0 امتیاز
45.3هزار بازدید
در ایرانیان خارج از کشور توسط

شمار شهدای غزه به ۸۳۰ نفر رسید

وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین خبر داد که تا کنون، در پی حملات صهیونیستها 830 نفر شهید و بیش از چهار هزار نفر نیز زخمی شده‌اند.

شمار شهدای غزه به ۸۳۰ نفر رسید

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین امروز (۱۸ مهر) اعلام کرد که از ابتدای عملیات طوفان الاقصی، تا کنون ۸۳۰ نفر در غزه و کرانه باختری به شهادت رسیده‌اند.

به نوشته وبگاه خبری معا، طبق گزارش این وزارتخانه، چهار هزار نفر نیز در غزه و ۱۰۰ نفر نیز در کرانه باختری مجروح شده‌اند؛ در آخرین مورد «محمد ماجد ابراهیم حماد» (۲۰ ساله) در اردوگاه «العروب» در شمال الخلیل به شهادت رسید.

دفتر اطلاع‌رسانی تشکیلات خودگردان نیز اعلام کرد که تاکنون ۱۶۸ ساختمان در حملات جنگنده‌های اشغالگران به طور کامل منهدم شده است که شامل هزار و نه واحد مسکونی می‌شود. همچنین ۱۲۶۳۰ واحد مسکونی نیز متحمل خسارات جزئی شده است تا جایی که ۵۶۰ واحد از آن‌ها غیر قابل سکونت است.

لحظاتی پیش، نیروهای مقاومت فلسطین، شهرک صهیونیستی عسقلان را زیر حملات موشکی خود قرار دادند. از جنوب لبنان نیز ۳۰ فروند موشک به سمت فلسطین اشغالی شلیک شد.

در مقابل اما «ابوعبیده» سخنگوی گردانهای القسام شاخه نظامی حماس در پاسخ به حملات هوایی بی رحمانه رژیم موقت اسرائیل به مردم ساکن غزه اعلام کرد که به زودی شهرک عسقلان را زیر آتش خواهد رفت. 

ابوعبیده اعلام کرد: در پاسخ به جنایت دشمن در کوچاندن اجباری مردم ما از چندین منطقه در نوار غزه، به ساکنان شهر اشغالی عسقلان تا ساعت ۱۷ مهلت می‌دهیم که آن را ترک کنند. ما هشدار دادیم و مسئولیتی هم نداریم.

حماس امروز قبل از این نیز در بیانیه‌ای  علاوه بر مردم کرانه باختری از اعراب ساکن سرزمین اشغالی در سال ۱۹۴۸ نیز خواسته بود که علیه رژیم صهیونیستی و در حمایت از قدس قیام کنند. 

914 پاسخ

0 امتیاز
توسط

حملات اسرائیل با حمایت آمریکا به غزه جنایت جنگی است

اسرائیل با دستور مستقیم آمریکا آمبولانس هلال احمر فلسطین را هدف قرار داد.

0 امتیاز
توسط

حملات اسرائیل با حمایت و پشتیبانی همه جانبه آمریکا به اردوگاه آوارگان غزه جنایت جنگی است

حملات اسرائیل به اردوگاه آوارگان غزه جنایت جنگی است

که حمله هوایی اسرائیل به اردوگاه آوارگان غزه "نقض وقیحانه قوانین بین المللی" و "جنایت جنگی" است.

حمله هوایی اسرائیل به یک مجتمع مسکونی در کمپ آوارگان جبالیا، نقض وقیحانه قوانین بین المللی و جنایت جنگی است.

حمله به اردوگاهی که به غیرنظامیان از جمله زنان و کودکان پناه می‌دهد، نقض کامل قوانین تناسب و تمایز میان نظامیان و غیرنظامیان است.

زمان برای جلوگیری از نسل کشی و فاجعه انسانی در غزه رو به اتمام است.

ما متقاعد شده‌ایم که مردم فلسطین در معرض خطر جدی نسل کشی هستند.

در حملات هوایی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه رژیم صهیونیستی به اردوگاه جبالیا ۱۹۵ غیرنظامی شهید و ۷۷۷ نفر نیز زخمی شدند.

نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

حمایت غرب از رژیم صهیونیستی به بهانه دفاع از خود، عملا چراغ سبز و مجوزی برای تل آویو در ادامه کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان فلسطینی است.

0 امتیاز
توسط

جمعه ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴

اولویت ما فقط نابودی اسرائیل است

جمعه ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴

اولویت ما فقط نابودی اسرائیل است

جمعه ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳

صهیونیست ها جنایتکار و با کمک، حمایت و پشتیبانی آمریکا جنایتکار و هم برخی کشورهای غربی جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار در نوار غزه از انواع سلاح های ممنوعه و بمب های ممنوعه علیه مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه نوارغزه استفاده کردند و هنوز هم استفاده می کنند سوال اینجاست که چرا نقض قطعنامه 2231 شورای بی امنیت سازمان بی ملل محسوب نمی شود.

جمعه ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰

حملات اسرائیل با حمایت آمریکا به غزه جنایت جنگی است اسرائیل با دستور مستقیم آمریکا آمبولانس هلال احمر فلسطین را هدف قرار داد. زمان مرگ رژیم صهیونیستی فرا رسیده است. زمان نابودی رژیم صهیونیستی فرا رسیده است. نیروهای آمریکایی هم به همراه ارتش رژیم کودک کش صهیونیستی در غزه هستند.

جمعه ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰

دیگر هیچ کس در آمریکا نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه، اسرائیل و مزدورانشان سرپوش بگذارد. دیگر هیچ کس در واشنگتن نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه، اسرائیل و مزدورانشان سرپوش بگذارد. دیگر هیچ کس در کاخ سفید نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه، اسرائیل و مزدورانشان سرپوش بگذارد.

جمعه ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹

آمریکا حقوق بشر⁩ را قربانی منافع رژیم جنایتکار اسرائیل کرده‌ است. آمریکا با گروگانگیری سازمان ملل، صلح و امنیت بین‌المللی را فدای منافع رژیم صهیونیستی می‌کند.

جمعه ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸

اسرائیل جنایتکار 100 درصد فقط با دستور مستقیم آمریکا جنایتکار به غزه تجاوز و حمله کرده است.

جمعه ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸

اندازه بمب اتمی هیروشیما بر سر مردم غزه بمب توسط اسرائیل و آمریکا انداخته شده است

جمعه ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴

جنایات نتانیاهو باید در دادگاه بین‌المللی رسیدگی شود. جنایات جوبایدن باید در دادگاه بین‌المللی رسیدگی شود. جنایات اسرائیل باید در دادگاه بین‌المللی رسیدگی شود. جنایات آمریکا باید در دادگاه بین‌المللی رسیدگی شود.

جمعه ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳

حمله اسرائیل به یک مدرسه آنروا در غزه با بمب‌های فسفری ساخت آمریکا بوده است. اسرائیل با دستور مستقیم جو بایدن در غزه از بمب‌های فسفری ساخت آمریکا استفاده می کند.

جمعه ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳

اگر کمک آمریکا جنایتکار نباشد، رژیم صهیونیستی ظرف چند روز فلج خواهد شد. اگر کمک اروپا جنایتکار نباشد، رژیم صهیونیستی ظرف چند روز فلج خواهد شد. این جنایات فقط افکار عمومی جهان و نفرت جهانی ملت هارو یرای رژیم نحس به همراه دارد. باید از سلاح نفت علیه صهیونیست‌ها استفاده کرد رژیم جنایتکار اسرائیل هر جنایتی را علیه مردم بی‌پناه غزه مرتکب می‌شود و در ضمن تهدیداتی را هم متوجه لبنان و کرانه باختری می‌کند و در سوریه نیز دست به جنایت زده و برای دیگران شاخ و شانه می‌کشد.

جمعه ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲

سکوت در برابر جنایات جنگی رژیم صهیونیستی، دروغگویی مدعیان حقوق بشر را ثابت کرد حمایت از جنایات رژیم اسرائیل در واقع به تجاوزکاران و اشغالگران مشروعیت می‌دهد در حالی که جامعه جهانی همواره به دنبال اعلام شعارهایی از قبیل حقوق بشر و دموکراسی می باشد که معمولا هم دروغ است. ماندگاری و ادامه حضور رژیم صهیونیستی در فلسطین به این معناست که هر کشوری می‌تواند به اشغال گروه قلدری که صاحب زر و زور و ثروت است، درآید و این موضوع فقط متوجه سرزمین فلسطین نیست و هر کشور دیگری می‌تواند دچار این مسئله شود. حمایت از جنایات رژیم اسرائیل در واقع به تجاوزکاران و اشغالگران مشروعیت می‌دهد در حالی که جامعه جهانی همواره به دنبال اعلام شعارهایی از قبیل حقوق بشر و دموکراسی می باشد که معمولا هم دروغ است. تجاوز و اشغالگری در ذهن ملت‌ها محکوم به فناست

جمعه ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱

جو بایدن در جنگ غزه ثابت کرد و نشان داد که بویی از انسانیت نبرده است. نتانیاهو در جنگ غزه ثابت کرد و نشان داد که بویی از انسانیت نبرده است.

جمعه ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰

آمریکایی ها جنایتکار به همراه برخی کشورهای غربی جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار در این مدت 28 روز عامل اصلی جنایت های صهیونیست ها جنایتکار در غزه هستند.

جمعه ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸

بایدن نگران نقض قوانین بین المللی از سوی اسراییل نیست/ حملات اسرائیل جنایتکار و آمریکا جنایتکار به اردوگاه آوارگان غزه جنایت جنگی است ولی متأسفانه سران بی ادب اسرائیل جنایتکار و هم سران بی ادب آمریکا جنایتکار درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند.

جمعه ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷

حملات اسرائیل با حمایت آمریکا به غزه جنایت جنگی است اسرائیل با دستور مستقیم آمریکا آمبولانس هلال احمر فلسطین را هدف قرار داد.

جمعه ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷

آمریکا به همراه رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه مرتکب جنایت جنگی شده است.

بهترین گزینه و بهترین پاسخ مسلمانان جهان فقط نابودی اسرائیل است و هم پایگاه های آمریکا در منطقه است و هم واجب است و هم به نفع منطقه خاورمیانه و جهان است.

0 امتیاز
توسط

آنچه در غزه رخ می‌دهد یک نسل‌کشی به سبک نازی‌ها است

 آنچه در غزه رخ می‌دهد یک نسل‌کشی به سبک نازی‌ها است.

وحشی گری رژیم اشغالگر نتیجه چراغ سبز آمریکاست.

 که وحشی‌گری رژیم صهیونیستی نتیجه چراغ سبز آمریکاست.

عامل اصلی قتل عام مردم مظلوم غزه، آمریکای جنایتکار است. ملت فلسطین با این جنایت‌ها تسلیم نمی‌شود. مردم غزه با این جنایت‌ها تسلیم نمی‌شود.

صهیونیست ها جنایتکار و با کمک، حمایت و پشتیبانی آمریکا جنایتکار و هم برخی کشورهای غربی جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار در نوار غزه از انواع سلاح های ممنوعه و بمب های ممنوعه علیه مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه نوارغزه استفاده کردند و هنوز هم استفاده می کنند سوال اینجاست که چرا نقض قطعنامه 2231 شورای بی امنیت سازمان بی ملل محسوب نمی شود.

جنایات نتانیاهو باید در دادگاه بین‌المللی رسیدگی شود. جنایات جوبایدن باید در دادگاه بین‌المللی رسیدگی شود. جنایات اسرائیل باید در دادگاه بین‌المللی رسیدگی شود. جنایات آمریکا باید در دادگاه بین‌المللی رسیدگی شود. حمله اسرائیل به یک مدرسه آنروا در غزه با بمب‌های فسفری ساخت آمریکا بوده است. اسرائیل با دستور مستقیم جو بایدن در غزه از بمب‌های فسفری ساخت آمریکا استفاده می کند. اندازه بمب اتمی هیروشیما بر سر مردم غزه بمب توسط اسرائیل و آمریکا انداخته شده است. اسرائیل جنایتکار 100 درصد فقط با دستور مستقیم آمریکا جنایتکار به غزه تجاوز و حمله کرده است.

جنایات جنگی و نسل کشی در غزه شاهد روشنی بر جنایتکار بودن آمریکاست

زمان نابودی اسرائیل فرا رسیده است

رژیم صهیونیستی با دستور مستقیم آمریکا بیمارستان «الشفاء» غزه را بمباران کرد

نابودی اسرائیل قطعی است/آمریکا باید از عراق، سوریه، یمن و منطقه بیرون برود

پهپاد اسرائیلی به مجتمع بیمارستانی در غزه حمله کرد + ویدئو

پنتاگون پرواز پهپادهای آمریکایی بر فراز غزه را تأیید کرد سخنگوی وزارت دفاع آمریکا گزارش‌های رسانه‌ای درباره پرواز پهپادهای آمریکایی بر فراز غزه را تأیید کرد.

جنایتی دیگر از صهیونیست‌ها: حمله به آمبولانس حامل زخمی‌ها رژیم صهیونیستی به آمبولانسی که در حال انتقال زخمی‌ها از بیمارستان الشفا به گذرگاه رفح بود حمله کرد.

آمریکا عامل اصلی جنایات است/ ناوها و پایگاه‌های آمریکا در منطقه هدف مقاومت است استقرار ناوهای آمریکا در دریای مدیترانه مقاومت را نمی‌ترساند و آمریکا عامل اصلی جنایات غزه است.

دفاع تمام قد بلینکن از جنایات اشغالگران: آمریکا هر آنچه را اسرائیل نیاز داشته باشد در اختیارش می‌گذارد

انگلیس ریشه اصلی شجره ملعونه صهیونیستی و آمریکا بزرگترین حامی آن است.

آمریکا منشأ تمام جنایت‌ها است. غرب منشأ تمام جنایت‌ها است.

آمریکا پشت جنایت های اسرائیل قرار دارد. غرب پشت جنایت های اسرائیل قرار دارد.

جنایات اخیر در غزه، نقاب دروغین حقوق بشری آمریکا را کنار زد. جنایات اخیر در غزه، نقاب دروغین حقوق بشری غرب را کنار زد.

جنایات صهیونیست‌ها با چراغ سبز آمریکاست

حمله راکتی به پایگاه آمریکا در سوریه مقاومت اسلامی عراق پایگاه آمریکا در شمال شرق سوریه را هدف حمله راکتی قرار داد.

که از زمان آغاز حملات ددمنشانه رژیم کودک‌کُش صهیونیستی و با حمایت آمریکا و برخی کشورهای غربی از تاریخ هفتم اکتبر تاکنون، بیش از 10 هزار فلسطینی به شهادت رسیده و حدود 24 هزار نفر نیز مجروح شده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی حمله به آمبولانس در غزه را تأیید کرد.

حملات اسرائیل با حمایت آمریکا به غزه جنایت جنگی است اسرائیل با دستور مستقیم آمریکا آمبولانس هلال احمر فلسطین را هدف قرار داد. زمان مرگ رژیم صهیونیستی فرا رسیده است. زمان نابودی رژیم صهیونیستی فرا رسیده است. نیروهای آمریکایی هم به همراه ارتش رژیم کودک کش صهیونیستی در غزه هستند.

نابودی اسرائیل قطعی است/آمریکا باید از عراق، سوریه، یمن و منطقه بیرون برود

عملکرد اردوغان از سال 2011 تاکنون به نفع منطقه و جهان نبوده است. اردوغان از سال 2011 تاکنون عامل اصلی جنگ در سوریه بوده است.

وحشی گری رژیم اشغالگر نتیجه چراغ سبز آمریکاست که وحشی‌گری رژیم صهیونیستی نتیجه چراغ سبز آمریکاست.

0 امتیاز
توسط

آمریکا، غرب به همراه سازمان های بین المللی شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی صهیونیست ها جنایتکار در این مدت 29 روز در جنگ نوار غزه بودن و هستند.

0 امتیاز
توسط

سازمان ملل از کمبود آب و غذا در غزه خبر داد/ سازمان ملل خیانتکار شریک جرم جنایت های اسرائیل، آمریکا و مزدورانشان در غزه بوده است.

آمریکا نجس‌ترین نقطه جهان است.

آنچه در غزه رخ می‌دهد یک نسل‌کشی به سبک نازی‌ها است.

0 امتیاز
توسط

 ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳

درپاسخ به سازمان های بین المللی خیانتکار/ درپاسخ به مدعیان دروغین حقوق بشر سگ دست نشانده واشنگتن و کاخ سفید/ در پاسخ به مجری بی ادب شبکه ANT TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار/ در ایران با حکم قاضی یک نفر اعدام می شود در سازمان بی ملل ضد علیه حکومت نظام جمهوری اسلامی توسط آمریکا، کشورهای اروپایی و مزدورانشان قطعنامه نقض حقوق بشر صادر می کنند ولی اما در جنگ نوار غزه در این مدت 29 روز بیش از 11 هزار نفر توسط صهیونیست ها و آمریکایی ها و مزدورانشان قتل عام شده اند و بیش ازیک میلیون و 500 هزار نفر در غزه آواره شده‌اند سوال اینجاست که پس مدعیان دروغین بی حقوق بشر و به ویژه سازمان های به اصطلاح بین المللی کجا هستند، هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی به این تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی صهیونیست ها، آمریکایی ها و برخی کشورهای غربی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟

هدف رژیم صهیونیستی و آمریکا از بین بردن حماس نیست و از 15 مهرماه تاکنون هم برای همه مردم دنیا ثابت شده است. جنگ رژیم صهیونیستی و هم آمریکا 100 درصد فقط با مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه نوار غزه بوده است. رژیم کودک کش صهیونیستی در این مدت 29 روز با حمایت آمریکا و غرب و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی فقط مردم غزه را بمباران و قتل عام کرده است چرا؟ آمریکا، غرب به همراه سازمان های بین المللی شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی صهیونیست ها جنایتکار در این مدت 29 روز در جنگ نوار غزه بودن و هستند.

0 امتیاز
توسط

 ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳

بایدن جنایتکار حیوان وحشی از نسل‌کشی در غزه حمایت می‌کند که جو بایدن حیوان وحشی با حمایتش از اسرائیل جنایتکار، در حال حمایت از نسل‌کشی فلسطینیان در غزه است.

 ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳

امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب فرمودند قضیه غزه‌، قضیه مظلومیت و اقتدار است بنابر این باید توجه کرد در کنار روایت‌هایی که از جنایت نسل‌کشی صهیونیست‌ها می‌کنیم، موضوع اقتدار و مقاومت مردم غزه حتما یاد‌آوری بشود. اگر صهیونیست‌ها همه غزه را هم بمباران کنند حیثیت نظامی و امنیتی آنها بازنخواهد گشت. پیروزی قطعا برای فلسطین است. صهیونیست‌ها از خبرنطق تلویزیونی دبیرکل حزب‌الله‌، وحشت زده بودند. روزنامه ‌هاآرتص نوشت، لحظه ظهور نصرالله در صفحه تلویزیون روز قیامت در اسرائیل است!

 ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳

دفاع از رژیم اسرائیل حتی در صدای آمریکا هم کار سختی است.تحلیلگر شبکه صدای آمریکا هم می‌گوید: اینکه می‌گویند ایران در پشت پرده جنگ حماس است، فقط آدرسی غلط است برای ادامه یک فاجعه انسانی. اسرائیل از نظرحقوق بین‌الملل یک کشور اشغالگر محسوب می‌شود، کشتن بی‌توقف تعداد زیادی از زنان و کودکان و بستن آب و برق و غذا و بنزین هم اسمش دفاع از خود نیست بلکه جنایت جنگی است! دفتر رسانه‌ای دولت فلسطین اعلام کرد، میزان بمب‌هایی که رژیم صهیونیستی بر سر مردم غزه فرو ریخته با بمب هسته‌ای که آمریکا با آن هیروشیمای ژاپن را هدف قرار داد، برابری می‌کند! چرا سازمان‌های به اصطلاح حقوق بشری اقدام بازدارنده‌ای از خود نشان نمی‌دهند؟

 ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳

امیرعبداللهیان وزیرخارجه کشورمان در جلسه فوق‌العاده سازمان ملل درباره فلسطین گفت: ایران مایل به گسترش دایره جنگ در منطقه نیست اما اگر جنگ در غزه ادامه یابد، آمریکا هم از آتش آن در امان نخواهد بود! اگر کلید در دست روحانی و ظریف بود، اساسا چنین نطقی ایراد می‌شد؟

 ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳

جنایات رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد و با اینکه نه تنها ملت‌های مسلمان که حتی غیر مسلمانان هم به میدان آمده‌اند، حکّام کشورهای اسلامی اما همچنان نظاره‌گرند...! تا کی سکوت و حمایت از جنایتکار؟ واکنش به کشتار 3000 کودک و 2000 مادر در یک ماه حیطه نمی‌خواهد، شرافت می‌خواهد وجدان می‌خواهد انسانیت می‌خواهد. آمار شهدای غزه که به بالای نُه هزار نفر رسیده‌، بسیار ناراحت‌کننده و نشان‌دهنده بازیچه بودن حقوق بشر برای جامعه بین‌الملل و به ویژه غرب پرادعاست. توجه به رفتار کشورهای غربی و عربی نشان می‌دهد، مردم فلسطین و غزه نباید انتظار اقدام عملی از این کشورها که خود عامل جنایت هستند داشته باشند.

 ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳

تحلیل میدانی جنگ غزه پس از این مدت نشان می‌دهد، موفقیت‌های محور مقاومت به طور مستمر آشکار شده و شکست‌های محور عبری‌ـ غربی در سرزمین‌های اشغالی نمود بیشتری پیدا می‌کند. خروج ۴ هزار کارگر خارجی از رژیم صهیونیستی که در ادامه مهاجرت معکوس در سرزمین‌های اشغالی صورت گرفته، خسارت روزانه ۲۴۶ میلیون دلاری به رژیم صهیونیستی و افزایش نفرت جهانی از رژیم صهیونیستی حتی در کشورهای غربی و عربی حتی در لندن، پایتخت انگلیس‌، جملگی نشان‌دهنده شکست سنگین رژیم صهیونیستی از محور مقاومت در غزه است. حماس و مردم مقاوم غزه نشان دادند که چگونه قدرت‌های پر ادعا در برابر ایمان و اراده و حق‌طلبی سر خم فرود می‌آورند. ابهت پوشالی ارتش آمریکا و ارتش توخالی رژیم صهیونیستی در طول روز‌های گذشته کاملاً آشکار شد و ان‌شاءالله به زودی شاهد سیلی نهائی محور مقاومت به محور عبری- غربی خواهیم بود.

 ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳

امروز اسرائیل با وحشتی که از عملیات حماس پیداکرده به سرزمین کابوس‌های سخت تبدیل شده است. به‌طوری که هر روز مقام‌های اروپایی به آنجا می‌روند تا به صهیونیست‌های شکست خورده تنفس مصنوعی بدهند. در تمام عملیات‌های زمینی تاکنون اسرائیلی‌ها شکست خورده‌اند. جان کربی سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا قبلا درباره کشته شدن غیرنظامیان اوکراینی گفته بود دشوار است که به برخی از تصاویر نگاه کرد و تصور کنید که یک رهبر بالغ این کار را انجام داده باشد ولی همین شخص این روزها در مورد کشته شدن غیرنظامیان فلسطینی در غزه تحت حملات اسرائیل خیلی راحت پا روی وجدان خود گذاشته و می‌گوید:« جنگ همین است.» آمریکایی‌ها کی می‌خواهند از این استانداردهای دوگانه و رسوا دست بردارند و مثل یک آدم زندگی کنند؟

 ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳

در ایران با حکم قاضی یک نفر اعدام می شود در سازمان بی ملل بارها ضد علیه حکومت نظام جمهوری اسلامی توسط آمریکا، کشورهای اروپایی و مزدورانشان قطعنامه نقض حقوق بشر صادر می کنند ولی اما در جنگ نوار غزه در این مدت 29 روز بیش از 11 هزار نفر توسط صهیونیست ها و آمریکایی ها و مزدورانشان قتل عام شده اند و بیش ازیک میلیون و 500 هزار نفر در غزه آواره شده‌اند سوال اینجاست که پس مدعیان دروغین بی حقوق بشر و به ویژه سازمان های به اصطلاح بین المللی کجا هستند، هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی به این تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی صهیونیست ها، آمریکایی ها و برخی کشورهای غربی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟

 ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳

اسرائیلی‌ها جنایتکار و آمریکایی ها جنایتکار، وحشی‌ها و کودن‌هایی هستند که به بیمارستان هم رحم نکردند

0 امتیاز
توسط

 آمریکا و شخص بایدن مسئول هدف قرار گرفتن غیرنظامیان در غزه هستند

که آمریکا و رئیس آن شخصا مسئول هدف قرار گرفته شدن غیرنظامیان در باریکه غزه هستند.

0 امتیاز
توسط

و این در حالی است که ارتش اسرائیل با دستور مستقیم آمریکا در این مدت 30 روز از انواع سلاح های ممهوعه و بمب های ممنوعه و بمب های خوشه ای ساخت آمریکا علیه زنان، مردان و کودکان غزه استفاده کرده است و هنوز هم استفاده می کند.

...