آزمون تعیین صلاحیت
بودجه 1401

ابلاغ اعتبار پرداخت مانده مطالبات پاداش پایان خدمت بازنشستگان تا پایان سال ۱۴۰۰

ابلاغ اعتبار پرداخت مانده مطالبات پاداش پایان خدمت بازنشستگان تا پایان سال ۱۴۰۰ (بخشنامه شماره ۲۸۵۲۸۳ مورخ ۰۸/۰۶۱۴۰۱ سازمان برنامه و بودجه کشور)

دستگاه اجرایی

به استناد ماده (۱۹) قانون برنامه و بودجه، بند «د» ماده (۲۸) قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (۲) -مصوب ۱۳۹۳- و در اجرای جدول شماره (۹) قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور، اعتبارات ذی‌ربط به شرح جدول ذیل صرفاً بابت پرداخت مانده مطالبات پاداش پایان خدمت بازنشستگان تا پایان سال ۱۴۰۰ به آن دستگاه ابلاغ می‌گردد تا با رعایت قوانین و مقررات اقدام شود.

همچنین دستگاه اجرایی موظف است به منظور پرداخت به ذینفع نهایی مشخصات کامل افراد مشمول دریافت پاداش پایان خدمت تا پایان سال ۱۴۰۰ را به ترتیب تاریخ بازنشستگی شامل کد ملی، تاریخ بازنشستگی، شماره شبا و مبلغ قابل پرداخت با رعایت جزء (۶) بند (الف) تبصره (۱۲) قانون بودجه سال ۱۴۰۰، حداکثر به میزان چهار میلیارد و هفتصد و بیست میلیون (۴.۷۲۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال را با امضاء ذیحساب/ مدیر امور مالی مربوط به وزارت امور اقتصادی و دارایی (خزانه داری کل) و این سازمان اعلام نماید. بدیهی است مسئولیت صحت اطلاعات یاد شده و تعیین میزان پاداش پایان خدمت قابل پرداخت به هر فرد با دستگاه اجرایی ذیربط خواهد بود. خزانه‌داری کل بر اساس اطلاعات ارسالی که مورد تأیید ذیحساب یا مدیر مالی دستگاه اجرایی می‌باشد، پاداش پایان خدمت را به طور مستقیم به حساب ذینفع نهایی پرداخت نماید.

لازم به ذکر است بالاترین مقام دستگاه اجرایی در موارد خاص (مانند بیماری صعب‌العلاج و….) می‌تواند اولویت تاریخ بازنشستگی را با مسئولیت خود تغییر دهد.

ابلاغ اعتبار پرداخت مانده مطالبات پاداش پایان خدمت بازنشستگان تا پایان سال ۱۴۰۰

سید مسعود میرکاظمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام