کتاب استخدامی
آزمون های استخدامی

ثبت نام مجدد دوازدهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی/ تاریخ برگزاری دهه اول آذرماه

فرصت ثبت نام مجدد دوازدهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی/ تاریخ برگزاری دهه اول آذرماه

شناسنامه قانون- دوازدهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی که براساس درخواست‌های متقاضیان و دستگاه‌های اجرایی و در راستای ایجاد فرصت‌های برابر برای مشارکت حداکثری و انتخاب افراد توانمند و شایسته در یک فضای رقابتی به تعویق افتاده بود، دهه اول آذر سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش شناسنامه قانون به نقل از روابط عمومی سازمان اداری و استخدامی کشور، براساس اطلاعیه این سازمان، زمان تقریبی آزمون جهت آگاهی و آمادگی لازم داوطلبان به شرح ذیل اعلام می‌شود:

تقویم ثبت نام مجدد دوازدهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی

  • ثبت‌نام از متقاضیان جدید و امکان ویرایش اطلاعات داوطلبان قبلی: ابتدای آبان 1403
  • صدور کارت ورود به جلسه: هفته اول آذر ماه 1403
  • برگزاری آزمون: دهه اول آذرماه 1403

ضمناً به اطلاع می‌رساند با توجه به تغییرات ایجاد شده در شغل‌محل‌های برخی از دستگاه‌های اجرایی، لازم است داوطلبان ثبت‌نامی در مرحله قبل، در زمان مشخص شده با مراجعه به پروفایل خود در سایت جهاد دانشگاهی، نسبت به ویرایش اطلاعات فرم ثبت‌نامی، اقدام نمایند. تاریخ دقیق مراحل یاد شده متعاقباً اعلام خواهد شد.

آشنایی با منابع دوازدهمین آزمون فراگیر استخدامی:

از آنجایی که طبق اطلاعیه بالا امکان فرصت ثبت نام مجدد دوازدهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی فراهم شده است، شروع به مطالعه و آمادگی برای این آزمون ضروری است.

با توجه به تغییرات عمده در منابع حیطه عمومی دوازدهمین آزمون فراگیر استخدامی، در این قسمت سعی شده است تا به صورت فهرست‌وار برخی از این منابع معرفی شوند.

برای مشاهده بر روی نام مربوطه که به صورت هایپرلینک است، کلیک فرمایید.

الف) منابع حیطه اختصاصی و تخصصی:

بر اساس دفترچه راهنمای آزمون، موارد زیر در خصوص برخی از پرتکرارترین مشاغل تخصصی در آزمون استخدامی فراگیر پیشنهاد می‌شود:

ب) منابع حیطه عمومی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *