0 امتیاز
33.4هزار بازدید
در ایرانیان خارج از کشور توسط

شمار شهدای غزه به ۸۳۰ نفر رسید

وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین خبر داد که تا کنون، در پی حملات صهیونیستها 830 نفر شهید و بیش از چهار هزار نفر نیز زخمی شده‌اند.

شمار شهدای غزه به ۸۳۰ نفر رسید

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین امروز (۱۸ مهر) اعلام کرد که از ابتدای عملیات طوفان الاقصی، تا کنون ۸۳۰ نفر در غزه و کرانه باختری به شهادت رسیده‌اند.

به نوشته وبگاه خبری معا، طبق گزارش این وزارتخانه، چهار هزار نفر نیز در غزه و ۱۰۰ نفر نیز در کرانه باختری مجروح شده‌اند؛ در آخرین مورد «محمد ماجد ابراهیم حماد» (۲۰ ساله) در اردوگاه «العروب» در شمال الخلیل به شهادت رسید.

دفتر اطلاع‌رسانی تشکیلات خودگردان نیز اعلام کرد که تاکنون ۱۶۸ ساختمان در حملات جنگنده‌های اشغالگران به طور کامل منهدم شده است که شامل هزار و نه واحد مسکونی می‌شود. همچنین ۱۲۶۳۰ واحد مسکونی نیز متحمل خسارات جزئی شده است تا جایی که ۵۶۰ واحد از آن‌ها غیر قابل سکونت است.

لحظاتی پیش، نیروهای مقاومت فلسطین، شهرک صهیونیستی عسقلان را زیر حملات موشکی خود قرار دادند. از جنوب لبنان نیز ۳۰ فروند موشک به سمت فلسطین اشغالی شلیک شد.

در مقابل اما «ابوعبیده» سخنگوی گردانهای القسام شاخه نظامی حماس در پاسخ به حملات هوایی بی رحمانه رژیم موقت اسرائیل به مردم ساکن غزه اعلام کرد که به زودی شهرک عسقلان را زیر آتش خواهد رفت. 

ابوعبیده اعلام کرد: در پاسخ به جنایت دشمن در کوچاندن اجباری مردم ما از چندین منطقه در نوار غزه، به ساکنان شهر اشغالی عسقلان تا ساعت ۱۷ مهلت می‌دهیم که آن را ترک کنند. ما هشدار دادیم و مسئولیتی هم نداریم.

حماس امروز قبل از این نیز در بیانیه‌ای  علاوه بر مردم کرانه باختری از اعراب ساکن سرزمین اشغالی در سال ۱۹۴۸ نیز خواسته بود که علیه رژیم صهیونیستی و در حمایت از قدس قیام کنند. 

825 پاسخ

0 امتیاز
توسط

انگلیس جنایتکار شماره یک ازسال 1357 تاکنون از ضد انقلاب، اشرار، گروهک تروریستی منافقین، آشوبگران و اغتشاشات کمک حمایت و پشتیبانی کرده است و همچنان نیزادامه می دهد.
انگلیس جنایتکار شماره یک درجنگ تحمیلی هشت ساله ازسال 1359 و الی 1366 از صدام دیکتاتور کمک، حمایت و پشتیبانی کرده است.
انگلیس جنایتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون همراه با جند کشور جنایتکار شماره یک دیگر ازتروریسم، القاعده و طالبان کمک، حمایت و پشتیبانی می کند و همچنان نیزادامه می دهد.
انگلیس جنایتکار شماره یک درسال 2003 به همراه آمریکا جنایتکار شماره یک بدون مجوز و اجازه سازمان ملل متحد و دیگر سازمان های بین المللی به صورت غیرقانونی به عراق و لیبی حمله کرده است و مرتکب جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت شده است.
انگلیس جنایتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار شماره یک دیگر از تروریست ها درسوریه، عراق، لبنان، منطقه خاورمیانه و جهان کمک، حمایت و پشتیبانی می کند و همچنان نیز ادامه می کند.
حمله موشکی انگلیس جنایتکار شماره یک به همراه آمریکا جنایتکار شماره یک و فرانسه جنایتکار شماره یک به سوریه، اجرای قانون جنگلی حقوق بشرانگلیسی بود.
انگلیس جنایتکار شماره یک ازسال 2014 تاکنون به ائتلاف آمریکایی مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه را درسوریه وعراق قتل عام می کند و همچنان نیزادامه می دهد.
انگلیس جنایتکار شماره یک ازسال 2015 تاکنون به ائتلاف متجاوز سعود مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه یمن را درجنگ یمن قتل عام می کند و همچنان نیزادامه می دهد.
نیروهای تروریست آمریکایی خاک عراق را ترک کنند.
نیروهای تروریست انگلیسی خاک عراق را ترک کنند.

