0 امتیاز
44.2هزار بازدید
در ایرانیان خارج از کشور توسط

شمار شهدای غزه به ۸۳۰ نفر رسید

وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین خبر داد که تا کنون، در پی حملات صهیونیستها 830 نفر شهید و بیش از چهار هزار نفر نیز زخمی شده‌اند.

شمار شهدای غزه به ۸۳۰ نفر رسید

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین امروز (۱۸ مهر) اعلام کرد که از ابتدای عملیات طوفان الاقصی، تا کنون ۸۳۰ نفر در غزه و کرانه باختری به شهادت رسیده‌اند.

به نوشته وبگاه خبری معا، طبق گزارش این وزارتخانه، چهار هزار نفر نیز در غزه و ۱۰۰ نفر نیز در کرانه باختری مجروح شده‌اند؛ در آخرین مورد «محمد ماجد ابراهیم حماد» (۲۰ ساله) در اردوگاه «العروب» در شمال الخلیل به شهادت رسید.

دفتر اطلاع‌رسانی تشکیلات خودگردان نیز اعلام کرد که تاکنون ۱۶۸ ساختمان در حملات جنگنده‌های اشغالگران به طور کامل منهدم شده است که شامل هزار و نه واحد مسکونی می‌شود. همچنین ۱۲۶۳۰ واحد مسکونی نیز متحمل خسارات جزئی شده است تا جایی که ۵۶۰ واحد از آن‌ها غیر قابل سکونت است.

لحظاتی پیش، نیروهای مقاومت فلسطین، شهرک صهیونیستی عسقلان را زیر حملات موشکی خود قرار دادند. از جنوب لبنان نیز ۳۰ فروند موشک به سمت فلسطین اشغالی شلیک شد.

در مقابل اما «ابوعبیده» سخنگوی گردانهای القسام شاخه نظامی حماس در پاسخ به حملات هوایی بی رحمانه رژیم موقت اسرائیل به مردم ساکن غزه اعلام کرد که به زودی شهرک عسقلان را زیر آتش خواهد رفت. 

ابوعبیده اعلام کرد: در پاسخ به جنایت دشمن در کوچاندن اجباری مردم ما از چندین منطقه در نوار غزه، به ساکنان شهر اشغالی عسقلان تا ساعت ۱۷ مهلت می‌دهیم که آن را ترک کنند. ما هشدار دادیم و مسئولیتی هم نداریم.

حماس امروز قبل از این نیز در بیانیه‌ای  علاوه بر مردم کرانه باختری از اعراب ساکن سرزمین اشغالی در سال ۱۹۴۸ نیز خواسته بود که علیه رژیم صهیونیستی و در حمایت از قدس قیام کنند. 

914 پاسخ

0 امتیاز
توسط

آمریکا، انگلیس و کانادا باید در مورد جنایات صهیونیست‌ها پاسخگو باشند

دولت‌های آمریکا، انگلیس و کانادا با توجه به حمایت علنی از جنایات جنگی صهیونیست‌ها در غزه باید پاسخگو باشند.

0 امتیاز
توسط

 ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹

اقدام برخی کشور‌های غربی جنایتکار در طرح و تصویب قطعنامه‌ای علیه ایران در مجمع عمومی سازمان ملل، خودشان حامیان اصلی گروهک تروریستی ضد انقلاب، گروهک تروریستی منافقین، تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی بودن و هنوز هم هستند.

 ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹

شمار شهدای فلسطینی به آستانه ۲۰ هزار نفر رسید سوال اینجاست که پس چرا قطعنامه ضد اسرائیلی کانادا جنایتکار در سازمان ملل تصویب نشده است.

