0 امتیاز
44.1هزار بازدید
در ایرانیان خارج از کشور توسط

شمار شهدای غزه به ۸۳۰ نفر رسید

وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین خبر داد که تا کنون، در پی حملات صهیونیستها 830 نفر شهید و بیش از چهار هزار نفر نیز زخمی شده‌اند.

شمار شهدای غزه به ۸۳۰ نفر رسید

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین امروز (۱۸ مهر) اعلام کرد که از ابتدای عملیات طوفان الاقصی، تا کنون ۸۳۰ نفر در غزه و کرانه باختری به شهادت رسیده‌اند.

به نوشته وبگاه خبری معا، طبق گزارش این وزارتخانه، چهار هزار نفر نیز در غزه و ۱۰۰ نفر نیز در کرانه باختری مجروح شده‌اند؛ در آخرین مورد «محمد ماجد ابراهیم حماد» (۲۰ ساله) در اردوگاه «العروب» در شمال الخلیل به شهادت رسید.

دفتر اطلاع‌رسانی تشکیلات خودگردان نیز اعلام کرد که تاکنون ۱۶۸ ساختمان در حملات جنگنده‌های اشغالگران به طور کامل منهدم شده است که شامل هزار و نه واحد مسکونی می‌شود. همچنین ۱۲۶۳۰ واحد مسکونی نیز متحمل خسارات جزئی شده است تا جایی که ۵۶۰ واحد از آن‌ها غیر قابل سکونت است.

لحظاتی پیش، نیروهای مقاومت فلسطین، شهرک صهیونیستی عسقلان را زیر حملات موشکی خود قرار دادند. از جنوب لبنان نیز ۳۰ فروند موشک به سمت فلسطین اشغالی شلیک شد.

در مقابل اما «ابوعبیده» سخنگوی گردانهای القسام شاخه نظامی حماس در پاسخ به حملات هوایی بی رحمانه رژیم موقت اسرائیل به مردم ساکن غزه اعلام کرد که به زودی شهرک عسقلان را زیر آتش خواهد رفت. 

ابوعبیده اعلام کرد: در پاسخ به جنایت دشمن در کوچاندن اجباری مردم ما از چندین منطقه در نوار غزه، به ساکنان شهر اشغالی عسقلان تا ساعت ۱۷ مهلت می‌دهیم که آن را ترک کنند. ما هشدار دادیم و مسئولیتی هم نداریم.

حماس امروز قبل از این نیز در بیانیه‌ای  علاوه بر مردم کرانه باختری از اعراب ساکن سرزمین اشغالی در سال ۱۹۴۸ نیز خواسته بود که علیه رژیم صهیونیستی و در حمایت از قدس قیام کنند. 

914 پاسخ

0 امتیاز
توسط

۱۰:۴۶۱۹ دی ۱۴۰۲

مدعیان حقوق بشر از سال 2011 تاکنون به تروریست‌ها در سوریه خدمت می‌کنند و همچنان نیز ادامه می دهند جای تاسف است آنهایی که دم از حقوق بشر می‌زنند امروز در سوریه در کنار تروریست‌ها هستند و برای آنکه تروریست‌ها از حلب آزاد شوند فعالیت می‌کنند. بر این باوریم که باید به مظلومان کمک کرد، جای تاسف است آنهایی که دم از حقوق بشر می‌زنند امروز در سوریه در کنار تروریست‌ها هستند و برای آنکه تروریست‌ها از حلب آزاد شوند فعالیت می‌کنند. مدعیان حقوق بشر امروز به نسل کشی مسلمانان در عراق و سوریه می پردازند آنها که امروز دم از حقوق بشر می‌زنند و خود را حامی جوانان مامعرفی می‌کنند در دوران انقلاب و دفاع مقدس بدترین ظلم و خیانت‌ها را در حق ملت ما روا داشتند و امروز نیز به نسل کشی مسلمانان در عراق و سوریه می‌پردازند و به تکفیری‌های داعش کمک مالی می‌کنند.

از سال 2011 تاکنون گروهک تروریستی داعش در خدمت آمریکا است. از سال 2011 تاکنون گروهک تروریستی داعش در خدمت رژیم صهیونیستی است.

۱۰:۴۳۱۹ دی ۱۴۰۲

سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳

حضور نیروهای تروریست آمریکایی در عراق اصلی ترین تهدید برای امنیت مردم ایران و کشور ایران است چون به خاطر که آمریکا و مزدورانشان از تروریست های داعش از سال 2011 تاکنون علیه مردم ایران و هم حکومت نظام جمهوری اسلامی استفاده می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

نیروهای تروریست آمریکایی باید از خاک عراق اخراج شوند.

حمایت آمریکا و اسرائیل از جریان تروریسم جنایت ضدبشری است.

آمریکا و اسرائیل 100 درصد فقط در حادثه تروریستی کرمان نقش دارند.

انتقام خون شهدایمان را از تروریستها مورد حمایت آمریکا، اسرائیل و مزدورانشان بگیرید.

۱۰:۴۳۱۹ دی ۱۴۰۲

سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴

جمهوری آذربایجان باکو جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات آمریکا جنایتکار، اروپا جنایتکار و انگلیس جنایتکار از سال 2003 تاکنون در عراق، لیبی و منطقه خاورمیانه سکوت نمی‌کرد.

جمهوری آذربایجان باکو جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات آمریکا و متحدانش از سال 2011 تاکنون در سوریه و منطقه خاورمیانه سکوت نمی‌کرد.

۱۰:۴۳۱۹ دی ۱۴۰۲

سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴

باکو جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات آمریکا جنایتکار، انگلیس جنایتکار و ناتو جنایتکار از سال 2001 تاکنون در افغانستان و منطقه خاورمیانه سکوت نمی‌کرد.

۱۰:۴۲۱۹ دی ۱۴۰۲

سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵

در پاسخ به مجری بی ادب شبکه GUNAZ TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان باکو جنایتکار سگ دست نشانده جو بایدن، اردوغان و نتانیاهو/ دوستان جمهوری آذربایجان باکو جنایتکار حامی اصلی گروهک تروریستی پ.ک.ک هستند.

جمهوری آذربایجان باکو جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات تروریسم، القاعده، تکفیری ها و سایر گروهای تروریستی مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل از سال 2001 تاکنون در افغانستان، عراق و منطقه خاورمیانه سکوت نمی‌کرد.

جمهوری آذربایجان باکو جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروهای تروریستی مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل از سال 2011 تاکنون در سوریه، عراق و منطقه خاورمیانه سکوت نمی‌کرد.

حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان با بمب‌های فسفری ساخت آمریکا و انگلیس برای جامعه جهانی شرم آور و تاسف بار است.

۱۰:۴۲۱۹ دی ۱۴۰۲

سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶

انگلیسی ها جنایتکار از سال 2011 تاکنون برای پیوستن به داعش از کانادا وارد ترکیه می شوند

شهروندان انگلیسی برای پیوستن به گروه تروریستی داعش در سوریه از راه کانادا وارد ترکیه می شوند.

۱۰:۳۸۱۹ دی ۱۴۰۲

از سال 1982 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از تروریسم و سایر گروه های تروریستی در عراق، منطقه و جهان همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه دهند.

از سال 2001 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از تروریسم، القاعده، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در منطقه و جهان همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه دهند.

از سال 2011 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، منطقه و جهان همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه دهند.

۱۰:۳۸۱۹ دی ۱۴۰۲

هفت حامی اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی را بشناسید

1 - آمریکا جنایتکار

2 - انگلیس جنایتکار

3 - فرانسه جنایتکار

4 - عربستان سعودی جنایتکار

5 - امارات جنایتکار

6 - ترکیه جنایتکار

7 - اسرائیل جنایتکار

سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹

طبق گزارش‌هایی که از جلسه محرمانه اخیر کابینه نتانیاهو به بیرون درز کرده رئیس‌ پیشین موساد آن را «شرم‌آور» خوانده است. گویا اعضای کابینه چنان به جان هم افتاده‌اند که نتانیاهو برای جلوگیری از بروز زد و خورد فیزیکی، فورا دستور تعطیلی جلسه را صادر کرده است. اختلافات شدید میان عوامل رژیم صهیونیستی دیگر پنهان شدنی نیست.

سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸

 اسرائیل و غربی‌ها فکرش را هم نمی‌کردند در جنگ با حماس به جز حزب‌الله و حماس نیروهای انصارالله یمن هم وارد عمل بشوند. این یک اصل غافلگیری بود که توسط مجاهدان یمنی انجام شد و محاسبات صهیونیست‌های کودک‌کش را به ‌هم  ریخت.

سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷ 

وزیر خارجه بریتانیا در تهدیدی آشکار و گستاخانه گفته است باید به ایران پیام داد که تشدید تنش‌ها تحمل نخواهد شد. در جواب بنویسید آمریکا و گنده لات‌های جهانی و نوچه‌های آنها حتی حریف جبهه مقاومت و حوثی‌های یمن هم نشدند و تمام کرک و پر آنها در جنگ غزه ریخته است. این آقا مثلا چه غلطی می‌خواهد  بکند؟

سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶

بدون تردید تفکر تکفیر و اندیشه‌ای که درصدد حذف فیزیکی مخالفان خود است، اگر چه در گذر تاریخ وجود داشته اما زمانی این اندیشه مخاطراتش آشکارتر و ویرانگرتر شد که نظام سلطه جهانی این تفکر و تعصبات را برای رسیدن به اهداف استکباری خود به خدمت گرفت و به آن سازمان داد. تا جایی که کلینتون وزیر خارجه دولت اوباما در کتاب گزینه‌های سخت خود اعتراف می‌کند که خودشان داعش این گروه تروریستی را به وجود آورده‌اند.غرض این که در حوادث تروریستی منتسب به این گروه «مغزهای مفسد»ی که همواره با حمایت از تروریست‌ها در هدف قرار دادن کور زنان و مردان و کودکان بی‌گناه در نقاط مختلف جهان نقش‌آفرین بودند در جنایت‌های این گروه سهم اصلی را دارند و باید تقاص  پس بدهند.

سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵

از نظر من اسرائیل جنایتکار سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از سال 1917 تاکنون بزرگترین عامل بی‌ثباتی در منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.

سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴

بهترین گرینه و پاسخ ملت ایران به دخالت و مداخله اسرائیل و متحدانش در امور ایران فقط لغو برجام و مذاکرات وین و ساخت بمب اتمی است.

سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳

ملت ایران از سال 1332 تاکنون همیشه در مقابل زیاده خواهی‌های فرانسه جنایتکار و مزدورانشان ایستادگی کرده است و همچنان نیز ادامه می دهد.

سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲

باید جنایت آمریکا جنایتکار را به دنیا معرفی کنیم.

باید جنایت اسرائیل جنایتکار را به دنیا معرفی کنیم.

باید جنایت داعش جنایتکار را به دنیا معرفی کنیم.

سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲

اعتراف روزنامه فرانسوی: اسرائیل به تروریست ها در سوریه حقوق می دهد.

اسرائیل در جولان اشغالی سوریه حامی داعش است.

سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲

از سال 2011 تاکنون داعش جنایتکار همانند آمریکایی‌ها جنایتکار به دنبال کشتار زنان و کودکان بی گناه است.

0 امتیاز
توسط

مجری بی ادب شبکه ANT TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان باکو جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات آمریکا جنایتکار، ترکیه جنایتکار، اسرائیل جنایتکار و مزدورانشان از سال 2011 تاکنون در سوریه سکوت نمی‌کرد.

مجری بی ادب شبکه GUNAZ TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان باکو جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات آمریکا جنایتکار، ترکیه جنایتکار، اسرائیل جنایتکار و مزدورانشان از سال 2011 تاکنون در سوریه سکوت نمی‌کرد.

0 امتیاز
توسط

۱۳:۵۷۱۹ دی ۱۴۰۲

مجری بی ادب شبکه ANT TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان باکو جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات آمریکا جنایتکار، اروپا جنایتکار و انگلیس جنایتکار از سال 2003 تاکنون در عراق، لیبی و منطقه خاورمیانه سکوت نمی‌کرد.

مجری بی ادب شبکه GUNAZ TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان باکو جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات آمریکا جنایتکار، اروپا جنایتکار و انگلیس جنایتکار از سال 2003 تاکنون در عراق، لیبی و منطقه خاورمیانه سکوت نمی‌کرد.

0 امتیاز
توسط

۱۳:۵۷۱۹ دی ۱۴۰۲

مجری بی ادب شبکه ANT TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان باکو جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات آمریکا جنایتکار، اروپا جنایتکار، انگلیس جنایتکار و ناتو جنایتکار در این مدت 21  سال در افغانستان و منطقه خاورمیانه سکوت نمی‌کرد.

مجری بی ادب شبکه GUNAZ TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان باکو جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات آمریکا جنایتکار، اروپا جنایتکا، انگلیس جنایتکار و ناتو جنایتکار در این مدت 21 سال در  افغانستان و منطقه خاورمیانه سکوت نمی‌کرد.

0 امتیاز
توسط

 تجاوز نظامی و حمله نظامی آمریکا جنایتکار و انگلیس و مزدورانشان و با کمک مالی آل سعود در فروردین ماه سال 1394 شروع و آغاز شده است.

جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹

بمباران یمن توسط ائتلاف آمریکایی نقض منشور سازمان ملل بوده است.

جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹

بمباران یمن توسط ائتلاف آمریکایی نقض منشور سازمان ملل بوده است.

جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷

حمله به کشتی‌های رژیم صهیونیستی را متوقف نخواهیم کرد

که صنعا در حمایت از مردم مظلوم غزه و مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی حمله به کشتی‌های این رژیم را متوقف نخواهد کرد.

 که صنعا به هدف قرار دادن کشتی‌های رژیم صهیونیستی یا کشتی‌هایی که مقصد آن‌ها اراضی اشغالی فلسطین باشد، ادامه خواهد داد.

جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰

آمریکا، انگلیس، هر دو از سال 1945 تاکنون و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در منطقه و جهان جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶

حمله آمریکا و انگلیس به یمن با چراغ سبز قطعنامه ۲۷۲۲ شورای امنیت سازمان ملل صورت گرفته است.

جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸

حملات نظامی آمریکا و انگلیس به یمن در راستای حمایت از جنایات رژیم صهیونیستی، تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی است.

جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴

حملات آمریکا به یمن، مشارکت در جنایات اسرائیل است

 که حملات آمریکا به یمن نشان‌دهنده مشارکت واشنگتن در نسل‌کشی رژیم اسرائیل در غزه و منطقه است.

جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹

حضور نظامی انگلیس در خاک عراق، نقض حاکمیت عراق است. 

حضور نظامی انگلیس در خاک لیبی، نقض حاکمیت لیبی است.

 حضور نظامی انگلیس در خاک سوریه، نقض حاکمیت سوریه است. 

حضور نظامی انگلیس در خاک یمن، نقض حاکمیت یمن است

جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸

و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که رژیم کودک کش صهیونیستی همراه با چند کشور دیگر و به سرکردگی آمریکا و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریست ها در سوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷

اگر سازمان های بین المللی قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا، انگلیس، فرانسه،آلمان، ناتو، امارات، ترکیه، اسرائیل، عربستان و مزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.

جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶

انگلیس جنایتکار یکی از حامیان اصلی گروهک تروریستی ضد انقلاب، گروهک تروریستی منافقین، تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی بوده است.

آمریکایی ها دهان سگ هارشان را در انگلیس ببندند.

جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵

آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و با کمک مالی برخی کشورهای عربی جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 2011 تاکنون داعش وحشی را وارد سوریه، عراق، افغانستان، یمن، لیبی و منطقه خاورمیانه وارد کرده است و همچنان نیز ادامه می دهد.

جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴

اروپا جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات ائتلاف آمریکایی از سال 2014 تاکنون در سوریه و عراق سکوت نمی‌کرد.

اروپا جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات ائتلاف متجاوز رژیم کودک کش سعودی از سال 2015 تاکنون در یمن سکوت نمی‌کرد.

جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳

حضور نیروهای نظامی انگلیس جنایتکار در عراق و سوریه و یمن غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی است.

 نیروهای انگلیسی حق حضور در سوریه و عراق و یمن ندارند.

جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲

حضور نیروهای نظامی آمریکا درعراق و سوریه و یمن غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی است.

 نیروهای آمریکایی حق حضور در سوریه و عراق و یمن را ندارند.

حضور نیروهای نظامی انگلیس جنایتکار در عراق و سوریه و یمن غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی است.

 نیروهای انگلیسی حق حضور در سوریه و عراق و یمن را ندارند.

0 امتیاز
توسط

جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰

آمریکا، انگلیس، هر دو از سال 1945 تاکنون و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در منطقه و جهان جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶

حمله آمریکا و انگلیس به یمن با چراغ سبز قطعنامه ۲۷۲۲ شورای امنیت سازمان ملل صورت گرفته است.

جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸

حملات نظامی آمریکا و انگلیس به یمن در راستای حمایت از جنایات رژیم صهیونیستی، تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی است.

جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴

حملات آمریکا به یمن، مشارکت در جنایات اسرائیل است

 که حملات آمریکا به یمن نشان‌دهنده مشارکت واشنگتن در نسل‌کشی رژیم اسرائیل در غزه و منطقه است.

جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹

حضور نظامی انگلیس در خاک عراق، نقض حاکمیت عراق است. 

حضور نظامی انگلیس در خاک لیبی، نقض حاکمیت لیبی است.

 حضور نظامی انگلیس در خاک سوریه، نقض حاکمیت سوریه است. 

حضور نظامی انگلیس در خاک یمن، نقض حاکمیت یمن است

جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸

و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که رژیم کودک کش صهیونیستی همراه با چند کشور دیگر و به سرکردگی آمریکا و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریست ها در سوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷

اگر سازمان های بین المللی قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا، انگلیس، فرانسه،آلمان، ناتو، امارات، ترکیه، اسرائیل، عربستان و مزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.

جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶

انگلیس جنایتکار یکی از حامیان اصلی گروهک تروریستی ضد انقلاب، گروهک تروریستی منافقین، تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی بوده است.

آمریکایی ها دهان سگ هارشان را در انگلیس ببندند.

جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵

آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و با کمک مالی برخی کشورهای عربی جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 2011 تاکنون داعش وحشی را وارد سوریه، عراق، افغانستان، یمن، لیبی و منطقه خاورمیانه وارد کرده است و همچنان نیز ادامه می دهد.

جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴

اروپا جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات ائتلاف آمریکایی از سال 2014 تاکنون در سوریه و عراق سکوت نمی‌کرد.

اروپا جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات ائتلاف متجاوز رژیم کودک کش سعودی از سال 2015 تاکنون در یمن سکوت نمی‌کرد.

جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳

حضور نیروهای نظامی انگلیس جنایتکار در عراق و سوریه و یمن غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی است.

 نیروهای انگلیسی حق حضور در سوریه و عراق و یمن ندارند.

جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲

حضور نیروهای نظامی آمریکا درعراق و سوریه و یمن غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی است.

 نیروهای آمریکایی حق حضور در سوریه و عراق و یمن را ندارند.

حضور نیروهای نظامی انگلیس جنایتکار در عراق و سوریه و یمن غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی است.

 نیروهای انگلیسی حق حضور در سوریه و عراق و یمن را ندارند.

0 امتیاز
توسط

‏فعالیت مستشاران نظامی ایران در سوریه اشتباه است چون به خاطر که تجهیزات نظامی دفاع از خودشان ندارند.

0 امتیاز
توسط

 از آن فرمانده رشید سپاه اسلام انتظار داریم تا با پاسخی سخت و کوبنده به رژیم تروریستی و نسل کش صهیونیستی موجبات انتقام خون این شهدای عزیز را فراهم سازید.

0 امتیاز
توسط

چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۶

مدعیان حقوق بشر به سرکردگی آمریکا جنایتکار از سال 1945 تاکنون به صهیونیست‌ها جنایتکار در فلسطین و منطقه خدمت می‌کنند

چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۴

مشکل منطقه و جهان از طریق سازمان های بین المللی حل نخواهد شد و حل نمی شود و از سال 1945 تاکنون هم برای همه مردم منطقه و جهان ثابت شده است.

آمریکا و متحدانش، همه گروه های تروریستی و سازمان های بین المللی برای ما یکی هستند.

چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۳

آمریکا جنایتکار شریک جرم و حامی نسل کشی در غزه است.

انگلیس چنایتکار شریک جرم و حامی نسل کشی در غزه است.

چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۲

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا: واشنگتن دنبال جنگ یا یمن نیست/ باز هم 100 درصد فقط دروغ می گوید.

آمریکا و انگلیس کشتی‌های خود را از دریای سرخ خارج کنند.

آمریکا جنایتکار از 15 مهره ماه تاکنون شریک اسرائیل در حملات به مردم غزه است.

اروپا جنایتکار از 15 مهره ماه تاکنون شریک اسرائیل در حملات به مردم غزه است.

انگلیس جنایتکار از 15 مهره ماه تاکنون شریک اسرائیل در حملات به مردم غزه است.

چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۱

دولت عراق اقدامات فوری برای اخراج نظامیان آمریکایی انجام دهد.

دولت سوریه اقدامات فوری برای اخراج نظامیان آمریکایی انجام دهد.

چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۸

با توجه به شهادت دوتن از سرداران سپاه اسلام در سوریه توسط رژیم وحشی و جنایتکار صهیونیستی از برادران معظم سپاه قدس درخواست می‌شود پاسخ درخور شأنی به این رژیم صهیونیست‌ها داده شود. و انتقام سخت گرفته شود.

حمله تروریستی به پاسگاه پلیس راسک ثابت کرد و نشان داد که دشمنان درجه یک ملت ایران و هم دشمنان درجه یک حکومت نظام جمهوری اسلامی هنوز هم در سیستان و بلوچستان فعالیت می کنند.

آمریکا جنایتکار به جای حمله به یمن، جنگ غزه را متوقف کند.

انگلیس جنایتکار به جای حمله به یمن، جنگ غزه را متوقف کند.

رژیم صهیونیستی شهرک مرزی لبنان را با بمب‌های فسفری هدف قرار داد.

چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۶

صهیونیست ها و هم تروریست ها 100 درصد فقط با حمایت آمریکا و غرب و برخی کشورهای عربی و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی و ترور می زنند.

شهادت 5 مستشار نظامی ایران در حمله رژیم صهیونیستی به دمشق به هیچ عنوان پذیرفته نیست سپاه باید از صهیونیست ها انتقام بگیرد.

تصاویر ۵ مستشار سپاه پاسداران که در حمله اسرائیل به شهادت رسیدند سپاه پاسداران جنایات رژیم صهیونیستی را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت

چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۵

ادعای کاخ سفید: خواهان کاهش تنش در خاورمیانه هستیم/ و باز هم 100 درصد فقط دروغ است/ حمله آمریکا و انگلیس به غرب یمن/ یک شبکه یمنی گزارش داد آمریکا و انگلیس در اقدامی جدید منطقه‌ای را در غرب یمن مورد حمله قرار داده‌اند.

چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۴

آمریکا دیگران را متهم به نقض حقوق بشرمی کند درحالی که هرساله شهروندش درخشونت های مسلحانه کشته می شوند.

آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشردردنیاست.

آمریکا حق دفاع ازحقوق بشر را ندارد.

شهروندان آمریکایی درتیراندازی های داخل این کشوربیشترازنظامیان آمریکایی کشته می شوند.

چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۰

داعش از سال 2011 تاکنون با هدایت آمریکا و انگلیس و عربستان دست به اقدامات تروریستی می زند.

داعش منتسب به آمریکا و انگلیس و عربستان سعودی است و با مدیریت، هدایت و پشتیبانی این سه کشور دست به اقدامات تروریستی می‌زند.

چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۷

آمریکا جنایتکار با حمایت از اسراییل، تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در جهان بی آبرو شده است.

0 امتیاز
توسط

‏فعالیت مستشاران نظامی ایران در سوریه اشتباه است چون به خاطر که تجهیزات نظامی دفاع از خودشان ندارند.

از آن فرمانده رشید سپاه اسلام انتظار داریم تا با پاسخی سخت و کوبنده به رژیم تروریستی و نسل کش صهیونیستی موجبات انتقام خون این شهدای عزیز را فراهم سازید.

با توجه به شهادت دوتن از سرداران سپاه اسلام در سوریه توسط رژیم وحشی و جنایتکار صهیونیستی از برادران معظم سپاه قدس درخواست می‌شود پاسخ درخور شأنی به این ددمنشی صهیونیست‌ها داده شود.

...