0 امتیاز
44.4هزار بازدید
در ایرانیان خارج از کشور توسط

شمار شهدای غزه به ۸۳۰ نفر رسید

وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین خبر داد که تا کنون، در پی حملات صهیونیستها 830 نفر شهید و بیش از چهار هزار نفر نیز زخمی شده‌اند.

شمار شهدای غزه به ۸۳۰ نفر رسید

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین امروز (۱۸ مهر) اعلام کرد که از ابتدای عملیات طوفان الاقصی، تا کنون ۸۳۰ نفر در غزه و کرانه باختری به شهادت رسیده‌اند.

به نوشته وبگاه خبری معا، طبق گزارش این وزارتخانه، چهار هزار نفر نیز در غزه و ۱۰۰ نفر نیز در کرانه باختری مجروح شده‌اند؛ در آخرین مورد «محمد ماجد ابراهیم حماد» (۲۰ ساله) در اردوگاه «العروب» در شمال الخلیل به شهادت رسید.

دفتر اطلاع‌رسانی تشکیلات خودگردان نیز اعلام کرد که تاکنون ۱۶۸ ساختمان در حملات جنگنده‌های اشغالگران به طور کامل منهدم شده است که شامل هزار و نه واحد مسکونی می‌شود. همچنین ۱۲۶۳۰ واحد مسکونی نیز متحمل خسارات جزئی شده است تا جایی که ۵۶۰ واحد از آن‌ها غیر قابل سکونت است.

لحظاتی پیش، نیروهای مقاومت فلسطین، شهرک صهیونیستی عسقلان را زیر حملات موشکی خود قرار دادند. از جنوب لبنان نیز ۳۰ فروند موشک به سمت فلسطین اشغالی شلیک شد.

در مقابل اما «ابوعبیده» سخنگوی گردانهای القسام شاخه نظامی حماس در پاسخ به حملات هوایی بی رحمانه رژیم موقت اسرائیل به مردم ساکن غزه اعلام کرد که به زودی شهرک عسقلان را زیر آتش خواهد رفت. 

ابوعبیده اعلام کرد: در پاسخ به جنایت دشمن در کوچاندن اجباری مردم ما از چندین منطقه در نوار غزه، به ساکنان شهر اشغالی عسقلان تا ساعت ۱۷ مهلت می‌دهیم که آن را ترک کنند. ما هشدار دادیم و مسئولیتی هم نداریم.

حماس امروز قبل از این نیز در بیانیه‌ای  علاوه بر مردم کرانه باختری از اعراب ساکن سرزمین اشغالی در سال ۱۹۴۸ نیز خواسته بود که علیه رژیم صهیونیستی و در حمایت از قدس قیام کنند. 

914 پاسخ

0 امتیاز
توسط

دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲

دولت هایی که به رژیم صهیونیستی کمک کردند باید پاسخگو باشند

آمریکا جنایتکار باید مسئولیت حمایت از جنایات اسرائیل جنایتکار را بپذیرد.

 آمریکا جنایتکار قاتل مردم غزه است.

دخالت آمریکا جنایتکار درباره آینده غزه محکوم به شکست است.

جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی رژیم صهیونیستی و آمریکا علیه مردم غزه تکرار نشود. این خواست جامعه جهانی است.

0 امتیاز
توسط

 ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶

اقدامات اسرائیل، جنایت جنگی و کشتار جمعی است که کشتار و نابودی که اسرائیل انجام می‌دهد، دفاع از خود نیست، بلکه جنایت جنگی و کشتار جمعی است. اسرائیل اجازه ورود سوخت به شمال نوار غزه را نداده است که ارتش صهیونیستی به دقت کامیونها را تفتیش می‌کند و تا کنون اجازه نداده است سوخت به شمال نوار غزه برسد.

آمریکا در غزه مرتکب نسل‌ کشی شده است. اسرائیل در غزه مرتکب نسل‌ کشی شده است. به خاطر جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی اسرائیل و آمریکا بیش از ۵۶ هزار خانواده در غزه بدون سر‌پناه هستند.

اسرائیل جنایتکار با حمایت آمریکا و غرب و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی تاکنون یک میلیون فلسطینی را بازداشت کرده است.

دیوان بین‌المللی کارکرد خود در رسیدگی به جنایات صهیونیست‌ها را از دست داده است به دلیل حمایت‌های آمریکا، عملا دو رکن قضایی و سیاسی سازمان ملل کارکرد خود در رسیدگی به جنایات رژیم صهیونیستی را از دست داده اند. چرا رژیم صهیونیستی به راحتی به نقض حقوق بشر اقدام می کند و با سکوت مجامع بین المللی مواجه است؟ رژیم صهیونیستی جنایت علیه بشریت را در همه ابعاد انجام داده است، کوچ اجباری ساکنان غزه و نسل کشی مردم فلسطین نقض حقوق بشر است؛ دادستان دیوان بین المللی، ۱۲ اکتبر اعلام کرد که رژیم صهیونیستی صلاحیت دیوان بین المللی را برای بررسی شکایات فلسطینیان از این رژیم را نپذیرفته است. رژیم صهیونیستی نمی‌تواند صلاحیت دیوان بین المللی را نپذیرد؛ چون هم قواعد آمره نقض می شود و دیوان باید متجاوز بودن رژیم صهیونیستی را رسما اعلام کند. علی رغم اینکه از نظر قانونی هیچ محدودیتی برای مجازات رژیم صهیونیستی وجود ندارد اما این رژیم بی کیفر مانده و بیش از ۷۰ سال مستمرا در حال جنایت در اراضی اشغالی است به این علت که اساسا سازوکارهای بین الملی اسیر سیاسی کاری شده است.

و دو رکن قضایی و سیاسی سازمان ملل شامل دیوان بین المللی و شورای امنیت در اختیار آمریکاست. نفوذ آمریکا و رژیم های مدعی قدرت و بزرگی در دنیا بر سازمان ملل سایه انداخته و دیوان بین المللی تا به حال نتوانسته وظایف خود را اجرا کند. ۴۵ گزارشگر موضوعی در سازمان ملل داریم که این ۴۵ گزارشگر به دلیل حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی نتوانسته اند به وظایف ذاتی خود عمل کنند، گزارشگران اساسا شأنیت ان جی او یی و استادی دانشگاه دارند اما نتوانسته اند کار خود را انجام دهند. گزارشگران موضوعی، کسانی هستند که برای رخدادهای حقوق بشری تحقیق می کنند ۵ تا ۶ گزارشگر موضوعی سازمان ملل می توانستند در موضوع غزه ورود کنند مگر می شود در فرانسه که حقوق شهروندان به طور گسترده نقض می شود، سازمان ملل برای آنها گزارشگر ویژه تعیین نکند اما به راحتی برای ایران گزارشگر ویژه می گذارند و اظهار نظر می کنند. صلاحیت جهانی به این معنی است که وقتی قواعد آمره بشری به مخاطره می افتد، برخی کشورهایی که سازوکار قضایی بین المللی را دارند، می‌توانند سران رژیم صهیونیستی ر ا محاکمه کنند.

کمک هواپیماهای جاسوسی آمریکا به اسرائیل برای بمباران غزه منابع خبری روز دوشنبه گزارش کردند که هواپیماهای جاسوسی آمریکا مستقردر پایگاه نظامی انگلیس در قبرس با پرواز بر فراز غزه اطلاعات دریافت شده را با رژیم صهیونیستی به اشتراک گذاشته‌اند.

0 امتیاز
توسط

 تجاوز اسرائیل و آمریکا به غزه ثابت کرد و نشان داد که ساخت بمب اتمی گزینه های درست است و هم واجب است.

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی شریک جرم جنایت های اسرائیل و متحدانش در جنگ غزه بوده است.

سه‌شنبه ۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳

اروپایی‌ها به همراه آمریکا توافق هسته ای و برجام را نقض کردند

 عملکرد شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به نفع جهان نیست و تاکنون هم نبوده است.

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی چرا تاکنون در باره برنامه هسته ای آمریکا، کشورهای اروپایی و اسرائیل هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کند و سکوت اختیار کرده است. همکاری ایران با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تاکنون غلط و اشتباه بوده است.

سوال اینجاست که پس چرا آمریکا، کشورهای اروپایی و اسرائیل تاکنون در مورد برنامه هسته‌ای خود با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی همکاری نمی کنند.

اروپایی‌ها به هیچ یک از تعهدات برجامی خود عمل نکرده‌اند چرا که هیچ اختیاری از خودشان ندارند.

0 امتیاز
توسط

 ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷

اسرائیل جنایتکار با حمایت آمریکا جنایتکار و اروپا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار بیش از 55 سال است که فلسطین را اشغال کرده است و همچنان نیز ادامه می دهد. اسرائیل جنایتکار 80 درصد فلسطینیان را در غزه آواره کرد.

0 امتیاز
توسط

اسرائیل به همراه آمریکا و اروپا بیش از 80 درصد فلسطینیان را در غزه آواره کرده است.

0 امتیاز
توسط

چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۷

به آمریکایی‌ها و کسانی که با آنها هستند توصیه می‌کنیم که منطقه را ترک کنند زیرا قطعا تاوان حمایت خود از جنایات رژیم صهیونیستی را خواهند پرداخت.

چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۶

اگر کشورهای عربی دست از حمایت‌های اقتصادی خود از رژیم صهیونیستی بردارند و صادرات نفت خود به رژیم صهیونیستی را حتی اگرشده به طورموقت قطع و کالاهای صهیونیسـتی را تحریم کنند، شاهد ادامه جاه طلبی صهیونیست‌ها در منطقه نخواهیم بود و منطقه برای همیشه از شرارت این شرور راحت خواهد شد.

چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۵

در حالی که همه منتظر ورود اسرا از مرز رفح بودند؛مقاومت گذرگاه نیتزانا را انتخاب و فعال کرد. این یعنی حماس باز هم دشمن صهیونیستی را دور زد تا مسیر احتمالی و افراد مقاومت را شناسایی نکند. کارهای هوشمندانه حماس واقعا قابل تحسین است.

چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۵

سالیان بسیاری گذشت تا میلیاردها انسان در سراسر جهان به حدی از بیداری برسند که امروز نفرت از اسرائیل را فریاد بزنند. منطق و موضع درست جمهوری اسلامی در به رسمیت نشناختن این رژیم غاصب و جنایتکار خون‌آشام و نژاد‌پرست کاملا بر همگان معلوم شد.

چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۴

حزب‌الله لبنان‌، اسد‌، یمن و حماس همگی باقی ماندند در حالی که فقط در جنگ اخیر 48 میلیارد دلار هزینه روی دست اسرائیل گذاشته شد و در کنار اینها آن بدبخت‌هایی که شعار نه غزه نه لبنان سر می‌دادند روسیاه‌تر از گذشته شدند.

چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۴

درخاطر همگان هست بنیامین نتانیاهو بعد از عملیات طوفان الاقصی اعلام کرد از الان همه شبه نظامیان حماس را مُرده به حساب بیاورید. بعد از گذشت ۵۰روز، بدون آنکه حتی یک فرمانده میدانی مهم مقاومت فلسطین کشته شده باشد، این مردک گنده گووقتی خدا بخواهد کسی را خوار بکند به همین شکل عمل می‌کند.

چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۴

ضربه‌فنی شدن رژیم کودک‌کش یعنی با وجود کمک چندین ارتش دنیا و حضور میدانی و کمک مالی و اطلاعاتی جهان به اسقاطیل، بعد از حدود ۵۰ روز بمباران مناطق مسکونی و قتل‌عام زن و بچه‌، نه حماس را نابود کردند، نه حتی یک عضو مهم حماس را گرفتند، نه به تونلی راه پیدا کردند نه توانستند مقری از حماس را پیدا کنند، نه اسیری پیدا کردند، نه توانستند مردم غزه را وادار به کوچ اجباری کنند، آتش‌بس را به اجبار قبول کردند، صدها‌‌ تانک و نفربر و بولدوزر و... از دست دادند بیش از ۱۵۰۰ کشته و بیش از ۶۰۰۰ زخمی در قضیه هفتم اکتبر دادند‌، بیش از ۳۰۰۰۰۰ بیکار جدید و... حدود ده میلیارد دلار ضرر مالی دادند و... البته زمان سقوط رژیم جعلی را نزدیک‌تر کردند.

0 امتیاز
توسط

 ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸

اسرائیل جنایتکار با حمایت آمریکا جنایتکار و اروپا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار بیش از 55 سال است که فلسطین را اشغال کرده است و همچنان نیز ادامه می دهد. اسرائیل جنایتکار به همراه آمریکا جنایتکار و اروپا جنایتکار بیش از 80 درصد فلسطینیان را در غزه آواره کرد.

سران اسرائیل باید به خاطر جنایات جنگی و نسل کشی که علیه فلسطینی‌ها در نوار غزه مرتکب شدند در دادگاه‌های بین المللی محاکمه شوند، همانطور که عاملان قتل عام سربرنیتسا محاکمه شدند. هرکسی که مرتکب این بی عدالتی شود از مجازات در امان نخواهد ماند، نتانیاهو و دار و دسته اش باید در مقابل دادگاه بین المللی پاسخگو باشند، جهان باید در کنار مردم فلسطین بایستد و جامعه جهانی نیز باید به سهم خود در قبال غزه عمل کند. همه جامعه جهانی باید در توقف جنایات علیه مردم غزه نقش مهمی ایفا کنند و در برابر جنایات اسرائیل سکوت نکنند. غرب ترجیح داد چشم خود را بر کشتار غزه ببندد. غربی‌ها آنچه در غزه اتفاق می‌افتد را نمی‌بینند و نمی‌شنوند. متأسفانه کشور‌های غربی نمی‌توانند به عاملان قتل عام در فلسطین بگویند که قتل عام می‌کنند، غرب پشت سر ظالم می‌ایستد و قدرت آن را افزایش می‌دهد.

در این مدت 54 روز به خاطر تجاوزات جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و آمریکا بیش از 1.9 میلیون نفر در غزه آواره شده‌اند. سکوت برخی کشورها در برابر جنایت اسرائیل و آمریکا مایه تأسف است نتانیاهو با حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در غزه مرتکب جنایت جنگی و کشتارجمعی می‌شود. وزیر جنگ اسرائیل با حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در غزه مرتکب جنایت جنگی و کشتارجمعی می‌شود ارتش اسرائیل با حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در غزه مرتکب جنایت جنگی و کشتارجمعی می‌شود.

نتانیاهو جنایتکار است و هم تروریسم بین المللی بوده است. نتانیاهو به علت جنایات جنگی و جنایات علیه بشر در جنگ غزه باید در دادگاه بین المللی کیفری محاکمه شود.

اعتراف واشنگتن‌پست: ۱۰ هزار آمریکایی برای جنگ غزه به اسرائیل رفتند. تجاوز اسرائیل و آمریکا به غزه ثابت کرد و نشان داد که ساخت بمب اتمی گزینه های درست است و هم واجب است. مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی شریک جرم جنایت های اسرائیل و متحدانش در جنگ غزه بوده است. مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نوکر آمریکا، غرب و اسرائیل بوده است. مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تاکنون از بمب اتمی آمریکا، کشورهای اروپایی و اسرائیل دفاع، حمایت و استقبال کرده است. مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی لفاظی اسرائیل درباره سلاح هسته‌ای را نادیده می‌گیرد.

به آمریکایی‌ها و کسانی که با آنها هستند توصیه می‌کنیم که منطقه را ترک کنند زیرا قطعا تاوان حمایت خود از جنایات رژیم صهیونیستی را خواهند پرداخت. بچه 7-8 ساله به طرف مامور صهیونیست سنگ پرتاب کرده و ۸ سال به زندان رژیم جعلی افتاده است.آنان که می‌گفتند جنگ از ۷ اکتبر شروع شده است چراخاموش شده‌اند؟ اصلا فهمیدند که چه می‌گفتند؟

بسیاری از ماموران سازمان‌های جهانی جاسوسان نهادهای اطلاعاتی‌اند.شاهد مثال جدیدش اینکه تصاویری از هنگام تبادل اسیران منتشرشده است که مأمور صلیب سرخ جهانی در تلاش برای وصل کردن ردیاب به لباس رزمنده فلسطینی است.

اگر کشورهای عربی دست از حمایت‌های اقتصادی خود از رژیم صهیونیستی بردارند و صادرات نفت خود به رژیم صهیونیستی را حتی اگرشده به طورموقت قطع و کالاهای صهیونیسـتی را تحریم کنند، شاهد ادامه جاه طلبی صهیونیست‌ها در منطقه نخواهیم بود و منطقه برای همیشه از شرارت این شرور راحت خواهد شد.

یک هنرمند چینی مخالف حکومت چین که غربی‌ها به عنوان قهرمان آزادی تحویلش می‌گرفتند، با انتقادی آرام در یک توئیت (که بعدا حذفش کرد) به رفتار اسرائیل در غزه، به یهودستیزی متهم شد و نمایشگاهش‌ در برلین‌، پاریس‌، نیویورک و... لغو شد. معلوم شد این فرد از دیدگاه غربی‌ها تا وقتی آزادی بیان دارد که فقط با حکومت چین مخالفت می‌کند!

در حالی که همه منتظر ورود اسرا از مرز رفح بودند؛مقاومت گذرگاه نیتزانا را انتخاب و فعال کرد. این یعنی حماس باز هم دشمن صهیونیستی را دور زد تا مسیر احتمالی و افراد مقاومت را شناسایی نکند. کارهای هوشمندانه حماس واقعا قابل تحسین است.

شبکه خبری سی ان ان گزارش داده اسناد کشف شده از یک رایانه در یک خودرو متعلق به نیروهای حماس در خارج از غزه نشان می‌دهد یک فرمانده نظامی حماس برای درخواست آموزش حماسی‌ها در ایران با مقامات جمهوری اسلامی ایران مکاتبه کرده است. همه این تلاش‌ها و صحنه‌سازی‌ها برای این است که اسرائیلی‌ها می‌خواهند شکست سخت‌شان از یک گروه کم شمار درمحاصره را با نسبت دادن به جمهوری اسلامی ایران توجیه کنند.

حزب‌الله لبنان‌، اسد‌، یمن و حماس همگی باقی ماندند در حالی که فقط در جنگ اخیر 48 میلیارد دلار هزینه روی دست اسرائیل گذاشته شد و در کنار اینها آن بدبخت‌هایی که شعار نه غزه نه لبنان سر می‌دادند روسیاه‌تر از گذشته شدند.

ضربه‌فنی شدن رژیم کودک‌کش یعنی با وجود کمک چندین ارتش دنیا و حضور میدانی و کمک مالی و اطلاعاتی جهان به اسقاطیل، بعد از حدود ۵۰ روز بمباران مناطق مسکونی و قتل‌عام زن و بچه‌، نه حماس را نابود کردند، نه حتی یک عضو مهم حماس را گرفتند، نه به تونلی راه پیدا کردند نه توانستند مقری از حماس را پیدا کنند، نه اسیری پیدا کردند، نه توانستند مردم غزه را وادار به کوچ اجباری کنند، آتش‌بس را به اجبار قبول کردند، صدها‌‌ تانک و نفربر و بولدوزر و... از دست دادند بیش از ۱۵۰۰ کشته و بیش از ۶۰۰۰ زخمی در قضیه هفتم اکتبر دادند‌، بیش از ۳۰۰۰۰۰ بیکار جدید و... حدود ده میلیارد دلار ضرر مالی دادند و... البته زمان سقوط رژیم جعلی را نزدیک‌تر کردند.

درخاطر همگان هست بنیامین نتانیاهو بعد از عملیات طوفان الاقصی اعلام کرد از الان همه شبه نظامیان حماس را مُرده به حساب بیاورید. بعد از گذشت ۵۰روز، بدون آنکه حتی یک فرمانده میدانی مهم مقاومت فلسطین کشته شده باشد، این مردک گنده گو در حال تبادل اسیر (با تناسب ۱ به ۳) با همان رزمندگان حماس است که برایشان خط ونشان کشیده بود. وقتی خدا بخواهد کسی را خوار بکند به همین شکل عمل می‌کند.

0 امتیاز
توسط

رسانه‌ها باید جنایات آمریکا و هم برخی کشورهای اروپایی در غزه را منعکس کنند.

ارتش اسرائیل به همراه ارتش آمریکا و برخی کشورهای اروپایی در این مدت 54 روز صدها تن بمب روی مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه غزه ریخته است.

آژانس به تهدیدات اتمی رژیم صهیونیستی ورود کند.

0 امتیاز
توسط

سوال اینجاست که پس چرا آژانس تاکنون درباره تهدیدات اتمی رژیم صهیونیستی علیه ایران ورود نکرده است و هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کند و سکوت اختیار کرده است چرا؟

0 امتیاز
توسط

بایدن، ترامپ، هر دو جنایتکار هستند و هم سگ دست نشانده رژیم کودک کش صهیونیستی بودن و هنوز هم هستند.

چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷

  جو بایدن جنایتکار مسئول کامل اوضاع غزه است هزاران آواره غزه در معرض خطر بیماری هستند

چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶

نتانیاهو جنایتکار است و هم تروریسم بین المللی بوده است. نتانیاهو به علت جنایات جنگی و جنایات علیه بشر در جنگ غزه باید در دادگاه بین المللی کیفری محاکمه شود.

سران اسرائیل باید به خاطر جنایات جنگی و نسل کشی که علیه فلسطینی‌ها در نوار غزه مرتکب شدند در دادگاه‌های بین المللی محاکمه شوند، همانطور که عاملان قتل عام سربرنیتسا محاکمه شدند. هرکسی که مرتکب این بی عدالتی شود از مجازات در امان نخواهد ماند، نتانیاهو و دار و دسته اش باید در مقابل دادگاه بین المللی پاسخگو باشند، جهان باید در کنار مردم فلسطین بایستد و جامعه جهانی نیز باید به سهم خود در قبال غزه عمل کند. همه جامعه جهانی باید در توقف جنایات علیه مردم غزه نقش مهمی ایفا کنند و در برابر جنایات اسرائیل سکوت نکنند. غرب ترجیح داد چشم خود را بر کشتار غزه ببندد. غربی‌ها آنچه در غزه اتفاق می‌افتد را نمی‌بینند و نمی‌شنوند. متأسفانه کشور‌های غربی نمی‌توانند به عاملان قتل عام در فلسطین بگویند که قتل عام می‌کنند، غرب پشت سر ظالم می‌ایستد و قدرت آن را افزایش می‌دهد.

آمریکا در غزه مرتکب نسل‌ کشی شده است. اسرائیل در غزه مرتکب نسل‌ کشی شده است.

به خاطر جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی اسرائیل و آمریکا بیش از 59 هزار خانواده در غزه بدون سر‌پناه هستند.

اسرائیل جنایتکار با حمایت آمریکا و غرب و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی تاکنون یک میلیون فلسطینی را بازداشت کرده است.

چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹

  آمریکا مسئول کامل اوضاع غزه است هزاران آواره غزه در معرض خطر بیماری هستند.

اروپا مسئول کامل اوضاع غزه است هزاران آواره غزه در معرض خطر بیماری هستند.

چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷

ارتش اسرائیل به همراه ارتش آمریکا در این مدت 54 روز صدها تن بمب روی مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه غزه ریخته است.

رسانه‌ها باید جنایات آمریکا و هم برخی کشورهای اروپایی در غزه را منعکس کنند.

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تهدیدات اتمی رژیم صهیونیستی ورود کند.

...