0 امتیاز
توسط
۱۶:۱۱۲۹ آذر ۱۴۰۲
بزرگترین ناقض حقوق بشر نمی‌تواند مدعی حقوق بشر باشد
آمریکا به دلیل حمایت از رژیم صهیونیستی خود بزرگترین ناقض حقوق بشر است.
اعمال فشار و تحریم هیچ مشکلی را حل نمی‌کند، آمریکا سابقه چنین اقدامات ناموفقی را دارد و نباید تجربه‌های ناکام خود را تکرار کند.
درحالی‌که آمریکا خود به دلیل حمایت از اسرائیل یکی از بزرگترین ناقضان حقوق بشر است، متهم کردن دیگران به نقض حقوق بشر و سپس وضع تحریم بر آنها، غیر قابل توجیه و غیر منطقی است.
0 امتیاز
توسط

مدعیان حقوق بشر تاکنون دست به چه اقداماتی که نزده اند و همین امروز که سالروز حقوق بشر اسلامی است آمریکایی ها در این روز به بمباران اتمی هیروشیما دست زده اند، آمریکایی که خبیث و خون خوار است در این بمباران ۱۶۰ هزار نفر را به قتل رسانده است و نباید کشوری که بویی از حقوق بشر نبرده حق ندارد مدعی حقوق بش باشد و از طرفی ایرانی که حافظ حقوق بشر است را به ناقض حقوق بشر معرفی می کند.

0 امتیاز
توسط

آمریکا با جنایت های که کرده نمی تواند مدعی حقوق بشر باشد
نباید کشوری که بویی از حقوق بشر نبرده مدعی حقوق بشر باشد.
کسی می تواند مدعی حقوق بشر باشد که بشر را می شناسد و اصل حقوق بشر در اختیار پروردگار متعال است و استکبار جهانی که راس آن آمریکایی ها قرار گرفته اند که هیچ شناختی از بشر ندارند چگونه می توانند ادعای حقوق بشر کنند.

0 امتیاز
توسط

آمریکای مدعی حمایت از حقوق بشر، اصلی ترین ناقض حقوق بشر در دنیا است .

این‌که آمریکا مدعی حقوق بشر است اما بشر را نمی‌فهمند

ما معتقدیم که اسلام بهترین دین، آیین و فرهنگ برای حفظ حقوق بشر است. آنها انسان محوری را اصل می‌دانند اما ما می‌گوییم خدا محوری اصل است و خدا مشخص می‌کند که ما چگونه رفتار کنیم تا سعادتمند شویم.
غربی حرف از آزادی می‌زنند اما آزادی را تنها در بی‌بندوباری می‌دانند و همه آزادی مد نظر آنها برای سو استفاده از زنان است.
آنها به اسلام هجمه می‌کنند و می‌گویند اسلام تفاوت میان زن و مرد قائل است اما اسلام بیشترین ارزش و جایگاه را برای زنان قائل است که با دقت در آیات و روایات و فرهنگ اسلام جایگاه بالایی زن در اسلام مشخص می‌شود.

0 امتیاز
توسط

تحریم از نظر و نگاه قوانین بین المللی نقض حقوق بشر محسوب می شود ولی اما متأسفانه مدعیان دروغین حقوق بشر درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند.
تحریم از نظر و نگاه قوانین بین المللی نقض حقوق بشر محسوب می شود ولی اما متأسفانه سران بی ادب آمریکا جنایتکار درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند.
تحریم از نظر و نگاه قوانین بین المللی نقض حقوق بشر محسوب می شود ولی اما متأسفانه سران بی ادب کشورهای اروپا جنایتکار درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند.

0 امتیاز
توسط

سازمان ملل از سال 1945 تاکنون مقر اصلی خیانتکاران و جنایتکاران بوده است.

تصویب قطعنامه ضدایرانی کانادا در سازمان ملل در واقع به خاطر سرپوش گذاشتن تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی اسرائیل و متحدانش در این مدت 75 سال در فلسطین بوده است.

0 امتیاز
توسط

تصویب قطعنامه ضدایرانی کانادا در سازمان ملل در واقع به خاطر سرپوش گذاشتن تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا، اروپا و ناتو در این مدت 21 سال در افغانستان بوده است.
تصویب قطعنامه ضدایرانی کانادا در سازمان ملل در واقع به خاطر سرپوش گذاشتن تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا، اروپا و ناتو در این مدت 21 سال در عراق و لیبی بوده است.
تصویب قطعنامه ضدایرانی کانادا در سازمان ملل در واقع به خاطر سرپوش گذاشتن تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، ترکیه و اسرائیل در این مدت 13 سال در سوریه بوده است.

0 امتیاز
توسط

دیگر هیچ کس در اروپا نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.
دیگر هیچ کس در کانادا نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.

...