کتاب استخدامی اداری ها
اخبار اداری و استخدامی

سناریوهای افزایش حقوق ۱۴۰۲ کارمندان در کمیسیون تلفیق

کمیسیون تلفیق فردا درباره میزان افزایش حقوق کارمندان تصمیم می‌گیرد/ سناریوهای افزایش حقوق ۱۴۰۲ کارمندان در کمیسیون تلفیق

شناسنامه قانون- سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲ از تعیین تکلیف میزان افزایش حقوق کارمندان دولت در سال آینده در جلسه نوبت صبح فردا این کمیسیون خبر داد.

رحیم زارع در توضیح مصوبات نوبت عصر امروزکمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲ گفت: تبصره ۱۲ لایحه بودجه مربوط به حقوق و دستمزد و معافیت های مالیاتی و به طور کلی دغدغه‌های کارمندان است؛ قرار شد کمیسیون در نشست صبح فردا در این باره تصمیم‌گیری کند.

به گزارش تسنیم، وی درباره پیشنهادهای نمایندگان در موضوع حقوق و دستمزد کارمندان در سال آینده گفت: برخی از نمایندگان پیشنهاد افزایش ۳۰ درصدی حقوق برای همه کارمندان در هر پایه ای را در سال آینده مطرح می کنند؛ برخی هم پیشنهاد افزایش ۳۱ درصدی و برخی دیگر پیشنهاد افزایش حقوق به صورت پلکانی را بیان می کنند که برای مبالغ بالا درصد کمتری افزایش لحاظ شود و برای مبالغ پایین مثلاً زیر ۱۵ میلیون تومان افزایش ۲۰ درصد اعمال شود و سقف افزایش هم همان ۳۱ درصد باشد؛ در نهایت کمیسیون فردا در مورد حقوق و دستمزد تصمیم گیری خواهد کرد.

شناسنامه قانون در پیام‌رسان‌های داخلی

61 دیدگاه

  1. سلام من الان حدود 15 ماه بازنشست شدم متاسفانه در اواخر دوران خدمتی ام که در فرستنده تلویزیونی و اف ام رادیویی مشغول بکار بودم به یک بیمار خاص مبتلا شدم و هم اکنون بعنوان بیمار سرطانی تحت درمان و معالجه قرار دارم.
    خدا را خوش میاد، تا زمانیکه انرژی داشتیم ما را در سخت ترین شرایط کار می کشیدین ولی الان توجهی به زندگی و معیشت و امور مالی مان نمی کنید.
    خداییش خودتان قضاوت کنید با 20 درصد چگونه میتوانم دوام بیارم و جدا از خرج درمان، مخارج زندگی خود و فرزندانم را تامین کنم.
    بخدا کسی بازنشست میشه تازه اول دوران مخارجش هست. تازه قراره بچه ها دانشگاه برن، ازدواج کنند، و بعضا صاحب نوه بشن، چطور میشه جوابگوی این مخارج با این تورم کمرشکن بود؟؟؟
    ما را دریابید، ما بازنشسته ها جزئی ازین ملت هستیم.

  2. تصمیمات ومحاسبات نادرست درمورد افزایش حقوق کارمندان وبازنشستگان وتورم حاکم برجامعه اقتصادی ،این قشر وستون فرهنگ جامعه رادرخط فقر منزوی نموده است .

  3. من مستمری بگیرم درزمانی مستمری یابازنشستگی داریم که سنمون بالا رفته گرفتار هزار درد مرض بیمه تکمیلی که پاسخگو نیست هردفعه دکتر وازمایش کلی پولشه با کلی نوه وعروس داماد بچه ها ۲۰نفرمیشن من ۵/۷۰۰تامین اجتماعی رو به چه زخمم بزنم یک شب جمعه میان یاعدسی باید باشه یاهمین غذاهای بی گوشت دم دستی کاری اساسی

  4. سالها است وقتی صحبت حقوق می شود برخی افرایش پلکانی را مطرح می کنند. گویا اصلا از علت تفاوت خبری ندارند وبا اظهار لطف نسبت به قشر کم درآمد، اصرار دارندکسانی هم که حقوق متوسطی دارند به کم درآمد ها نزدیک کنند و ظلم بزرگ متوقف نگاه داشتن حقوق یک معلم با مدرک دکترا را حدود 12000تومان و افزایش پلکانی حقوق یک نیروی زیر دیپلم همان اداره راه عدالت و توجه به افشار کم درآمد تصور می کنید. ظاهرا حتی به درآمد متوسط یک فرد با تحصیلات بالا هم قانع نیستید و تلاش دارید سالانه همه اقشار حقوق بگیر را به خط فقر نزدیکتر کنید. فکر نمی کنید انگیزه تحصیلات عالی را در کارمندان پایین می آورید. واقعا خسته نباشید

    1. دقیقا، چه معنی داره هزینه ها روزانه و ساعتی اضافه بشه و حقوقها یک بار در سال اونم خیلی خیلی کمتر از حتی تورم رسمی اعلامی توسط خود دولت (تورم واقعی خیلی بیشتره). به نظر من افزایش حقوقها با این وضعیت باید ماهانه اعمال بشه.

  5. باسلام وخسته نباشید شما نمایندگان ملت سنگ خودتان به سینه میزنید شما هم علاوه با حقوق اضافه کاروماموریت وسایر کارمندان پرکیس میگیرند ۳۱درصد حقوق خودتان و کارمندان اضافه می کنید در صورتی یک بازنشسته کشوری ۲۰ درصد با همان تو رمی که برای کارمندان هست صدبرابر برای بازنشسته ها هم که دراین سن همش بیمار هستن و هزینه دکتر و دارو سربه فلک کشیده مثلا بیمه تکمیلی یک بازنشسته فقط ۲۰۰تومان پول ویزیت و دیگه پول دارو پرداخت نمی کندمابحای پدرومادراین شما هستیم من‌خودم دوتا مفصل زانوپرتوزگذاشتم چشمام عمل کردم که درست نمی بینم این انصاف نیست یک ورق قرض مسکن ۳۰هزارتومان هست کلاه خودتان قاضی بگذارید مابازنشیته ای که ۷میلیون میگیریم لااقل مثل کارمندان اضافه کنیدالهی رب آ لمین

  6. سلام.تاکید میکنم کسانی که کارمتد پیمانی و رسمی هستند و حقوق شون ۷ملیون هست ظلم مطلق هست.حقوق شون را برسانید به ۱۴ملیون تومان .کسانی که از ۱۴ملیون بیشتر میگیرن ۲۰درصد اضافه کنید.من در ۵کشور دنیا تحقیق کردم.مبنا بر اساس عدالت میباشد.چون زشت و ناپسند هست در یک اتاق یک نفر، ۷ملیون حقوق میگیرد .یک نفر، ۱۶ملیون ،خوب بد و ناپسند هست.پژوهشگاه زابل

  7. افزایش حقوق با دیدگاه برابری ضد عدالت می باشد و با تراکم نرخ حقوقها طی سالیان متعدد سبب فقدان ویژگی سیستم تفاضلی حقوق و دستمزد شده است. اصرار. بر برابری در حالی که عوامل موثر بر حقوق و دستمزد از قبیل مهارت، تجربه، مسوولیت, تحصیلات و شرایط کاری برابر نمی باشند, اقدامی صرفا پوپولیستی، ضد انگیزشی، ضد بهره وری و ناعادلانه می باشد. دولت باید ضمن تعیین و تأمین حداقل نیازمندیهای ضروری کارکنان در نظام پرداخت از هرگونه تلاش در زمینه برابری پرداختها در افزایش سالانه حقوق اجتناب نماید.

    1. سلام دقیقا همینه. کسی که ۳۵ سال پول بیمه داده و حقوقش مثلا۱۵ هزار تومانه باید با تورم اضافه بشه نه با اونیکه ۲۰سال بیمه داده برابر یا به مرور زمان به هم برسن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام