0 امتیاز
45.2هزار بازدید
در ایرانیان خارج از کشور توسط

شمار شهدای غزه به ۸۳۰ نفر رسید

وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین خبر داد که تا کنون، در پی حملات صهیونیستها 830 نفر شهید و بیش از چهار هزار نفر نیز زخمی شده‌اند.

شمار شهدای غزه به ۸۳۰ نفر رسید

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین امروز (۱۸ مهر) اعلام کرد که از ابتدای عملیات طوفان الاقصی، تا کنون ۸۳۰ نفر در غزه و کرانه باختری به شهادت رسیده‌اند.

به نوشته وبگاه خبری معا، طبق گزارش این وزارتخانه، چهار هزار نفر نیز در غزه و ۱۰۰ نفر نیز در کرانه باختری مجروح شده‌اند؛ در آخرین مورد «محمد ماجد ابراهیم حماد» (۲۰ ساله) در اردوگاه «العروب» در شمال الخلیل به شهادت رسید.

دفتر اطلاع‌رسانی تشکیلات خودگردان نیز اعلام کرد که تاکنون ۱۶۸ ساختمان در حملات جنگنده‌های اشغالگران به طور کامل منهدم شده است که شامل هزار و نه واحد مسکونی می‌شود. همچنین ۱۲۶۳۰ واحد مسکونی نیز متحمل خسارات جزئی شده است تا جایی که ۵۶۰ واحد از آن‌ها غیر قابل سکونت است.

لحظاتی پیش، نیروهای مقاومت فلسطین، شهرک صهیونیستی عسقلان را زیر حملات موشکی خود قرار دادند. از جنوب لبنان نیز ۳۰ فروند موشک به سمت فلسطین اشغالی شلیک شد.

در مقابل اما «ابوعبیده» سخنگوی گردانهای القسام شاخه نظامی حماس در پاسخ به حملات هوایی بی رحمانه رژیم موقت اسرائیل به مردم ساکن غزه اعلام کرد که به زودی شهرک عسقلان را زیر آتش خواهد رفت. 

ابوعبیده اعلام کرد: در پاسخ به جنایت دشمن در کوچاندن اجباری مردم ما از چندین منطقه در نوار غزه، به ساکنان شهر اشغالی عسقلان تا ساعت ۱۷ مهلت می‌دهیم که آن را ترک کنند. ما هشدار دادیم و مسئولیتی هم نداریم.

حماس امروز قبل از این نیز در بیانیه‌ای  علاوه بر مردم کرانه باختری از اعراب ساکن سرزمین اشغالی در سال ۱۹۴۸ نیز خواسته بود که علیه رژیم صهیونیستی و در حمایت از قدس قیام کنند. 

914 پاسخ

0 امتیاز
توسط
يکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۳

همکاری و همدهستی مدعیان دروغین حقوق بشر با صهیونیست ها جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار کشتار، بمباران، قتل عام و نسل کشی مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه نوار غزه شرم آور و تاسف باز است.

0 امتیاز
توسط

يکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۵

در این مدت 16 روز به خاطر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و آمریکا بیش از ۱.۴ میلیون نفر در غزه آواره شده‌اند

0 امتیاز
توسط
يکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۴

ادامه حملات رژیم صهیونیستی به منازل ساکنان غزه جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است و رژیم صهیونیستی درغزه مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت شده است و باید در دیوان کیفری بین المللی محاکمه شود. رژیم صهیونیستی با حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان در نوار غزه جنایت می کنند، آدم می کشند و زنان و کودکان را قتل عام می کنند و هم نسل کشی در غزه انجام می دهد.

0 امتیاز
توسط

يکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۳

سکوت برخی کشورها در برابر جنایت اسرائیل مایه تأسف است.

يکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۳

آمریکا در تمامی جنایت رژیم صهیونیستی شریک است. غرب در تمامی جنایت رژیم صهیونیستی شریک است. سازمان ملل متحد در تمامی جنایت رژیم صهیونیستی شریک است. شورای امنیت سازمان ملل متحد در تمامی جنایت رژیم صهیونیستی شریک است. شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد در تمامی جنایت رژیم صهیونیستی شریک است. حرف دل همه مردم دنیا

يکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۱

هدف رژیم کودک کش صهیونیستی نابودی حماس نیست و از 16 مهرماه تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است که هدف اصلی اسرائیل و آمریکا کشتار، بمباران، قتل عام و نسل کشی مردم غره بوده است. یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی جنایتکار به همراه نتانیاهو و ارتش رژیم کودک کش صهیونیستی در جنگ نوار غزه مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت شده است و باید در دیوان کیفری بین المللی محاکمه شود. کدام حیوان وحشی به نتانیاهو جنایتکار دستور داده است که شبانه روز مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه را بمباران و قتل عام کند. کدام حیوان وحشی به ارتش کودک کش صهیونیستی جنایتکار دستور داده است که شبانه روز مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه را بمباران و قتل عام کند. آمریکا، غرب به همراه سران رژیم کودک کش صهیونیستی و ارتش اسرائیل مرتکب جنایات جنگی و جنایات علیه شریت در غزه شده اند. نتانیاهو در جنگ غزه مرتکب جنایت جنگی جنایت علیه بشریت شده است و باید در دیوان کیفری بین المللی محاکمه شود. جو بایدن در جنگ غزه مرتکب جنایت جنگی جنایت علیه بشریت شده است و باید در دیوان کیفری بین المللی محاکمه شود.

يکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۱

ادامه حملات رژیم صهیونیستی به منازل ساکنان غزه جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است و رژیم صهیونیستی درغزه مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت شده است و باید در دیوان کیفری بین المللی محاکمه شود. رژیم صهیونیستی با حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان در نوار غزه جنایت می کنند، آدم می کشند و زنان و کودکان را قتل عام می کنند و هم نسل کشی در غزه انجام می دهد. آمریکا در جنگ غزه مرتکب جنایت جنگی جنایت علیه بشریت شده است و باید در دیوان کیفری بین المللی محاکمه شود. اسرائیل در جنگ غزه مرتکب جنایت جنگی جنایت علیه بشریت شده است و باید در دیوان کیفری بین المللی محاکمه شود. نتانیاهو در جنگ غزه مرتکب جنایت جنگی جنایت علیه بشریت شده است و باید در دیوان کیفری بین المللی محاکمه شود. جو بایدن در جنگ غزه مرتکب جنایت جنگی جنایت علیه بشریت شده است و باید در دیوان کیفری بین المللی محاکمه شود.

يکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۰

هیچ ظلمی بدون پاسخ نخواهند ماند به زودی ان شاالله شاهد نابودی رژیم اشغالگر صهیونیست از صفحه روزگار هستیم.

يکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۹

اسرائیل جنایتکار و با حمایت همه جانبه مدعیان دروغین حقوق بشر جنایتکار در غزه مرتکب جنایت جنگی و کشتارجمعی می‌شود هدف رژیم صهیونیستی و با حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان نسل کشی و نابودی کلی غزه است

يکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۷

کشتن غیرنظامیان و تجاوز به غزه بدون پاسخ نمی‌ماند.

پاسخ

0 امتیاز
توسط

يکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۶

رژیم صهیونیستی بعد از حمله به مساجد، کلیساها را هم بمباران کرد

مستندسازان کشتار مردم غزه را محکوم کردند

صهیونیست ها به مراکز مذهبی هم رحم نمی کنند

مدعیان حقوق بشر به جنایات اسرائیل علیه مردم بی پناه غزه ورود کنند

يکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۶

چهره واقعی رژیم صهیونیستی و حامیانش مشخص شده است

چهره واقعی رژیم صهیونیستی و حامیانش مشخص شده است و می‌بینیم که در بیانیه محکومیت حمله به بیمارستان که توسط بایدن و مکرون صادر شد، اسمی از عامل حمله آورده نشد. حوادث بسیار مهمی در حال رقم خوردن است و باید آماده باشیم.

يکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵

حملات وحشیانه صهیونیست ها، به مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه نوار غزه نشانه ضعف آنهاست

يکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵

همه دنیا بدانند که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی حمایت می کند!

يکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۴

اسرائیل، آمریکا، هر دو 100 درصد فقط عامل اصلی حمله به بیمارستان المعمدانی هستند

يکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۴

آمریکا جنایتکار مسئول جنایت صهیونیست‌ها جنایتکار در بیمارستان غزه است

آمریکا جنایتکار شریک جنایت اسرائیل جنایتکار در غزه است.

انگلیس جنایتکار شریک جنایت اسرائیل جنایتکار در غزه است.

آلمان جنایتکار شریک جنایت اسرائیل جنایتکار در غزه است.

يکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۴

حتی هیتلر و جلادان تاریخ هم به بیمارستان‌ها حمله نمی‌کردند و از این به بعد بایدن یا سازمان حقوق بشر چه جوابی برای دفاع از حقوق بشر خواهند داشت و اگر این موضوع را مطرح کنند، چیزی جز تمسخر خودشان نخواهد بود.

ملت ما از دست اسرائیلی‌ها آسیب دیده‌ است. در جنگ صدام علیه ایران رژیم صهیونیستی و آمریکا نقش اول را داشتند. در ترور دانشمندان ایران آن‌ها عامل اصلی بودند، قطعنامه‌ برجام را آن‌ها با کمک ترامپ دفن کردند و هر جا که ایران می‌خواهد ارتباطات بین‌المللی داشته باشد، رژیم صهیونیستی نقش مخرب ایفا ‌می‌کند و جنایات این کشور علیه ایران خیلی بزرگ است، مردم ما این جنایات را می‌دانند.

يکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۳

حمله اسرائیل به بیمارستان غزه جنایت بشری و نسل کشی اسرائیل است

آمریکایی ها جنایتکار شریک جرم جنایت های صهیونیست ها جنایتکار در جنگ غزه بودن و هستند.

يکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۳

حمله به بیمارستان غزه توسط اسرائیل و آمریکا جنایت جنگی است.

حمله به بیمارستان غزه توسط اسرائیل و آمریکا جنایت علیه بشریت است.

سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار 100 درصد فقط عامل اصلی تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی اسرائیل و آمریکا و غرب در جنگ نوار غزه بوده است.

جنایات رژیم صهیونیستی با چراغ سبز آمریکایی‌ها در غزه

همه مردم دنیا به این واقعیت رسیده اند که جنایات رژیم صهیونیستی در غزه با چراغ سبز آمریکایی‌ها همراه است.

جنایت کاران صهیونیستی و حامیان آن‌ها در یک اقدام ضدبشری و جنایت جنگی با حمله به بیمارستان غزه و به شهادت رساندن بیش از هزار نفر روی یزید و یزیدیان را سفید کردند.

يکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۲

آواره کردن فلسطینی‌ها مخالف قوانین بین المللی و جنایت جنگی است

جنایات رژیم صهیونیستی با حمایت غربی‌ها و آمریکا انجام می‌شود

حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین در سایه سکوت مجامع بین‌المللی و حمایت دولت‌های غربی و آمریکا در حال وقوع است.

این روز‌ها شاهد جنایات رژیم صهیونیستی علیه کودکان و زنان بی‌دفاع فلسطینی هستیم.

حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین در سایه سکوت مجامع بین‌المللی و حمایت دولت‌های غربی و آمریکا در حال وقوع است و ما به شدت این جنایات را محکوم می‌کنیم.

يکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۲

حمله رژیم صهیونیستی به زنان و کودکان کشتار و بمباران و قتل عام در نوارغزه کرد و نشان داد که صهیونیست ها جنایتکار بویی از انسانیت نبرده اند.

حمله رژیم صهیونیستی به خبرنگاران در جنوب لبنان کرد و نشان داد که صهیونیست ها جنایتکار بویی از انسانیت نبرده اند.

هدف قرار دادن زنان و کودکان توسط ارتش رژیم صهیونیستی برای صهیونیست ها گران تمام می شود

هدف قرار دادن خبرنگاران توسط ارتش رژیم صهیونیستی برای صهیونیست ها گران تمام می شود

يکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۲

کشتار هولناک رژیم سفاک و فاشیست صهیونیستی در بیمارستان المعمدانی، جنایت علیه بشریت است و باید همه ملت های جهان به آن واکنش نشان دهند.

که این اقدامات قتل عام کودکان و غیرنظامیان بوده که وجدان هر انسان آزاده ای را به درد می آورد.

این نسل کشی در زمانه ای رخ میدهد که نهادهای بین المللی مدعی صلح و امنیت در اوج ناکارآمدی و بی عملی قرار گرفته اند.

ملت های اسلامی باید در برابر این کشتار متحدانه عمل کنند.

شکست استراتژیک رژیم صهیونیستی برای همگان عیان است و این جنایات نیز کمکی به حفظ آنها نخواهد کرد.

يکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۱

چرا آمریکا از جنایات رژیم صهیونیستی حمایت می‌کند؟

این روزها اگرچه مردم بسیاری از کشورهای دنیا از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه خشمگین هستند ولی آمریکا برخلاف ادعاهای دروغینی که همواره برای حمایت از حقوق بشر دارد همچنان با قدرت از جنایات صهیونیست‌ها حمایت می کند.

يکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۱

آمریکا شریک جرم صهیونیست‌ها در جنایات غزه است.

غرب شریک جرم صهیونیست‌ها در جنایات غزه است.

يکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۰

اسرائیل جنایتکاران بزرگ جهان را روسفید کرد

اسرائیل با جنایت‌های خود، روی تمام جنایتکاران بزرگ جهان و تاریخ را سفید کرد و این شکست بزرگی برای اسرائیل و حامیان غربی، اروپایی است.

يکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۰

آمریکا جنایتکار تاوان کمک به اوکراین را خواهد پرداخت!

آمریکا جنایتکار تاوان کمک به رژیم کودک کش صهیونیستی را خواهد پرداخت!

يکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۹

دادگاه کیفری لاهه صلاحیت دارد به جنایات رژیم صهیونیستی رسیدگی کند

اگر دیوان بین‌المللی لاهه به وظیفه خود عمل کرده بود، امروز شاهد جنایات رژیم صهیونیستی نبودیم

دادگاه بین‌المللی کیفری لاهه صلاحیت دارد به جنایات رژیم صهیونیستی رسیدگی کند

اگر دیوان بین‌المللی دادگستری لاهه که بالاترین مرجع کیفری بین‌المللی است، تاکنون به وظیفه خود عمل کرده بود، امروز شاهد جنایات جدید رژیم صهیونیستی نبودیم.

«دولت فلسطین در سال 2014 صلاحیت دیوان بین‌المللی کیفری لاهه را پذیرفته است لذا دادگاه بین‌المللی کیفری لاهه صلاحیت دارد تا به جنایاتی که رژیم صهیونیستی علیه فلسطین مرتکب می‌شود، رسیدگی کند.»

«پرونده در اختیار دادستان است و هیات تحقیق تشکیل شده اما متاسفانه طی 9 سال گذشته دادگاه بین‌المللی کیفری تعلل کرد. اگر دیوان بین‌المللی دادگستری لاهه که بالاترین مرجع کیفری بین‌المللی است، تاکنون به وظیفه خود عمل کرده بود، امروز شاهد جنایات جدید رژیم صهیونیستی نبودیم.»

«این اتفاقات نسل‌‍ کشی است و با مفاد اساسنامه دادگاه بین‌المللی کیفری مغایر است. بمباران خانه‌ها و کشتن کودکان، جنایات جنگی و نسل کشی و جنایت علیه بشریت است. این رژیم تمامی جرائم بین‌المللی که در اساسنامه دادگاه کیفری بین‌المللی را، مرتکب شده است.»

«امیدواریم کوتاهی 9 ساله دادگاه بین‌المللی جبران شود. سران کشورها باید این تقاضا را از این دادگاه داشته باشند. از وزیر امور خارجه درخواست کردیم تا در کنفرانس اسلامی عربستان حتما از دادگاه بین‌المللی کیفری تقاضا کند که به جرائم رژیم صهیونیستی رسیدگی شود.»

لازم به ذکر است، سه‌شنبه 25 مهر ماه رژیم صهیونیستی طی حملاتی هوایی بیمارستان المعمدانی غزه را بمباران کرد. حمله به این بیمارستان در حالی صورت گرفت که بسیاری از افراد درون بیمارستان زنان و کودکان بی‌دفاع بودند.

يکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۹

هدف رژیم صهیونیستی و با حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان نسل کشی و نابودی کلی غزه است

يکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۷

صهیونیست ها جنایتکار و با حمایت همه جانبه آمریکا جنایتکار، انگلیس جنایتکار، فرانسه جنایتکار و آلمان جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار، عاجز و ناتوان در این مدت 15 روز به اسم جنگ و مبارزه با حماس بیش از 5 هزار نفر مردم غزه را قتل کردند بیش از 1/4میلیون نفر در غزه آواره کردند و همچنان نیز ادامه می دهند شرم آور و تاسف بار است.

سران بی ادب آمریکا جنایتکار، انگلیس جنایتکار، فرانسه جنایتکار، آلمان جنایتکار و به همراه سران بی ادب رژیم کودک کش صهیونیستی جنایتکار در این مدت 15 روز در جنگ نوار غزه ثابت کردند که بویی از انسانیت نبرده اند.

يکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۶

جنایت‌ رژیم صهیونیستی با پشتیبانی آمریکا علیه مردم غزه صورت می‌گیرد

يکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۵

همدستی آمریکا و رژیم صهیونیستی در «نسل کشی» علیه مردم غزه

جو بایدن شریک کشتار اسرائیل در غزه است

جو بایدن جنایتکار است و هم تروریسم بین المللی بوده است.

جو بایدن مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت در نوار غزه شده است و باید در دیوان کیفری بین المللی محاکمه شود.

0 امتیاز
توسط

يکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۵

کسانی که این همه جنایات را می بینند و سکوت می کنند در خون کودکان مظلوم فلسطینی شریک هستند

یکی از قواعد و سنّت های الهی، همراهی بلا و نعمت است؛ به فرمایش قرآن کریم، همیشه همراه سختی، گشایش و آسانی است (انّ مع العُسر یُسراً)؛ این نکته کلید گنجینه ای مهم از حقایق عالم است.

رژیم صهیونیستی با بمباران بیمارستان المعمدانی، روی داعشی ها و همه جنایتکاران تاریخ را سفید کرد و دیگر با هیچ چیزی نمی توان چهره زشت و سیاه اسرائیل را پاک کرد؛ امروز دنیا، اسرائیل را به عنوان جنایتکار جنگی می شناسد.

کسانی که این همه جنایات را می بینند و سکوت می کنند در خون کودکان مظلوم فلسطینی شریک هستند

اسرائیل بداند با ادامه جنایات خویش، گروه های دیگر مقاومت وارد عمل خواهند شد و این یعنی تسریع در نابودی و حذف کامل رژیم خبیث صهیونیستی.

مردم مظلوم فلسطین نیاز به حمایت مادی و معنوی ما دارند؛ کمیته امداد و هلال احمر، آماده دریافت کمک های مردمی هستند تا به نیابت از شهدا، در این نبرد حق با باطل سهیم باشیم.

يکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۵

نیروی هوایی ارتش اسرائیل باید قوانین بین‌المللی را رعایت کند. نیروی هوایی ارتش اسرائیل در این مدت 16 روز بیش از هزار بار مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت در نوارغزه شده است.

يکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۳

در این مدت 16 روز به خاطر تجاوزات جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و آمریکا بیش از ۱.۴ میلیون نفر در غزه آواره شده‌اند.

سکوت برخی کشورها در برابر جنایت اسرائیل و آمریکا مایه تأسف است

نتانیاهو با حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در غزه مرتکب جنایت جنگی و کشتارجمعی می‌شود.

وزیر جنگ اسرائیل با حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در غزه مرتکب جنایت جنگی و کشتارجمعی می‌شود

ارتش اسرائیل با حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در غزه مرتکب جنایت جنگی و کشتارجمعی می‌شود.

يکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۶

مدعیان دروغین حقوق بشر شریک جرم  تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی صهیونیست ها جنایتکار در جنگ نوار غزه هستند.

يکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۴

کسانی که از تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی صهیونیست ها جنایتکار در جنگ نوار غزه کمک، حمایت و پشتیبانی کردند ثابت کردند که بویی از انسانیت نبرده اند.

يکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۳

آمریکا جنایتکار ۷۰ سال است اجازه نداده حتی یک قطعنامه شورای امنیت علیه اسرائیل صادر شود

يکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۲

غزه، فلوجه نیست/ جهنم واقعی در انتظار لشکرکشی اسرائیل است!

طبق تجربه خویش از دشواری‌های لشکرکشی ارتش آمریکا به عراق در سال ۲۰۰۳، جهنم واقعی در انتظار اسرائیلی‌ها است، زیرا غزه، پر از شبکه تونل ارتباطی است و مثل فلوجه نخواهد بود.

يکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۱

چارلز میشل بی ادب رئیس شورای اروپا جنایتکار شریک جرم جنایت های اسرائیل، آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان در جنگ نوارغزه بوده است.

يکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۹

حمله هوایی اسرائیل به نوار غزه 100 درصد فقط با حمایت و پشتیبانی مستقیم آمریکا صورت می گیرد.

يکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۵

اتحادیه اروپا و امریکا حق نسل کشی در غزه را برای اسرائیل به رسمیت شناخته‌اند.

0 امتیاز
توسط

يکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰

درپاسخ به بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی سگ هار آمریکا درمنطقه خاورمیانه

تجاوز هوایی رژیم کودک کش صهیونیستی به خاک سوریه ازسال 2011 تاکنون جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت است و هم ناقض قوانین بین الملل است ولی متاسفانه سران نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت اسرائیل جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند متاسفانه سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی رژیم صهیونیستی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند؟

0 امتیاز
توسط

يکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۴

همکاری و همدهستی مدعیان دروغین حقوق بشر با صهیونیست ها جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار کشتار، بمباران، قتل عام و نسل کشی مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه نوار غزه شرم آور و تاسف باز است.

نیروی هوایی ارتش اسرائیل باید قوانین بین‌المللی را رعایت کند. نیروی هوایی ارتش اسرائیل در این مدت 16 روز بیش از هزار بار مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت در نوارغزه شده است.

يکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸

تجاوز هوایی رژیم کودک کش صهیونیستی با حمایت و پشتیبانی همه جانبه آمریکا و غرب به نوارغره هیچ ارتباطی و ربطی به جنگ حماس ندارد و تاکنون هم نداشته است.

جنگ اسرائیل جنایتکار با حماس نیست و در این مدت 16 روز هم برای مردم دنیا ثابت شده است.

اسرائیل جنایتکار در این مدت 16 روز 100 درصد فقط زنان و کودکان مظلوم، بی دفاع و بی گناه غزه را بمباران و قتل عام کرده است و هنوز هم بمباران و قتل عام می کند.

يکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۶

حملۀ رژیم صهیونیستی به یک برج مسکونی در مجاورت بیمارستان «القدس» در غزه + فیلم

رژیم صهیونیستی در ادامه حملات وحشیانه خود به مردم بی‌دفاع، یک برج مسکونی در مجاورت بیمارستان «القدس» در غزه را هدف قرار داد.

يکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۴

اولین هواپیمای حامل تدارکات نظامی آمریکا وارد تل‌آویو شد + فیلم

محموله خودرو‌های زرهی جدید آمریکا برای ارتش اشغالگر، وارد سرزمین‌های اشغالی شد.

يکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰

 اقدامات مقاومت فلسطین براساس حقوق بین الملل است

يکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۹

تجاوز هوایی رژیم کودک کش صهیونیستی به خاک سوریه ازسال 2011 تاکنون جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت است و هم ناقض قوانین بین الملل است ولی متاسفانه سران نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت اسرائیل جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند متاسفانه سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی رژیم صهیونیستی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند؟

يکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۸

 1 - نیروهای تروریست آمریکایی و نیروهای تروریست خارجی به همراه ائتلاف متجاوز سعودی ازسال 2015 تاکنون غیرنظامیان یمنی را درسایه سکوت سازمان های بین المللی با انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه و بمب های خوشته ای ساخت آمریکایی، کشورهای اروپایی واسرائیلی می کشند، دونالد ترامپ نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت رئیس جمهور آمریکا جنایتکار شماره یک دنبال تحریم کردن مردم ایران شرم آوراست.

2 - نیروهای تروریست آمریکایی و نیروهای تروریست خارجی به همراه ائتلاف متجاوز سعودی ازسال 2015 تاکنون غیرنظامیان یمنی را درسایه سکوت سازمان های بین المللی با انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه و بمب های خوشته ای ساخت آمریکایی، کشورهای اروپایی واسرائیلی می کشند، دونالد ترامپ نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت رئیس جمهور آمریکا جنایتکار شماره یک، مردم ایران تحریم می کند شرم آوراست

يکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۸

 مدعیان حقوق بشر تاکنون احترامی برای زندگی بشری قائل نیستند.

دبیرکل بی ادب سازمان ملل خیانتکار شماره یک تاکنون احترامی برای زندگی بشری قائل نیست.

رئیس بی ادب شورای امنیت سازمان ملل خیانتکار شماره یک تاکنون احترامی برای زندگی بشری قائل نیست.

رئیس بی ادب شورای حقوق بشرسازمان ملل خیانتکار شماره یک تاکنون احترامی برای زندگی بشری قائل نیست.

آمریکایی ها جنایتکار شماره یک بیش از 300 سال است بویی از انسانیت نبرده اند.

اروپایی ها جنایتکار شماره یک بیش از 300 سال است بویی از انسانیت نبرده اند.

سعودی ها جنایتکار شماره یک بیش از 300 سال است بویی از انسانیت نبرده اند.

صهیونیست ها جنایتکار شماره یک بیش از 300 سال است بویی از انسانیت نبرده اند.

يکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۸

 صدام دیکتاتور درجنگ تحمیلی هشت ساله بیش از 573 بار با کمک، حمایت، هدایت، مدیریت و پشتیبانی آمریکا، کشورهای اروپایی، با کمک مالی عربستان سعودی و سایر کشورهای عربی درسایه سازمان های بین المللی علیه مردم از سلاح شیمیایی ساخت آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و سایر کشورهای اروپایی استفاده کرده است.

بمباران شیمیایی سردشت، سند رسوایی مدعیان دروغین حقوق بشر، سازمان های بین المللی است.

حوادث ناآرامی های اخیر ایران برگ دیگری درکارنامه سیاه و ننگین آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، اسرائیل و سازمان های بین المللی است.

جنایات آمریکایی‌ها و غربی‌ها در جهان به ویژه در حق کشورهای منطقه باید برملا شود و جمهوری اسلامی ایران این موضوع را با نگاه حق طلبانه بیان می‌کند.

کارنامه حقوق بشری امریکا مملو از جنایات ضد بشری همچون بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی ژاپن؛ ارسال سلاح های شیمیایی به عراق در زمان جنگ تحمیلی علیه ایران برای بمباران شیمیایی سردشت و حلبچه و حمله موشکی به هواپیمای مسافر بری ایران بر فراز خلیج فارس است.

يکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۷

کشف سلاح های اسرائیلی در مخفیگاه های داعش

یگانهای ارتش سوریه هنگام پاکسازی شهر المیادین در جنوب شرق دیرالزور، مقادیر زیادی سلاح های اسرائیلی کشف کردند.

يکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۶

 آمریکا و متحدانش به همراه دبیرکل بی ادب سازمان ملل، رئیس بی ادب شورای امنیت سازمان ملل و رئیس بی ادب رئیس حقوق سازمان ملل بخاطر قتل عام مسلمانان درسراسر منطقه خاورمیانه و جهان باید دادگاه لاهه به عنوان جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت باید محاکمه شوند.

يکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۶

 دولتمردان آمریکایی درسال 2003 با دستور حمله به عراق و لیبی مرتکب جنایات جنگی شده اند متاسفانه شورای امنیت سازمان ملل متحد ازسال 2003 تاکنون به مسئولیتس برای محاکمه دولتمردان آمریکایی عمل نمی کند/ مردم دنیا آمریکا را محکوم می کند اما شورای امنیت سازمان ملل متحد از جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی دولتمردان آمریکایی حمایت می کند.

ازهنگام سرنگونی رژیم صدام دیکتاتور درسال 2003 و دولت عراق بر اثرآن هزاران کودک بی گناه عراقی جان خود را از دست دادند و سربازان آمریکا به زنان و دختران عراقی تجاوز کردند واین درحالی است که مدعیان دروغین حقوق بشر و سازمان های به اصطلاح بین المللی ازسال 2003 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی سربازان آمریکا نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند؟

ومجامع حقوق بشری ازسال 2003 تاکنون خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند؟

واشنگتن مسئول کشتار مردم عراق، لیبی و منطقه خاورمیانه و جهان و پیدایش داعش درسراسر جهان است.

يکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۶

 1 - آمریکا جنایتکار شماره یک ازسال 1918 تاکنون، عامل آوارگی مردم دنیاست. بسیاری آوارگان درجهان، قربانی مداخله جویی های آمریکا هستند/ مجمع عمومی سازمان ملل قطعنامه حقوق بشری قانون جنگل علیه ایران تصویب کرد شرم آوراست.

2 - آمریکا جنایتکار شماره یک و ناتو همراه با چند کشور جنایتکار شماره یک دیگر درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک ازسال 2001 تاکنون در افغانستان آدم می کشند، همچنان نیز ادامه می دهند/ مجمع عمومی سازمان ملل قطعنامه قانون جنگل حقوق بشری علیه ایران تصویب کرد شرم آوراست.

3 - آمریکا، غرب، عربستان سعودی، امارات، قطر، اردن، بحرین و اسرائیل ازسال 2001 تاکنون حامی گروه های تروریستی درمنطقه خاورمیانه و مسئول جنایت های آنان هستند/ مجمع عمومی سازمان ملل قطعنامه قانون جنگل حقوق بشری علیه ایران تصویب کرد شرم آوراست.

4 - آمریکا جنایتکار شماره یک و انگلیس همراه با چند کشور جنایتکار شماره یک دیگر درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک ازسال 2003 تاکنون درعراق و لیبی آدم می کشند، همچنان نیز ادامه می دهند/ مجمع عمومی سازمان ملل قطعنامه قانون جنگل حقوق بشری علیه ایران تصویب کرد شرم آوراست.

5 - آمریکا، غرب، عربستان سعودی، امارات، قطر، اردن، ترکیه و اسرائیل ازسال 2011 تاکنون حامی تروریست ها درسوریه و مسئول جنایت های آنان هستند/ مجمع عمومی سازمان ملل قطعنامه قانون جنگل حقوق بشری علیه ایران تصویب کرد شرم آوراست.

6 - عربستان سعودی جنایتکار شماره یک وامارات همراه با چند کشور جنایتکار شماره یک دیگر درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک ازسال 2015 تاکنون در یمن آدم می کشند، همچنان نیز ادامه می دهند/ مجمع عمومی سازمان ملل قطعنامه قانون جنگل حقوق بشری علیه ایران تصویب کرد شرم آوراست.

يکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵

اعتراف رسمی ائتلاف تحت رهبری آمریکا به قتل‌عام 1300 غیر نظامی در سوریه و عراق

ائتلاف تحت رهبری آمریکا طی بیانیه‌ای رسما اعتراف کرد که از سال 2014 تاکنون، بیش از 1300 غیرنظامی را در عراق و سوریه به قتل رسانده است.

ائتلاف تحت رهبری آمریکا علیه داعش دیروز با صدور بیانیه‌ای، رسما اعتراف کرد که جنگنده‌ها و نظامیان این ائتلاف از سال 2014 تاکنون، بیش از 1300 غیرنظامی را در عراق و سوریه به قتل رسانده‌اند. هر چند بر اساس گزارش منابع عراقی و سوری، شمار غیر نظامیانی که قربانی حملات ائتلاف شده‌اند، بسیار بیشتر از تعداد ذکر شده است، ولی این آمار که رقم بالایی است، را خود ائتلاف مذکور رسما منتشر کرده است.

«دوناتلا رویرا» یکی از مشاوران ارشد سازمان عفو بین‌الملل، ائتلاف بین‌المللی تحت رهبری آمریکا را به دلیل انکار تعداد واقعی تلفات غیرنظامیان در عراق و سوریه، مورد انتقاد قرار داد. جنگنده‌های آمریکایی بیشتر از همه ، در شهرهای «موصل» عراق و «رقه » سوریه مرتکب جنایت علیه بشریت شده‌اند.

يکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۳

 

همکاری و همدهستی مدعیان دروغین حقوق بشر با صهیونیست ها جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار کشتار، بمباران، قتل عام و نسل کشی مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه نوار غزه شرم آور و تاسف باز است.

0 امتیاز
توسط

يکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۵

در این مدت 16 روز به خاطر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و آمریکا بیش از ۱.۴ میلیون نفر در غزه آواره شده‌اند

يکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۴

ادامه حملات رژیم صهیونیستی به منازل ساکنان غزه جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است و رژیم صهیونیستی درغزه مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت شده است و باید در دیوان کیفری بین المللی محاکمه شود. رژیم صهیونیستی با حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان در نوار غزه جنایت می کنند، آدم می کشند و زنان و کودکان را قتل عام می کنند و هم نسل کشی در غزه انجام می دهد.

يکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۳

سکوت برخی کشورها در برابر جنایت اسرائیل مایه تأسف است

يکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۳

آمریکا در تمامی جنایت رژیم صهیونیستی شریک است.

غرب در تمامی جنایت رژیم صهیونیستی شریک است.

سازمان ملل متحد در تمامی جنایت رژیم صهیونیستی شریک است.

شورای امنیت سازمان ملل متحد در تمامی جنایت رژیم صهیونیستی شریک است.

شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد در تمامی جنایت رژیم صهیونیستی شریک است.

حرف دل همه مردم دنیا

0 امتیاز
توسط

بیش از ۴۳۸۵ شهید در ۱۶ روز جنایت در غزه/ بیش از ۱۳ هزار زخمی حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی مجوزی برای کشتار مردم غزه است.

همکاری و مدهستی مدعیان دروغین حقوق بشر با صهیونیست ها جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار کشتار، بمباران، قتل عام و نسل کشی مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه نوار غزه شرم آور و تاسف باز است.

...