0 امتیاز
17.2هزار بازدید
در بیمه بیکاری توسط

با سلام
آیا استفاده از بیمه بیکاری در کاهش حقوق بارنشستگی تاثیری دارد و مضرات استفاده ار بیمه بیکاری برای آینده بارنشستگی کارگر چیست؟
تشکر

5 پاسخ

0 امتیاز
توسط (21.0هزار امتیاز)
 
بهترین پاسخ

سلام. بیمه بیکاری تاثیر در میزان محاسبه مزد بازنشستگی ندارد و در زمان دارا بودن شرایط به میزان پرداختی قبل و بعد بیمه بیکاری توجه و ملاک بازنشستگی قرار خواهد داشت
اما صرفا مدت اخذ بیمه بیکاری در میزان سابقه مفید تاثبر گذارخواهد بود

0 امتیاز
توسط
به استناد بند«ج» ماده 7 قانون بیمه بیکاری، مقرری بیمه بیکاری از روز اول بیکاری قابل پرداخت می باشد. و به استناد تبصره «2» ماده 6 قانون بیمه بیکاری، دوران دریافت مقرری بیمه بیکاری، جز سوابق از لحاظ فوت، بازنشستگی و از کار افتادگی محسوب می گردد.

لذا دوران دریافت بیمه بیکاری جزو سوابق بیمه محسوب میشه.

به علاوه در بازنشستگی، متوسط حقوق 2 سال آخر هست که در صورتی که بیمه بیکاری در اون مدت دریافت نشده باشد، تاثیری در میزان حقوق هم نداره... و فقط به عنوان سابقه بیمه برای بازنشستگی محسوب میشه
توسط
من 56 سال دارم و سه سال است بیکارم و ۳۰سال بیمه پر میشود ایا کمتر از حداقل حقوق میگیرم راهنماییم کنید اعصابم خراب شده
توسط
به نظر می‌رسد این پاسخ اشتباه باشد جون دستمزد دریافتی در دوسال آخر از بابت بیمه بیکاری محاسبه نمیشود بر میگرددبه قبل اما جزوه سنوات محسوب می شود
توسط
الان قانونش روی 5 سال آخر هست
چون تامین اجتماعی دیده ک بعضی افراد متعمدا بیمه دو سال اخررشونو بالاتر از سالهای قبل واریز میشه ، برا همین قانون متوسط 5 سال اخرو اعمال میکنه !!
توسط
طبق قانون متوسط 2 سال آخر هست نه 5 سال / 5 سال پيشنهاد شد ولي مورد تصويب مجلس قرار نگرفت
0 امتیاز
توسط

وضعیت آب خوزستان نتیجه ربط دادن آب خوردن مردم به برجام است.

وقتی رییس دولت همه چیز را از جمله آب خوردن مردم را هم به برجام ربط می‌دهد طبیعی است که وضعیت آب خوزستان به اینجا برسد.

وقتی رییس دولت همه چیز کشور و از جمله آب خوردن مردم را به برجام ربط می‌دهد طبیعی است که چنین مشکلاتی در خوزستان و حتی دیگر استان‌های کشور پیش بیاید و این وضعیت نتیجه این اقدام رئیس دولت است.

مجموعه بی‌تدبیری‌ها که منجر به بروز این مشکلات در حوزه آب خوزستان و دیگر بخش‌ها شده خود ثمره یک تدبیری است که از سوی بدخواهان نظام اندیشیده شده و اینها از این طریق به دنبال امنیتی کردن فضای کشور هستند.
این افراد که در 8 سال گذشته تمام تلاش خود را برای ایجاد نارضایتی در کشور به کار گرفته‌اند در روزهای پایانی عمر دولت می‌خواهند اقدامات خود و نارضایتی ناشی از اقداماتشان را به اوج برسانند.
اگرچه اقدامات کوتاه مدت در روزهای اخیر برای حل مشکل خوزستان انجام شده اما نباید به این اقدامات اکتفا کرد و باید به طور جد پیگیر حل مشکل مردم خوزستان در کوتاه ‌مدت، میان مدت و بلند مدت بود.

همان طور که رهبر معظم انقلاب اشاره داشتند نباید دولتمردان در ارائه خدمت به مردم آنقدر تعلل بورزند تا موجبات نارضایتی مردم فراهم شود و به تجمعات اعتراض‌آمیز بیانجامد.

باید مشکلات مردم به طور جد مورد پیگیری قرار گیرد و البته مردم هم در بحث تجمعات اعتراض آمیز خود مراقب نفوذ دشمن باشند و هوشمندانه جلوی اقدامات بدخواهان نظام را بگیرند.
0 امتیاز
توسط

تکرار ادعاهای ضد ایرانی شورای همکاری خلیج فارس

تکرار ادعاهای ضد ایرانی شورای همکاری خلیج فارس

جمعه 8 مرداد 1400 - 10:28

در پاسخ به دبیرکل بی ادب شورای همکاری خلیج فارس

عربستان سعودی و امارات از سال 1394 تاکنون به همراه آمریکا و کشورهای اروپایی در یمن جنایت می کنند و آدم می کشند، دبیرکل بی ادب شورای همکاری خلیج فارس هم دنبال متهم کردن ایران در منطقه است شرم آور و تاسف بار است.

0 امتیاز
توسط
بیمه بیکاری در بازنشتگی تاثیر دارد من۲۶ سال سابقه دارم ایا از بیمه استفاده کنم بهتر نیست       ایاپرداخت بیمه  بااضافه کاری دریبافت بازنشستگیتاثیر دارد

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 1.2هزار بازدید
...