0 امتیاز
45.4هزار بازدید
در ایرانیان خارج از کشور توسط

شمار شهدای غزه به ۸۳۰ نفر رسید

وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین خبر داد که تا کنون، در پی حملات صهیونیستها 830 نفر شهید و بیش از چهار هزار نفر نیز زخمی شده‌اند.

شمار شهدای غزه به ۸۳۰ نفر رسید

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین امروز (۱۸ مهر) اعلام کرد که از ابتدای عملیات طوفان الاقصی، تا کنون ۸۳۰ نفر در غزه و کرانه باختری به شهادت رسیده‌اند.

به نوشته وبگاه خبری معا، طبق گزارش این وزارتخانه، چهار هزار نفر نیز در غزه و ۱۰۰ نفر نیز در کرانه باختری مجروح شده‌اند؛ در آخرین مورد «محمد ماجد ابراهیم حماد» (۲۰ ساله) در اردوگاه «العروب» در شمال الخلیل به شهادت رسید.

دفتر اطلاع‌رسانی تشکیلات خودگردان نیز اعلام کرد که تاکنون ۱۶۸ ساختمان در حملات جنگنده‌های اشغالگران به طور کامل منهدم شده است که شامل هزار و نه واحد مسکونی می‌شود. همچنین ۱۲۶۳۰ واحد مسکونی نیز متحمل خسارات جزئی شده است تا جایی که ۵۶۰ واحد از آن‌ها غیر قابل سکونت است.

لحظاتی پیش، نیروهای مقاومت فلسطین، شهرک صهیونیستی عسقلان را زیر حملات موشکی خود قرار دادند. از جنوب لبنان نیز ۳۰ فروند موشک به سمت فلسطین اشغالی شلیک شد.

در مقابل اما «ابوعبیده» سخنگوی گردانهای القسام شاخه نظامی حماس در پاسخ به حملات هوایی بی رحمانه رژیم موقت اسرائیل به مردم ساکن غزه اعلام کرد که به زودی شهرک عسقلان را زیر آتش خواهد رفت. 

ابوعبیده اعلام کرد: در پاسخ به جنایت دشمن در کوچاندن اجباری مردم ما از چندین منطقه در نوار غزه، به ساکنان شهر اشغالی عسقلان تا ساعت ۱۷ مهلت می‌دهیم که آن را ترک کنند. ما هشدار دادیم و مسئولیتی هم نداریم.

حماس امروز قبل از این نیز در بیانیه‌ای  علاوه بر مردم کرانه باختری از اعراب ساکن سرزمین اشغالی در سال ۱۹۴۸ نیز خواسته بود که علیه رژیم صهیونیستی و در حمایت از قدس قیام کنند. 

914 پاسخ

0 امتیاز
توسط

جنایات رژیم اشغالگر قدس دل هر انسان آزاده ای را به درد آورد

جنایاتی که اخیراً توسط رژیم اشغالگر قدس در فلسطین و غزه انجام گرفته دل هر انسان آزاده ای را به درد آورده و هر کس بوی انسانیت برده باشد از این جنابت، اندوهگین است.

جنایاتی که اخیراً توسط رژیم اشغالگر قدس در فلسطین و غزه انجام گرفته دل هر انسان آزاده ای را به درد آورده و هر کس بوی انسانیت برده باشد از این جنابت، اندوهگین است.

اقدامات اسرائیل جنایت عمدی علیه بشریت است
اسرائیل جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر قوانین بین‌المللی را نقض کرده است.
امارات جنایتکار شریک جنایت اسرائیل جنایتکار و آمریکا جنایتکار در غزه است.
0 امتیاز
توسط

آمریکا جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی اسرائیل و متحدانش را درجنگ غزه سرپوش بگذارد. نتانیاهو جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی اسرائیل و متحدانش را درجنگ غزه سرپوش بگذارد. سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی اسرائیل و متحدانش را درجنگ غزه سرپوش بگذارد.

0 امتیاز
توسط

 ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶

هرکسی در برابر جنایت صهیونیست‌ها جنایتکار و آمریکایی ها جنایتکار و مزدورانشان سکوت کند دستش به خون مردم غزه آغشته است

 ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶

اسرائیل و متحدانش به رهبری آمریکا در این مدت 21 روز بیش از 1000 بار مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت در غزه شده اند و باید در دیوان کیفری بین المللی محاکمه شوند.

 ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶

تصویب قطعنامه ضد صهیونیستی در سازمان ملل | ضربه بزرگ به آمریکا و دیگر حامیان رژیم کودک‌کُش مجمع عمومی سازمان ملل پیش‌نویس قطعنامه کشورهای عربی را با ۱۲۰ رای موافق تصویب کرد که در آن خواستار آتش‌بس فوری بشردوستانه برای توقف درگیری‌ها در غزه شد.

 ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶

اسرائیل با حمایت آمریکا و غرب از گرسنگی به عنوان سلاح جنگی علیه غیرنظامیان غزه استفاده می‌کند

 ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶

ماشین جنگی اسرائیل با مدیریت آمریکا کار می‌کند

 ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶

تصویر میدانی بیانگر ترس و وحشت صهیونیست‌ها از جنگ زمینی است.

 ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶

شورای حقوق بشر سازمان ملل چشم خود را بر جنایات آمریکا و اسرائیل بسته است. آمریکا، مسئول جنایات اخیر غزه است. چرا آمریکا به همراه غرب با نسل‌کشی در غزه همچنان از اسرائیل حمایت می‌کند؟

 ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶

وضعیت انسانی در غزه فاجعه‌بار است استفاده دوباره رژیم صهیونیستی از بمب‌های ممنوعه فسفری + فیلم

 ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶

غزه امشب ارتباطش با جهان قطع شده و تحت بمباران شدیدی است. بی‌گناهان در غزه کشته می‌شوند. به این هم اکتفا نمی‌کنند و نخست وزیر "اسرائیل" همچنان بیمارستان‌ها را هدف قرار می‌دهد. هر کسی که امشب ساکت بماند دستانش به خون مردم غزه آغشته است. جهان یا باید جلوی این نسل کشی را بگیرد یا شریک آن است. انتخاب میانه‌ای وجود ندارد. برای ملت مظلوم فلسطین دعا می‌کنم. کار ثبت جنایت‌های جنگی علیه غیرنظامیان غزه به وسیله سازمان‌های حقوق بشر بسیار دشوار شده است. غیرنظامیان در نوار غزه به دنبال قطع ارتباط این منطقه با جهان در جریان بمباران و گسترش حملات زمینی در معرض خطرات بی‌سابقه‌ای هستند. غیر نظامیان در غزه در معرض خطر بی‌سابقه قار گرفت و اسرائیل راه‌های ارتباطی آنها را قطع کرده و بمباران و حملات خود به آنان را شدت داده است. اسرائیل باید حملات بی‌هدف و نامناسب خود که منجر به کشتار و زخمی شدن هزاران غیر نظامی شده را متوقف کند. باید زیرساخت‌های اینترنت و ارتباط در غزه به صورت فوری دوباره راه‌اندازی شود تا تیم‌های امداد ونجات بتوانند به فعالیت و کار خود بپردازند.

 ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶

جان غیرنظامیان، کادر پزشکی، روزنامه‌نگاران و کارمندان سازمان ملل در غزه در معرض خطر بزرگی قرار دارد. ارتباط غزه با جهان در سایه بمباران بسیار شدید قطع شده است. بیمارستان‌ها نمی‌توانند بدون ارتباطات، سوخت، غذا، آب و دارو به کار خود ادامه دهند. اوضاع انسانی در غزه چنان فاجعه بار است که در سایه قطع تلفن همراه، برق و اینترنت در غزه، سازمان جهانی بهداشت جمعه شب اعلام کرد که ارتباط با کارمندانش در این باریکه به صورت کامل قطع شده است. بسیاری از شخصیت‌های سیاسی فلسطینی و دیگر کشورهای اسلامی و عربی نسبت به پیامدهای فاجعه بار این اقدام رژیم صهیونیستی هشدار داده و تأکید کردند که این اقدام برای کشتار ملت غزه در سایه سکوت و تاریکی صورت می‌گیرد. قطع تلفن همراه، اینترنت و آب با هدف کشتار ملت فلسطین در غزه انجام گرفته است. قطع اینترنت و تلفن همراه تلاشی برای ارتکاب جنایت علیه مردم غزه در سکوت و تاریکی است. اسرائیل نمی‌خواهد جنایاتی را که در غزه انجام می‌دهد، دنیا مشاهده کند.

0 امتیاز
توسط

 حمایت سیاسی ایران از حماس دیگر به درد مردم فلسطین و هم غزه نمی خورد

ایران هم متأسفانه در مورد تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل، آمریکا و مزدورانشان در جنگ نوارغزه در این مدت 21 روز کوتاهی کرده است.

0 امتیاز
توسط

اقدامات رژیم صهیونیستی بر اساس قوانین و کنوانسیون‌های بین‌المللی قطعا جنایات جنگی است

این روز‌ها جهان اسلام عزادار است. عزادار ملتی که مورد بدترین جنایات تاریخ قرار گرفته‌اند. ملت مظلوم فلسطین و خصوصا مردم غزه این روز‌ها شاهد شهادت و زخمی شدن هزاران کودک و پیر و جوان هستند که بر اثر جنایات صهیونیست‌ها به شهادت رسیده و مجروح شده‌اند. جنایاتی که در چند روز اخیر صهیونیست‌های غاصب کودک کش مرتکب شده‌اند، آنقدر هولناک است که تحمل آن برای انسان شریف دردمند واقعا ممکن نیست. وقتی انسان ملاحظه می‌کند کودکی در آغوش پدر یا مادرش جان می‌دهد یا کودکی شاهد جان دادن خواهر یا برادر خود است، بسیار دردناک است. دیدن تصاویر این صحنه‌ها، دردناک و غیر قابل تحمل است چه برسد به اینکه انسان خود در این محیط شاهد این صحنه‌های هولناک باشد.

بر اساس قوانین و کنوانسیون‌های بین المللی، ارتکاب این جنایات، قطعا جنایات جنگی است. دولت خبیث امریکا و اشرار اروپایی تابع آن، به جای حمایت از مظلوم، حامی ظالم شده‌اند، تا جایی که انسان یقین می‌کند که خودشان شریک همه این جنایات هستند.

حقوق بشر برای این‌ها لقلقه زبان است و دائماً ادعای حقوق بشر می‌کنند، اما شرم را بر چهره حقوق بشر نشانده‌اند.

بیمارستانی که محل مداوای بیماران است و مامنی برای زنان و کودکان و مردان بی‌پناه، مورد حمله هوایی واقع و صد‌ها نفر در آن شهید می‌شوند. بمباران بیمارستان، مساجد و کلیسا‌ها مخالف نص صریح قوانین و کنوانسیون‌های بین المللی است.

ملتی را تحریم کرده‌اند و از داشتن آب، غذا، برق و دارو و… محروم ساخته‌اند. این‌ها به سمت نسل کشی کلی حرکت می‌کنند و متاسفانه دولت‌های جهان اسلام که باید تصمیم جدی بگیرند فقط به بعضی کلمات و محکوم کردن‌های لفظی، اکتفا کرده‌اند.

 ملت‌های مسلمان واقعا عزادار هستند. ملت‌های مسلمان از این جنایات تحملشان طاق شده است و مطمئنا اوضاع به این شکل باقی نخواهند ماند و ملت‌های مسلمان، برادران و خواهران مظلوم فلسطینی را رها نخواهند کرد. امید واریم هرچه زودتر دست این جنایتکاران قطع شود و ملت مقاوم فلسطین با حمایت عملی کشور‌های اسلامی بتوانند در سرزمین خودشان آزادانه زندگی کنند.

حق زندگی آزادانه کمترین حق هر انسان است. این حق در غرب مورد مصرف دوگانه قرار گرفته است. وقتی هزاران نفر در طول فقط چند روز به خاک و خون کشیده می‌شوند برای آن‌ها مهم نیست، اما اگر یک امریکایی کشته شود، غوغا می‌کنند و بیانیه‌ها می‌دهند. مدعیان حقوق بشر فقط نظاره می‌کنند و از ظالم دفاع می‌کنند. ما مطمئن هستیم که خداوند ناصر مظلومان است و این رژیم غصبی کودک کش از صحنه روزگار محو خواهد شد.

0 امتیاز
توسط

متاسفانه جهان در مسئله غزه کوتاهی کرده است و هنوز هم کوتاهی می‌کند

 ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶

جنگ اسرائیل جنایتکار با حماس نیست و در این مدت 21 روز هم برای مردم دنیا ثابت شده است. اسرائیل جنایتکار در این مدت 21 روز 100 درصد فقط زنان و کودکان مظلوم، بی دفاع و بی گناه غزه را بمباران و قتل عام کرده است و هنوز هم بمباران و قتل عام می کند. تجاوزهای رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا و غرب به غزه درحال افزایش است. آمریکا شریک جرم کشتار وحشیانه مردم فلسطین و غزه است. غرب شریک جرم کشتار وحشیانه مردم فلسطین و غزه است.

0 امتیاز
توسط

 ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶

کشورهایی که آمریکا و غرب و اسرائیل را دشمن درجه یک خود می دانند و باید به فکر ساخت بمب اتمی باشند.

متاسفانه جهان در مسئله غزه کوتاهی کرده است و هنوز هم کوتاهی می‌کند. جنگ اسرائیل جنایتکار با حماس نیست و در این مدت 21 روز هم برای مردم دنیا ثابت شده است. اسرائیل جنایتکار در این مدت 21 روز 100 درصد فقط زنان و کودکان مظلوم، بی دفاع و بی گناه غزه را بمباران و قتل عام کرده است و هنوز هم بمباران و قتل عام می کند. تجاوزهای رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا و غرب به غزه درحال افزایش است. آمریکا شریک جرم کشتار وحشیانه مردم فلسطین و غزه است. غرب شریک جرم کشتار وحشیانه مردم فلسطین و غزه است.

جامعه جهانی باید رژیم صهیونیستی را در مقابل جنایاتش پاسخگو کند اکنون که مقاومت قهرمانانه گروه‌های مقاومت فلسطینی فصل جدید و دوران سازی در تاریخ مبارزات آزادی‌خواهانه و ضد اشغالگری را در برابر دیدگان جهانیان رقم زده است، بر تمام آزادی‌خواهان و عدالت‌جویان جهان و آنان که در هوای عدالت، آزادی و کرامت انسانی تلاش می‌کنند، فرض و واجب است تا حمایت و همراهی خود را از دفاع این روزهای مدافعان فلسطینی در برابر جنایتکاران و اشغالگران صهیونیستی ابراز و اعلام کنند تا مسیر رهایی از اشغال و آزادسازی سرزمین‌های اشغالی هر چه زودتر به سرمنزل مقصود برسد و غریو شیرین رهایی و آزادی و پایان اشغال و ستم از ماذنه های قدس شریف طنین‌انداز شود.

آمریکا، کشورهای غربی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

اسرائیل در حال نسل‌کشی فلسطینیان در نوار غزه است آمریکا شریک رژیم اسرائیل است. اسرائیل جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر سال‌ها است که از داعش حمایت می‌کند

آمریکا منافع اصلی ملت فلسطین را نادیده گرفته است. غرب منافع اصلی مردم غزه را نادیده گرفته است.

کشورهای آمریکا، انگلیس، آلمان،‌ فرانسه و ایتالیا شریک جرم جنایات رژیم تروریست صهیونیستی در فلسطین و نوارغزه و سوریه و لبنان هستند.

جمهوری آذربایجان رسماً با رژیم صهیونیستی همه جانبه همکاری می کند همکاری بی شرمانه جمهوری آذربایجان با رژیم کودک کش صهیونیستی، اهانت و خیانت به مردم مظلوم فلسطین است.

آمریکا پشتیبان جنایات رژیم صهیونیستی | غرب اجازه کشتار فلسطینیان را به صهیونیست‌ها داده‌ است زمانی که موضوع به ملت فلسطین مربوط باشد تمامی موضوعات حقوق بشری و آزادی‌های انسانی که کشورهای غربی داعیه‌دار آن هستند بی‌ارزش و بی‌اعتبار می‌شوند. کشورهای کافر غربی به دشمن صهیونیستی اجازه داده‌اند که با بمباران هوایی و تیراندازی مستقیم، زنان‌، کودکان واسرای فلسطینی را به شهادت برساند. کشورهای کافر غربی دست رژیم صهیونیستی را در ارتکاب انواع جنایات از جمله مصادره اراضی، حقوق، استقلال و آزادی فلسطینیان باز گذاشته‌اند. کشورهای غربی خواستند که دشمن صهیونیستی در راس تهاجم آنان به جهان عرب قرار بگیرد و به نیابت و نمایندگی از آنان تمامی امت اسلام را هدف قرار بدهد. از آغاز تاسیس رژیم صهیونیستی تاکنون اقدامات، سیاست‌ها و جنایات این رژیم ادعای کشورهای غربی، آمریکا و انگلیس که مدعیِ داشتن تمدن پیشگام هستند را رسوا نموده است.

تمامی اقدامات و جنایات دشمن علیه بشریت شاهدی بر جنایتکارانه‌بودن نظام‌های غربی و سردمداران آن است. طی ۷ دهه گذشته، سازمان‌های بین‌المللی که مدعی توجه به حقوق ملت‌ها و برقراری صلح هستند، هیچ توجهی به نجات ملت فلسطین از مظلومیت نداشته‌اند. سازمان ملل در یک اقدام ستمکارانه آشکار در حق ملت فلسطین، دشمن جنایتکار اسرائیلی که هیچ مشروعیتی ندارد را به عضویت پذیرفته و به رسمیت شناخته است.

ادامه تجاوزات رژیم صهیونیستی به مرزهای لبنان به خاطر حمایت های آمریکا و غرب است.

0 امتیاز
توسط

حملات صهیونیست‌ها به غزه شلیک مستمر به بشریت و قوانین بین‌المللی است

حملات صهیونیست‌ها در نوار ⁧غزه⁩ شلیک‌های مستمر به همه بشریت، ارزش‌های اخلاقی و انسانی، صلح و امنیت جهانی، حقوق بشردوستانه و قوانین و مقررات آمره بین‌المللی است.

برغم اعتراضات مستمر افکار عمومی جهانی و قطعنامه مجمع عمومی سازمان ملل متحد علیه جنایات جنگی صهیونیست‌ها در نوار ⁧غزه⁩، رژیم صهیونیستی به حملات هوایی، دریایی و زمینی خود علیه مناطق مختلف نوار غزه و کشتار وحشیانه غیرنظامیان شدت بخشیده است.

 این حملات صرفا پرتاب مستمر بمب‌ها و شلیک موشک ها برای نسل‌کُشی فلسطینیان و کشتار کودکان معصوم ⁧فلسطین⁩ توسط رژیم یادشده نیست، بلکه شلیک های مستمر به همه بشریت، ارزش‌های اخلاقی و انسانی، صلح و امنیت جهانی، حقوق بشردوستانه و قوانین و مقررات آمره بین‌المللی است.

 چه کسی جز حمایت آمریکا و برخی دولت‌های غربی، جرأت این همه جرم و جنایت و نسل‌کُشی فلسطینیان را به صهیونیست‌ها داده است؟

0 امتیاز
توسط

 ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶

اسراییل اشغالگر است/غرب ازکودک‌کش‌ها در غزه حمایت می‌کند تل‌آویو بدون حمایت غرب ۳ روز هم دوام نمی‌آورد. از اسراییل انتقاد می‌کنیم، چون دِینی به آن نداریم؛ اما غربی‌ها برعکس ما مدیون (رژیم) اسراییل هستند. اسراییل چگونه وارد منطقه شد؟ آن‌ها اشغالگر هستند. کشور‌های غربی اصلی‌ترین مسئول رخ‌داد‌های جاری در غزه هستند. آن‌ها به طور کامل از کودک‌کش‌ها در غزه حمایت می‌کنند. کسانی که برای اوکراین اشک تمساح می‌ریختند؛ اکنون در قبال تحولات غزه سکوت اختیار کردند. همان افراد که برای اوکراین نگرانم بودند، امروز از اسراییل حمایت می‌کنند و دست آن‌ها به خون‌های ریخته شده، آلوده است. اسراییل و برخی از طرف‌های دیگر پشت پرده حمایت از گروه‌های تروریستی در شمال سوریه و عراق هستند. البته، اسراییل بدون حمایت کشور‌های غربی حتی ۳ روز هم دوام نمی‌آورد و ما در تلاش برای معرفی اسراییل به عنوان جنایت کار جنگی در جهان هستیم. آنچه در غزه رخ داده است؛ دفاع از خود نیست، بلکه قتل عام‌های شنیع به شمار می‌آید.

مقامات غربی در قبال غزه کر و لال شدند و فریاد‌های کشته شدگان در غزه و توصیه‌های دبیرکل سازمان ملل در این خصوص را نمی‌شوند. آنچه در غزه رخ داده، تنها موضوع مردم غزه نیست؛ بلکه مسأله همه ما است. ما نباید هرگز به شرکای جنایات رخ داده علیه مردم غزه تبدییل شویم.

0 امتیاز
توسط

اسرائیل بدون حمایت کشورهای غربی سه روز هم داوم نمی‌آورد/ داعش بدون حمایت کشورهای غربی سه روز هم داوم نمی‌آورد.

...