کتاب استخدامی اداری ها
اخبار اداری و استخدامی

سناریوهای افزایش حقوق ۱۴۰۲ کارمندان در کمیسیون تلفیق

کمیسیون تلفیق فردا درباره میزان افزایش حقوق کارمندان تصمیم می‌گیرد/ سناریوهای افزایش حقوق ۱۴۰۲ کارمندان در کمیسیون تلفیق

شناسنامه قانون- سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲ از تعیین تکلیف میزان افزایش حقوق کارمندان دولت در سال آینده در جلسه نوبت صبح فردا این کمیسیون خبر داد.

رحیم زارع در توضیح مصوبات نوبت عصر امروزکمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲ گفت: تبصره ۱۲ لایحه بودجه مربوط به حقوق و دستمزد و معافیت های مالیاتی و به طور کلی دغدغه‌های کارمندان است؛ قرار شد کمیسیون در نشست صبح فردا در این باره تصمیم‌گیری کند.

به گزارش تسنیم، وی درباره پیشنهادهای نمایندگان در موضوع حقوق و دستمزد کارمندان در سال آینده گفت: برخی از نمایندگان پیشنهاد افزایش ۳۰ درصدی حقوق برای همه کارمندان در هر پایه ای را در سال آینده مطرح می کنند؛ برخی هم پیشنهاد افزایش ۳۱ درصدی و برخی دیگر پیشنهاد افزایش حقوق به صورت پلکانی را بیان می کنند که برای مبالغ بالا درصد کمتری افزایش لحاظ شود و برای مبالغ پایین مثلاً زیر ۱۵ میلیون تومان افزایش ۲۰ درصد اعمال شود و سقف افزایش هم همان ۳۱ درصد باشد؛ در نهایت کمیسیون فردا در مورد حقوق و دستمزد تصمیم گیری خواهد کرد.

شناسنامه قانون در پیام‌رسان‌های داخلی

61 دیدگاه

  1. شوخیش هم زشته..
    چون سوای حقوق ناکافی در مقابله با تورم در حالت فعلی شما مطمئن باش تورمی ک در ماه آخر سال بدلیل نیاز ضروری مردم به خرید مایحتاج سال نو اعم از اقلام خوراکی و پوشاک و غیره ایجاد میشه به خودی خود ۳۰ درصد میشه.. حالا ۱۲ ماه اونطرف سال رو شما حساب کتاب کن ببین چند چند میشیم؟!
    سالی فقط سه مرتبه افزایش نرخ کرایه تاکسی داریم..
    اول سال و وسط سال و آخر سال ک الان چند وقتی میشه رقم غیر رسمی ک خود راننده ها اعمال میکنن از الان شروع شده و فروردین تا اردیبهشت رقم افزایش ثانویه و رسمی اعمال میشه.. یه مرحله هم ک وسط سال..
    هزینه های پزشکی و درمان هم ک دیگه نگم..
    با این رقمها نمیشه زندگی کرد و فقط میشه زنده موند
    رقم دریافتی بابت زندگی حداقلی یه خانواده ۳ نفره حداقل حداقل ۲۰ میلیون میشه نه اینکه با افزایش سال بعد تازه برسه به ۱۰ میلیون
    واااااای به حال اونایی ک مستاجر هم باشن????

  2. حقوق کارمندان به خصوص کارمندانی که دریافتی کمتری دارند ، باید بر اساس سبد معیشت و تورم و طبق قانون باشد.
    خلاف این امر توهین به کارمندان و تخطی دولت و مجلس از قانون محسوب میشه.
    همین امروز حقوقی رو کارمندان دریافت میکنند از حقوق ماه قبل ارزش ریالی کمتری داره( به خاطر تورم ماهیانه و یا چند ماه یک بار )
    با این حقوق امروز کارمندان و بازنشستگان شاید با زور بتونن معیشت رو فراهم کننن. حالا بماند اقلام مورد نیاز زندگی( نه مهمانی ، نه گردش، نه خوراک درست و حسابی واز همه مهمتر شرمندگی )

  3. برای کارمندان دارای حقوق پایین تر از ۱۰‌ میلیون افزایش ۳۰ درصدی

    و برای حقوق های بین ۱۰ میلیون تا ۱۵ میلیون افزایش ۱۵ درصدی

    و برای حقوق های بالاتر افزایش ۵ الی ۱۰ درصدی لحاظ بشه

    اگر دنبال عدالت دربرداخت ها هستین این فرمولشه
    اگر هم دنبال ایجاد فاصله طبقاتی وناعدالتی بیشتر هستین پس ساز ناجور بزنین دوباره . یاعلی

  4. افزایش،سی،درصدی برای کارمندان باشد ولی افرادیکه بیشتر از ۱۵میلیون تومان دریافتی دارند ده درصد وبقیه از ۱۵میلیون به بعد سی درصد منظور شود

  5. به نباید بگویند عدالت ،این اسمش خجالت باید بکشند که میخواهند نیروی تازه کار برسونن به به اونی که بالای ۲۵سال سابقه داره.
    من نوعی زمانی که رفتم سر کار با حقوق ۱۶هزار تومن ،زمانی هم که افزایش حقوقی هم که بود هر کس براساس مدرک،،سنوات کارش حقوقش افزایش می یافت حرفی از حداقل حقوق ها نبود که چه وضعش مسئولین ،تفاوت بین من که بازنشته شده ام با اونی که ۴سال سابقه داره باید دو میلیون باشه ،،این کجاش عدالت،این خیانت آقا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام