0 امتیاز
4.7هزار بازدید
در حقوق و دستمزد و مزایا -عیدی پاداش - سنوات و پایان کار توسط (21.1هزار امتیاز)

سلام

منظور از پایه سنوات تجمیعی کارگران پیمانکاری که هرساله پیمانکار مختلفی دارند ودر یک کارگاه اشتعال دارند چیست وبا توجه تسویه حساب سنواتی هرساله با هر پیمانکار پایه سنوات تجمیعی آنان برابر کدام قانون وچگونه محاسبه شود ؟

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط

سلام

به استناد تبصره ۳ بند ۲ بخشنامه شماره ۲۱۵۲۱۰مورخ ۱۳۹۱/۱۲/۲۲ شورای عالی کار که عینا در بخشنامه های سال های آتی تکرار شده است از ابتدای سال ۱۳۹۲ کلیه کارگران دارای قرارداد موقت مشمول قانون کار که دارای یکسال سابقه کار شده ویا یک سال از دریافت پایه سنوات آنها در همان کارگاه گذشته باشد اعم از اینکه حق سنوات خدمت را با پیمانکار قبلی تسویه کرده باشند یا خیر مشمول دریافت پایه سنوات خدمت تجمیعی می باشند و کلیه پیمانکاران فعلی نیز مکلف به رعایت آن می باشند .

برای اطلاعات بیشتر، جدول پایه سنواتی تجمیعی سال 1399 ارسال می‌شود:

برای بزرگنمایی بیشتر روی عکس کلیک کنید

پایه سنوات تجمیعی

توسط
با سلام
مگر نه اینکه باید مزد سال 99 با مزد سال 98 جمع بشه و برای مثلا دو سال سابقه کار در ردیف خودش درج بشه . بعنوان مثال برای گروه یک  58333 به اضافه سال مزد 98 مبلغ 23333 که میشه 81666 نه 85166 ./  اختلافش چیه ؟؟؟
توسط
فرمول محاسبه به این شکله
پایه سنوات سال قبل + ۱/درصد افزایش سال جدید + پایه سنوات سال جدید
توسط
استاد گرامی
پس چرا در تبدیل وضعیت کارگران ایثارگر شاغل در شرکتهای دولتی، با آنکه تغییر در کارگاه محقق نشده، شرکتهای دولتی سنوات تجمیعی را در قرارداد دایم خود با ایثارگران اعمال نمی کنند

سوالات مشابه

...