کتاب استخدامی اداری ها
اخبار اداری و استخدامی

پیشنهاد الگوی جدید افزایش حقوق و مستمری کارمندان و بازنشستگان کشوری و لشکری

پیشنهاد افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان لشکری و کشوری در دولت

سازمان‌های امور اداری و استخدامی کشور و برنامه و بودجه، الگوی جدیدی از افزایش حقوق و مستمری کارمندان و بازنشستگان کشوری و لشکری را ارائه کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سازمان‌های امور اداری و استخدامی کشور و برنامه و بودجه در پیشنهادی مشترک، الگوی جدیدی از افزایش حقوق و مستمری کارمندان و بازنشستگان کشوری و لشکری را برای بررسی و اتخاذ تصمیم، به دولت ارائه کرده‌اند.

این پیشنهاد با هدف بهبود و کمک به معیشت کارمندان و بازنشستگان کشوری و لشکری و افزایش قدرت خرید آنها به دولت ارائه شده است و در روز‌های آینده، روال قانونی تأیید آن انجام خواهد شد.

213 دیدگاه

  1. سلام هرروز به هاشیه پردازی
    وتفره رفتن و جان منوجان تووازمجلس ودولت برنامه بودجه درموردحق مسلم بازنشستگان وسنوات جبه و هماهنگ سازی حقوق که دردی دوانمیشه مردم راسرکارودنبال نخودسیاه میفرستیداعصاب و روح و روان بازنشتگانرابهم ریختیداین مجلس انقلابی چراقانون رااجرانمیکنه

  2. سلام هرروز به هاشیه پردازی
    وتفره رفتن و جان منوجان تووازمجلس ودولت برنامه بودجه درموردحق مسلم بازنشستگان وسنوات جبه و هماهنگ سازی حقوق که دردی دوانمیشه مردم راسرکارودنبال نخودسیاه میفرستیداعصاب و روح و روان بازنشتگانرابهم ریختیداین مجلس انقلابی چراقانون رااجرانمیکنه

  3. به نمایندگان مجلس حقوق واقعی داده شود بابت خواب در ساعت کار اینهمه اضافه کاری ندن ،حق مسکن ندن،دولت بیاد اینهمه در پردیس و چیتگر آپارتمان هست اونها رو بخره وبعنوان خانه دولتی در دوره نمایندگی در اخیتار قرار بده ،زمانی هم که میرن به شهر خود فقط درهر فصل۱۰ روز حق ماموریت داده بشه.تمامی مزایا در زمان کار و بعداز بازنشستگی قطع شود،در آن هنگامست که افزایش حقوق انجام میشود.

    1. سلام
      لطفاً افزایش حقوق را به صورت پلکانی
      اجراء کنید
      واقعاً ظلم و بی عدالتی است برای یکی ده میلیون و برای دیگری دو میلیون ت اضافه گردد ما از مسئولین ذیربط عاجزانه تقاضا داریم به این مورد توجه ویژه داشته باشند.
      موفق معید باشید.

  4. باسلام آینها فقط داغی است بردل بازنشستگانی که حقوق زیر20میلیون می‌گیرند. وبدترازآن بازنشستگانی که دریافتی زیر10ملیون دارند. بازنشستگان هراداره وسازمانی که میخواهدباشد. بلاخره همه خانوادهاخرج دارند.
    ای کاش روزی برسدتاشاغلین هم همه دریافتی هامثل هم باشد. مثلالیسانس این اداره. یاسازمان با آن اداره وسازمان دیگرکمی باهم تفاوت داشته باش نه از زمین تاآسمان تفاوت واقعازیبنده کشوراسلامی نیست بلادکفرازاین باب بهترازناعمل می کننددرپرداخت حقوق. وسلان

  5. پیشنهاد میکنم افزایش حقوق برای افرادی که بالای ۵۰میلیون میگیرند انجام نشود،زیر ۵میلیون ۱۰۰درصد،۶تا۱۰میلیون ۸۰
    درصد،۱۱تا۱۶میلیون ۷۰دزصد،۱۷ میلیون تا ۲۱میلیون ۶۰درصد،۲۲میلیون تا ۳۰درصد۳۵درصد،۳۱میلیون تا ۴۰میلیون۲۰درصدو۴۱تا۴۹میلیون۱۰درصد..آلان کسی که سرکاره حداقل خودمو مثال میزنم وقتی سرکار بود ،بغیر از حقوق ثابت ، اضافه کار، پاداش، حق ماموریت میگرفتم .تعداد افراد کنارم کمتر بود و هزینه جانبی کمتر.تازمانی که نمایندگان مجلس حقوق نجومی میگیرن دردی دوا نخواهد شد.

    1. با این فرمول شما حقوق ۲۱ میلیونی میشود ۳۳۶۰۰۰۰۰ تومان و حقوق ۲۲ میلیونی میشود ۲۸۶۰۰۰۰۰ تومان
      این که نشد
      افزایش پلکانی یعنی حقوق ها بمدت ۵ سال صرفا عدد ثابتی افزایش یابند و درصد افزایش در میان نباشد.
      بعد ۵ سال و حذف فاصله غیرمنطقی طبقاتی، افزایش به حالت درصدی برگردد.

  6. سلام
    وعده دولت در پرداخت نظام عادلانه در حقوق چی شد؟ یه اداره با لیسانس حقوق و مزایای 15 میلیون میگیره یکی 6 میلیون این کجاش عدالته

  7. بازنشسته ثبت احوال هستم بنا به دلایلی پیمانکار ساختمانی در پیش فروش خانه غش نموده ودر حال حاضر ، مستاجر هستم و ماهیانه ۴/۵ میلیون تومان نقد و ۳۰ میلیون پول پیش ودیعه اجاره میدهم از باقیمانده حقوق ، پرداخت اقساط وامها و مخارج منزل شرمنده ی خانواده هستم .
    بعد از بازنشسته ی تبریزی باید در صف انتظار بنشینیم تا کی نوبتمان برسد …… به به از این همه امید .

    1. بابا عدالت کجاست مردم را به سر
      میگردونن تا سال تمام بشه بازیه
      بازی دیگه دربیارن مافقط نفرین میکنیم الهی هرکس باعث شرمندگی ماست شرمنده زن وبچش بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام