کتاب استخدامی اداری ها
اخبار اداری و استخدامی

پیشنهاد الگوی جدید افزایش حقوق و مستمری کارمندان و بازنشستگان کشوری و لشکری

پیشنهاد افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان لشکری و کشوری در دولت

سازمان‌های امور اداری و استخدامی کشور و برنامه و بودجه، الگوی جدیدی از افزایش حقوق و مستمری کارمندان و بازنشستگان کشوری و لشکری را ارائه کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سازمان‌های امور اداری و استخدامی کشور و برنامه و بودجه در پیشنهادی مشترک، الگوی جدیدی از افزایش حقوق و مستمری کارمندان و بازنشستگان کشوری و لشکری را برای بررسی و اتخاذ تصمیم، به دولت ارائه کرده‌اند.

این پیشنهاد با هدف بهبود و کمک به معیشت کارمندان و بازنشستگان کشوری و لشکری و افزایش قدرت خرید آنها به دولت ارائه شده است و در روز‌های آینده، روال قانونی تأیید آن انجام خواهد شد.

213 دیدگاه

  1. سلام.واقعاخجالت اوره دولتی یک شبه تمام اجناس را۱۰۰برابر
    ازنظرقیمت افزایش حقوق۱۰درصداقایونی توویلاهای میلیاردی
    نشسته خانواده هااروپا.امریکا.خریدسیسونی ترکیه من بازنشسته گرسنه بایدخجالت بکشم ابن دین مسلمانی است کجای قران نوشته مردم گرسنه مسئولان وووماجوانی خودرا
    درجنگ گذاشتیم حالابدبخت وفقیروالله تنهاراه نجات مرگه
    ازدست شماراحت بشیم کارگرشهرداری۱۵م.ت من بازنشسته
    ن.م.۹م.ت.دریافتی هیچ به قران خسته شدیم فرش زیرپایم
    ۴۰ساله هستش اقای رئیسی توبه دولت قبل خنده و…میگفتی
    تویکسال گندزدیدکشورنابودشدپول نفت ماکجاست توجیب
    چه کسانی میره به قران درمانده شوم بچه هاگرسنه.فقیریک
    دست لباس ندارندبپوشندتوراخدایکبارسم بدهیدتمام کنیم
    خسته.بریده گاهی وقتهامیخوام کفربگم نداریم گرسنه ایم
    فقروفلاکت گندزده

  2. به خاطر خدا ومظلومیت شهدای کربلا کارمندان بخصوص قرارداد کار معین را دریابید .بخدا 27 روز بدون پول هستیم ما دنبال حق و حقوق مردم هستیم دریغ از اینکه دولت حق و حقوق مارو درست و حسابی نمی دهد واین واقعا آزاردهنده وناامید کننده می باشد.

  3. خدواند لعنت کرده است روغگورا،اگر تنها بودجه یکی از اختلاس ها را ،همان دله دزدهای شرعی را اختصاص می دادند در همان اول سال حقوق به اندازه کافی افزایش می یافت چطور برای تبلیغ خرافات بودجه هست ولی برای باز نشستگان خیر!!!!اسم دز دی ها یشان را اختلاس می گذارند ولی دست یک گرسنه را بخاطر قطعه نانی قطع می کنند .همان جمله حضرت حسین (رضی الله عنه )رابه همه دست اندر کاران یاد آوری می کنم که فرمود:اگر دین ندارید آزاده باشید .ودر آخر بایددرروز قیامت جواب آه همه ما باز نشستگان مایوس در خانواده را بدهند.

  4. خدا کنه زودتر اجرایی بشه واقعا من کارمند شاغل دیگه یریدم‌!!! آدم حساب و‌کتاب برای درآمد و خرج و زندگی اش میکنه و وام‌میگیره یکدفعه همه چی یک‌شبه میرزه به هم‌!؟!!؟

  5. طبق قانون مصوب .افزایش حقوق سالانه به اندازه تورم سالانه بعلاوه ده درصد بایستی اضافه شود‌..دولت قانون مصوب را اجرا کند. ‌این طرح ها الکی است شاغل بازنشسته زیر چرخ بی قانونی له شده؟ است. ریال حقوق میدهند دلار پس میگیرن. کجای دنیا اینطوری است

  6. با سلام ما بیشتر از یک بازیجه نیستم
    الکی هرموقع حرف افزایش حقوق میاد یه عده که سازشان کوک وزندگیشان رو براهه
    برمیدارن جند خط انشا دل خوش کنکی مینویسن وبقیه رو سرکار میزارن
    والا قانون همه چیز وروشن کرده دگه

  7. تو رو بخدا فکری به حال ما بازنشستگان آموزش و پرورش کنید حقوق زیر ۱۵میلیون بدرد نمیخوره ما چطور با ۷ تومان زندگی رو بچرخانیم به دادمون برسید ما هم جز این ملتیم ۳۰ سال کار کردیم به کی حرف دلمون بزنیم توان خرید هیچ چیزی نداریم شرمنده بچه هامون شدیم چه کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام