0 امتیاز
44.3هزار بازدید
در ایرانیان خارج از کشور توسط

شمار شهدای غزه به ۸۳۰ نفر رسید

وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین خبر داد که تا کنون، در پی حملات صهیونیستها 830 نفر شهید و بیش از چهار هزار نفر نیز زخمی شده‌اند.

شمار شهدای غزه به ۸۳۰ نفر رسید

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین امروز (۱۸ مهر) اعلام کرد که از ابتدای عملیات طوفان الاقصی، تا کنون ۸۳۰ نفر در غزه و کرانه باختری به شهادت رسیده‌اند.

به نوشته وبگاه خبری معا، طبق گزارش این وزارتخانه، چهار هزار نفر نیز در غزه و ۱۰۰ نفر نیز در کرانه باختری مجروح شده‌اند؛ در آخرین مورد «محمد ماجد ابراهیم حماد» (۲۰ ساله) در اردوگاه «العروب» در شمال الخلیل به شهادت رسید.

دفتر اطلاع‌رسانی تشکیلات خودگردان نیز اعلام کرد که تاکنون ۱۶۸ ساختمان در حملات جنگنده‌های اشغالگران به طور کامل منهدم شده است که شامل هزار و نه واحد مسکونی می‌شود. همچنین ۱۲۶۳۰ واحد مسکونی نیز متحمل خسارات جزئی شده است تا جایی که ۵۶۰ واحد از آن‌ها غیر قابل سکونت است.

لحظاتی پیش، نیروهای مقاومت فلسطین، شهرک صهیونیستی عسقلان را زیر حملات موشکی خود قرار دادند. از جنوب لبنان نیز ۳۰ فروند موشک به سمت فلسطین اشغالی شلیک شد.

در مقابل اما «ابوعبیده» سخنگوی گردانهای القسام شاخه نظامی حماس در پاسخ به حملات هوایی بی رحمانه رژیم موقت اسرائیل به مردم ساکن غزه اعلام کرد که به زودی شهرک عسقلان را زیر آتش خواهد رفت. 

ابوعبیده اعلام کرد: در پاسخ به جنایت دشمن در کوچاندن اجباری مردم ما از چندین منطقه در نوار غزه، به ساکنان شهر اشغالی عسقلان تا ساعت ۱۷ مهلت می‌دهیم که آن را ترک کنند. ما هشدار دادیم و مسئولیتی هم نداریم.

حماس امروز قبل از این نیز در بیانیه‌ای  علاوه بر مردم کرانه باختری از اعراب ساکن سرزمین اشغالی در سال ۱۹۴۸ نیز خواسته بود که علیه رژیم صهیونیستی و در حمایت از قدس قیام کنند. 

914 پاسخ

0 امتیاز
توسط

آمریکای جنایتکار را مسئول و عامل اصلی نسل‌کشی در غزه می‌دانیم

چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱

اجساد ۱۵۰۰ شهید غزه همچنان زیر آوار است.

علیه اسرائیل اقدام عملی شود/ سکوت دیگر جایز نیست.

 آمریکا پاسخگوی جنایت در غزه باشد.

حملات صهیونیست‌ها با حمایت آمریکا به غیرنظامیان ادامه دارد.

چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷

 نسل‌کشی‌های غزه از 15 مهر تاکنون برعهده آمریکا، انگلیس و غرب است

که مسئولیت نسل‌کشی‌های غزه برعهده آمریکا، انگلیس و غرب است.

مسئولیت تداوم نسل کشی رژیم صهیونیستی علیه کودکان، زنان، سالمندان و غیرنظامیان غزه بر عهده آمریکا، انگلیس و کشورهای غربی است.

چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲

اجساد ۱۵۰۰ شهید غزه همچنان زیر آوار است.

علیه اسرائیل اقدام عملی شود/ سکوت دیگر جایز نیست.

 آمریکا پاسخگوی جنایت در غزه باشد.

حملات صهیونیست‌ها با حمایت آمریکا به غیرنظامیان ادامه دارد.

چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴

۱۳:۱۷۲۶ مهر ۱۴۰۲

اسرائیل بیش از 58 حمله ضد مراکز درمانی غزه انجام داده است

بمباران بیمارستان غزه فاجعه انسانی بود از سکوت جامعه بین المللی در قبال جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکا متاسفیم

چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱

عاملان و حامیان جنایت شب گذشته در غزه باید محاکمه شوند

برخی کشورهای غربی شریک جنایات اسرائیل هستند

امروز شاهد یک جنگ اساسی میان جبهه اسلام و کفر هستیم و خطای استراتژیک رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی آغازی بر پایان جنایات‌های این رژیم کودک کش است، اگر این رژیم متزلزل و ضعیف نبود بیمارستان‌ها را بمباران نمی‌کرد.

از تحلیل‌ها و حوادث میدانی اینگونه برمی‌آید که این اقدام هولناک و جنایتکارانه رژیم صهیونیستی جنگ را وارد یک فضای جدید خواهد کرد و معادلات منطقه و جهان در حال تغییر و به هم خوردن است.

جنایاتی که در جنگ اخیر، اسرائیل در غزه مرتکب شده در تاریخ بسیار کم نظیر و عجیب است، آنها ابتدا از مردم می خواهند مناطق مسکونی را خالی و به بیمارستان ها بروند و بعد آنها را در بیمارستان ها موشک باران می کند.

سکوت مجامع بین المللی و برخی واکنش ها و اقدامات کشورهای غربی نشان می‌دهد که آنها شریک در این جنایت هستند، ولی قطعا جنایات این رژیم بدون پاسخ نخواهد ماند.

چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳

 بنیامین نتانیاهو سیه‌روز و نگون‌بخت، در روزهای اخیر و در توجیه بمباران غزه در پی طوفان‌الاقصی ادعا کرده است که خاورمیانه را تغییر خواهیم داد! شتر درخواب بیند پنبه دانه! ای احمق! باد تغییر خیلی وقت است که در خاورمیانه شروع به وزیدن کرده‌ اما نه به نفع رژیم صهیونیستی بلکه به سود جریان مقاومت!

چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲

دولت فرانسه اعلام نموده هرکس علیه اسرائیل شعار بدهد به 5 سال زندان محکوم می‌شود! به غربزدگان وطن فروش که سنگ این .. را به سینه می‌زنند و به مطبوعات زنجیره‌ای بگویید این است جامعه مدعی آزاد ‌اندیشی و مهدآزادی شما؟!

چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹

 از سال ۱۹۴۸ به این طرف بزرگ‌ترین شکست رژیم صهیونیستی در عملیات طوفان‌الاقصی یعنی عملیات اخیر گروه حماس رقم خورده است. این شکست برای اسرائیل از آن جهت سنگین است که فلسطین بدون مشارکت هیچ قدرتی توانست ضربه هولناکی را به دستگاه اطلاعاتی و ارتش رژیم وارد و افسانه شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی را برای همیشه باطل اعلام کند.

چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹

به خاک و خون کشیدن کودکان و زنان غزه توسط اسرائیل کودک‌کش، شکست سنگین صهیونیست‌ها در نبرد طوفان‌الاقصی را جبران نخواهد کرد. گویا مقامات رژیم موقت صهیونیستی قصد دارند با این جنایت‌ها غزه را تخلیه و مردم را به طرف گذرگاه رفح و صحرای سینای مصر کوچ بدهند. این از حماقت و جهالت صهیونیست‌هاست؛ مردم غزه سال‌هاست تحت شدیدترین حملات نظامی و فشارهای اقتصادی قرار دارند، اما همه این جنایت‌ها سبب نشده است تا سرزمین خود را ترک کنند. امروز که خود را در موقعیت پیروزی می‌دانند و ثمره مقاومت را به چشم خویش می‌بینند، تقریباً محال است.

چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹

تصویر ژنرال بلندپایه امنیتی صهیونست که با لباس خواب بدون هیچ مقاومتی خودش را تسلیم سربازان مقاومت کرده است، نماد فروریختن هیمنه پوشالی و زوال‌یافتنی بودن این حکومت غاصب است

چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵

 انتقال کامل دفتر واشنگتن شبکه اینترنشنال به سرزمین‌های ‌اشغالی تحت تدابیر شدید امنیتی با پرواز ویژه نظامیان ارتش اسرائیل، برای پوشش ویژه خبری و البته با مأموریت خون‌شویی از چهره جنایتکار صهیونیست‌ها صورت گرفت.

چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴

 رژیم غاصب و جعلی باید بداند، گذشت زمانی که دست فلسطینی‌ها خالی بود و یا حداکثر با سنگ پر می‌شد. امروز مبارزان فلسطینی به رغم همه محدودیت‌ها، مجهز به موشک و پهپاد و... هستند و عزمشان هم صدها برابر بیش از آن‌زمان است و زمان بزن و دررو هم به پایان رسیده است. 

چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴

 پاسخ کوبنده نماینده کویت در سازمان ملل به توهین‌های نماینده رژیم صهیونیستی نسبت به ایران‌، از برکات مقاومت ملت ایران است. درود بر شرف و غیرت این نماینده حقگو.

چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴

 در حالی که انزجار از جنایات رژیم نامشروع صهیونیستی در جهان اسلام به اوج رسیده است، عبدالحمید اسماعیل زهی امام جماعت مسجد مکی زاهدان در مقام جانبداری از رژیم ‌اشغالگر برآمده و خواستار به رسمیت شناختن این رژیم شده است! وی گفته است: نابودی اسرائیل، شدنی نیست و بحران کنونی، نیازمند راه‌حل عادلانه است!

چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳

یک مامور اطلاعاتی موساد که به زبان فارسی توئیت می‌کند با انتشار تصویر پیکر کودکان غزه نوشته است جهانیان باید از ما برای نابودی این بمب‌های ساعتی کوچک یعنی کودکان فلسطینی سپاسگزار باشند. در واقع ما در حال پیشگیری از رخ دادن اتفاقات مشابه در سال‌های آینده برای سایر ملل هستیم. بی‌رحمانه‌ترین استدلال توسط سنگدل‌ترین جانوران تاریخ را در این عبارات می‌تواند دید. واقعا حرمله باید در مکتب اینها آموزش ببیند!

0 امتیاز
توسط

چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳

وزیر جنگ اسرائیل گفته اسرائیل سخت‌ترین روزهای خود را تجربه می‌کند.توصیه ما به صهیونیست‌ها این است‌: حالا که به این نتیجه رسیده‌اید هرچه زودتر گورتان را از فلسطین گم کنید و الا شک نکنید که روزهای به مراتب سخت‌تری پیش روی خواهید داشت.

چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲

به ۳دلیل باید برای نابودی اسرائیل، جهاد کرد و ذره‌ای رحم و درنگ نداشت؛ دلیل اول اینکه از فرموده خدا در قرآن این برداشت می‌شود که دشمن‌ترین دشمن مؤمنان‌، این‌گونه  صهیونیست ها  هستند. دلیل دوم طبق پروتکل‌های ۲۴‌گانه صهیونیستی، آنان اهداف شیطانی دارند. سومین دلیل این است صهیونیست‌ها به جای کشور یک پادگان تروریستی تشکیل داده‌اند.می‌خواهم عرض بکنم نگذاریم موش‌های کثیف  صهیونیست ، مظلوم‌نمایی کنند.

چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱

 نبرد طوفان‌الاقصی یک نبرد کاملاً فلسطینی است؛ ولی کشورها و ملت‌های مسلمان نباید این‌گونه فکر بکنند و تصمیم بگیرند که نبرد با اسرائیل تنها مسئله فلسطین است، بلکه فلسطین را باید پاره تن دنیای اسلام دانست و تک‌تک مسلمانان و همچنین دولت‌های مسلمان وظیفه دارند از مظلوم در مقابل ظالم در حد توان خود دفاع کنند؛ چرا که مسئله فلسطین و آزادی قدس شریف مسئله جهان اسلام است.

چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰

حوادثی که امروز در سرزمین‌های‌اشغالی شاهدش هستیم نشان می‌دهد، جنگ غزه‌، آغازی برای رهایی قدس شریف و پایانی برای عمر سراسر قتل و جنایت رژیم صهیونیستی است. نبرد غزه به شیوه‌ای در جریان است که نتیجه نهائی برای هر دو طرف نبرد سرنوشت‌ساز است. مسلمانی و حتی آزادگی و مردانگی ایجاب می‌کند که امروز یکایک ما از هر آنچه در اختیار داریم، برای حمایت و کمک مادی و معنوی مردم مظلوم فلسطین دریغ نکنیم.

چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲

بمباران بیمارستان غزه اقدامی جنون آمیز و غیرانسانی اسرائیل و آمریکا بود

چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰

 رژیم صهیونیستی نشان داد که کوچگ‌ترین پایبندی به قواعد حقوق بین‌الملل ندارد

چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹

عاملان حمله به بیمارستان غزه باید پاسخگو باشند

چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶

 اسرائیل بیش از 58 حمله ضد مراکز درمانی غزه انجام داده است

چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵

هیچ توجیهی برای بمباران بیمارستانی مملو از غیرنظامیان وجود ندارد.

 بمباران بیمارستان غزه به فهرست بلند جنایت‌های اسرائیل اضافه شد.

چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳

زمان اقدام برای توقف جنایات اسرائیل فرارسیده است

چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷

حمله رژیم صهیونیستی به زنان و کودکان کشتار و بمباران و قتل عام در نوارغزه کرد و نشان داد که صهیونیست ها جنایتکار بویی از انسانیت نبرده اند.

حمله رژیم صهیونیستی به خبرنگاران در جنوب لبنان کرد و نشان داد که صهیونیست ها جنایتکار بویی از انسانیت نبرده اند.

چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶

جو بایدن جنایتکار هم در جنگ غزه ثابت کرد و نشان داد که دشمن درجه یک دین اسلام، قرآن، مظلومان، مسلمانان و بشریت بوده است.

کسانی که تاکنون همه جانبه با صهیونیست ها جنایتکار همکاری می کردند که بویی از انسانیت نبرده اند.

چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴

 کشورهایی که دم از حقوق بشر می‌زنند از تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی صهیونیست‌ها جنایتکار دفاع و حمایت و پشتیبانی نظامی می‌کنند.

چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱

رژیم صهیونیستی مرتکب بزرگترین جنایت جنگی علیه بشریت شد/امریکا شریک جرم اسرائیل است

چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸

آمریکا و اسرائیل هم دست هستند / هیچ توجیهی برای حمله به بیمارستان وجود ندارد

چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴

اشغالگران با حمایت آمریکا دست به کشتار جمعی ضد ساکنان غزه زده‌اند

چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳

حمله به بیمارستان غزه یک فاجعه انسانی است

حمله به این بیمارستان یک تراژدی و فاجعه انسانی است.

صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها پاسخی ذلت‌بار دریافت می‌کنند

چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹

بمباران بیمارستان «المعمدانی» جنایت علیه انسانیت است

چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸

 بمباران بیمارستان غزه یک فاجعه انسانی بود دادگاه جنایات جنگی برای جنایات صهیونیست‌ها تشکیل شود

چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵

حمله خون‌بار به بیمارستان المعمدانی طرح آمریکایی ها بود 

0 امتیاز
توسط

حمله به ۲ پایگاه آمریکا در اربیل + فیلم

منابع رسانه‌ای از حمله پهپادی به دو پایگاه اشغالگران آمریکا در عراق خبر دادند.

چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۰

 نسل‌کشی‌های غزه برعهده آمریکا، انگلیس و غرب است

چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۶

آمریکا شریک و حامی مستقیم رهبران اشغالگر در قتل‌عام‌های اخیر است

چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۵

آمریکایی ها مسئول مستقیم جنایت بیمارستان المعمدانی غزه هستند

چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۴

مردم دنیا، آمریکا را شریک جنایت‌های رژیم صهیونیستی می‌دانند

چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۳

آمریکا جنایتکار شریک جنایات رژیم صهیونیستی جنایتکار در نوار غزه است.

انگلیس جنایتکار شریک جنایات رژیم صهیونیستی جنایتکار در نوار غزه است.

آلمان جنایتکار شریک جنایات رژیم صهیونیستی جنایتکار در نوار غزه است.

چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۱

 آمریکایی‌ها جنایتکار شریک جنایات رژیم صهیونیستی جنایتکار هستند/ سفارتخانه‌های این رژیم تعطیل شود

چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۹

مسئولیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه غزه برعهده آمریکاست

چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۸

امروز نفرت جهانی از آمریکا و رژیم صهیونیستی شکل گرفته است

چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۷

آمریکای جنایتکار را مسئول و عامل اصلی نسل‌کشی در غزه می‌دانیم

0 امتیاز
توسط

همه دنیا بدانند که آمریکایی ها جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر عامل اصلی تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی وغیرانسانی اسرائیل در جنگ غزه بودن و هستند

کشتار، بمباران، قتل عام و نسل کشی توسط اسرائیل، آمریکا و به همراه غرب در غزه ثابت کرد و نشان داد که ساخت بمب اتمی واجب است.

0 امتیاز
توسط

آمریکا جنایتکار شریک جنایت اسرائیل جنایتکار در غزه است.

انگلیس جنایتکار شریک جنایت اسرائیل جنایتکار در غزه است.

آلمان جنایتکار شریک جنایت اسرائیل جنایتکار در غزه است.

0 امتیاز
توسط

 آمریکا با حمایت از جنایات صهیونیست‌ها جواز حمله به منافع خود را صادر کرد

0 امتیاز
توسط

بمباران بیمارستان با بمب‌های آمریکایی نشان داد اسرائیل قصد ندارد از تاریخ درس عبرت بگیرد

کشورهای غربی و آمریکا، ملت فلسطین و عرب‌ها را آدم نمی‌دانند

0 امتیاز
توسط

شمار شهدای غزه به 3478 نفر رسید

با بمباران بیمارستان غزه عمل وحشیانه دیگری از وحوش صهیونیستی سر زد

آمریکا دست رژیم صهیونیستی را در اجرای نسل‌کشی فلسطینیان باز گذاشته است

همه برای حمایت از مردم مظلوم غزه امروز به صحنه آمدند

بایدن حمایت کامل خود از ادامه جنایت‌های اسرائیل را اعلام کرد

0 امتیاز
توسط

چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۳

آمریکا جنایتکار شریک جنایات رژیم صهیونیستی جنایتکار در نوار غزه است.

انگلیس جنایتکار شریک جنایات رژیم صهیونیستی جنایتکار در نوار غزه است.

آلمان جنایتکار شریک جنایات رژیم صهیونیستی جنایتکار در نوار غزه است.

چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۷

آمریکای جنایتکار را مسئول و عامل اصلی نسل‌کشی در غزه می‌دانیم

چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۸

امروز نفرت جهانی از آمریکا و رژیم صهیونیستی شکل گرفته است

چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۹

مسئولیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه غزه برعهده آمریکاست

چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۱

 آمریکایی‌ها جنایتکار شریک جنایات رژیم صهیونیستی جنایتکار هستند/ سفارتخانه‌های این رژیم تعطیل شود

چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۴

مردم دنیا، آمریکا را شریک جنایت‌های رژیم صهیونیستی می‌دانند

چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۵

آمریکایی ها مسئول مستقیم جنایت بیمارستان المعمدانی غزه هستند

چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۶

آمریکا شریک و حامی مستقیم رهبران اشغالگر در قتل‌عام‌های اخیر است

چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۷

سریال شکست‌های آمریکا در افغانستان، عراق و سوریه با حلقه‌ شکست در فلسطین اشغالی کامل می‌شود

چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۰

 نسل‌کشی‌های غزه برعهده آمریکا، انگلیس و غرب است

0 امتیاز
توسط

شمار شهدای غزه به ۳۴۷۸ نفر رسید

 حمله صهیونیست‌ها به المعمدانی فاجعه انسانی بود

آمریکا در کنار رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین ایستاده است

فاجعه بزرگ بمباران بیمارستان غزه با وضوح تمام از ذات خبیث و حیوانی تروریستهای صهیونیست رونمایی کرد

کودک‌کشی بیمارستان غزه یکی از هزاران خیانت صهیونیست‌هاست

شاهد نقض تمامی قوانین بین‌المللی توسط رژیم اسرائیل و آمریکا علیه ملت فلسطین هستیم

آمریکا دست رژیم صهیونیستی را در اجرای نسل‌ کشی فلسطینیان باز گذاشته است

خشم آزادی خواهان طومار ظلم و ستم رژیم صهیونیستی را درهم خواهد پیچید

با بمباران بیمارستان غزه عمل وحشیانه دیگری از وحوش صهیونیستی سر زد

جنایت حمله به بیمارستان غزه نمایش اوج پستی و پلشتی صهیونیست ها است

 صهیونیست‌ها به جای رویارویی با مقاومت به سراغ شهروندان‌ فلسطینی رفته است

...