0 امتیاز
46.0هزار بازدید
در ایرانیان خارج از کشور توسط

شمار شهدای غزه به ۸۳۰ نفر رسید

وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین خبر داد که تا کنون، در پی حملات صهیونیستها 830 نفر شهید و بیش از چهار هزار نفر نیز زخمی شده‌اند.

شمار شهدای غزه به ۸۳۰ نفر رسید

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین امروز (۱۸ مهر) اعلام کرد که از ابتدای عملیات طوفان الاقصی، تا کنون ۸۳۰ نفر در غزه و کرانه باختری به شهادت رسیده‌اند.

به نوشته وبگاه خبری معا، طبق گزارش این وزارتخانه، چهار هزار نفر نیز در غزه و ۱۰۰ نفر نیز در کرانه باختری مجروح شده‌اند؛ در آخرین مورد «محمد ماجد ابراهیم حماد» (۲۰ ساله) در اردوگاه «العروب» در شمال الخلیل به شهادت رسید.

دفتر اطلاع‌رسانی تشکیلات خودگردان نیز اعلام کرد که تاکنون ۱۶۸ ساختمان در حملات جنگنده‌های اشغالگران به طور کامل منهدم شده است که شامل هزار و نه واحد مسکونی می‌شود. همچنین ۱۲۶۳۰ واحد مسکونی نیز متحمل خسارات جزئی شده است تا جایی که ۵۶۰ واحد از آن‌ها غیر قابل سکونت است.

لحظاتی پیش، نیروهای مقاومت فلسطین، شهرک صهیونیستی عسقلان را زیر حملات موشکی خود قرار دادند. از جنوب لبنان نیز ۳۰ فروند موشک به سمت فلسطین اشغالی شلیک شد.

در مقابل اما «ابوعبیده» سخنگوی گردانهای القسام شاخه نظامی حماس در پاسخ به حملات هوایی بی رحمانه رژیم موقت اسرائیل به مردم ساکن غزه اعلام کرد که به زودی شهرک عسقلان را زیر آتش خواهد رفت. 

ابوعبیده اعلام کرد: در پاسخ به جنایت دشمن در کوچاندن اجباری مردم ما از چندین منطقه در نوار غزه، به ساکنان شهر اشغالی عسقلان تا ساعت ۱۷ مهلت می‌دهیم که آن را ترک کنند. ما هشدار دادیم و مسئولیتی هم نداریم.

حماس امروز قبل از این نیز در بیانیه‌ای  علاوه بر مردم کرانه باختری از اعراب ساکن سرزمین اشغالی در سال ۱۹۴۸ نیز خواسته بود که علیه رژیم صهیونیستی و در حمایت از قدس قیام کنند. 

922 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط

ائتلاف بین‌المللی جنایتکار به رهبری آمریکا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 2014 تاکنون از تروریست های داعش و سایر گروهای تروریستی در عراق و هم سوریه کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند و هم از سال 1393 تاکنون هم برای همه مردم عراق، سوریه، منطقه و جهان ثابت شده است.

متاسفانه دادگاه بین‌المللی ازسال 1359 تاکنون برای محاکمه آمریکا و متحدانش به علت جنایات جنگی در جنگ تحمیلی هشت ساله ناتوان و عاجز بوده است.

سکوت دربرابرجنایت ازخود جنایت بدتراست.

آمریکا و متحدانش هیچگاه به قوانین بین المللی احترامی نمی گذارند.

آمریکا و متحدانش هیچگاه به حقوق بین الملل و حقوق بشر احترام نمی گذارند.

سعودی ها جنایتکار شماره یک ازکاری که درفاجعه منا، جنگ سوریه، عراق، یمن و منطقه انجام دادند پشیمان می شوند.

آل سعود لیاقت اداره حرمین شریفین را ندارد.

ازخون شهدای منا نمی گذریم.

انتقاد ازسکوت 21 ساله جامعه جهانی دربرابر جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی انگلیسی ها

دیوان کیفری بین المللی چرا ازسال 2003 تاکنون به پرونده جنایات جنگی انگلیس رسیدگی نمی کند

محاکمه سربازان انگلیسی به جرم جنایت جنگی درعراق و لیبی ازسال 2003 تاکنون انجام نشده است شرم آوراست.

دولتمردان انگلیسی درسال 2003 با دستور حمله به عراق و لیبی مرتکب جنایات جنگی شده اند. دولت انگلیس مسئول کشتار مردم عراق و لیبی و پیدایش داعش درمنطقه است.

متاسفانه دادگاه بین‌المللی ازسال 2003 تاکنون برای محاکمه دولتمردان انگلیسی به علت جنایات جنگی در عراق و لیبی ناتوان و عاجز بوده است.

متاسفانه شورای امنیت سازمان ملل متحد ازسال 2003 تاکنون به مسئولیتش برای محاکمه انگلیس عمل نمی کند شرم آور است.

انگلیس به علت جنایات جنگی درعراق، لیبی، سوریه، افغانستان، یمن و منطقه باید دردادگاه لاهه محاکمه شود.

ازهنگام سرنگونی رژیم صدام دیکتاتور درسال 2003 و دولت عراق بر اثر آن هزاران کودک و انسان ها بی گناه عراقی جان خود را از دست دادند. و سربازان انگلیس بی رحمانه به زنان و دختران عراق تجاوز کردند ومجامع حقوق بشری ازسال 2003 تاکنون خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند؟

انگلیس به اسم حقوق بشر بدترین جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی را انجام می دهد.

آمریکا، انگلیس، عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی ازسال 2001 تاکنون درتاسیس و حمایت ازتروریست ها درمنطقه خاورمیانه و جهان نقش دارند.

انگلیس جنایتکار شماره یک ازسال 1357 تاکنون از ضد انقلاب، اشرار، گروهک تروریستی منافقین، آشوبگران و اغتشاشات کمک حمایت و پشتیبانی کرده است و همچنان نیزادامه می دهد.

انگلیس جنایتکار شماره یک درجنگ تحمیلی هشت ساله ازسال 1359 و الی 1366 از صدام دیکتاتور کمک، حمایت و پشتیبانی کرده است.

انگلیس جنایتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون همراه با جند کشور جنایتکار شماره یک دیگر ازتروریسم، القاعده و طالبان کمک، حمایت و پشتیبانی می کند و همچنان نیزادامه می دهد.

انگلیس جنایتکار شماره یک درسال 2003 به همراه آمریکا جنایتکار شماره یک بدون مجوز و اجازه سازمان ملل متحد و دیگر سازمان های بین المللی به صورت غیرقانونی به عراق و لیبی حمله کرده است و مرتکب جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت شده است.

انگلیس جنایتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار شماره یک دیگر از تروریست ها درسوریه، عراق، لبنان، منطقه خاورمیانه و جهان کمک، حمایت و پشتیبانی می کند و همچنان نیز ادامه می کند.

حمله موشکی انگلیس جنایتکار شماره یک به همراه آمریکا جنایتکار شماره یک و فرانسه جنایتکار شماره یک به سوریه، اجرای قانون جنگلی حقوق بشرانگلیسی بود.

انگلیس جنایتکار شماره یک ازسال 2014 تاکنون به ائتلاف آمریکایی مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه را درسوریه وعراق قتل عام می کند و همچنان نیزادامه می دهد.

انگلیس جنایتکار شماره یک ازسال 2015 تاکنون به ائتلاف متجاوز سعود مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه یمن را درجنگ یمن قتل عام می کند و همچنان نیزادامه می دهد.

نیروهای تروریست آمریکایی خاک عراق را ترک کنند.

نیروهای تروریست انگلیسی خاک عراق را ترک کنند.

آمریکا از تروریست ها در سوریه حمایت میکند.

انگلیس از تروریست ها در سوریه حمایت میکند.

فرانسه از تروریست ها در سوریه حمایت میکند.

آلمان از تروریست ها در سوریه حمایت میکند.

رژیم کودک کش صهیونیستی از تروریست ها درسوریه حمایت میکند.

عربستان سعودی از تروریست ها درسوریه حمایت میکند.

قطر از تروریست هادرسوریه حمایت میکند.

امارات از تروریست ها در سوریه حمایت میکند.

اردن از تروریست ها در سوریه حمایت میکند.

ترکیه از تروریست ها در سوریه حمایت میکند.

سازمان ملل از تروریست ها در سوریه حمایت میکند.

اگر سکوت سازمان های بین المللی و حمایت آمریکا نبود عربستان جرات محاصره یمن را نداشت.

اگر سکوت سازمان های بین المللی و حمایت انگلیس نبود عربستان جرات محاصره یمن را نداشت.

اگر سکوت سازمان های بین المللی و حمایت فرانسه نبود عربستان جرات محاصره یمن را نداشت.

اگر سکوت سازمان های بین المللی و حمایت آلمان نبود عربستان جرات محاصره یمن را نداشت.

اگر سکوت سازمان های بین المللی و حمایت امارات نبود عربستان جرات محاصره یمن را نداشت.

غربی‌ها جنایتکارحقوق بشر را لااقل برای مردم خودشان رعایت کنند

فرانسه جنایتکارو آمریکا جنایتکارو کشورهای غربی جنایتکار مدعی حقوق بشر که در بحرین و یمن روی جلادان تاریخ را سفید کرده اند، لااقل در خیابان های پاریس و نیویورک و برای مردم خودشان حقوق بشر را رعایت کنند.‏

ما به غربی ها می گوییم که قرن ها ستم به مظلومان جهان گریبان شما را می گیرد و این ها نخستین نشانه های قیام ملت هاست و امروز یا باید تسلیم شوید یا این همه ظلم و جنایت را جبران کنید.

در قطعنامه دیگر ولیعهد این کشور به عنوان صادرکننده دستور قتل خاشقجی معرفی شده است، اما این موضوع هم به خود آنها بازمی گردد.

آمریکایی ها سال هاست که با حمایت از ظالمان در کشورهای اسلامی شریک دزدها و جنایتکاران بوده اند و هنگامی که درماندهاند، به این جنایات اعتراف می کنند، اما این اعترافات و قطعنامه ها نفاق آلود و دیرهنگام است.

غربی ها جنایتکارچگونه می خواهد با دوستانشان بجنگند؟

کشورهای غربی جنایتکارکه ازتروریست های حمایت می کنند و دوست آنها هستند، چگونه ادعای مبارزه با آنها را دارند؟

کشورهای غربی جنایتکار طوطی وار دروغ های خود را درباره عملیات ارتش سوریه تکرار می کنند.

که غربی ها جنایتکارچگونه می توانند با تروریست ها بجنگند در حالی که از آنها به عنوان یک منبع اطلاعاتی استفاده می کنند.

دولت های نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت این کشورهای غربی جنایتکار با تروریست ها ارتباط دارند.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به علت جنایات جنگی درفلسطین اشغالی باید محاکمه شود.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به علت جنایات جنگی درنوارغزه باید محاکه شود.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به علت جنایات جنگی درلبنان باید محاکمه شود.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به علت جنایات جنگی درسوریه باید محاکمه شود.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به علت جنایات جنگی درعراق باید محاکمه شود.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به علت جنایات جنگی دریمن باید محاکمه شود.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به علت جنایات جنگی درمیانمارباید محاکمه شود.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به علت جنایات جنگی درمنطقه خاورمیانه باید محاکمه شود.

کشورهای غربی بزرگترین نقض کننده حقوق بشر در جهان هستند

کشورهای غربی که به ظاهر دم از دموکراسی می زنند با گسترش ناامنی، قتل و کشتار در کشورهای دیگر بزرگترین نقض کننده حقوق بشر در جهان هستند.

کشورهای غربی و در راس آنها آمریکا، فرانسه، انگلیس و رژیم صهیونیستی که ادعای طرفداری حقوق بشری دارند، با ایجاد گروه های تروریستی و حمایت از آنها حقوق بشر را بطور کامل نقض می کنند.

در نظر اینها افزایش قتل و کشتار و سرکوب اعترضات مردمی در کشورهای متبوع خود نقض حقوق بشر نیست اما اگر در کشورهای اسلامی یک مجرم محاکمه و به سزای اعمالش برسد، نقض حقوق بشر است.

در این کشورها زن و مرد با هم تفاوت های زیادی دارند، انها به زنان به چشم برده نگاه می کنند که از هیچ حق و حقوقی برخوردار نیست.

در دین اسلام زن و مرد با هم برابرند و هیچ اختلاف و فرقی با هم ندارند و تنها تفاوت آنها در تقوای الهی است اما در کشورهای غربی زنان از جایگاه واقعی خود محروم هستند.

در سال های گذشته زنان حتی حق خواندن کتاب های تورات و انجیل را نداشتند و در نظر آنها زنان شریک شیطان هستند که نباید کتاب های دینی را مطالعه کنند.

کامل ترین دین اسلام است و سایر ادیان الهی بعد از آمدن دین مبین اسلام منسوخ شده و همه باید به این دین بزرگ الهی روی بیاورند.

در برابر تجاوزات آمریکا و انگلیس سکوت نمی‌کنیم

تا پایان تجاوز به نوار غزه، به عملیات در دریای سرخ ادامه می‌دهیم

کارشناسان تلویزیون ایران اینترنشنال از تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی و غیرانسانی اسرائیل و آمریکا در جنگ غزه دفاع و استقبال می کنند شرم آور وتاسف بار است.

پذیرفتن انفجارهای تروریستی کرمان از سوی داعش ثابت کرد و نشان داد که آمریکا و اسرائیل و هر دو در انفجارهای تروریستی کرمان نقش دارند و دست داشتند.

قبل توسط
مسئولان قبلی آمریکا داعش را بوجود آوردند یا به آن کمک کردند و مسئولان کنونی نیز در حال تقویت داعش یا گروهی نظیر آن هستند.
رژیم صهیونیستی، با فعالیت‌های هسته‌ای مخفیانه تهدید بزرگی علیه صلح و امنیت بین‌المللی و منطقه‌ای است.
آمریکا جنایتکار شریک اسرائیل در حملات به مردم غزه است.
انگلیس جنایتکار شریک اسرائیل در حملات به مردم غزه است.

 دولت جو بایدن جنایتکار از 15 مهر ماه سال 1402 تاکنون مسئول مستقیم و کامل جنایت‌های رژیم صهیونیستی جنایتکار در جنگ نوارغزه بوده است.
ارتش وحشی آمریکا جنایتکار از 15 مهر ماه سال 1402 تاکنون مسئول مستقیم و کامل جنایت‌های رژیم صهیونیستی جنایتکار در جنگ نوارغزه بوده است.
0 امتیاز
قبل توسط

منتظر محاکمه ترامپ، جوبایدن، نتنانیاهو، هر سه هستیم

ترامپ جنایتکار است و هم تروریسم بین المللی بوده است ترامپ در سوریه، عراق، یمن و افغانستان مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت شده است و باید در دادگاه لاهه محاکمه شود.

آمریکا جنایتکار از سال 2011 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار بیش از 999 هزار تروریست را از کشورهای مختلف جهان به سوریه، عراق و منطقه آورد و همچنان نیز ادامه می دهد.

آمریکا و غرب حق ندارند دم از حقوق بشر بزنند آمریکا و غرب با سلاح خود و تبانی با ائتلاف متجاوز بدترین بحران و فاجعه تاریخی را در یمن رقم زدند. آمریکا و غرب دیگر نمی‌توانند برای کشور‌های عربی دم از حقوق بشر بزنند، در حالی که با سلاح خود و تبانی با ائتلاف متجاوز بدترین بحران و فاجعه تاریخی را در یمن رقم زدند.

جنایات رژیم ⁧‫آپارتاید‬⁩ علیه شهروندان و کودکان و زنان فلسطینی برای همه مردم جهان روشن و البته وحشتناک و جانکاه است. نه فقط حرف، بلکه تنها توقف کامل و عملی حمایت آمریکا و اروپا از رژیم نژادپرست اسرائیل، به این تراژدی دردناک و خشونت بی‌پروا و وحشیانه علیه انسان‌ها در ⁧‫فلسطین‬⁩ پایان می‌بخشد. گزارش‌ها از ⁧‫غزه‬⁩ نشانگر آن است که تنها واقعیتِ حاکم بر زندگی صد‌ها هزار انسان بی‌گناه، خشونت و رنج است. همراستا با دستور دیوان بین‌المللی دادگستری، لازم است تحقیقات مستقل در مورد گزارش‌ها صورت گیرد.

مله امریکا جنایتکار به یمن مصداق بارز اجرای قانون جنگل بود. حمله آمریکا جنایتکار به یمن، اجرای قانون جنگل بود.

رژیم صهیونیستی جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از سال 1945 تاکنون برای قوانین بین‌المللی ارزشی قائل نیست

آمار شهدای غزه به 39 هزار و 898 نفر رسید و سه کشور اروپایی جنایتکار به همراه آمریکا جنایتکار در این مدت هشت ماه شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی صهیونیست ها جنایتکار در جنگ غزه بودن و هنوز هم هستند.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی جنایتکار در فلسطین، نوارغزه، لنبان و سوریه مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت شده است و باید در دادگاه لاهه محاکمه شود.

ترامپ جنایتکار جنگی است و هم تروریسم بین المللی بوده است.

ترامپ مرتکب جنایت جنگی و جنایتکار در سوریه، عراق و یمن شده است و بباید در دادگاه لاهه محاکمه شود.

بیش از161 خبرنگار در غزه به شهادت رسیدند سوال اینجاست که پس مدعیان دروغین حقوق بشر و هم سازمان های بین المللی خیانتکار در این مدت 10 ماه کجا هستند و خفه خون کرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟

فلسطینیان اکنون به خاطر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی اسرائیل جنایتکار و آمریکا جنایتکار در جهنم زندگی می‌کنند

آمریکا جنایتکار بزرگترین تهدید برای ثبات و امنیت جهانی است.

از سال 1917 تاکنون برای همه مردم منطقه و جهان ثابت شده است که در هر جای دنیا جنایتی رخ می دهد دست آمریکا جنایتکار دست کار است.

جنایت های آمریکا، اروپا و هم اسرائیل 100 درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت کشورهای اسلامی و هم سازمان های بین المللی بوده است.

سکوت در مقابل جنایت صهیونیست‌ها دور از انسانیت است

درد‌ها و داغ‌های وارده بر پیکر فلسطین و ساکنان نوار غزه غیرقابل توصیف است.

اما سکوت و بی‌تفاوتی در مقابل این همه جنایت و وحشی‌گری نیز به دور از مسئولیت انسانی و اخلاقی بوده و در محکمه وجدان بشری و در محکمه الهی مردود و محکوم است.

از سال 1917 تاکنون برای همه مردم منطقه و جهان ثابت شده است که در هر جای دنیا جنایتی رخ می دهد دست اسرائیل جنایتکار در کار است.

و اروپا جنایتکار هم به همراه آمریکا جنایتکار شریک جرم جنایت های صهیونیست ها بوده است.

آمریکا جنایتکار از سال 1982 تاکنون در تمامی جنایات همه گروه های تروریستی شریک جرم است. آمریکا جنایتکار از سال 2011 تاکنون در تمامی جنایات داعش شریک جرم است.

اروپا جنایتکار از سال 1982 تاکنون در تمامی جنایات همه گروه های تروریستی شریک جرم است. اروپا جنایتکار از سال 2011 تاکنون در تمامی جنایات داعش شریک جرم است.

متأسفانه هنوز هم برخی ها بعد از گذشت 45 سال که از جنایت های وحشیانه آمریکا، سه کشور اروپایی و مزدورانشان ضد علیه مردم ایران درس عبرت نگرفتند چرا؟

بهترین گرینه و بهترین پاسخ 100 درصد فقط لغو برجام است و هم ساخت بمب اتمی است و هم 100درصد واجب است.

حمله امریکا جنایتکار به یمن مصداق بارز اجرای قانون جنگل بود.

حمله آمریکا جنایتکار به یمن، اجرای قانون جنگل بود.

حمله انگلیس جنایتکار به یمن مصداق بارز اجرای قانون جنگل بود.

حمله انگلیس جنایتکار به یمن، اجرای قانون جنگل بود.

آمریکا جنایتکار مسئول مستقیم و کامل جنایت‌های رژیم صهیونیستی جنایتکار است.

انگلیس جنایتکار مسئول مستقیم و کامل جنایت‌های رژیم صهیونیستی جنایتکار است.

که در جنایت امروز (پنجشنبه) در اردوگاه آوارگان «نصیرات» در مرکز نوار غزه، رژیم صهیونیستی از سلاح‌های آمریکایی استفاده کرده است.

طی این حمله یک مدرسه زیر نظر آژانس امدادرسانی و کاریابی آوارگان فلسطینی (اونروا) بمباران شده و دست کم ۴۵ نفر به شهادت رسیده‌اند. مقامات بیمارستان شهدای الاقصی در مجاورت این اردوگاه می‌گویند ممکن است شمار شهدا افزایش یابد، زیرا همچنان قربانیان بیشتری در حال انتقال به بیمارستان هستند.

حمله به این مدرسه سازمان ملل از مهمات ساخت آمریکا استفاده شده است.

بیش از ۳۵۰ شهید و زخمی در تازه‌ترین جنایت صهیونیست‌ها در خان‌یونس در حمله رژیم صهیونیستی به محله المواصی در خان‌یونس بیش از ۳۵۰ فلسطینی که بیشتر آنان زنان و کودکان هستند، شهید و زخمی شدند. صهیونیست ها جنایتکار و با کمک، حمایت و پشتیبانی آمریکا و کشورهای اروپایی جنایت می کنند و آدم می کشند.

آمریکا عامل کشتار ملت فلسطین است.

غرب عامل کشتار ملت فلسطین است.

آمریکا عامل کشتار مردم نوارغزه است.

غرب عامل کشتار مردم نوارغزه است.

کشورهای آمریکا، انگلیس، آلمان،‌ فرانسه و ایتالیا شریک جرم جنایات رژیم تروریست صهیونیستی در فلسطین و نوارغزه و سوریه و لبنان هستند.

آمریکا منافع اصلی ملت فلسطین را نادیده گرفته است.

غرب منافع اصلی ملت فلسطین را نادیده گرفته است.

اسرائیل در حال نسل‌کشی فلسطینیان در نوار غزه است آمریکا شریک رژیم اسرائیل است.

حمله جدید آمریکا و انگلیس به یمن، اجرای قانون جنگل بود.

ائتلاف آمریکا و انگلیس از رژیم کودک کش صهیونیستی کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند.

حملات اسرائیل به در نوار غزه از 7 اکتبر 2023 با حمایت مطلق آمریکاست که به شهید و زخمی شدن بیش از 128000 فلسطینی که بیشتر آنها کودک و زن بودند و بیش از 10000 مفقودی منجر شده است.

دولت وحشی آمریکا جنایتکار از 15 مهر ماه سال 1402 تاکنون مسئول مستقیم و کامل جنایت‌های رژیم صهیونیستی جنایتکار بوده است.

ارتش وحشی آمریکا جنایتکار از 15 مهر ماه سال 1402 تاکنون مسئول مستقیم و کامل جنایت‌های رژیم صهیونیستی جنایتکار بوده است.

نتانیاهو وحشی جنایتکار از 15 مهر ماه سال 1402 تاکنون مسئول مستقیم و کامل جنایت‌های رژیم صهیونیستی جنایتکار بوده است.

جو بایدن جنایتکار است و هم تروریسم بین المللی بوده است.

جو بایدن مرتکب جنایت جنگی و جنایتکار در سوریه، عراق و یمن شده است و بباید در دادگاه لاهه محاکمه شود.

بیش از164 خبرنگار در غزه به شهادت رسیدند سوال اینجاست که پس مدعیان دروغین حقوق بشر و هم سازمان های بین المللی خیانتکار در این مدت 10 ماه کجا هستند و خفه خون کرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟

جو بایدن، نتانیاهو، هر دو مرتکب جنایات جنگی در غزه شده اند.

ارتش آمریکا، ارتش اسرائیل، هر دو مرتکب جنایات جنگی در غزه شده اند.

شمار شهدای رسانه در نوار غزه به 164 نفر رسید

شمار شهدای رسانه در نوار غزه با شهادت یک خبرنگار دیگر در این منطقه، به 164نفر رسید.

رژیم صهیونیستی باید از بین برود

جنایات رژیم صهیونیستی نمایشی آشکار از جنایت علیه بشریت است.

بعد از گذشت 10 ماه، ترامپ خواستار پایان دادن به جنگ غزه شد شرم آور و تاسف بار است.

بیش از 40 هزار نفر قتل عام توسط جنایتکاران، ترامپ خواستار پایان دادن به جنگ غزه شد شرم آور و تاسف بار است.

...