0 امتیاز
45.3هزار بازدید
در ایرانیان خارج از کشور توسط

شمار شهدای غزه به ۸۳۰ نفر رسید

وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین خبر داد که تا کنون، در پی حملات صهیونیستها 830 نفر شهید و بیش از چهار هزار نفر نیز زخمی شده‌اند.

شمار شهدای غزه به ۸۳۰ نفر رسید

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین امروز (۱۸ مهر) اعلام کرد که از ابتدای عملیات طوفان الاقصی، تا کنون ۸۳۰ نفر در غزه و کرانه باختری به شهادت رسیده‌اند.

به نوشته وبگاه خبری معا، طبق گزارش این وزارتخانه، چهار هزار نفر نیز در غزه و ۱۰۰ نفر نیز در کرانه باختری مجروح شده‌اند؛ در آخرین مورد «محمد ماجد ابراهیم حماد» (۲۰ ساله) در اردوگاه «العروب» در شمال الخلیل به شهادت رسید.

دفتر اطلاع‌رسانی تشکیلات خودگردان نیز اعلام کرد که تاکنون ۱۶۸ ساختمان در حملات جنگنده‌های اشغالگران به طور کامل منهدم شده است که شامل هزار و نه واحد مسکونی می‌شود. همچنین ۱۲۶۳۰ واحد مسکونی نیز متحمل خسارات جزئی شده است تا جایی که ۵۶۰ واحد از آن‌ها غیر قابل سکونت است.

لحظاتی پیش، نیروهای مقاومت فلسطین، شهرک صهیونیستی عسقلان را زیر حملات موشکی خود قرار دادند. از جنوب لبنان نیز ۳۰ فروند موشک به سمت فلسطین اشغالی شلیک شد.

در مقابل اما «ابوعبیده» سخنگوی گردانهای القسام شاخه نظامی حماس در پاسخ به حملات هوایی بی رحمانه رژیم موقت اسرائیل به مردم ساکن غزه اعلام کرد که به زودی شهرک عسقلان را زیر آتش خواهد رفت. 

ابوعبیده اعلام کرد: در پاسخ به جنایت دشمن در کوچاندن اجباری مردم ما از چندین منطقه در نوار غزه، به ساکنان شهر اشغالی عسقلان تا ساعت ۱۷ مهلت می‌دهیم که آن را ترک کنند. ما هشدار دادیم و مسئولیتی هم نداریم.

حماس امروز قبل از این نیز در بیانیه‌ای  علاوه بر مردم کرانه باختری از اعراب ساکن سرزمین اشغالی در سال ۱۹۴۸ نیز خواسته بود که علیه رژیم صهیونیستی و در حمایت از قدس قیام کنند. 

914 پاسخ

0 امتیاز
توسط

 ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶

شهادت ۲۰ فلسطینی در بمباران یک خانه در غزه سوال اینجاست که پس مدعیان دروغین حقوق بشر دست نشانده رئیس بی ادب شورای حقوق بشر سازمان ملل کجا هستند.

 ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶

افزایش شهدای فلسطینی به بیش از ۷۷۰۳ نفر سوال اینجاست که پس مدعیان دروغین حقوق بشر سگ دست نشانده رئیس بی ادب شورای حقوق بشر سازمان ملل کجا هستند.

 ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶

بیش از یک میلیون کودک در غزه با خطر جدی مواجه هستند سوال اینجاست که پس مدعیان دروغین حقوق بشر دست نشانده رئیس بی ادب شورای حقوق بشر سازمان ملل کجا هستند.

0 امتیاز
توسط

بمباران شدید مردم غزه در این مدت 22 روز توسط رژیم کودک کش صهیونیستی با حمایت و پشتیبانی همه جانبه آمریکا و غرب بسیار ناراحت کننده است.

0 امتیاز
توسط

کسانی که تاکنون همه جانبه با صهیونیست ها جنایتکار همکاری می کردند که بویی از انسانیت نبرده اند. جو بایدن جنایتکار هم در جنگ غزه ثابت کرد و نشان داد که دشمن درجه یک دین اسلام، قرآن، مظلومان، مسلمانان و بشریت بوده است.

 ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶

جنایات اسرائیل در غزه با چراغ سبز قدرت‌های غربی انجام‌ می‌شود نسل کشی فلسطینیان توسط (رژیم) اسرائیل با چراغ سبز قدرت‌های غربی انجام می‌شود. نسل‌کشی فلسطینیان در غزه ادامه دارد، اقدامی که به شدت محکوم است اما این جنایات با چراغ سبز قدرت‌های بزرگ انجام می‌شود و اسرائیل از هرگونه پاسخگویی و مجازات مستثنی است. اسرائیل اجازه دارد تمام قوانین بین المللی را زیر پا گذاشته و با قتل عام مردم فلسطین مرتکب جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت شود. اگر در کنار عدالت و انسانیت نباشیم مردم ما را نمی‌بخشند. جهان اسلام نه تنها باید علیه جنایات اسرائیل یکصدا شود بلکه باید برای تضمین پایان نسل کشی در غزه اقدام کند.

0 امتیاز
توسط

 ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶

و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که رژیم صهیونیستی همراه با چند کشور دیگر و به سرکردگی آمریکا و در سال سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریست ها در سوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

 سازمان های بین المللی عامل اصلی جنگ، بی ثباتی، ناامنی وحامیان اصلی تروریسم درسراسرمنطقه خاورمیانه وجهان هستند.

آمریکا جنایتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار دیگر با کمک های مالی عربستان سعودی جنایتکار، امارات جنایتکار، بحرین جنایتکار و اسرائیل جنایتکار درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار تروریست های داعش را آموزش می‌دهد

 همه می دانند سعودی ها، اماراتی ها، بحرینی ها و صهیونیست ها به سرکردگی آمریکا منبع مالی تروریسم هستند.

0 امتیاز
توسط

 ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷

آمار شهدای فلسطینی از ۸ هزار نفر گذشت سوال اینجاست که پس مدعیان دروغین حقوق بشر دست نشانده رئیس بی ادب شورای حقوق بشر سازمان ملل کجا هستند.

سازمان ملل همدست آمریکا و اسرائیل در کشتار کودکان غزه است سازمان ملل عملکرد بسیار ضعیفی از آغاز جنگ در غزه داشته و توانایی مقابله با آمریکا در ادامه کشتار را ندارد.

کشورهایی که آمریکا و غرب و اسرائیل را دشمن درجه یک خود می دانند و باید به فکر ساخت بمب اتمی باشند.

هرکسی در برابر جنایت صهیونیست‌ها جنایتکار و آمریکایی ها و مزدورانشان سکوت کند دستش به خون مردم غزه آغشته است. اسرائیل با حمایت آمریکا و غرب از گرسنگی به عنوان سلاح جنگی علیه غیرنظامیان غزه استفاده می‌کند. آمریکا از چین خواست کشورهای منطقه را به حفظ آرامش دعوت کند/ و این در حالی است که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر 100درصد فقط عامل اصلی جنگ در فلسطین، نوارغزه، لبنان، سوریه، عراق، لیبی و یمن بوده است.

متاسفانه جهان در مسئله غزه کوتاهی کرده است و هنوز هم کوتاهی می‌کند. یکی از سلبریتی‌های معلوم‌الحال به جای موضع‌گیری در مقابل صهیونیست‌های جنایتکار و محکوم کردن ددمنشی‌های این رژیم نامشروع توئیت کرده لعنت به خاورمیانه‌، لعنت به نفت و لعنت به سیاست. مثل این است که شبانه پدر یا فرزندتان را در خانه‌تان بکشند، بعد به‌جای محکوم کردن قاتل بنویسید لعنت به چاقو، لعنت به خانه، لعنت به شب و لعنت به کشته شدن. در ضمن هروقت چاقو دسته‌اش را برید، سربازان فرهنگی غرب هم علیه جنایات آمریکا و اسرائیل حرفی خواهند زد.

اگر خطر نابودی رژیم غاصب را تهدید نمی‌کرد، سران آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان، این اشرار عالم، خودشان را محتاج نمی‌دیدند که پشت سرهم به فلسطین اشغالی بیایند و اظهار همبستگی کنند. این نشان می‌دهد ضربه، بسیار محکم و تعیین‌کننده بوده و رژیمِ از پاافتاده را به زور دارند سرپا نگه می‌دارند.» این سخن رهبرمعظم انقلاب بهترین ترسیم از شرایط کنونی رژیم مستاصل صهیونیستی است. ان‌شاءالله با استعانت از خداوند متعال، جبهه مقاومت با علمداری رهبر حکیم‌مان منطقه را از لوث وجود نحس این غده سرطانی و چرکین پاک خواهند کرد.

خطای راهبردی و البته حماقت اسرائیل آن است که فکر می‌کند حماس یک اداره‌، ساختمان یا پادگان است که می‌تواند با بمباران پرحجم آن را از بین ببرد. در حالی که حماس بروز و ظهور یک تفکر و ایدئولوژی به نام مقاومت است که در بطن جامعه و قلب مردم فلسطین جریان دارد و صد البته با بمباران از بین نمی‌رود.

ترافیک حضور سران آمریکا، آلمان و انگلیس در تل‌آویو و همراهی سران برخی کشورهای منافق مسلمان، برای قلع و قمع ریشه مقاومت است. این اجتماع کفار و مشرکین البته برای ما ناآشنا نیست. این تجمع یادآور جنگ احزاب و جمع شدن کفار و منافقان به ظاهر مسلمان علیه جبهه رسول خداست. دیدیم که دشمنان محکوم به شکست شدند و اسلام به شجره تنومندی تبدیل شد.

مدیر رادیو اسرائیل غاصب از جهانی شدن شعار «خیبر خیبر یاصهیون.جیش محمد قادمون » وحشتزدگی خود را این گونه نشان داد: آنچه در خیابان‌های دنیا می‌گذرد، از آنچه که در منطقه غزه در حال رخ ‌دادن است، مهم‌تر و عجیب‌تر است! توسعه نفوذ اسلام سیاسی و گسترش حامیان فلسطین در خیابان‌های آمریکا وکشورهای مختلف اروپا را نباید دست‌‌کم گرفت و باید به‌شدت نگران بود؛ این تنها بخشی از فعالیت جمهوری ‌اسلامی است!

کسانی که مغرضانه یا از روی ناآگاهی عامل این وحشی‌گری ها و ددمنشی‌های امروز اسرائیل را شروع حمله توسط حماس می‌دانند، تحلیلشان بر یک مبنای غلط چیده شده و آن این است که حماس به یک کشوری به نام اسرائیل تجاوز کرده در حالی که حماس به رژیمی که سرزمینش را به اشغال درآورده حمله کرده است. مبارزه با اشغالگر هم حق مشروع و طبیعی هر ملتی است.

در سال‌های اخیر رژیم صهیونیستی برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای نفوذ در حوزه قفقاز و سپس اثرگذاری بر جمهوری اسلامی ایران داشت؛ اما در این روزها در حالی نشست صلح‌ساز برای قفقاز در تهران برگزار شد که رژیم صهیونیستی در درون مرزهای جعلی خودش درگیر یک شکست تاریخی و ترمیم‌ناپذیر امنیتی و نظامی بود.

دبیرکل سازمان مل متحد گفت؛ حملات حماس در خلأ اتفاق نیفتاده‌ و فلسطینی‌ها ۵۶ سال تحت اشغالگری خفه‌کننده بوده‌اند. کاش می‌شد از دبیران کل سازمان ملل در طول این چندین دهه و از جمله دبیرکل فعلی سؤال شود چرا طی این 56 سال سازمان به اصطلاح بین‌الملل هیچ‌ کاری برای این اشغال خفه‌کننده انجام نداده‌اند؟

یکی از فعالان رسانه‌ای اسرائیلی‌تبار با انتشار ویدئویی اعلام کرد «این اسرائیل است که همه حقوق فلسطینی‌ها را از آنها گرفته و با رفتار نژادپرستانه و سلب حقوق اولیه انسانی، چاره‌ای جز مقاومت برای فلسطینی‌ها باقی نگذاشته است.»

صحنه‌هایـی کـه از کشـتار مردم بی‌گناه غزه توسـط اسـرائیل خون‌آشام دیده می‌شود بسیار منزجرکننده بوده و دنیا را به نگرانی انداختـه است. قدرت‌های غربی که با شعارهای حقوق بشر گوش فلک را کر کرده‌اند چـرا کاری برای پایان دادن به این جنایت‌ها نمی‌کنند؟

در حالی که رژیم صهیونیستی مثل سگ ترسیده و به نیروهای ذخیره‌اش فراخوان داده، ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با آرامش کامل وسط بحران منطقه، ۳ ماه از خدمت سربازی سربازانش را کاهش داد.

نشانه‌ای دیگر از عشق و محبت مجاهدان فلسطینی نسبت به اهل بیت؛ خط آخر دست‌نوشته‌ای است که همراه رزمنده مقاومت غزه بود و ژنرال صهیونیست آن را در مقابل دوربین خبرنگاران گرفت: به نام خدای خیبر آغاز می‌کنیم و با شمشیر ذوالفقار می‌زنیم.

نظامیان رژیم صهیونیستی از اینکه یائیر نتانیاهو پسر نخست‌وزیر (رژیم) اسرائیل در بحبوحه جنگ با حماس، فلسطین اشغالی را به مقصد فلوریدا ترک کرده است، به خشم آمده‌اند. ولی واقعیت گریز ناپذیر این است که دیگر فلسطین اشغالی برای صهیونیست‌ها امن نخواهد بود.

این را یک ژنرال کهنه کار آمریکایی فاش کرد که تیمی از نیروهای ویژه آمریکایی و اسرائیلی که قصد نفوذ به داخل نوار غزه به منظور شناسایی محل نگهداری اسرا را داشتند، به دست نیروهای مقاومت کشته و تار و مار شدند.

آمریکا و اسرائیل همان‌طور که در حذف حزب‌الله لبنان نتیجه نگرفتند، الان هم در حذف مقاومت فلسطین موفق نخواهند شد. امروز حزب‌الله در نقطه‌ای از قدرت قرار دارد که آمریکایی‌ها و غربی‌ها از چپ و راست ده‌ها پیام به آن می‌فرستند که جبهه جنگ جدیدی علیه رژیم صهیونیستی باز نکند.

جنگ در غزه را طرفی می‌برد که بتواند روی زمین بجنگد. تسلط بر محیط شرط پیروزی در نبردی است که در محیط متراکم شهری رخ می‌دهد. اسرائیل که بیش از یک سال برنامه‌ریزی و تمرین را در غزه ندیده بود، چگونه ده‌ها هزار تله و دام در غزه را خواهد دید؟

به اسرائیلی‌های جنایتکار باید تفهیم کرد در جنگ را طرفی پیروز است که هدف داشته باشد. حماقت برخاسته از خشم ، هدف نظامی تولید نمی‌کند ولو اینکه بتوانید در ۵ روز ۴۰۰۰ تن مهمات مصرف کنید. نتیجه می‌شود همین که اکنون نمی‌دانند کجا را بمباران کنند.

کسانی که در مراسم تشییع مرحوم مهرجویی و همسرش شعار نه غزه نه لبنان (شعاری که اولین بار تارنمای فارسی وزارت خارجه رژیم جنایتکار صهیونیستی درسال88 آن را منتشر کرد)سر دادند، جدای از اینکه نشان دادند نسبتی با انسانیت ندارند، ثابت کردند پیاده‌نظام رژیم کودک‌کش اسرائیل در خاک کشورمان هستند . قبلا هم مقامات صهیونیستی گفته بودند سردمداران این جماعت سرمایه آنان در ایران‌اند.

0 امتیاز
توسط

جنایات صهیونیست‌ها در غزه یک نسل کشی آشکار است.

این تصاویر، نمونه‌ای بسیار کوچک از جنایات ارتش جنایتکار رژیم صهیونیستی در نوار غزه است.

