سامانه جمع‌نویسی

فراخوان پیشنهاد شعار جشنواره شهید رجایی سال ۱۴۰۱ در سامانه جمع‌نویسی

پیشنهاد شعار جشنواره شهید رجایی سال ۱۴۰۱

شناسنامه قانون- فراخوان پیشنهاد شعار جشنواره شهید رجایی سال ۱۴۰۱ در سامانه جمع نویسی سازمان اداری و استخدامی کشور قرار گرفت.

به گزارش شناسنامه قانون، در متن فراخوان این‌گونه آمده است:

«همان‌گونه که مستحضرید،‌ جشنواره شهید رجایی همه ساله در هفته دولت و با حضور رئیس جمهور محترم و مدیران عالی دستگاه‌های اجرایی کشور برگزار و از دستگاه‌های برگزیده تقدیر به عمل می‌آید. از آن جا که شعار اصلی جشنواره،‌ نقشی کلیدی در فضاسازی رسانه‌ای مرتبط ایفا نموده و نمایان‌گر جهت‌گیری‌های اصلی در موضوع ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی است، ستاد مرکزی جشنواره در نظر دارد شعار اصلی جشنواره شهید رجایی (۱۴۰۱) را با محوریت مقوله‌های مشارکت‌جویی عمومی و خبرگانی، شفافیت، سامانه‌محوری و ارتقاء اثربخشی ارزیابی انتخاب نماید؛ بدیهی است شعار اصلی جشنواره، به عنوان محور اصلی تبلیغات رسانه‌ای و محیطی به شمار آمده و فضاسازی تبلیغاتی بیرونی و درون‌سازمانی مبتنی بر آن صورت خواهد پذیرفت.

این شعار باید به گونه‌ای پیشنهاد شود که در عین سادگی و صراحت، مفاهیم اصلی و عمیق متناظر با موضوع ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی کشور را در جهت رویکرد کلی دولت پوشش دهد. لذا خواهشمند است حداکثر تا تاریخ ۲۷/۰۴/۱۴۰۱، ضمن بیان نقطه‌نظرات خود پیرامون این موضوع،‌ شعار اصلی جشنواره شهید رجایی (۱۴۰۱) را پیشنهاد نمایید. شعارهای پیشنهادی دریافتی در کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مرکزی جشنواره شهید رجایی بررسی و از شعار برتر، تقدیر خواهد شد.»

بیشتر ببینید: بخشنامه جشنواره شهید رجایی سال ۱۴۰۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام