0 امتیاز
43.8هزار بازدید
در ایرانیان خارج از کشور توسط

شمار شهدای غزه به ۸۳۰ نفر رسید

وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین خبر داد که تا کنون، در پی حملات صهیونیستها 830 نفر شهید و بیش از چهار هزار نفر نیز زخمی شده‌اند.

شمار شهدای غزه به ۸۳۰ نفر رسید

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین امروز (۱۸ مهر) اعلام کرد که از ابتدای عملیات طوفان الاقصی، تا کنون ۸۳۰ نفر در غزه و کرانه باختری به شهادت رسیده‌اند.

به نوشته وبگاه خبری معا، طبق گزارش این وزارتخانه، چهار هزار نفر نیز در غزه و ۱۰۰ نفر نیز در کرانه باختری مجروح شده‌اند؛ در آخرین مورد «محمد ماجد ابراهیم حماد» (۲۰ ساله) در اردوگاه «العروب» در شمال الخلیل به شهادت رسید.

دفتر اطلاع‌رسانی تشکیلات خودگردان نیز اعلام کرد که تاکنون ۱۶۸ ساختمان در حملات جنگنده‌های اشغالگران به طور کامل منهدم شده است که شامل هزار و نه واحد مسکونی می‌شود. همچنین ۱۲۶۳۰ واحد مسکونی نیز متحمل خسارات جزئی شده است تا جایی که ۵۶۰ واحد از آن‌ها غیر قابل سکونت است.

لحظاتی پیش، نیروهای مقاومت فلسطین، شهرک صهیونیستی عسقلان را زیر حملات موشکی خود قرار دادند. از جنوب لبنان نیز ۳۰ فروند موشک به سمت فلسطین اشغالی شلیک شد.

در مقابل اما «ابوعبیده» سخنگوی گردانهای القسام شاخه نظامی حماس در پاسخ به حملات هوایی بی رحمانه رژیم موقت اسرائیل به مردم ساکن غزه اعلام کرد که به زودی شهرک عسقلان را زیر آتش خواهد رفت. 

ابوعبیده اعلام کرد: در پاسخ به جنایت دشمن در کوچاندن اجباری مردم ما از چندین منطقه در نوار غزه، به ساکنان شهر اشغالی عسقلان تا ساعت ۱۷ مهلت می‌دهیم که آن را ترک کنند. ما هشدار دادیم و مسئولیتی هم نداریم.

حماس امروز قبل از این نیز در بیانیه‌ای  علاوه بر مردم کرانه باختری از اعراب ساکن سرزمین اشغالی در سال ۱۹۴۸ نیز خواسته بود که علیه رژیم صهیونیستی و در حمایت از قدس قیام کنند. 

912 پاسخ

0 امتیاز
توسط

بعد از گذشت 8 ماه و کشتار و قتل عام بیش از37 هزار نفر توسط ارتش رژیم کودک کش صهیونیستی و با حمایت همه جانبه آمریکا و اروپا در جنگ نوارغزه شورای امنیت ناتوان و عاجز امروز درباره قطعنامه آتش‌بس در غزه رأی‌گیری می‌کند شرم آور و تاسف بار است.

0 امتیاز
توسط
تهدید علنی آمریکا علیه برنامه‌های هسته‌ای ایران/ آمریکا جنایتکار دیگر حق صلاحیت دخالت و مداخله در مورد برنامه‌های هسته‌ای ایران ندارد و تاکنون هم نداشته است. آمریکا جنایتکار در سال 1397 به صورت غیر قانونی از توافق هسته ای و برجام خارج شده است و آمریکا با خروج از توافق هسته ای و برجام منشور سازمان ملل را نقض کرده است و پس آمریکا جنایتکار در باره برنامه‌های هسته‌ای ایران متهم است و نه مدعی

 سیاست‌بازی اروپایی‌ها تمامی ندارد. نماینده اتحادیه اروپا در نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی با صدور بیانیه‌ای ضدایرانی ادعا کرد، این اتحادیه همچنان به یک راه‌حل دیپلماتیک برای موضوع هسته‌ای ایران متعهد است. اتحادیه اروپا ابتدا باید جواب کارشکنی خود در اجرای تعهدات برجام را بدهد. این سیاست آنان که دست پیش بگیرند تا پس نیفتند برای ما نخ‌نما شده است.

 درپاسخ به متیو میلر سخنگوی وزارت خارجه ایالات متحده آمریکا جنایتکار

سوال بنده این است که پس چرا آمریکا جنایتکار در مورد سلاح هسته ای خودش تاکنون با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی همکاری نکرده است و هنوز هم همکاری نمی کند چرا؟

سوال بنده این است که پس چرا غرب جنایتکار در مورد سلاح هسته ای خودش تاکنون با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی همکاری نکرده است و هنوز هم همکاری نمی کند چرا؟

سوال بنده این است که پس چرا اسرائیل جنایتکار در مورد سلاح هسته ای خودش تاکنون با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی همکاری نکرده است و هنوز هم همکاری نمی کند چرا؟

نتیجه مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین، روسه، دوحه، عمان و... سه کشور اروپایی جنایتکار در بیانیه ای ایران را متهم کردند.

 سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا جنایتکار از سال 1397 تاکنون درک نمی کند، نمی داند، نمی فهمد و توجه نمی کند که دونالد ترامپ بی ادب رئیس جمهور آمریکا جنایتکار در سال 1397 به صورت غیر قانونی و هم بدون پرداخت هزینه از توافق هسته ای و برجام خارج شده است و هم منشور سازمان ملل را نقض کرده است پس آمریکا در مورد توافق هسته ای، برجام و... متهم است و نه مدعی

 

 مذاکره ایران با آمریکا، کشورهای اروپایی و... از سال 1392 تاکنون هیچ فایده ای، نتیجه ای، سودی و ارزشی برای مردم ایران و کشور ایران ندارد و از سال 1392 تاکنون هم نداشته است. بعد از مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین، دوحه، عمان و... هم مشکلات مردم و کشور 100 برابر هم بیشتر شده است.

تصویب قطعنامه ضد ایرانی اخیر در آژانس توسط دشمنان درجه یک ملت ایران و هم دشمنان درجه یک حکومت نظام جمهوری اسلامی، نتیجه برجام بی مورد و برجام بی ارزش بوده است.

 از سال 1357 تاکنون برای همه مردم ایران ثابت شده است که 3 کشور اروپایی جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و به سرکردگی آمریکا جنایتکار از گروهک تروریستی ضد انقلاب همه جانبه حمایت می کردند و هنوز هم حمایت می کنند پس مذاکره ایران با آمریکا و 3 کشور اروپایی 100 درصد فقط غلط و اشتباه بوده است و مقصر اصلی دولت حسن روحانی و برخی مسئولان و برخی نمایندگان مجلس بودن و هستند.

 

از سال 1360 تاکنون برای همه مردم ایران ثابت شده است که 3 کشور اروپایی جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و به سرکردگی آمریکا جنایتکار از گروهک تروریستی منافقین همه جانبه حمایت می کردند و هنوز هم حمایت می کنند پس مذاکره ایران با آمریکا و 3 کشور اروپایی 100 درصد فقط غلط و اشتباه بوده است و مقصر اصلی دولت حسن روحانی و برخی مسئولان و برخی نمایندگان مجلس بودن و هستند.

 در جنگ تحمیلی 8 ساله برای همه مردم ایران ثابت شده است که 3 کشور اروپایی جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و به سرکردگی آمریکا جنایتکار از رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور و هم از گروهک تروریستی منافقین همه جانبه حمایت می کردند پس مذاکره ایران با آمریکا و 3 کشور اروپایی 100 درصد فقط غلط و اشتباه بوده است و مقصر اصلی دولت حسن روحانی و برخی مسئولان و برخی نمایندگان مجلس بودن و هستند.

 تصویب قطعنامه آژانس بین المللی اتمی به مدیریت تروییکای اروپایی عضو برجام و باز هم دیگر نمی تواند بر اهانت ها و خیانت های آژانس، آمریکا و سه کشور اروپایی در مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین، دوحه و عمان سرپوش بگذارد.

 

 غربی‌ها جنایتکار حقوق بشر را لااقل برای مردم خودشان رعایت کنند

فرانسه جنایتکار و آمریکا جنایتکارو کشورهای غربی جنایتکار مدعی حقوق بشر که در بحرین و یمن روی جلادان تاریخ را سفید کرده اند، لااقل در خیابان های پاریس و نیویورک و برای مردم خودشان حقوق بشر را رعایت کنند.‏

ما به غربی ها می گوییم که قرن ها ستم به مظلومان جهان گریبان شما را می گیرد و این ها نخستین نشانه های قیام ملت هاست و امروز یا باید تسلیم شوید یا این همه ظلم و جنایت را جبران کنید.

در قطعنامه دیگر ولیعهد این کشور به عنوان صادرکننده دستور قتل خاشقجی معرفی شده است، اما این موضوع هم به خود آنها بازمی گردد.

آمریکایی ها سال هاست که با حمایت از ظالمان در کشورهای اسلامی شریک دزدها و جنایتکاران بوده اند و هنگامی که درماندهاند، به این جنایات اعتراف می کنند، اما این اعترافات و قطعنامه ها نفاق آلود و دیرهنگام است.

اروپا جنایتکار از سال 1357 تاکنون یکی از حامیان اصلی گروهک تروریستی ضد انقلاب بوده است.

اروپا جنایتکار از سال 1360 تاکنون یکی از حامیان اصلی گروهک تروریستی منافقین بوده است.

 استفاده رژیم صهیونیستی از سلاح‌های آمریکایی در حمله به مدرسه سازمان ملل، مدیرکل بی ادب آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به دنبال متهم کردن ایران است شرم آور و تاسف بار است.

اقدام غیر انسانی اسرائیل جنایتکار علیه فلسطین و غزه شرم آور است

ارتش رژیم صهیونیستی از ۸ ماه پیش حملات ویرانگر خود را علیه مردم بی‌دفاع غزه ادامه می‌دهد که تاکنون بر اثر آن بیش از ۳۶ هزار فلسطینی شهید و بیش از ۸۳ هزار فلسطینی دیگر زخمی شده‌اند که طبق اعلام رسانه دولتی در نوار غزه، ۱۵ هزار و ۵۱۷ شهید، کودک هستند.

 ۳ کشور اروپایی جنایتکار برای توقف جنایت صهیونیست‌ها اقدام عملی کنند

 ایران متأسفانه هنوز هم به قطعنامه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پاسخ عملی نداده است چرا؟

پاسخ ایران به قطعنامه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی باید اخراج بازرسان آژانس باشد ایران فوری و سریع باید بازرسان آژانس را از کشور اخراج کند.

 نامه 3 کشور اروپایی جنایتکار به شورای امنیت درباره ایران |‌ به خاطر نتیجه مذاکره بی مورد و مذاکره بی ارزش از سال 1392 تاکنون بوده است.

نامه 3 کشور اروپایی جنایتکار به شورای امنیت درباره ایران |‌ به خاطر نتیجه برجام بی مورد و برجام بی ارزش از سال 1394 تاکنون بوده است.

 حمله امریکا جنایتکار به یمن مصداق بارز اجرای قانون جنگل بود.

حمله آمریکا جنایتکار به یمن، اجرای قانون جنگل بود.

 

حمله انگلیس جنایتکار به یمن مصداق بارز اجرای قانون جنگل بود.

حمله انگلیس جنایتکار به یمن، اجرای قانون جنگل بود.

 

 رژیم اسرائیل خودش رژیم مخرب و متجاوز است و سیاست‌هایی که در پیش گرفته همه مبنای نامشروع بودن هر چه بیشتر این رژیم متجاوز است.

 آمریکا عضو برجام نیست و نمی‌تواند اظهاراتی به دیگر اعضا منتسب کند

ایالات متحده باید بداند که عضو برجام نیست و نمی‌تواند به اعضای دیگر برجام اظهاراتی را منتسب کند یا درخواست‌هایی داشته باشد و بهتر است اول برادری خود را ثابت کند.

 سوال اینجاست که پس چرا سفارت انگلیس در تهران تعطیل نمی‌شود.

سوال اینجاست که پس چرا سفارت فرانسه در تهران تعطیل نمی‌شود.

سوال اینجاست که پس چرا سفارت آلمان در تهران تعطیل نمی‌شود.

 آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند

سه کشور اروپایی جنایتکار هم دیگر هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

 

و ما هم به همکاری با متحدان خود برای مبارزه علیه آمریکا و کشورهای اروپایی ادامه ‌می‌دهیم

 آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، عربستان سعودی و امارات در حمله تروریستی تهران، اهواز و سایر شهرهای ایران دست داشتند.

 از سال 1397 تاکنون بیش از 999 هزار بار در رسانه ها اعلام کردیم که آمریکا جنایتکار عضو برجام نیست و تاکنون هم نبوده است پس دیگر هیچ گونه حق صلاحیت دخالت و مداخله در برجام و... را ندارد.

آمریکا جنایتکار در سال 1397 با خروج غیر قانونی از توافق هسته ای و برجام منشور سازمان ملل را نقض کرده است.

آمریکا جنایتکار در مورد توافق هسته ای، برجام و... متهم است و نه مدعی

 رژیم صهیونیستی جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از سال 1945 تاکنون برای قوانین بین‌المللی ارزشی قائل نیست

 

 این ادعا که تروئیکای اروپایی به طور مداوم به تعهدات خود در برجام پایبند بوده، نادرست است. برعکس، سه کشور اروپایی مکررا به تعهدات خود طبق بند ۲۰ ضمیمه V برجام عمل نکرده‌اند. این عدم انطباق قابل توجه هنوز ادامه دارد.

 

 این درحالی است که بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تاکنون بار‌ها از تاسیسات هسته‌ای ایران بازدید کرده و هرگز مدرکی که نشان دهد برنامه صلح آمیز انرژی هسته‌ای کشور به سمت مقاصد نظامی انحراف داشته باشد، پیدا نکرده‌اند. ایران نیز به همکاری خود با آژانس در چارچوب موافقتنامه جامع پادمان ادامه داده و تاکید دارد که مسائل باقی‌مانده با رویکرد حرفه‌ای و بدون جانبداری آژانس قابل حل است.

 و این در حالی است که شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تاکنون از تسلیحات هسته ای آمریکا، کشورهای اروپایی و اسرائیل دفاع و حمایت و استقبال کرده است چرا؟

 و این در حالی است که سه کشور انگلیس و فرانسه و آلمان هم به همراه آمریکا توافق هسته ای و برجام را نقض کردند
0 امتیاز
توسط

۰۱:۰۵۲۹ خرداد ۱۴۰۳

ایران باید تسلیحات اتمی داشته باشد چون دشمنی مثل اسرائیل دارد که سلاح اتمی مجهزاست

اسرائیل هیچ غلطی نمی تواند بکند

دخالت و مداخله مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در امور داخلی ایران همان نتیجه همکاری همه جانبه ایران با

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی است و هم به خاطر ناتوانیف کوتاهی و سکوت دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس بوده است و این در حالی است که ایران هنوز هم با آژانس همه جانبه همکاری می کند. 

دخالت و مداخله مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در امور داخلی ایران همان نتیجه همکاری همه جانبه ایران با مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی است و هم به خاطر ناتوانیف کوتاهی و سکوت دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس بوده است و این در حالی است که ایران هنوز هم با آژانس همه جانبه همکاری می کند. 

 رافایل گروسی جاسوسی آمریکا، اروپا و اسرائیل است و تاکنون هم برای همه مردم ایران ثابت شده است. 

گروسی: جمهوری اسلامی آژانس را به گروگان گرفته است

گروسی: جمهوری اسلامی آژانس را به گروگان گرفته است

آمریکا، انگلیس و کانادا باید در مورد جنایات صهیونیست‌ها پاسخگو باشند

آمریکا، انگلیس و کانادا باید در مورد جنایات صهیونیست‌ها پاسخگو باشند

آمریکا، انگلیس و کانادا باید در مورد جنایات صهیونیست‌ها پاسخگو باشند

آژانس، آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان باید در مورد جنایات صهیونیست‌ها پاسخگو باشند

 100 درصد فقط مقصر اصلی ایران بوده است چون به خاطر که همه جانبه به خیانتکاران و جنایتکاران مذاکره، گفت وگو، ملاقات، دیدار و همکاری کرده است و هم در مورد خیانتکاران و جنایتکاران سکوت کرده است چرا؟

  مشکل توافق هسته ای و برجام 100 درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت و خیانت های دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس بوده است برجام باید به طور رسمی لغو شود.

مشکل اصلی ایران با آمریکا، کشورهای اروپایی و... 100 سال دیگر هم از طریق مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین، روسیه، دوحه و عمان حل نخواهد شد و حل نمی شود و از سال 1392 تاکنون هم برای همه مردم ایران، منطقه و جهان ثابت شده است.

هرگز نمی‌پذیریم آژانس برای ما تعیین تکلیف کند.

هرگز نمی‌پذیریم آمریکا برای ما تعیین تکلیف کند.

هرگز نمی‌پذیریم غرب برای ما تعیین تکلیف کند.

کشتار و قتل عام بیش از38 هزار غیرنظامی در غزه فاجعه انسانی است.

در پاسخ به متیو میلر سخنگوی وزارت خارجه آمریکا جنایتکار دشمن درجه یک ضد علیه بشریت

  از سال 1982 تاکنون برای همه مردم منطقه و جهان ثابت شده که آمریکا جنایتکار حامی اصلی همه گروه های تروریستی در عراق، منطقه و جهان بوده است.

آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 1982 تاکنون از تروریست ها در منطقه و جهان کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

غربی ها جنایتکارچگونه می خواهد با دوستانشان بجنگند؟

کشورهای غربی جنایتکارکه ازتروریست های حمایت می کنند و دوست آنها هستند، چگونه ادعای مبارزه با آنها را دارند؟

کشورهای غربی جنایتکار طوطی وار دروغ های خود را درباره عملیات ارتش سوریه تکرار می کنند.

که غربی ها جنایتکارچگونه می توانند با تروریست ها بجنگند در حالی که از آنها به عنوان یک منبع اطلاعاتی استفاده می کنند.

دولت های نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت این کشورهای غربی جنایتکار با تروریست ها ارتباط دارند.

سقوط یک پهپاد اسرائیلی در قنیطره سوریه

پهپاد رژیم صهیونیستی در سوریه سقوط کرد

۱۰:۵۷۲۹ خرداد ۱۴۰۳

در پاسخ به متیو میلر سخنگوی وزارت خارجه آمریکا جنایتکار دشمن درجه یک ضد علیه بشریت

از سال 1982 تاکنون برای همه مردم منطقه و جهان ثابت شده که آمریکا جنایتکار حامی اصلی همه گروه های تروریستی در عراق، منطقه و جهان بوده است.

آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 1982 تاکنون از تروریست ها در منطقه و جهان کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

۱۰:۴۴۲۹ خرداد ۱۴۰۳

داعش جنایتکار از سال 2011 تاکنون با هدایت آمریکا و انگلیس و عربستان دست به اقدامات تروریستی می زند

داعش منتسب به آمریکا و انگلیس و عربستان سعودی است و با مدیریت، هدایت و پشتیبانی این سه کشور دست به اقدامات تروریستی می‌زند.

بی تردید مدیریت، هدایت و پشتیبانی اینگونه اقدامات تروریستی از سوی عربستان سعودی و انگلیس و آمریکا صورت گرفته و علیه کشورهای منطقه اعمال می‌شود.

امروز آثار مخرب تروریسم دولتی را که توسط عربستان و انگلیس و آمریکا و برخی کشورهای مرتجع منطقه حمایت می‌شود در عراق، سوریه، افغانستان و یمن و سایر کشورها از جمله برخی کشورهای اروپایی مشاهده می‌کنیم.

۱۰:۵۹۲۹ خرداد ۱۴۰۳

غربی ها جنایتکارچگونه می خواهد با دوستانشان بجنگند؟

کشورهای غربی جنایتکارکه ازتروریست های حمایت می کنند و دوست آنها هستند، چگونه ادعای مبارزه با آنها را دارند؟

کشورهای غربی جنایتکار طوطی وار دروغ های خود را درباره عملیات ارتش سوریه تکرار می کنند.

که غربی ها جنایتکارچگونه می توانند با تروریست ها بجنگند در حالی که از آنها به عنوان یک منبع اطلاعاتی استفاده می کنند.

دولت های نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت این کشورهای غربی جنایتکار با تروریست ها ارتباط دارند.

۱۰:۴۳۲۹ خرداد ۱۴۰۳

سوال اینجاست که چرا مجری بی ادب شبکه ANT TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان باکو جنایتکار در این مدت 9 ماه در برابر جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و آمریکا در غزه سکوت کرده است؟

سوال اینجاست که چرا مجری بی ادب شبکه GUNAZ TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان باکو جنایتکار در این مدت 9 ماه در برابر جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و آمریکا در غزه سکوت کرده است؟

۱۰:۴۳۲۹ خرداد ۱۴۰۳

کارشناسان تلویزیون ایران اینترنشنال از تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی و غیرانسانی اسرائیل و آمریکا در جنگ غزه دفاع و استقبال می کنند شرم آور وتاسف بار است.

۱۰:۴۳۲۹ خرداد ۱۴۰۳

آمریکا جنایتکار از سال 2001 تاکنون به جز کشتار زنان و کودکان، دستاوردی نداشته است.

انگلیس جنایتکار از سال 2001 تاکنون به جز کشتار زنان و کودکان، دستاوردی نداشته است.

۱۰:۴۳۲۹ خرداد ۱۴۰۳

از سال 2011 تاکنون داعش دست پرورده آمریکا است.

از سال 2011 تاکنون داعش دست پرورده انگلیس است.

از سال 2011 تاکنون داعش دست پرورده اسرائیل است.

۱۰:۴۲۲۹ خرداد ۱۴۰۳

آیا زمان خروج آمریکا جنایتکار از عراق فرا نرسیده است؟

آیا زمان خروج انگلیس جنایتکار از عراق فرا نرسیده است؟

آیا زمان خروج آمریکا جنایتکار از منطقه فرا نرسیده است؟

آیا زمان خروج انگلیس جنایتکار از منطقه فرا نرسیده است؟

حملات متجاوزان آمریکایی و انگلیسی به غرب یمن، اجرای قانون جنگل بود.

تجاوز نظامی جدید آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن، اجرای قانون جنگل بود.

0 امتیاز
توسط

۱۱:۱۹۲۹ خرداد ۱۴۰۳

روحانی: مسائل اصلی با آمریکا در مذاکرات وین حل و فصل شده است/ و این در حالی است که مسائل اصلی با آمریکا در مذاکرات وین و نه تنها حل و فصل نشده است و 100 درصد هم بیشتر شده است.

۱۱:۱۳۲۹ خرداد ۱۴۰۳

اعتراف روحانی: در مذاکرات وین مسائل اصلی ایران با آمریکایی‌ها حل و فصل شده/ و 100 درصد فقط دروغ بوده است و این در حالی است که هنوز هم مسائل ایران با آمریکایی ها جنایتکار و هم کشورهای اروپایی جنایتکار حل وفصل نشده است.

 روحانی در مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین هزار بار به مردم ایران دروغ گفته است.

0 امتیاز
توسط

روحانی: مسائل اصلی با آمریکا در مذاکرات وین حل و فصل شده است/ و این در حالی است که مسائل اصلی با آمریکا در مذاکرات وین و نه تنها حل و فصل نشده است و 100 درصد هم بیشتر شده است.

روحانی در مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین هزار بار به مردم ایران دروغ گفته است.

اعتراف روحانی: در مذاکرات وین مسائل اصلی ایران با آمریکایی‌ها حل و فصل شده/ و 100 درصد فقط دروغ بوده است و این در حالی است که هنوز هم مسائل ایران با آمریکایی ها جنایتکار و هم کشورهای اروپایی جنایتکار حل وفصل نشده است.

0 امتیاز
توسط

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا جنایتکار از سال 1397 تاکنون درک نمی کند، نمی داند، نمی فهمد و توجه نمی کند که دونالد ترامپ بی ادب رئیس جمهور آمریکا جنایتکار در سال 1397 به صورت غیر قانونی و هم بدون پرداخت هزینه از توافق هسته ای و برجام خارج شده است و هم منشور سازمان ملل را نقض کرده است پس آمریکا در مورد توافق هسته ای، برجام و... متهم است و نه مدعی

تهدید علنی آمریکا علیه برنامه‌های هسته‌ای ایران/ آمریکا جنایتکار دیگر حق صلاحیت دخالت و مداخله در مورد برنامه‌های هسته‌ای ایران ندارد و تاکنون هم نداشته است. آمریکا جنایتکار در سال 1397 به صورت غیر قانونی از توافق هسته ای و برجام خارج شده است و آمریکا با خروج از توافق هسته ای و برجام منشور سازمان ملل را نقض کرده است و پس آمریکا جنایتکار در باره برنامه‌های هسته‌ای ایران متهم است و نه مدعی
سیاست‌بازی اروپایی‌ها تمامی ندارد. نماینده اتحادیه اروپا در نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی با صدور بیانیه‌ای ضدایرانی ادعا کرد، این اتحادیه همچنان به یک راه‌حل دیپلماتیک برای موضوع هسته‌ای ایران متعهد است. اتحادیه اروپا ابتدا باید جواب کارشکنی خود در اجرای تعهدات برجام را بدهد. این سیاست آنان که دست پیش بگیرند تا پس نیفتند برای ما نخ‌نما شده است.
درپاسخ به متیو میلر سخنگوی وزارت خارجه ایالات متحده آمریکا جنایتکار
سوال بنده این است که پس چرا آمریکا جنایتکار در مورد سلاح هسته ای خودش تاکنون با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی همکاری نکرده است و هنوز هم همکاری نمی کند چرا؟
سوال بنده این است که پس چرا غرب جنایتکار در مورد سلاح هسته ای خودش تاکنون با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی همکاری نکرده است و هنوز هم همکاری نمی کند چرا؟
سوال بنده این است که پس چرا اسرائیل جنایتکار در مورد سلاح هسته ای خودش تاکنون با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی همکاری نکرده است و هنوز هم همکاری نمی کند چرا؟

مذاکره ایران با آمریکا، کشورهای اروپایی و... از سال 1392 تاکنون هیچ فایده ای، نتیجه ای، سودی و ارزشی برای مردم ایران و کشور ایران ندارد و از سال 1392 تاکنون هم نداشته است. بعد از مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین، دوحه، عمان و... هم مشکلات مردم و کشور 100 برابر هم بیشتر شده است.
تصویب قطعنامه ضد ایرانی اخیر در آژانس توسط دشمنان درجه یک ملت ایران و هم دشمنان درجه یک حکومت نظام جمهوری اسلامی، نتیجه برجام بی مورد و برجام بی ارزش بوده است.
از سال 1357 تاکنون برای همه مردم ایران ثابت شده است که 3 کشور اروپایی جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و به سرکردگی آمریکا جنایتکار از گروهک تروریستی ضد انقلاب همه جانبه حمایت می کردند و هنوز هم حمایت می کنند پس مذاکره ایران با آمریکا و 3 کشور اروپایی 100 درصد فقط غلط و اشتباه بوده است و مقصر اصلی دولت حسن روحانی و برخی مسئولان و برخی نمایندگان مجلس بودن و هستند.

از سال 1360 تاکنون برای همه مردم ایران ثابت شده است که 3 کشور اروپایی جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و به سرکردگی آمریکا جنایتکار از گروهک تروریستی منافقین همه جانبه حمایت می کردند و هنوز هم حمایت می کنند پس مذاکره ایران با آمریکا و 3 کشور اروپایی 100 درصد فقط غلط و اشتباه بوده است و مقصر اصلی دولت حسن روحانی و برخی مسئولان و برخی نمایندگان مجلس بودن و هستند.
در جنگ تحمیلی 8 ساله برای همه مردم ایران ثابت شده است که 3 کشور اروپایی جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و به سرکردگی آمریکا جنایتکار از رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور و هم از گروهک تروریستی منافقین همه جانبه حمایت می کردند پس مذاکره ایران با آمریکا و 3 کشور اروپایی 100 درصد فقط غلط و اشتباه بوده است و مقصر اصلی دولت حسن روحانی و برخی مسئولان و برخی نمایندگان مجلس بودن و هستند.
تصویب قطعنامه آژانس بین المللی اتمی به مدیریت تروییکای اروپایی عضو برجام و باز هم دیگر نمی تواند بر اهانت ها و خیانت های آژانس، آمریکا و سه کشور اروپایی در مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین، دوحه و عمان سرپوش بگذارد.

غربی‌ها جنایتکار حقوق بشر را لااقل برای مردم خودشان رعایت کنند
فرانسه جنایتکار و آمریکا جنایتکارو کشورهای غربی جنایتکار مدعی حقوق بشر که در بحرین و یمن روی جلادان تاریخ را سفید کرده اند، لااقل در خیابان های پاریس و نیویورک و برای مردم خودشان حقوق بشر را رعایت کنند.‏
ما به غربی ها می گوییم که قرن ها ستم به مظلومان جهان گریبان شما را می گیرد و این ها نخستین نشانه های قیام ملت هاست و امروز یا باید تسلیم شوید یا این همه ظلم و جنایت را جبران کنید.
در قطعنامه دیگر ولیعهد این کشور به عنوان صادرکننده دستور قتل خاشقجی معرفی شده است، اما این موضوع هم به خود آنها بازمی گردد.
آمریکایی ها سال هاست که با حمایت از ظالمان در کشورهای اسلامی شریک دزدها و جنایتکاران بوده اند و هنگامی که درماندهاند، به این جنایات اعتراف می کنند، اما این اعترافات و قطعنامه ها نفاق آلود و دیرهنگام است.
اروپا جنایتکار از سال 1357 تاکنون یکی از حامیان اصلی گروهک تروریستی ضد انقلاب بوده است.
اروپا جنایتکار از سال 1360 تاکنون یکی از حامیان اصلی گروهک تروریستی منافقین بوده است.
استفاده رژیم صهیونیستی از سلاح‌های آمریکایی در حمله به مدرسه سازمان ملل، مدیرکل بی ادب آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به دنبال متهم کردن ایران است شرم آور و تاسف بار است.
اقدام غیر انسانی اسرائیل جنایتکار علیه فلسطین و غزه شرم آور است
ارتش رژیم صهیونیستی از ۸ ماه پیش حملات ویرانگر خود را علیه مردم بی‌دفاع غزه ادامه می‌دهد که تاکنون بر اثر آن بیش از ۳۶ هزار فلسطینی شهید و بیش از ۸۳ هزار فلسطینی دیگر زخمی شده‌اند که طبق اعلام رسانه دولتی در نوار غزه، ۱۵ هزار و ۵۱۷ شهید، کودک هستند.
۳ کشور اروپایی جنایتکار برای توقف جنایت صهیونیست‌ها اقدام عملی کنند
ایران متأسفانه هنوز هم به قطعنامه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پاسخ عملی نداده است چرا؟
پاسخ ایران به قطعنامه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی باید اخراج بازرسان آژانس باشد ایران فوری و سریع باید بازرسان آژانس را از کشور اخراج کند.
نامه 3 کشور اروپایی جنایتکار به شورای امنیت درباره ایران |‌ به خاطر نتیجه مذاکره بی مورد و مذاکره بی ارزش از سال 1392 تاکنون بوده است.
نامه 3 کشور اروپایی جنایتکار به شورای امنیت درباره ایران |‌ به خاطر نتیجه برجام بی مورد و برجام بی ارزش از سال 1394 تاکنون بوده است.
حمله امریکا جنایتکار به یمن مصداق بارز اجرای قانون جنگل بود.
حمله آمریکا جنایتکار به یمن، اجرای قانون جنگل بود.

حمله انگلیس جنایتکار به یمن مصداق بارز اجرای قانون جنگل بود.
حمله انگلیس جنایتکار به یمن، اجرای قانون جنگل بود.

رژیم اسرائیل خودش رژیم مخرب و متجاوز است و سیاست‌هایی که در پیش گرفته همه مبنای نامشروع بودن هر چه بیشتر این رژیم متجاوز است.
آمریکا عضو برجام نیست و نمی‌تواند اظهاراتی به دیگر اعضا منتسب کند
ایالات متحده باید بداند که عضو برجام نیست و نمی‌تواند به اعضای دیگر برجام اظهاراتی را منتسب کند یا درخواست‌هایی داشته باشد و بهتر است اول برادری خود را ثابت کند.
سوال اینجاست که پس چرا سفارت انگلیس در تهران تعطیل نمی‌شود.
سوال اینجاست که پس چرا سفارت فرانسه در تهران تعطیل نمی‌شود.
سوال اینجاست که پس چرا سفارت آلمان در تهران تعطیل نمی‌شود.
آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند
سه کشور اروپایی جنایتکار هم دیگر هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

و ما هم به همکاری با متحدان خود برای مبارزه علیه آمریکا و کشورهای اروپایی ادامه ‌می‌دهیم
آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، عربستان سعودی و امارات در حمله تروریستی تهران، اهواز و سایر شهرهای ایران دست داشتند.
از سال 1397 تاکنون بیش از 999 هزار بار در رسانه ها اعلام کردیم که آمریکا جنایتکار عضو برجام نیست و تاکنون هم نبوده است پس دیگر هیچ گونه حق صلاحیت دخالت و مداخله در برجام و... را ندارد.
آمریکا جنایتکار در سال 1397 با خروج غیر قانونی از توافق هسته ای و برجام منشور سازمان ملل را نقض کرده است.
آمریکا جنایتکار در مورد توافق هسته ای، برجام و... متهم است و نه مدعی
رژیم صهیونیستی جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از سال 1945 تاکنون برای قوانین بین‌المللی ارزشی قائل نیست

این ادعا که تروئیکای اروپایی به طور مداوم به تعهدات خود در برجام پایبند بوده، نادرست است. برعکس، سه کشور اروپایی مکررا به تعهدات خود طبق بند ۲۰ ضمیمه V برجام عمل نکرده‌اند. این عدم انطباق قابل توجه هنوز ادامه دارد.

این درحالی است که بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تاکنون بار‌ها از تاسیسات هسته‌ای ایران بازدید کرده و هرگز مدرکی که نشان دهد برنامه صلح آمیز انرژی هسته‌ای کشور به سمت مقاصد نظامی انحراف داشته باشد، پیدا نکرده‌اند. ایران نیز به همکاری خود با آژانس در چارچوب موافقتنامه جامع پادمان ادامه داده و تاکید دارد که مسائل باقی‌مانده با رویکرد حرفه‌ای و بدون جانبداری آژانس قابل حل است.
و این در حالی است که شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تاکنون از تسلیحات هسته ای آمریکا، کشورهای اروپایی و اسرائیل دفاع و حمایت و استقبال کرده است چرا؟
و این در حالی است که سه کشور انگلیس و فرانسه و آلمان هم به همراه آمریکا توافق هسته ای و برجام را نقض کردند

 

0 امتیاز
توسط

این درحالی است که بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تاکنون بار‌ها از تاسیسات هسته‌ای ایران بازدید کرده و هرگز مدرکی که نشان دهد برنامه صلح آمیز انرژی هسته‌ای کشور به سمت مقاصد نظامی انحراف داشته باشد، پیدا نکرده‌اند. ایران نیز به همکاری خود با آژانس در چارچوب موافقتنامه جامع پادمان ادامه داده و تاکید دارد که مسائل باقی‌مانده با رویکرد حرفه‌ای و بدون جانبداری آژانس قابل حل است.
و این در حالی است که شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تاکنون از تسلیحات هسته ای آمریکا، کشورهای اروپایی و اسرائیل دفاع و حمایت و استقبال کرده است چرا؟
و این در حالی است که سه کشور انگلیس و فرانسه و آلمان هم به همراه آمریکا توافق هسته ای و برجام را نقض کردند

تصویب یک قطعنامه علیه ایران در نشست شورای حکام آژانس اهانت، توهین، بی احترامی و خیانت به ایران بوده است.
اگر فعالیت‌های هسته‌ای ایران کاملا قانونی و تحت نظارت آژانس اتمی است. پس تصویب قطعنامه ضد‌ایرانی در شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی توسط خیانتکاران و جنایتکاران 100 درصد غیر قانونی بوده است. و هم سه کشور اروپایی مانند انگلیس جنایتکار، فرانسه جنایتکار و آلمان جنایتکار و به همراه آمریکا جنایتکار و مزدورانشان متهم اصلی در مذاکره، تواهسته ای، برجام، مذاکرات وین، دوحه، عمان و... بودن و هستند.
فعالیت‌های هسته‌ای ایران کاملا قانونی و تحت نظارت آژانس اتمی است سوال اینجاست پس شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی غلط می کند قطعنامه‌های ضدایرانی صدور می کند
و این در حالی است که متأسفانه نسل‌کشی ملت فلسطین همان به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت جامعه جهانی بوده است
روحانی: مسائل اصلی با آمریکا در مذاکرات وین حل و فصل شده است/ و 100 درصد فقط دروغ بوده است و این در حالی است که مسائل اصلی ایران با آمریکا و هم کشورهای اروپایی از سال 1392 تاکنون در مذاکره حل وفصل نشده است.
رییس‌جمهور روحانی: نمی‌گذاریم امریکا بدون پرداخت هزینه برجام را ترک کند
و این درحالی است که آمریکا در سال 1397 بدون پرداخت هزینه برجام و هم به صورت غیر قانونی برجام خارج شده است.
آمریکا با خروج از برجام منشور سازمان ملل را هم نقض کرده است.
تهدید علنی آمریکا علیه برنامه‌های هسته‌ای ایران، دخالت و مداخله در امور داخلی ایران است و هم به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس بوده است.
آمریکا عضو برجام نیست و نمی‌تواند اظهاراتی به دیگر اعضا منتسب کند
ایالات متحده باید بداند که عضو برجام نیست و نمی‌تواند به اعضای دیگر برجام اظهاراتی را منتسب کند یا درخواست‌هایی داشته باشد و بهتر است اول برادری خود را ثابت کند.

آمریکا عضو برجام نیست
ایالات متحده باید بداند که عضو برجام نیست و نمی‌تواند به اعضای دیگر برجام اظهاراتی را منتسب کند یا درخواست‌هایی داشته باشد و بهتر است اول برادری خود را ثابت کند.
بیانیه ضدایرانی گروه ۷؛ تکرار ادعاهای هسته ای علیه ایران همان نتیجه مذاکر بی مورد و مذاکره بی ارزش در این مدت 12 سال است و هم دخالت و مداخله در امور داخلی ایران بوده است.
به خاطر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی وغیر انسانی رژیم کودک کش صهیونیستی و با کمک، حمایت و پشتیبانی آمریکا جنایتکار و اروپا جنایتکار شهدای غزه به ۳۷ هزار و ۲۶۶ نفر رسید شرم آور و تاسف بار است.
و این در حالی است که گروه ۷ خودش عامل اصلی جنگ اوکراین و روسیه بوده است.
کشتار، قتل عام و نسل کشی بیش از 15 هزار کودک بی گناه در مدت 8 ماه در نوارغزه به دست اشغالگرانو در سایه سکوت بی شرمانه مدعیان دروغین حقوق بشر شرم آور و تاسف بار است
فرانسه جنایتکار از سال 1360 تاکنون نماینده گروهک تروریستی منافقین در اروپا بوده است.
فرانسه جنایتکار یکی از حامیان اصلی گروهک تروریستی منافقین بوده است.
پاریس از سال 1360 تاکنون مقر اصلی گروهک تروریستی منافقین مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی ومزدورانشان بوده است.
و این در حالی است که آمریکا، کشورهای اروپایی و ناتو از اسفند ماه سال 1400 تاکنون انواع سلاح های ممنوعه و بمب های ممنوعه و بمب های خوشه ای و... اوکراین را تامین می کنند چرا؟

آمریکا جنایتکار خودش سلاح اتمی در اختیار دارد پس دیگر حق صلاحیت دخالت و مداخله در باره برنامه هسته‌ای ایران را ندارد. اروپا جنایتکار خودش سلاح اتمی در اختیار دارد پس دیگر حق صلاحیت دخالت و مداخله در باره برنامه هسته‌ای ایران را ندارد.
رژیم صهیونیستی جنایتکار خودش سلاح اتمی در اختیار دارد پس دیگر حق صلاحیت دخالت و مداخله در باره برنامه هسته‌ای ایران را ندارد.
آمریکا جنایتکار با غنی سازی ایران مشکل دارد، اما آمریکا جنایتکار به همراه کشورهای اروپایی جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 2015 تاکنون انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه و بمب های خوشه ای در اختیار ائتلاف متجاوز سعودی داده است چرا؟
اقدام خصمانه سه کشور اروپایی (فرانسه، آلمان و انگلیس) در صدور قطعنامه شورای حکام علیه جمهوری اسلامی ایران دخالت و مداخله در امور داخلی است و هم به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس بوده است. و این در حالی است که سه کشور اروپایی (فرانسه، آلمان و انگلیس) از سال 2015 تاکنون به تعهدات خود در برجام عمل نکردند.
آمریکا جنایتکار در سال 1397 از برجام خارج شده است پس لطفاً خفه شود و حق اظهار نظر ندارد. Please shut up ???
بیانیه ضدایرانی گروه ۷ ؛ تکرار ادعاهای هسته ای علیه ایران همان به خاطر نتیجه مذاکره، گفت وگو، ملاقات، دیدار و همکاری دولتمردان و مسئولان با خیانتکاران و جنایتکاران در مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین، روسیه، دوحه، عمان و... بوده است
آمریکا و متحدانش عامل اصلی جنگ اوکراین و روسیه بودن و هستند.
حق با روسیه بوده است چون به خاطر آمریکا، اروپا و ناتو در امور داخلی روسیه دخالت و مداخله می کنند.

0 امتیاز
توسط

رفتار وحشیانه آمریکایی ها و اسرائیلی ها در جنگ نوار غزه ثابت کرد و نشان داد که ساخت بمب اتمی 100 درصد فقط واجب است. جو بایدن جنایتکار شریک جرم جنایت های صهیونیست ها جنایتکار در فلسطین، نوار غزه، لنبان و سوریه بوده است.

ایران به‌دنبال جنگ با آمریکا نیست و تاکنون هم نبوده است و از سال 1357 تاکنون برای همه مردم منطقه و جهان ثابت شده است. آمریکا و متحدانش در جنگ تحمیلی هشت ساله همه جانبه از رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور کمک، حمایت و پشتیبانی می کردند ولی متأسفانه ایران تاکنون در مورد جنایت های آمریکا و متحدانش کوتاهی کرده است چرا؟

دخالت و مداخله آمریکا، انگلیس و مزدورانشان در امور داخلی ایران در سال 1332 شروع و آغاز شده است و همچنان نیز ادامه دارد. پس مذاکره ایران با آمریکا، انگلیس و مزدوانشان غلط و اشتباه بود و مقصر اصلی هم دولت حسن روحانی بوده است.

دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس متأسفانه هنوز هم از جنایت های آمریکا و متحدانش درس عبرت نگرفتند

و این در حالی است که آمریکا و متحدانش از سال 1945 تاکنون قوانین بین‌المللی را رعایت نکردند و هنوز هم رعایت نمی کنند.