نخست وزیر رژیم کودک‌کش صهیونیستی دیروز اعلام کرد که ارتش اسرائیل، با اخلاق ترین ارتش دنیاست!

جنایات صهیونیست‌ها در غزه یک نسل کشی آشکار است.

که رژیم اسرائیل همزمان با بمباران مناطق مختلف در نوار غزه برای به زانو درآوردن مردم و مقاومت فلسطین خود را به آب و آتش می‌زند، اما تمام دستاورد این رژیم، کشتار بیشتر مردم بی دفاع و تخریب و ویرانی گسترده زیرساخت های این منطقه و منازل شهروندان است.

که از ابتدای عملیات «طوفان الاقصی» تاکنون بیش از 1590 نفر توسط صهیونیست‌ها در کرانه باختری بازداشت شده است.

منابع فلسطینی از افزایش آمار شهدای تجاوزات مستمر رژیم صهیونیستی در طول بیست و سه روز  به بیش از هشت هزار نفر خبر دادند.

0 امتیاز
توسط

رژیم صهیونیستی می‌خواهد ننگ شکست سنگین در عملیات طوفان‌الاقصی را با خون کودکان و زنان مظلوم غزه پاک کند. جبهه انقلابی ایران و رسانه‌های جبهه مقاومت برای رسوا کردن این راهبرد کثیف و خنثی‌‌سازی مظلوم‌نمایی این روزهای نتانیاهو باید قلم‌ها را برای جهاد تبیین و افشای ماهیت و خوی ددمنشانه اسرائیل به میدان بیاورند.

بر مبنای نظرسنجی‌ای که موسسه گالوپ از جوانان فلسطینی کرده، نظر نسل‌ها و سنین مختلف فلسطینی درباره ایده دو دولتی مقایسه شده و برمبنای این نظرسنجی 84 درصد از نوجوانان فلسطینی مخالف دو دولتی شدن هستند و این یعنی نسل جدید فلسطینی با جدیت بیشتری مدافع ایده مقاومت برای بازپس‌گیری سرزمین‌های اشغالی هستند.

آمریکایی‌ها به دنبال آنند تا نقش خود را در حوادث غزه در حد ارسال تجهیزات و حمایت سیاسی نشان دهند؛ اما واقعیت را نمی‌توان تغییر داد. صحنه میدان نشان می‌دهد از اساس این آمریکاست که فرماندهی صحنه جنگ را در اختیار گرفته است.

از سردار قاآنی نقل شده که گفته مقاومت به زیرساخت‌های اسرائیل آسیبی نرسانده است چون قرار است به زودی ملت فلسطین از آنها استفاده کند.

دشمنی ایران با اسرائیل صرفا به‌خاطر مردم فلسطین نیست. اگر بر فرض محال همه فلسطینیان طرفدار اسرائیل بشوند، بازهم جمهوری اسلامی با اسرائیل دشمن خواهد بود زیرا این رژیم یک غده سرطانی و خطرناک برای کل جهان به‌ویژه غرب آسیا است. جهان با نابودی صهیونیست‌ها از آلودگی پاک خواهد شد.

امروز آمریکا و غربی‌ها با یارگیری از میان دولت‌های متحجر عربی درصدد تضعیف و تخریب روحیه رزمندگان حماس و نیروهای مقاومت به هر طریق ممکن برآمده و می‌خواهند با حمایت همه‌جانبه خود اسرائیل غاصب را نجات دهند. ولی همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند روی اسب بازنده شرط‌بندی کرده‌اند و به هدف خود نمی‌رسند.

بهترین حرف درباره حمله زمینی صهیونیست ها به غزه را سخنگوی حماس زد که اعلام کرد نظامیان صهیونیست در هنگام ورود به نوار غزه با چهار گزینه مواجه خواهند شد: یا کشته می‌شود، یا اسیر می‌شود، یا برای همیشه از کار می‌افتد و یا برای همیشه با بیماری روانی بازمی‌گردد.

در تصاویر پخش شده از سرزمین‌های اشغالی تعداد زیادی چادر برپا شده برای ‏چادرنشینی آوارگان صهیونیست‌ به چشم می‌خورد که باید گفت برای نخستین بار در تاریخ فلسطین این وضعیت معادله‌ای است که معکوس شده و آواره‌کنندگان اسرائیلی تا حدی طعم آوارگی را می‌چشند.

خطاب به گروه اندکی از ایرانیان که می‌گویند قضیه فلسطین چه ربطی به ما ایرانیان دارد عرض می‌کنم نظرشان در مورد داستان جشن پوریم که به هلوکاست ایرانی معروف شده و اسرائیلی‌ها بابت کشتن ایرانیان در این روز آن را جشن می‌گیرند چیست؟ در ضمن چه کسی دانشمندان برجسته ایرانی را ترور کرد؟ حال اگر این جماعت واقعا ایران و ایرانی را دوست دارند باید موضع خود را نسبت به اقدامات خصمانه اسرائیل علیه ایران و ایرانی روشن کنند.

 در زمانی که صدر اعظم آلمان زیر آتش موشک از فرودگاه بن‌گوریون تل‌آویو تا پناهگاه سینه‌خیز می‌رود، و جو بایدن با تن لرزان و نخست‌وزیر هندی‌تبار انگلیس، برای حمایت از نتانیاهو به اسرائیل می‌روند، این در حالی است که بر سر مردم محاصره شده و بی‌پناه مسلمان غزه سنگین‌ترین بمباران تاریخ صورت می‌گیرد، واقعا سران بی‌تفاوت کشورهای مسلمان چه پاسخی برای بی‌تفاوتی خود در برابر مظلومیت فلسطینی‌ها در مقابل تاریخ و خدای خویش دارند؟

 با این‌همه آدم خوب و فهمیدۀ جامعۀ ما، فضای مجازی باید محل تهدید دشمن باشد، نه ما. طبق آیۀ قرآن، وقتی ولی‌امر جامعه، یک امر جامع را مطرح کرد، باید برنامۀ زندگی ما بر اساس آن تغییر کند.

علت اینکه اصلاح‌طلبان به صراحت از جریان مقاومت و فلسطین حمایت نمی‌کنند شاگردی آنها برای غربی‌ها و این واقعیت است که سرمایه‌های نتانیاهو هستند .تمام هم و غم آنها این است که اگر فردا بستگانشان برای تحصیل و کار به خارج بروند مشکلی برایشان پیش نیاید!

پزشک اسم یک فیلم آلمانی است که به تازگی در آلمان به نمایش درآمده است. در این فیلم نشان داده می‌شود زمانی که در قلب اروپا برای درمان بیماری‌ها به جادو و جنبل متوسل می‌شدند‌، در کتابخانه اصفهان يک قفسه کتاب فقط مربوط به عفونت گوش بوده است. این تفاوت سطح دانش در ایران و غرب یک هزار سال پیش‌، از منظر یک فیلم صد در صد غربی است.

0 امتیاز
توسط

نتانیاهو جنایتکار با حمایت مستقیم جو بایدن جنایتکار از خطوط قرمز عبور کرده است

جو بایدن را باید به دادگاه کیفری بین‌المللی ببریم/ نتانیاهو را باید به دادگاه کیفری بین‌المللی ببریم.

حوادث جاری در غزه یک جنایت جنگی تمام عیار است آنچه که اکنون در غزه جریان دارد، یک جنایت جنگی تمام عیار است.

حوادث جاری در غزه یک جنایت جنگی تمام عیار است آنچه که اکنون در غزه جریان دارد، یک جنایت جنگی تمام عیار است. آنچه که اکنون در غزه جریان دارد، یک جنایت جنگی تمام عیار است. فلسطینی‌ها تروریست نیستند، زیرا آن‌ها از کشور و حقوق خود دفاع می‌کنند. تاکنون بسیاری از سازمان‌های حقوق بشری نسبت به وضعیت اسفناک غزه ابراز نگرانی کردند و خواستار آتش‌بس فوری در این باریکه شده‌اند. حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه که وارد بیست و چهارمین روز خود شده است، تاکنون به شهادت بیش از ۸ هزار فلسطینی و زخمی شدن هزاران تن دیگر و آوارگی چند صد هزار نفر شده است. این جنایت در سایه حمایت کامل آمریکا و کشور‌های غربی از رژیم صهیونیستی برای نسل‌کشی ساکنان غزه صورت می‌گیرد.

حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان القدس غزه هیچ ارتباطی و ربطی به جنگ و مبارزه حماس ندارد/ صهیونیستی ثابت کرد و نشان داد که با مردم غزه دشمن است و نه با حماس/ حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان القدس غزه 100 درصد فقط با دستور مستقیم دولت جو بایدن انجام گرفته است. رژیم کودک کش صهیونیستی بار دیگر چهره زشت خود را در غزه آشکار کرد. ویرانی بیش از 200 هزار واحد مسکونی غزه در حملات رژیم صهیونیستی/ متأسفانه شورای امنیت سازمان ملل به وظایف خود عمل نکرده است.

رژیم صهیونیستی با حمایت مستقیم آمریکا و غرب بمباران بیمارستان های غزه را تشدید کرده است.

اسرائیل در جنگ نوار غزه با حمایت آمریکا و غرب قوانین بین‌المللی را رعایت نکرده است و هنوز هم رعایت نمی کند و 15 مهرماه تاکنون هم برای همه مردم دنیا ثابت شده است.

0 امتیاز
توسط
طرح/
اسرائیل همان داعش واقعی (۲)

اسرائیل همان داعش واقعی (۲)

انتهای پیام/ 118

0 امتیاز
توسط
مشارکت ۵۰۰۰ نظامی آمریکایی در عملیات رژیم صهیونیستی برای ورود به غزه
 

مشارکت ۵۰۰۰ نظامی آمریکایی در عملیات رژیم صهیونیستی برای ورود به غزهبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، برخی منابع مطلع گفتند که حمله شب گذشته ارتش اسرائیل به نوار غزه با مشارکت ۳ لشگر و چند تیپ انجام شده است.

در این حمله، ارتش اسرائیلی سعی کرد به موازات بمباران بسیار شدید و دیوانه‌وار، از چند منطقه از جمله البریج، بیت‌حانون و بیت‌لاهیا و همچنین شمال خان‌یونس، به‌صورت زمینی نیز وارد باریکه غزه شود. اسرائیل در تلاش است از طریق ورود از این مناطق، نوار غزه را به دو یا سه منطقه تقسیم کند و سپس با تصور قطع ارتباط میان نیرو‌های مقاومت فلسطین، با آن‌ها وارد فاز بعدی جنگ شود.

اسرائیل چنین طرحی را سال ۲۰۱۴ نیز عملیاتی کرده و در آن شکست خورده بود.

پیشتر نیز اطلاع‌رسانی شده بود که به‌دلیل وضعیت بسیار بد ارتش صهیونیست‌ها در پی شکست بزرگ از عملیات طوفان‌الاقصی و همچنین عدم اعتماد مقامات سیاسی این رژیم به کارآمدی و وفاداری برخی افراد در بدنه این ارتش، عملاً هدایت عملیات‌های اسرائیل را بعضی فرماندهان آمریکایی به‌عهده گرفته‌اند، امّا در حمله شب گذشته، علاوه بر هدایت عملیات، نزدیک به ۵ هزار نیروی نظامی آمریکا هم مشارکت داشته‌اند.

اسرائیلی‌ها علی‌رغم تلاش چندباره برای ورود به غزه که تا این لحظه با ناکامی مواجه شده‌اند، هر بار اعلام می‌کنند که نام عملیاتشان ورود به غزه نبوده بلکه گسترش عملیات‌های پیشین بوده است.

علی‌رغم بمباران دیوانه‌وار مناطق مختلف غزه و همچنین قطع کامل ارتباطات (اینترنت و برق و...) مردم غزه با بیرون، و نیز با وجود اینکه عملیات شب گذشته، اقدام نظامی مشترک آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها بود، اما این حمله نیز با شکست ارتش اسرائیل مواجه شده است.

منبع: تسنیم

...