0 امتیاز
525 بازدید
در طبقه بندی مشاغل توسط
با سلام

اینجانب در زمان شروع بکار استخدام پیمانی در شغل مسئول خدمات مالی دارای 9 سال و 6 ماه سابقه دولتی و 2 سال سابقه شرکتی در شغل امور دفتری بودم

شرایط استحقاق رتبه و طبقه برای بنده چگونه است

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط (5.0هزار امتیاز)

سلام علیکم

یک سوم از سوابق شرکتی شما به عنوان سابقه قابل احتساب است ولی برای تجربه به دلیل غیر مشابه بودن قابل محاسبه نمی‌باشد.

سابقه شما 10 سال و 2 ماه 

تجربه شما 9 سال 6 ماه

بیمه پردازی در صورت انجام و پرداخت کسور در صورت ارائه درخواست کتبی توسط خودتان 11 سال و 6 ماه قابل محاسبه خواهد بود.

 

سوابق خدمت دولتی (سابقه یا سنوات دولتی)مشابهغیر مشابه
هم خانواده بودن شغل (مثلاً اداری و مالی)هم خانواده نبودن شغل (مثلاً اداری و بازرگانی)
محاسبات تجربه (افزایش مهارت)کاملحسب ماده 14 طبقه‌بندی مشاغل یک سوم لحاظ گردد
محاسبات سابقه (پرداخت کسور و بازنشستگی)کاملکامل
سوابق خدمت خصوصی (سابقه یا سنوات خصوصی)مربوط (مرتبط)غیر مربوط(غیر مرتبط)
در صورت یکسان بودن عنوان شغلدر صورت یکسان نبودن عنوان شغل
محاسبات تجربه (افزایش مهارت)کاملعدم لحاظ
محاسبات سابقه (پرداخت کسور و بازنشستگی)کاملکامل

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 537 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 422 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 410 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 972 بازدید
...