تعطیلات و مرخصی

تغيير ساعت كاري كاركنان دولت و برگشتن به روال قبل (سال 1392)

تغيير ساعت كاري كاركنان دولت و برگشتن به روال قبل (بخشنامه شماره 11865/92/200 مورخ 27/06/1392 معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رييس جمهور)

با عنایت به استعلام های بعمل آمده از سوی دستگاه های اجرایی در خصوص ساعات کار ادارت شهر تهران موضوع بخشنامه شماره 1445/200 مورخ 28/1/1390 این معاونت، همچنین پیرو گزارش های مراجع قانونی ذی ربط من جمله تاکید دیوان محسبات کشور طی نامه شماره 60/40000مورخ 3/2/1390 در مورد رعایت مفاد ماده 87 قانون مـدیریت خدمـات کشوری و تبصره های آن به اطلاع می رساند، موضوع بخشنامه یاد شده مربوط به شرایط بحرانی و اضطرار در هوای شهر تهران بوده و اجرای این مصوبه در شرایط فعلی موضوعیت ندارد. لذا کلیه دستگاه های اجرایی موظفند ساعات کار ادارات شهر تهران را با رعایت ماده 87 قانون مدیریـت خدمات کشوری و تبصره های ذیل آن و مصوبات هیئت محترم وزیران با موضوع ساعات آغاز به کار ادارات ومشاغل در شهر تهران در سقف 44 ساعت در هفته تنظیم و اجرا نمایند.

بدیهی است چنانچه در هر زمان شرایط بحران و اضطرار از سوی مراجع و مقامات ذیربط اعلام گردد، موضوع جهت تغییر در ساعات اداری به دستگاه های اجرایی اعلام خواهد شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *