سامانه جمع‌نویسی

سامانه جمع نویسی سازمان اداری و استخدامی کشور شروع به کار می‌کند

در دیدار نوروزی رئیس سازمان اداری و استخدامی با همکاران عنوان شد؛ مبنای حرکت سازمان در سال جدید افزایش بهره‌وری،‌ مستندسازی و ارزیابی دستگاه‌های اجرایی است/ سامانه جمع نویسی سازمان اداری و استخدامی کشور شروع به کار کرد

دیدار نوروزی دکتر میثم لطیفی؛ معاون رئیس‌جمهور و رئیس‌ سازمان اداری و استخدامی کشور با همکاران سازمان، ۶ فروردین در طبقه همکف ساختمان ستاد سازمان برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی سازمان اداری و استخدامی کشور، دکتر میثم لطیفی؛ معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در دیدار نوروزی با همکاران سازمان اداری و استخدامی کشور ضمن تبریک سال نو گفت: امسال به تعبیری صدمین سالگرد نظام اداری کشور است و ما باید در ابتدای قرن ۱۵با برنامه‌ریزی مناسب، نظام حکمرانی صحیحی داشته باشیم و بدانیم که قرار است چه اقداماتی را انجام دهیم.

وی با تأکید به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) درخصوص شعار امسال با عنوان«تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» ادامه داد: مواردی که ما باید در سال جدید به آنها توجه بیشتری داشته باشیم، افزایش بهره‌وری، ارزیابی دستگاه‌های اجرایی و رسیدگی به فساد در حوزه‌های متعدد است و ما باید تمام تلاش خود را به ‌کار بگیریم تا تمام مسائل را با برنامه مشخص رو به جلو ببریم.
معاون رئیس‌جمهور بیان کرد: ما با سه جنس کار مواجه هستیم؛ کارهای روزمره، کارهایی که روی برنامه انجام می‌شود و مبنای کار ما براساس سند تحول دولت مردمی است و یکسری اموری که به صورت اضطراری و آنی است و همه این موارد منوط به این است که ارزیابی‌ها به موقع صورت بگیرد، وظیفه محوله به هر شخص کاملا مشخص باشد، پیشرفت کارها رصد شود و مستندسازی نیز صورت گیرد.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با اشاره به راه‌اندازی سامانه جمع نویسی افزود: بخشی از کارها و امور در این بخش از سامانه قرار می‌گیرد تا هم دیگران بتوانند از آن استفاده کنند و هم فضایی باز برای گفتگو ایجاد شود تا افراد ‌بتوانند نظرات تخصصی و پیشنهادات خود را در آن قسمت ذکر کنند.

وی در پایان گفت: از مواردی که ما باید در سال جاری با اهمیت بیشتری به آن توجه کنیم، می‌توان به سند تحول دولت مردمی، تدوین برنامه هفتم، سند تحول نظام اداری سوم، یکپارچه‌سازی سامانه‌ها، افزایش کارگروهی و مشارکتی، افزایش ارتباطات استانی و … اشاره کرد.

مطالب مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام