قوانین و مقررات ایثارگران

دستورالعمل پرداخت فوق‌العاده ایثارگری ماده (51) قانون جامع ایثارگران

دستورالعمل پرداخت فوق‌العاده ایثارگری ماده (51) قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران (بخشنامه شماره 35/710 مورخ 18/10/1397 وزارت آموزش و پرورش)

اداره کل آموزش و پرورش استان….

با سلام و احترام

تصویر نامه شماره 194313/760 مورخ 25/9/1397 دفتر برنامه، بودجه و تأمین منابع در خصوص اجرای ماده (51) قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران به پیوست ارسال و اعلام می‌دارد:

به استناد ماده (51) قانون مذکور، کلیه دستگاه‌های اجرایی موظفند به شهدا و جانبازان (25%) و بالاتر و آزادگان شاغل مبلغی معادل بیست و پنج درصد حداقل حقوق کارمندان دولت را که هر سال توسط دولت تعیین می‌شود به عنوان فوق‌العاده ایثارگری به طور ماهانه پرداخت نمایند. لذا مقتضی است مطابق مفاد نامه دفتر مذکور نسبت به صدور احکام مستخدمین ایثارگران مشمول از تاریخ 2/10/1391 (تحت عنوان فوق‌العاده ایثارگری ماده 51) اقدام نمایند. لازم به ذکر است با عنایت به اعلام نظر امور مدیریت مشاغل و نظام‌های پرداخت سازمان اداری و استخدامی کشور، فوق‌العاده یاد شده در سایر فوق‌العاده‌ها بی‌تأثیر می‌باشد و مشمول کسور بازنشستگی نمی‌گردد. بدیهی است پرداخت امتیاز مذکور به آن دسته از کارکنانی که بعد از تاریخ 2/10/1391 اشتغال داشته‌اند و بعد از آن بازنشسته شده‌اند نیز تا تاریخ اجرای حکم بازنشستگی بلامانع خواهد بود.

علی الهیار ترکمن- معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش

 نامه شماره 194313/760 مورخ 25/9/1397

جناب آقای حسین بر

مدیر کل محترم امور اداری و تشکیلات

با سلام و احترام؛

بازگشت به نامه شماره 133497/710 مورخ 8/7/1397 در خصوص مشمولین مفاد (51) قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران شاغل در دستگاه، به استحضار می‌رساند:

از آنجایی‌که احکام کارگزینی کارکنان مشمول ماده قانون مذکور، می‌بایست از تاریخ ابلاغ قانون یادشده جهت اجرا، صادر می‌گردید و انجام این‌گونه تکالیف قانونی ارتباطی به وجود یا فقدان اعتبار در دستگاه‌های اجرایی ندارد، لذا پیشنهاد می‌گردد نسبت به صدور احکام افراد ذی‌نفع اقدام لازم معمول گردد تا امکان ثبت مطالبات و بدهی‌های دولت (سماد) نیز فراهم گردد.

شایان ذکر است موضوع تأمین اعتبار مورد نیاز جهت اجرای تکالیف قانون برنامه پنج‌ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و همچنین قانون جامع ایثارگران به صورت مستمر و تا حصول نتیجه از طریق مراجع ذی‌ربط در حال پیگیری می‌باشد.

مهرداد خان ماکو- مدیر کل دفتر برنامه، بودجه و تأمین منابع

خبر مورخ 23 دی 1396

اطلاعیه 69-97 با موضوع ارسال یک نسخه تصویر حکم اصلاحی جهت اصلاح احکام برقراری ماده 51 قاون جامع خدمت رسانی به ایثارگران

اداره کل آموزش وپرورش استان …

با سلام واحترام

پیرو بخشنامه شماره 710/35 مورخ 97/10/18 و به منظور ایجاد هماهنگی در نحوه صدور احکام برقراری ماده 51 قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران در فاصله زمانی 91/10/02 لغایت 95/1/1 بدین‌وسیله یک نسخه تصویر حکم اصلاحی (چند ستونی) جهت اصلاح احکام مورد نظر به پیوست ارسال می‌گردد. خواهشمند است ترتیبی اتخاذ نمایند تا ادارات آموزش و پرورش و مناطق تابعه آن مطابق حکم مورد نظر نسبت به صدور احکام اصلاحی اقدام نمایند.

یارمحمد حسین بر- مدیر کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش

شناسنامه قانون | hokm

شناسنامه قانون | hokm1

1 دیدگاه

  1. عرض ادب سلام و خدا قوت سوال – چرا کارشناسان امور کارگزینی فیلدهای احکام همکاران را جامع وکامل پرنمی کنند وهیچگونه امضایی هم بعنوان مسعول در قسمت مربوطه نیست مفاد قانون 51راه م کامل اجرا نمیکنند مثلا وضعیت ایثار گر را کامل ثبت نمیکنند چرا سپاس از همکاری شما آموزش پرورش ناحیه 3اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام