وزارت نفت و نیرو

طرح طبقه بندی مشاغل در شرکت های پیمانکار صنعت نفت تدوین شد

طرح طبقه بندی مشاغل در شرکت های پیمانکار صنعت نفت تدوین شد.

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اجرای طرح طبقه بندی مشاغل واحد با هدف بهره مندی 106 هزار کارگر مشمول قانون کار شاغل در واحدهای تحت پوشش صنعت نفت خبر داد.

حاتم شاکرمی با بیان اینکه برای اجرای صحیح طرح طبقه بندیمشاغل شرکت های چهارگانه وزارت نفت، اقدامات  اساسی انجام شده است، اظهار کرد: با توجه به گستردگی جغرافیایی حوزه فعالیت وزارت نفت و شرکت های وابسته، تنوع  مشاغل و تخصص کارکنان شاغل در شرکت های پیمانکاری تامین نیروی انسانی طرف قرارداد ونبود  یک الگو و نظام واحد جبران خدمات برای پرداخت مزد در کارهای هم ارزش، این وزارتخانه با تعامل و مشارکت وزارت نفت نسبت به تدوین طرح طبقه بندی مشاغل واحد برای کارگران شرکت های پیمانکار طرف قرارداد صنعت نفت اقدام کرد.

معاون روابط کار افزود: این طرح با کمترین تغییرات در شرکت های پیمانکاری طرف قرارداد با وزارت نفت شامل شرکت ملی نفت ایران، شرکت ملی گاز ایران، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی، شرکت صنایع پتروشیمی و شرکت های تابعه اجرایی می شود.

شاکرمی تصریح کرد : از دیگر اقدامات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که با مشارکت وزارت نفت انجام شده، تدوین 790 شغل استاندارد بود که این اقدام اجرای طرح طبقه بندی مشاغل در واحدهای مشمول قانون کار تحت پوشش وزارت نفت را هموار می کند.

مطلب مرتبط:

شناسنامه های شغلی استاندارد مشاغل پیمانکاری صنعت نفت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام