0 امتیاز
44.2هزار بازدید
در ایرانیان خارج از کشور توسط

شمار شهدای غزه به ۸۳۰ نفر رسید

وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین خبر داد که تا کنون، در پی حملات صهیونیستها 830 نفر شهید و بیش از چهار هزار نفر نیز زخمی شده‌اند.

شمار شهدای غزه به ۸۳۰ نفر رسید

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین امروز (۱۸ مهر) اعلام کرد که از ابتدای عملیات طوفان الاقصی، تا کنون ۸۳۰ نفر در غزه و کرانه باختری به شهادت رسیده‌اند.

به نوشته وبگاه خبری معا، طبق گزارش این وزارتخانه، چهار هزار نفر نیز در غزه و ۱۰۰ نفر نیز در کرانه باختری مجروح شده‌اند؛ در آخرین مورد «محمد ماجد ابراهیم حماد» (۲۰ ساله) در اردوگاه «العروب» در شمال الخلیل به شهادت رسید.

دفتر اطلاع‌رسانی تشکیلات خودگردان نیز اعلام کرد که تاکنون ۱۶۸ ساختمان در حملات جنگنده‌های اشغالگران به طور کامل منهدم شده است که شامل هزار و نه واحد مسکونی می‌شود. همچنین ۱۲۶۳۰ واحد مسکونی نیز متحمل خسارات جزئی شده است تا جایی که ۵۶۰ واحد از آن‌ها غیر قابل سکونت است.

لحظاتی پیش، نیروهای مقاومت فلسطین، شهرک صهیونیستی عسقلان را زیر حملات موشکی خود قرار دادند. از جنوب لبنان نیز ۳۰ فروند موشک به سمت فلسطین اشغالی شلیک شد.

در مقابل اما «ابوعبیده» سخنگوی گردانهای القسام شاخه نظامی حماس در پاسخ به حملات هوایی بی رحمانه رژیم موقت اسرائیل به مردم ساکن غزه اعلام کرد که به زودی شهرک عسقلان را زیر آتش خواهد رفت. 

ابوعبیده اعلام کرد: در پاسخ به جنایت دشمن در کوچاندن اجباری مردم ما از چندین منطقه در نوار غزه، به ساکنان شهر اشغالی عسقلان تا ساعت ۱۷ مهلت می‌دهیم که آن را ترک کنند. ما هشدار دادیم و مسئولیتی هم نداریم.

حماس امروز قبل از این نیز در بیانیه‌ای  علاوه بر مردم کرانه باختری از اعراب ساکن سرزمین اشغالی در سال ۱۹۴۸ نیز خواسته بود که علیه رژیم صهیونیستی و در حمایت از قدس قیام کنند. 

914 پاسخ

0 امتیاز
توسط

آمریکا جنایتکار به همراه غرب جنایتکار از سال 2001 تاکنون و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی مبارزه با تروریسم و القاعده را بهانه کرده است و و در سراسر منطقه خاورمیانه مسلمانان را قتل عام می کنند. رژیم کودک کش هم به همراه آمریکا و غرب جنگ با حماس را بهانه کرده است و زنان و کودکان غزه را قتل عام می کنند.

آمریکا جنایتکار به همراه غرب جنایتکار از سال 2011 تاکنون و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی مبارزه با تروریسم و داعش را بهانه کرده است و و در سراسر منطقه خاورمیانه مسلمانان را قتل عام می کنند. رژیم کودک کش هم به همراه آمریکا و غرب جنگ با حماس را بهانه کرده است و زنان و کودکان غزه را قتل عام می کنند.

0 امتیاز
توسط

يکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۵

بر اساس حقوق بین‌الملل حق دفاع مشروع برای ملت فلسطین شناخته شده است و این ملت حق دارد در مقابل ‌اشغالگری و جنایات رژیم صهیونیستی پاسخ بدهد. این از حقوق ذاتی ملت‌هاست و هیچ کس نمی‌تواند آن را بگیرد.

يکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۴

صهیونیست‌ها باید روزی تقاص هفتاد و پنج سال خونخواری، جنایت، آدم‌کشی و کودک‌کشی علیه ملت مظلوم فلسطین را بدهند. اتفاقات چند روز گذشته در سرزمین‌های ‌اشغالی چشم‌انداز روشنی برای پایان رژیم پلید اسرائیل و رهایی مسلمانان منطقه از شر این غده سرطانی است.

يکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۳

رژیم اسرائیل در چند دهه گذشته از چندین سلاح‌ ممنوع علیه غیرنظامیان فلسطینی استفاده کرده است ولی هیچ خبری از حقوق بشر مدعیان نیست. برخی از این سلاح‌ها عبارت است از: 1- بمب‌‌های خلأ که به متلاشی شدن اعضای داخلی بدن، ایست قلبی و خونریزی مغزی منجرمی‌شود. 2 - بمب‌های فسفری که به سوزاندن بدن تا استخوان، تکه تکه شدن ‌اندام داخلی و ایجاد قطع عضو منجر می‌گردد. 3 - سلاح‌هایی که منجر به قطع اعضای بدن، تخریب سیستم ایمنی بدن و سوختگی پوست می‌شود.4 - گازهای سمی تشنج‌زا که به از دست دادن هوشیاری، ایجاد لرزش و تشنج و ایجاد حس خفگی می‌شود. 5 - گلوله‌های پروانه‌ای که منجر به از بین بردن عروق خونی، انفجار در داخل بدن و ایجاد حرارت پوستی و استخوانی می‌گردد. 6 - بمب‌های دارای اورانیم ضعیف شده که به مسمومیت خونی، سرطان‌زایی و اختلال در سیستم عصبی منجر می‌شود. 

0 امتیاز
توسط

تعداد شهدای جنگ غزه به ۲۴۵۰ نفر رسید

یک میلیون نفر در نوار غزه آواره شدند سوال اینجاست که پس مدعیان دروغین حقوق بشر و سازمان های بین المللی کجا هستند و متأسفانه هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟

سکوت مجامع بین المللی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی محکوم است.

آمریکا تمامی قوانین بین المللی و حقوق بشری را از بین برده است.

غرب تمامی قوانین بین المللی و حقوق بشری را از بین برده است.

رژیم صهیونیستی تمامی قوانین بین المللی و حقوق بشری را از بین برده است.

0 امتیاز
توسط

حمایت از فلسطین در عربستان ممنوع شد

0 امتیاز
توسط

 اقدامات رژیم صهیونیستی یادآور رفتار نازی‌ها است

0 امتیاز
توسط

شباهت رفتار صهیونیستها با نازی‌ها؛ کشتار ۷۰۰ کودک در ۷ روز قابل توجیه نیست

0 امتیاز
توسط

۱۴:۴۳۲۳ مهر ۱۴۰۲

يکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳

تجاوز هوایی رژیم کودک کش صهیونیستی با حمایت و پشتیبانی همه جانبه آمریکا و غرب به نوارغره هیچ ارتباطی و ربطی به جنگ حماس ندارد و تاکنون هم نداشته است.

جنگ اسرائیل جنایتکار با حماس نیست و در این مدت 9 روز هم برای مردم دنیا ثابت شده است.

اسرائیل جنایتکار در این مدت 9 روز 100 درصد فقط زنان و کودکان مظلوم، بی دفاع و بی گناه غزه را بمباران و قتل عام کرده است و هنوز هم بمباران و قتل عام می کند.

0 امتیاز
توسط

رژیم صهیونیستی و با حمایت و پشتیبانی همه جانبه آمریکا و غرب در حال نسل‌کشی است

 کشتار، بمباران و قتل عام مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه غزه توسط ارتش رژیم کودک صهیونیستی با حمایت آمریکا و غرب در این مدت 9 روز جنگ و مبارزه با حماس محسوب نمی شود.

ارتش رژیم کودک کش صهیونیستی به همراه سران اسرائیل، آمریکا و برخی کشورهای اروپایی مرتکب جنایات جنگی و جنایات علیه بشریت در غزه شده اند.

0 امتیاز
توسط

شمار شهدای غزه به 2670 نفر رسید

 که تعداد شهدای تجاوز صهیونیست‌ها به غزه به 2670 شهید و بیش از 9600 مجروح رسیده است.

رژیم صهیونیستی و با حمایت و پشتیبانی همه جانبه آمریکا و غرب در حال نسل‌کشی است

 کشتار، بمباران و قتل عام مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه غزه توسط ارتش رژیم کودک صهیونیستی با حمایت آمریکا و غرب در این مدت 9 روز جنگ و مبارزه با حماس محسوب نمی شود.

ارتش رژیم کودک کش صهیونیستی به همراه سران اسرائیل، آمریکا و برخی کشورهای اروپایی مرتکب جنایات جنگی و جنایات علیه بشریت در غزه شده اند.

0 امتیاز
توسط

جلوگیری از ورود آب و غذا به غزه جنایت جنگی است ولی اما سران بی ادب رژیم کودک کش صهیونیستی درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند

تلاش رژیم صهیونیستی برای کوچاندن اجباری ساکنان غزه

که جلوگیری از ورود غذا، آب و برق به غیرنظامیان بی‌گناه در غزه، یک جنایت جنگی است.

...