0 امتیاز
2.0هزار بازدید
در حقوق و دستمزد و مزایا -عیدی پاداش - سنوات و پایان کار توسط
ویرایش شده

سلام

وقت بخیر

بنده به مدت 4ماه ( ازخردادتاشهریور ) نودونه دریک مجموعه ی خصوصی به صورت شیفت بندی ( هفته ای دوروز تمام وقت) مشغول به کار بودم. البته این شیفت بندی طبق تصمیم مدیریت ،بخاطر شرایط فعلی و کرونا بوده که بعد از بازگشایی در دوران پساکرونا به دستور مدیریت مجموعه برنامه ریزی شد، اما حقوق بنده رو به صورت ساعتی پرداخت کردند ( یعنی مجموع کارکرد روزانه را آخر ماه مصاحبه میکردند!!!!) درحالی که همچين توافقی بین کارمند و کارفرما نبوده .

لازم به ذکر بنده عیدی و بیمه ی دو ماه قبل عید و بهمن ماه هم از سال گذشته طلبکار هستم اما کارفرما مدعی هستند چون دوره ی فعالیت بنده آزمایشی بوده موظف به پرداخت عیدی و بیمه نبودند!!!



بعد از گذشت هفت ماه حدود دویست هزار تومان به عنوان حق بیمه چندماه کارکرد به حساب شخص بنده واریز کردند نه اداره بیمه!!!! ( با این ادعا که روزانه و ساعتی درمجموعه مشغول به فعالیت بودم درصورتی که بنده نیروی کارمزدی و ساعتی نبودم !!!!)

با این تفاسیر درحال حاضر به گفته ی کارفرما جمعا حدود یک ماه کارکردم ( یعنی مجموع ساعات فعالیت از خرداد تا شهریور ) و  قرار است  یک ماه عیدی اونم به صورت ساعتی به حسابم واریز کنند! با این که نیروی تمام وقت بودم و از روزی 6ساعت کمتر در مجموعه حضور نداشتم!!!

از نظر قانون حق با بنده هست یا کارفرما ؟؟؟

یعنی قانونی وجود دارد  که بدون توافق بین کارمند و کارفرما  حقوق کارمند تمام وقت به صورت ساعتی پرداخت شود به علاوه به بهانه ی دوره ی آزمایشی حق و حقوق کارمند پرداخت نشود؟؟!

پاسخ شما

نام شما برای نمایش - اختیاری
حریم شخصی : آدرس ایمیل شما محفوظ میماند و برای استفاده های تجاری و تبلیغاتی به کار نمی رود

سوالات مشابه

...