0 امتیاز
توسط

متاسفانه دادگاه بین‌المللی ازسال 1359 تاکنون برای محاکمه آمریکا و متحدانش به علت جنایات جنگی در جنگ تحمیلی هشت ساله ناتوان و عاجز بوده است.
سکوت دربرابرجنایت ازخود جنایت بدتراست.
آمریکا و متحدانش هیچگاه به قوانین بین المللی احترامی نمی گذارند.
آمریکا و متحدانش هیچگاه به حقوق بین الملل و حقوق بشر احترام نمی گذارند.
سعودی ها جنایتکار شماره یک ازکاری که درفاجعه منا، جنگ سوریه، عراق، یمن و منطقه انجام دادند پشیمان می شوند.
آل سعود لیاقت اداره حرمین شریفین را ندارد.
ازخون شهدای منا نمی گذریم.

انتقاد ازسکوت 21 ساله جامعه جهانی دربرابر جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی انگلیسی ها
دیوان کیفری بین المللی چرا ازسال 2003 تاکنون به پرونده جنایات جنگی انگلیس رسیدگی نمی کند
محاکمه سربازان انگلیسی به جرم جنایت جنگی درعراق و لیبی ازسال 2003 تاکنون انجام نشده است شرم آوراست.
دولتمردان انگلیسی درسال 2003 با دستور حمله به عراق و لیبی مرتکب جنایات جنگی شده اند. دولت انگلیس مسئول کشتار مردم عراق و لیبی و پیدایش داعش درمنطقه است.
متاسفانه دادگاه بین‌المللی ازسال 2003 تاکنون برای محاکمه دولتمردان انگلیسی به علت جنایات جنگی در عراق و لیبی ناتوان و عاجز بوده است.
متاسفانه شورای امنیت سازمان ملل متحد ازسال 2003 تاکنون به مسئولیتش برای محاکمه انگلیس عمل نمی کند شرم آور است.
انگلیس به علت جنایات جنگی درعراق، لیبی، سوریه، افغانستان، یمن و منطقه باید دردادگاه لاهه محاکمه شود.
ازهنگام سرنگونی رژیم صدام دیکتاتور درسال 2003 و دولت عراق بر اثر آن هزاران کودک و انسان ها بی گناه عراقی جان خود را از دست دادند. و سربازان انگلیس بی رحمانه به زنان و دختران عراق تجاوز کردند ومجامع حقوق بشری ازسال 2003 تاکنون خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند؟
انگلیس به اسم حقوق بشر بدترین جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی را انجام می دهد.
آمریکا، انگلیس، عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی ازسال 2001 تاکنون درتاسیس و حمایت ازتروریست ها درمنطقه خاورمیانه و جهان نقش دارند.

0 امتیاز
توسط
 
تصویب قطعنامه حقوق بشری علیه جمهوری اسلامی ایران در پارلمان اروپا

تحریم های آمریکا

رویداد۲۴ به گزارش ایرنا؛ در این قطعنامه که با ۵۱۶ رای موافق، ۴ رای مخالف و ۲۷ رای ممتنع به تصویب رسید، آنچه «سیاست گروگان‌گیری از سوی ایران» نامیده شده محکوم و از اتحادیه اروپا خواسته شده که یک راهبرد مشترک را برای مقابله با این سیاست ادعایی از طریق تشکیل یک گروه ضربت اتخاذ کند.
 
در این قطعنامه بر لزوم آزادی بی‌قید و شرط کامران قادری و مسعود مصاحب نیز تاکید کرده است که خرداد ماه گذشته به دلایل انسان‌دوستانه آزاد شدند.
 
قانون‌گذاران اروپایی همچنین، درخواست افزودن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فهرست سازمان‌های تروریستی اتحادیه اروپا و همچنین تحریم رئیس جمهوری ایران را تکرار کرده اند.


بیشتر بخوانید: مکرون: باید تحریم‌ها علیه ایران رو گسترش بدیم


گفتنی است که تصمیمات پارلمان اروپا پیشنهادی محسوب می‌شود و اتخاذ تصمیم‌ نهایی با شورای اروپاست. شورای اروپا هم در خصوص مواردی نظیر این مورد بر مبنای اجماع و نه اکثریت، تصمیم‌گیری می‌کند. در واقع قطعنامه‌های پارلمان اروپا سندی غیر الزام‌آور است و نمی‌تواند شورای اروپا را ملزم به اجرای آن کند.

توسط
ریشه ناآرامی‌ها در منطقه از سال 1359 تاکنون در دخالت خارجی به سرکردگی آمریکا جنایتکار است
0 امتیاز
توسط

در پاسخ به مدعیان دروغین حقوق بشر سگ دست نشانده کاخ سفید

رفتار خشونت‌آمیز پلیس آمریکا جنایتکار علیه دانشجویان؛ سوال اینجاست که پس سران بی ادب کشورهای اروپایی جنایتکار کجا هستند و هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟

رفتار خشونت‌آمیز پلیس آمریکا جنایتکار علیه دانشجویان؛ اجرای قانون جنگل بود.

0 امتیاز
توسط
 

اعتراضات دانشجویان در دانشگاه کلمبیا: آمریکا برخاستنی یا دیگر؟

 

به گزارش بولتن نیوز به نقل از پاسخ به شبهات و شایعات مجازی ۲۰۲۴، اینجا ایالات متحده آمریکاست دانشگاه معتبر و معروف کلمبیا پر از فرزندان اشراف و سرمایه داران دانشگاه تربیت کننده نسل بعد کارگزاران آمریکا اینجا دانشگاه شریف یا تهران نیست موضوع اعتراض شان آزادی سلف دختران و پسران یا خوابگاه مشترک نیست

اینجا آمریکاست

وقتی از خط قرمز عبور کنید

نیروی نظامی وارد صحن دانشگاه میشود

میگیرد، کتک میزند! 

این دیگر آن آمریکا نایس در اذهان روشنفکران ما نیست

اعتصاب بزرگ دانشجویان و اساتید آمریکایی علیه کشتار مردم مظلوم غز...ه، انتقاد به آن رژیم کودک کش

{$sepehr_media_1843519_400_300}

خوب باید دید

با چشمان باز

این تجمعات کار ساندیس یا پایگاه بسیج واحد دانشگاه تهران نیست

کار انسان آزاده است

انسانی که هفت ماه جنایت را دیده است

دانشگاه آنها زیباکلام ندارد که با دانشجویان همدردی کند؟

برهانی ندارند که از نظر حقوقی پشت دانشجویان باشد؟

فردوسی پور ندارد تا سر سفره دانشجویان بنشیند؟

خوب نگاه کنند که اساتید و دانشجویان آمریکایی چگونه هفت ماه جنایت را محکوم می کنند ولی صدا از برخی از اساتید دانشگاه های ایران در نیامد و کنار اسرائیل ایستادند.

خوب نگاه کنید این روزها را...

0 امتیاز
توسط

ضرب و شتم، مدافعان حقوق بشر را ساکت نمی‌کند

ما به شدت سرکوب وحشیانه و خشونت آمیز اعتراضات مسالمت آمیز و صلح آمیز طرفدار فلسطین در دانشگاه‌های ایالات متحده را محکوم می‌کنیم.

ما به شدت سرکوب وحشیانه و خشونت آمیز اعتراضات مسالمت آمیز صلح آمیز طرفدار فلسطین در دانشگاه‌های ایالات متحده را محکوم می‌کنیم. 

 وحشیگری پلیس ایالات متحده و استفاده بیش از حد از زور در طول تجمعات مسالمت آمیز و هدف قرار دادن دانشجویانی که از پایان دادن به جنگ نسل کشی در غزه حمایت و طرفداری می‌کنند، یک نگرانی جدی است.

شلیک و ضرب و شتم به معترضان مسالمت آمیز، که خط مقدم مدافعان حقوق بشر هستند را ساکت نمی‌کند، بلکه فقط بر ضرورت مبارزه مجدد برای عدالت برای فلسطین تاکید می‌کند. 

حملات پلیس به دانشجویان و اساتید دانشگاه، میزان دستگیری‌ها و شرایط دستگیرشدگان به شدت نگران کننده است و ما خواهان آزادی تمامی بازداشت شدگان هستیم.

0 امتیاز
توسط

ضرب و شتم، مدافعان حقوق بشر را ساکت نمی‌کند

ما به شدت سرکوب وحشیانه و خشونت آمیز اعتراضات مسالمت آمیز و صلح آمیز طرفدار فلسطین در دانشگاه‌های ایالات متحده را محکوم می‌کنیم.

ما به شدت سرکوب وحشیانه و خشونت آمیز اعتراضات مسالمت آمیز صلح آمیز طرفدار فلسطین در دانشگاه‌های ایالات متحده را محکوم می‌کنیم. 

 وحشیگری پلیس ایالات متحده و استفاده بیش از حد از زور در طول تجمعات مسالمت آمیز و هدف قرار دادن دانشجویانی که از پایان دادن به جنگ نسل کشی در غزه حمایت و طرفداری می‌کنند، یک نگرانی جدی است.

شلیک و ضرب و شتم به معترضان مسالمت آمیز، که خط مقدم مدافعان حقوق بشر هستند را ساکت نمی‌کند، بلکه فقط بر ضرورت مبارزه مجدد برای عدالت برای فلسطین تاکید می‌کند. 

حملات پلیس به دانشجویان و اساتید دانشگاه، میزان دستگیری‌ها و شرایط دستگیرشدگان به شدت نگران کننده است و ما خواهان آزادی تمامی بازداشت شدگان هستیم.

0 امتیاز
توسط

اسرائیل و هم آمریکا در جنگ غزه مرتکب جنایات جنگی شده اند.

اسرائیل و هم آمریکا در جنگ غزه مرتکب نسل کشی شده اند.

0 امتیاز
توسط
خیزش سراسری دانشگاه‌های آمریکا علیه جنایات اسرائیل 
 

گروه بین الملل: در ۱۰ روز گذشته دانشجویان در ده‌ها دانشگاه آمریکا برای اعلام همبستگی با مردم غزه و قطع همکاری دانشگاه‌ها با شرکت‌های اسرائیلی اقدام به تحصن کرده‌اند. 

به گزارش بولتن نیوز به نقل از صبح نو، این تظاهرات‌ها با سرکوب خشن نیروهای پلیس مواجه شده و صدها نفر از دانشجویان معترض دستگیر و با احکام انضباطی مواجه شده‌اند. 

حضور تک‌تیرانداز بر بام دانشگاه‌های ایندیانا و اوهایو

خیزش سراسری دانشگاه‌های آمریکا علیه جنایات اسرائیل 

همزمان با تشدید اعتراضات دانشجویان در آمریکا علیه جنایات رژیم صهیونیستی، تصاویری از استفاده نیروهای امنیتی آمریکا از تک‌تیرانداز علیه معترضین منتشر شده است.

همچنین تصاویری از حضور تک‌تیراندازها بر ساختمان دانشگاه دولتی اوهایو نیز در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.

توسط
دولت انگلیس جنایتکار از 15 مهر ماه سال 1402 تاکنون شریک جرم جنایت های اسرائیل و آمریکا در جنگ غزه بوده است.
آمریکا جنایتکار و انگلیس جنایتکار حق ندارند دم از حقوق بشر بزنند و از سال 1945 تاکنون بزرگ ترین متجاوز به حقوق بشر در جهان هستند.
0 امتیاز
توسط

دولت انگلیس جنایتکار از 15 مهر ماه سال 1402 تاکنون شریک جرم جنایت های اسرائیل و آمریکا در جنگ غزه بوده است.

آمریکا جنایتکار و انگلیس جنایتکار حق ندارند دم از حقوق بشر بزنند و از سال 1945 تاکنون بزرگ ترین متجاوز به حقوق بشر در جهان هستند.

سوالات مشابه

...