آزمون تعیین صلاحیت
وزارت نفت و نیرو

بخشنامه نحوه ایجاد پست بانام برای تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت (سمت ستاره دار قائم به شخص)

نحوه ایجاد پست بانام برای تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت (سمت ستاره دار قائم به شخص) (بخشنامه شماره ت ه م/ ۷۱۶۴۸ مورخ ۲۹/۲/۱۴۰۰ اداره کل تدوین و هماهنگی مقررات اداری و استخدامی وزارت نفت)

شناسنامه قانون | naft

جناب آقای مولایی

مدیر محترم توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران

موضوع: قانون تفسیر بند “و” ماده (۴۴) (تبدیل وضعیت ایثارگران مشمول)

با سلام؛

احتراماً، بازگشت به نامه شماره م م الف/ ۸۰۸۶ مورخ ۲۸/۲/۱۴۰۰ در خصوص رفع ابهام چگونگی اولویت بندی تخصیص سمت به مشمولین جهت تبدیل وضعیت به استحضار می رساند:

۱- در قانون اولویت خاصی مطرح نگردیده و تکلیف بر تبدیل وضعیت تمامی مشمولین می باشد. لذا مشمولین فارغ از نوع ایثارگری بر اساس تکمیل مدارک مورد نیاز توسط شرکت ذیرط در اولویت اقدام قرار گرفته و لازم است مراتب در دستور کار قرار گیرد.

۲- در اجرا تبدیل وضعیت به رسمی برای هر مشمولف اولویت با سمت‌های بلاتصدی مرتبط در همان واحد/ مدیریت بوده و در صرت عدم وجود سمت بلاتصدی متناسب، جهت ایجاد سمت ستاره دار قائم به شخص در انطباق با مقررات مربوط ترتیبات لازم در دستور کار قرار گیرد. بدیهی است همچنان لازم است همواره آن مدیریت/ شرکت نسبت به امکان انتصاب ایثارگران دارای سمت قائم به شخص روی سمت مصوب و حذف سم قائم به شخص برنامه ریزی لازم را بعمل آورد.

۳- معاونت وزیر در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی در مرحله معرفی افراد برای ایجاد سمت های قائم به شخص از سوی هر شرکت، ظرفیت سازمان بلاتصدی آن شرکت را مجدداً بررسی و بر تعامل با شرکت تمام تلاش خود را برای انتصاب ایثارگران روی سمت های مصوب جهت تبدیل وضعیت بعمل می آورد.

همچنین ببینید:

بخشنامه تبدیل وضعیت ایثارگران وزارت نفت

دستورالعمل نحوه تبدیل وضعیت ایثارگران وزارت نفت

بخشنامه وزارت نفت در خصوص تسریع در فرآیند تبدیل وضعیت ایثارگران و تأمین پست متناسب

علیرضا ترابی- مدیر کل تدوین و هماهنگی مقررات اداری و استخدامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام