اخبار اداری و استخدامی

زمان بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت در صحن از زبان سخنگوی کمیسیون اجتماعی

توضیحات سخنگوی کمیسیون اجتماعی پیرامون زمان بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت در صحن

شناسنامه قانون- سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، به تشریح روند ادامه بررسی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در صحن علنی مجلس پرداخت.

به گزارش شناسنامه قانون به نقل از خبرگزاری خانه ملت، حسن لطفی در تشریح روند بررسی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در مجلس شورای اسلامی، گفت: کمیسیون اجتماعی مجلس با هدف ساماندهی کارکنان دولت و رفع هر نوع تبعیض و بی‌عدالتی در نحوه استخدام این کارکنان در راستای ایجاد اتفاق‌نظر بین مجلس و دولت ماه‌ها برای بررسی این طرح زمان گذاشت.

نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: کمیسیون اجتماعی مجلس تلاش کرد که مفاد طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت مغایر با نظر دولت نباشد بنابراین با حضور نماینده دولت در نشست‌های این کمیسیون بررسی این طرح به پایان رسید.

وی خاطرنشان کرد: نتیجه بررسی‌های صورت گرفته این شد که نیروهای شرکتی و عناوین مشابه به قرارداد کارمعین تبدیل وضعیت شوند و در نهایت با اکثریت آراء به تصویب رسید و گزارش آن جهت بررسی در صحن تقدیم هیات رییسه شد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تاکید کرد: ما همچنان پیگیر هستیم تا بررسی این طرح در دستورکار صحن قرار گیرد، کما اینکه حدود ۳ هفته قبل تعداد بیش از ۱۰۰ امضا از نمایندگان مجلس برای فوریت بررسی این طرح در صحن علنی جمع‌آوری شد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، در پاسخ به اینکه آیا ممکن است بررسی طرح مذکور در صحن به سال آینده موکول شود، یادآور شد: طبق آئین‌نامه داخلی مجلس تعیین زمان بررسی این طرح در صحن علنی از حوزه اختیارات کمیسیون اجتماعی خارج بوده و بر اساس تصمیم هیات رییسه مجلس شورای اسلامی صورت خواهد گرفت.

شناسنامه قانون در پیام‌رسان‌های داخلی

?روبیکا
https://rubika.ir/shenasname
?ایتا
eitaa.com/Shenasname
?بله
https://ble.ir/Shenasname
?سروش
splus.ir/Shenasname

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام