت یکسان نبودن عنوان شغل
محاسبات تجربه (افزایش مهارت)کاملعدم لحاظ
محاسبات سابقه (پرداخت کسور و بازنشستگی)کاملکامل

برای مشاهده زمان برگزاری، تاریخ ثبت نام و دانلود دفترچه راهنمای آزمون کارشناسان رسمی دادگستری (قوه قضائیه) 1403 بر روی تصویر زیر کلیک کنید:

زمان برگزاری و منابع مطالعاتی آزمون کارشناسان رسمی دادگستری 1403

برای مشاهده بهترین منابع مطالعاتی آزمون کارشناسان رسمی دادگستری (قوه قضائیه) 1403 وارد لینک زیر شوید:

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 1.1هزار بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 620 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 491 بازدید
...