فروشگاه کتاب استخدامی اداری ها
وزارت صنعت، معدن و تجارت

اصلاح اساسنامه سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران

اساسنامه سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران اصلاح و ابلاغ شد

معاون اول رئیس جمهور مصوبه مربوط به اصلاح اساسنامه سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران را ابلاغ کرد.

شناسنامه قانون- هیئت وزیران در جلسه مورخ ۲۴ مرداد ۱۴۰۰، به پیشنهاد وزارت صنعت، معدن و تجارت و به منظور حضور مؤثر و بیشتر بخش خصوصی در صنایع و حذف موانع موجود، با اصلاح اساسنامه سازمان صنایع کوچک به عنوان سازمان توسعه ای و متولی صنایع کوچک کشور موافقت کرد.

به موجب اصلاح اساسنامه مذکور، مطالعه، بررسی و برنامه ریزی همه جانبه جهت احداث شهرک های صنفی تولیدی و صنعتی، انجام عملیات و خدمات مورد نیاز شرکت‌های زیرمجموعه در کلیه زمینه ها برای توسعه صنایع کوچک و بکارگیری روش هاي اجرایي مناسب «مشاركت بخش عمومي – خصوصي» از قبيل «تأمين منابع مالي، ساخت، بهره‌ برداري و واگذاري»، «تأمين منابع مالي، ساخت و بهره ‌برداري»، «طرح و ساخت كليد در دست» و يا «ساخت، بهره‌ برداري و مالكيت» با پيش‌ بيني تضمين ‌هاي كافي و تدابير بودجه ‌اي برای ایجاد هماهنگی در احداث، اجرا و اداره امور شهرک های صنعتی و نظارت بر آنها، به موضوع فعالیت‌های سازمان صنایع کوچک اضافه می شود.

همچنین سرمایه سازمان از مبلغ ۳ میلیارد و ۵۶۳ میلیون ریال به مبلغ ۶۷۲ میلیارد و ۲۱۹ میلیون ریال افزایش می یابد که به مبلغ ۱۹۰ر۷۲۲ر۶ سهم یکصد هزار ریالی با نام تقسیم می شود که تمام آن متعلق به دولت و غیرقابل انتقال می باشد.

 دانلود فایل کامل اساسنامه اصلاحی

1 دیدگاه

  1. نکته ی تلخ اینه که سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران زیرمجموعه ی وزارت صمت هست و طبق همین متن شما شرکت دولتیه، حالا برید ببینید کارمند هم سابقه این شرکت با نیروی رسمی وزارت صمت چقدر تفاوت دریافتی دارن!! نیروی رسمی با 15 سال سابقه در وزارت صمت دریافتی 6500 ، همون نیرو در این شرکت دولتی ، بالای 15 تومن!!
    دست مریزاد به مسئولین وزارت صمت
    البته این داستان در ایمیدرو هم صدق میکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام