0 امتیاز
44.2هزار بازدید
در ایرانیان خارج از کشور توسط

شمار شهدای غزه به ۸۳۰ نفر رسید

وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین خبر داد که تا کنون، در پی حملات صهیونیستها 830 نفر شهید و بیش از چهار هزار نفر نیز زخمی شده‌اند.

شمار شهدای غزه به ۸۳۰ نفر رسید

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین امروز (۱۸ مهر) اعلام کرد که از ابتدای عملیات طوفان الاقصی، تا کنون ۸۳۰ نفر در غزه و کرانه باختری به شهادت رسیده‌اند.

به نوشته وبگاه خبری معا، طبق گزارش این وزارتخانه، چهار هزار نفر نیز در غزه و ۱۰۰ نفر نیز در کرانه باختری مجروح شده‌اند؛ در آخرین مورد «محمد ماجد ابراهیم حماد» (۲۰ ساله) در اردوگاه «العروب» در شمال الخلیل به شهادت رسید.

دفتر اطلاع‌رسانی تشکیلات خودگردان نیز اعلام کرد که تاکنون ۱۶۸ ساختمان در حملات جنگنده‌های اشغالگران به طور کامل منهدم شده است که شامل هزار و نه واحد مسکونی می‌شود. همچنین ۱۲۶۳۰ واحد مسکونی نیز متحمل خسارات جزئی شده است تا جایی که ۵۶۰ واحد از آن‌ها غیر قابل سکونت است.

لحظاتی پیش، نیروهای مقاومت فلسطین، شهرک صهیونیستی عسقلان را زیر حملات موشکی خود قرار دادند. از جنوب لبنان نیز ۳۰ فروند موشک به سمت فلسطین اشغالی شلیک شد.

در مقابل اما «ابوعبیده» سخنگوی گردانهای القسام شاخه نظامی حماس در پاسخ به حملات هوایی بی رحمانه رژیم موقت اسرائیل به مردم ساکن غزه اعلام کرد که به زودی شهرک عسقلان را زیر آتش خواهد رفت. 

ابوعبیده اعلام کرد: در پاسخ به جنایت دشمن در کوچاندن اجباری مردم ما از چندین منطقه در نوار غزه، به ساکنان شهر اشغالی عسقلان تا ساعت ۱۷ مهلت می‌دهیم که آن را ترک کنند. ما هشدار دادیم و مسئولیتی هم نداریم.

حماس امروز قبل از این نیز در بیانیه‌ای  علاوه بر مردم کرانه باختری از اعراب ساکن سرزمین اشغالی در سال ۱۹۴۸ نیز خواسته بود که علیه رژیم صهیونیستی و در حمایت از قدس قیام کنند. 

914 پاسخ

0 امتیاز
توسط

انگلیس جنایتکار از مرداد ماه سال 1332 تاکنون در امور داخلی ایران دخالت و مداخله می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
انگلیس جنایتکار مورد اعتماد ما نیست و از سال 1332 تاکنون هم نبوده است.
اگر سازمان های بین المللی قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا و انگلیس و فرانسه و آلمان و کانادا و ناتو و اسرائیل وعربستان ومزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.
لندن در جنگ تحمیلی 8 ساله شریک جرم جنایات رژیم صدام دیکتاتور بوده است.
لندن هم مانند کاخ سفید همچنان هیچ غلطی نمی تواند بکند.
آمریکا در امور داخلی ایران دخالت می‌کند
انگلیس در امور داخلی ایران دخالت می‌کند
ما ملت ایران برجام نمیخوایم
آمریکا و هم اروپا به دنبال توافق هسته ای و برجام نیستند
از سال 1332 تاکنون در هر جای ایران جنایتی رخ می دهد دست انگلیس جنایتکار در کار است پس مذاکره ایران با انگلیس جنایتکار از همان ابتدا غلط و اشتباه بوده است.
انکلیس جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایر سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار منطقه خاورمیانه و جهان را بی‌ثبات کرده است.
انگلیس جنایتکار همچنان تهدیدی برای منطقه و جهان است.

0 امتیاز
توسط

تصویب قطعنامه ضدایرانی کانادا در سازمان ملل/ و این در حالی است که حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بارها در سازمان ملل با خیانتکاران و جنایتکاران و دشمنان درجه یک ملت ایران و دشمنان درجه حکومت نظام جمهوری اسلامی مذاکره، گفت وگو، ملاقات، دیدار و همکاری کرده است و هنوز هم ادامه می دهد.

مسئولین امنیتی اطلاعاتی باید با عوامل داخلی و خارجی حمله تروریستی به راسک که زیر چتر اقدامات چند خائن شناخته شده داخلی به این جنایت‌ها دست می‌زنند برخورد قهرآمیزی داشته باشند نه با تعارف و تعلل که شاید اصلاح شوند. کسانی که نان حرام استکبار را نشخوار می‌کنند قابل اصلاح نیستند.
از فرماندهی محترم انتظامی انتظار می‌رود با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و ابزارهای قانونی‌، شاهد اقدامات مؤثر و قاطعانه‌ای در جهت خنثی‌سازی نقشه‌های شوم فرقه‌های انحرافی نوکر آمریکا در شرق کشور باشیم.

در پی این جنایات بیش از ۱۹ هزار نفر از مردم غزه به شهادت رسیده‌اند که بخش عمده آن‌ها از زنان و کودکان هستند. بیش از ۷ هزار و ۷۰۰ کودک فلسطینی تاکنون به دست اسرائیل قتل‌عام شده‌اند، این جنگی است که علیه علیه کودکان در جریان است. سوال اینجاست که پس مدعیان دروغین حقوق بشر و سازمان های بین المللی کجا هستند تاکنون هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی به این تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی صهیونیست ها، آمریکا و برخی کشورهای اروپایی نمی کنند، سکوت ختیار کرده اند چرا؟

0 امتیاز
توسط

بیش از ۷ هزار و ۷۰۰ کودک در غزه کشته شده اند/ سوال اینجاست که پس مدعیان دروغین حقوق بشر و سازمان های بین المللی کجا هستند تاکنون هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی به این تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی صهیونیست ها، آمریکا و برخی کشورهای اروپایی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت ختیار کرده اند چرا؟

0 امتیاز
توسط

  تعداد شهدای غزه به 20 هزار نفر رسید که تعداد شهدای حملات رژیم صهیونیستی به ۲۰ هزار نفر رسیده است. سوال اینجاست که پس چرا قطعنامه ضد اسرائیلی کانادا جنایتکار در مجمع عمومی سازمان ملل تصویب نشده است.

0 امتیاز
توسط

نماینده آمریکا در سازمان ملل رسما باید از ایران عذرخواهی کند.

آمریکا از سال 2003 تاکنون 100 درصد فقط عامل اصلی جنگ در عراق و لیبی بوده است.

آمریکا از سال 2011 تاکنون 100 درصد فقط عامل اصلی جنگ در سوریه بوده است.

آمریکا از سال 2015 تاکنون 100 درصد فقط عامل اصلی جنگ در یمن بوده است.

آمریکا از سال 2021 تاکنون 100 درصد فقط عامل اصلی جنگ در اوکراین بوده است.

0 امتیاز
توسط

از سال 1982 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از تروریسم و سایر گروه های تروریستی در عراق، منطقه و جهان همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه دهند.

از سال 2001 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از تروریسم، القاعده، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در منطقه و جهان همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه دهند.

از سال 2011 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، منطقه و جهان همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه دهند.

0 امتیاز
توسط

ترور شهید سردار رضی نقض قوانین بین المللی و جنایت جنگی است

اسرائیل جنایتکار قوانین بین المللی را زیر پا می گذارد. از این اقدامات جنایتکارانه روشن می شود که رژیم صهیونیستی از ترس و وحشت دست به چنین جنایات جنگی زده است.

حمله هوایی رژیم غاصب صهیونیستی در دمشق حمله به حاکمیت داخلی سوریه است و عواقب ناگزیری در پی خواهد داشت.

سردار شهید رضی موسوی در حمله موشکی به منزلی به شهادت رسید. وی به عنوان دیپلمات و سرکنسول دوم سفارت ایران در سوریه بود. وی گذرنامه دیپلماتیک داشت، حمله به وی نقض فاحش کنوانسیون های بین المللی ۱۹۶۱ و ۱۹۷۳ و جنایات جنگی است.

اسرائیل جنایتکار قوانین بین المللی را زیر پا می گذارد. از این اقدامات جنایتکارانه روشن می شود که رژیم صهیونیستی از ترس و وحشت دست به چنین جنایات جنگی زده است. این حمله همچنین نقض کامل حاکمیت سوریه نیز است زیرا وظیفه کشور میزبان حفاظت از دیپلمات ها است.

0 امتیاز
توسط

۰۹:۵۵۰۷ دی ۱۴۰۲

 پایگاه نیرو‌های امریکایی در نزدیکی فرودگاه بین المللی اربیل غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است. نیرو‌های امریکایی حق حضور در نزدیکی فرودگاه بین المللی اربیل را ندارند. مقر آمریکایی‌ها در فرودگاه اربیل 100 درصد فقط به خاطر حمایت از تروریسم، القاعده، داعش، پ.ک.ک، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی بوده است.

مرگ بر آمریکا هیچ فایده ای، نتیچه ای، سودی و ارزشی برای مردم ایران و کشور ایران ندارد و از سال 1357 تاکنون هم نداشته است.

آمریکایی‌ها هر جا به مشکلی بر می‌خورند پای ایران را وسط می‌کشند. الگوی رفتاری آمریکایی‌ها این است که در مواجهه با بحران‌های جهانی ائتلاف سازی و از این موضوع به عنوان قدرت خودشان یاد می‌کنند.

بامداد روز جمعه سوم ژانویه ۲۰۲۰ (۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸) تلویزیون رسمی عراق از شهادت سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و «ابومهدی المهندس» معاون الحشدالشعبی در حمله تروریست‌های آمریکا در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد خبر داد و ساعتی بعد وزارت دفاع آمریکا با صدور بیانیه‌ای، رسماً مسئولیت این اقدام تروریستی را برعهده گرفت و اعلام کرد که این ترور به دستور «دونالد ترامپ» رئیس جمهور وقت آمریکا صورت گرفته است. آمریکا در قبال جنایت ترور شهید سلیمانی «مسئولیت قطعی بین‌المللی» دارد. آمریکا را بزرگ‌ترین کشور تروریست‌پرور جهان می‌دانیم. مدعیان دروغین حقوق بشر جنایتکار و هم سازمان های بین المللی خیانتکار دست نشانده آمریکا جنایتکار از جمعه سوم ژانویه ۲۰۲۰ (۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸) تاکنون هیچ کاری، اقدامی اعتراضی به این جنایات و حشیانه وحشی گری وغیر انسانی آمریکا و مزدورانشان نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟

چرا دولت از سال 2011 تاکنون با استناد به کتاب خاطرات خانم کلینتون و اظهارات ترامپ در دوره تبلیغات انتخابات مبنی بر ایجاد و حمایت از گروهکهای تکفیری داعش به مجامع بین المللی شکایت نمیکند؟ هرچند شاید ترتیب اثر ندهند ولی باید ملتهای دنیا بدانند که این ادعای مبارزه با تروریسم توسط غربیها به سخره گرفتن جهان است چرا که سردمداران تروریسم دولتی شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی و همقطاران آنهایند نه جمهوری اسلامی. چطور آنها با توسل به مسائل دروغ توسط دادگاههای خود، جمهوری اسلامی را متهم و تقاضای خسارت میکنند! دولت باید شکایت‌های خانواده‌های بیش از 18 هزار شهید ترور توسط منافقین داعشی‌صفت را در مجامع حقوقی بین‌المللی پیگیری بکند، نه مذاکرات وین وبرجام و خواستار مجازات باقی ماندگان این گروهک خیانتکار بشود. دستگاه دیپلماسی کشورمان باید مدارک و مستندات متقن جنایات منافقین در ترور 18 هزار شهید را به تمام سازمان‌ها و کشورهای مطرح دنیا ارسال کند تا دنیا را به تحویل باقیمانده این آدم‌کش‌ها به ایران ترغیب کند و این جانیان به سزای ننگین خود برسند.

داعش از سال 2011 تاکنون با هدایت آمریکا و انگلیس و عربستان دست به اقدامات تروریستی می زند. داعش منتسب به آمریکا و انگلیس و عربستان سعودی است و با مدیریت، هدایت و پشتیبانی این سه کشور دست به اقدامات تروریستی می‌زند.

0 امتیاز
توسط

حمله به مقر جاسوسی رژیم صهیونیستی در کردستان | بلندی‌های جولان هم هدف قرار گرفت
گروه مقاومت اسلامی عراق از هدف قرار دادن یک مرکز جاسوسی متعلق به رژیم صهیونیستی در اربیل خبر داد.

کشورهای عربی جنایتکار فقط به همراه آمریکا، کشورهای اروپایی، ترکیه و اسرائیل در امور داخلی ایران دخالت و مداخله می کنند و متأسفانه دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس هیچ کاری، اقدامی و اعتراض به این اهانت ها و خیانت های کشورهای عربی و مزدوانشان نمی کنند و فقط سکوت اختیار کرده اند؟
شهادت سردارموسوی یکی از جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی و آمریکا بوده است.

ما دیگر به مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین نیاز نداریم و فقط در برابر مقابله دخالت، مداخله گری، اهانت، خیانت، تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا و متحدانش بمب اتمی نیاز داریم به آمریکا جنایتکار اعتماد نداریم/آنان آشکارا از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می‌کنند و همچنان نیز ادامه می دهند. به اروپا جنایتکار اعتماد نداریم/آنان آشکارا از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می‌کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

بررسی اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در شهادت سید رضی در کمیسیون امنیت ملی هیچ فایده ای، نتیجه ای، سودی و ارزشی برای مردم و کشور ندارد.
و این در حالی است که بررسی اقدام تروریستی دولت آمریکا در شهادت سرار سلیمانی در فرودگاه بین المللی بغداد در کمیسیون امنیت ملی از 13 دی ماه سال 1398 تاکنون هیچ خبری نیست و تاکنون هم نبوده است چرا؟

جنایت های اسرائیل، آمریکا و برخی کشورهای اروپایی در جنگ غزه در این مدت 82 روز به خاطر ناتوانی، کوتاهی، سکوت و اهانت و خیانت سران کشورهای شورای‌همکاری خلیج‌فارس بوده است.

دست‌های آمریکا جنایتکار از مرداد ماه سال 1332 تاکنون به خون ملت ایران آغشته است.
دست‌های انگلیس جنایتکار از مرداد ماه سال 1332 تاکنون به خون ملت ایران آغشته است.

مدارک کافی برای متهم کردن آمریکا وجود دارد آمریکا از سال 1357 تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین حمایت کرده است و هنوز هم حمایت می کند و هم این گروه های تروریستی پناه داده است. آمریکا در جنگ تحمیلی هشت ساله همه جانبه از رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور حمایت کرده است.

0 امتیاز
توسط

سازمان ملل خیانتکار از سال 1945 تاکنون شریک جرم جنایت های آمریکا و متحدانش در منطقه و جهان بوده است.

شورای بی امنیت سازمان ملل خیانتکار از سال 1945 تاکنون شریک جرم جنایت های آمریکا و متحدانش در منطقه و جهان بوده است.

شورای حقوق بی بشر سازمان ملل خیانتکار از سال 1945 تاکنون شریک جرم جنایت های آمریکا و متحدانش در منطقه و جهان بوده است.

سازمان ملل خیانتکار از سال 1945 تاکنون شریک جرم جنایت های آمریکا و متحدانش در منطقه و جهان بوده است.

شورای بی امنیت سازمان ملل خیانتکار از سال 1945 تاکنون شریک جرم جنایت های آمریکا و متحدانش در منطقه و جهان بوده است.

شورای حقوق بی بشر سازمان ملل خیانتکار از سال 1945 تاکنون شریک جرم جنایت های آمریکا و متحدانش در منطقه و جهان بوده است.

۰۸:۴۸۰۹ دی ۱۴۰۲

ائتلاف آمریکایی از سال 1393 تاکنون و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی ناتوان و عاجز از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه و عراق کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

۰۸:۴۵۰۹ دی ۱۴۰۲

در پاسخ به نامه‌های دمشق به سازمان ملل و شورای امنیت

سوال اینجاست که سوریه از سال 2011 تاکنون علیه آمریکا جنایتکار، ترکیه جنایتکار و اسرائیل جنایتکار و هم تروریست ها مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه ، اسرائیل و مزدورانشان از سازمان ملل خیانتکار و هم شورای امنیت سازمان ملل خیانتکار بیش از هزاران بار اعتراض و شکایت کرده است ولی متاسفانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 2011 تاکنون بررسی و رسیدگی نکرده اند، هیچ کاری، اقدامی، اعتراضی نمی کنند، از سال 2011 تاکنون خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟

۰۸:۴۴۰۹ دی ۱۴۰۲

اهداف صهیونیست ها از ترور شهید سیدرضی موسوی از دید حسین طائب | مواظب باشیم اسرائیل با این ترور موجب تغییر زمین بازی در منطقه نشود

رژیم صهیونیستی برای سرپوش گذاشتن بر شکست‌های میدانی خود در پی آن است که تصویرسازی جدیدی از تحولات منطقه ارائه کند، باید مراقب باشیم که خلق تصویر جدید باعث سؤال‌های فرعی و تغییر زمین بازی در منطقه نشود.

ما در جنگ ۳ سطح راهبرد، عملیات و تاکتیک داریم و امروز باید در سطح راهبردی معین کنیم که در نقشه منطقه‌ای و جهانی چه‌اتفاقی در حال وقوع است.

اسرائیلی‌ها در سطح راهبردی به‌دنبال این بودند که در جنگ امنیتی با ایران و جنگ نظامی در پیرامون خودشان، تحرکات فلسطینیان در سرزمین‌های اشغالی را سرکوب کنند.

۰۸:۴۱۰۹ دی ۱۴۰۲

و این در حالی است که دبیرکل سازمان ملل متحد و رئیس شورای امنیت سازمان ملل از سال 2011 تاکنون شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی تروریست ها و حامیانش در سوریه بودن و هنوز هم هستند.

...