حضور نظامیان آمریکایی از سال 2001 تاکنون در منطقه 100 درصد فقط مبارزه با ایران بوده است و نه مبارزه با تروریسم، القاعده و طالبان

حضور نظامیان آمریکایی از سال 2003 تاکنون در عراق 100 درصد فقط مبارزه با ایران بوده است و نه مبارزه با تروریسم و القاعده/ حضور نظامیان آمریکایی از سال 2011 تاکنون در عراق 100 درصد فقط مبارزه با ایران بوده است و نه مبارزه با داعش

مردم ایران از مرداد ماه سال 1332 تاکنون آمریکا را دشمن درجه یک خود می داند

چرا ایران از سال 2011 تاکنون با استناد به کتاب خاطرات خانم کلینتون و اظهارات ترامپ در دوره تبلیغات انتخابات مبنی بر ایجاد و حمایت از گروهکهای تکفیری داعش به مجامع بین المللی شکایت نمیکند؟ هرچند شاید ترتیب اثر ندهند ولی باید ملتهای دنیا بدانند که این ادعای مبارزه با تروریسم توسط غربیها به سخره گرفتن جهان است چرا که سردمداران تروریسم دولتی شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی و همقطاران آنهایند نه جمهوری اسلامی. چطور آنها با توسل به مسائل دروغ توسط دادگاههای خود، جمهوری اسلامی را متهم و تقاضای خسارت میکنند! دولت باید شکایت‌های خانواده‌های بیش از 18 هزار شهید ترور توسط منافقین داعشی‌صفت را در مجامع حقوقی بین‌المللی پیگیری بکند، نه مذاکرات وین وبرجام و خواستار مجازات باقی ماندگان این گروهک خیانتکار بشود. دستگاه دیپلماسی کشورمان باید مدارک و مستندات متقن جنایات منافقین در ترور 18 هزار شهید را به تمام سازمان‌ها و کشورهای مطرح دنیا ارسال کند تا دنیا را به تحویل باقیمانده این آدم‌کش‌ها به ایران ترغیب کند و این جانیان به سزای ننگین خود برسند.

مدعیان حقوق بشر به تروریست‌ها در سوریه خدمت می‌کنند جای تاسف است آنهایی که دم از حقوق بشر می‌زنند امروز در سوریه در کنار تروریست‌ها هستند و برای آنکه تروریست‌ها از حلب آزاد شوند فعالیت می‌کنند. بر این باوریم که باید به مظلومان کمک کرد، جای تاسف است آنهایی که دم از حقوق بشر می‌زنند امروز در سوریه در کنار تروریست‌ها هستند و برای آنکه تروریست‌ها از حلب آزاد شوند فعالیت می‌کنند. مدعیان حقوق بشر امروز به نسل کشی مسلمانان در عراق و سوریه می پردازند آنها که امروز دم از حقوق بشر می‌زنند و خود را حامی جوانان مامعرفی می‌کنند در دوران انقلاب و دفاع مقدس بدترین ظلم و خیانت‌ها را در حق ملت ما روا داشتند و امروز نیز به نسل کشی مسلمانان در عراق و سوریه می‌پردازند و به تکفیری‌های داعش کمک مالی می‌کنند.

جمهوری آذربایجان جنایتکار سگ دست نشانده رژیم کودک کش صهیونیستی ثابت کرد که دشمن واقعی حکومت نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است ولی اما این در حالی است که برخی از مسئولین خیانتکار با مسئولان جمهوری آذربایجان جنایتکار گفت وگو و همه جانبه همکاری می کنند چرا؟ وقتی که جمهوری آذربایجان جنایتکار به اصطلاح کشور اسلامی خیانتکار با رژیم کودک کش، آدم کش و مسلمان کش صهیونیستی همه جانبه همکاری می کند پس دیگر از آمریکا و کشورهای اروپایی چه انتظار داریم

درپاسخ به وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران آمریکایی ها جنایتکار و هم اروپایی ها جنایتکار در مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین متاسفانه به ایران اهانت و خیانت کردند پس ادامه مذاکرات برجام وین باز هم غلط و اشتباه است. طرف آمریکایی همچنان پیگیر مذاکره و گفت‌وگو با ایران است و باز هم 100 درصد فقط دروغ است میز مذاکره را ترک کنید 100 درصد فقط به نفع مردم ایران و کشور ایران است چون به خاطر مذاکره از سال 1392 تاکنون ثابت کرد که دیگر هیچ فایده ای، نتیجه ای، سودی و ارزشی برای مردم ایران و کشور ایران ندارد و تاکنون هم نداشته است.

و این در حالی است که دخالت و مداخله آمریکا، فرانسه و اسرائیل و مزدورانشان در امور داخلی ایران همان به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بوده است.

رئیس جمهور فرانسه در حالی از فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران انتقاد می کند که ظاهرا فراموش کرده رژیم صهیونیستی با برخورداری از ده‌ها کلاهک هسته‌ای، هیچگونه نظارت بین‌المللی را برنمی‌تابد و با سوابق سیاهی از اشغالگری و تجاوز نظامی، مهمترین منبع تهدید علیه صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی به شمار می‌رود.

مشکل اصلی ایران این است که متاسفانه برابر مقابله تحریم های آمریکا و کشورهای اروپایی هیچ گزینه ندارد و تاکنون هم نداشته است چرا؟

آمریکا جنایتکار از سال 1945 تاکنون از ناتوانی، کوتاهی و سکوت سازمان های بین المللی سوء استفاده کرده است و سوء استفاده می کند. اروپا جنایتکار از سال 1945 تاکنون از ناتوانی، کوتاهی و سکوت سازمان های بین المللی سوء استفاده کرده است و سوء استفاده می کند.

تحریم های آمریکا جنایتکار علیه ایران، روسیه، کره شمالی و دیگر کشورها 100 درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی، سکوت، بی نظمی، بی مدیریتی، بی نظارتی و خیانت سازمان های بین المللی خیانتکار بوده است.

اگر سازمان های بین المللی قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا و انگلیس و فرانسه و آلمان و امارات و ترکیه و اسرائیل و عربستان ومزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.

ما به هیچ وجه نباید به آمریکا و کشورهای اروپایی و مزدورانشان اعتماد کنیم. مشکل برجام هم از سال 1394 تاکنون ثابت شده که دیگر از طریق مذاکرات وین وغیره حل نخواهد شد و حل نمی شود.

امام راحل(ره) فرمودند: آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و شهید مظلوم دکتر بهشتی هم فرمود: آمریکا از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر. ولی کاسبان برجام نگران آمریکای در حال افول هستند و می‌خواهند ملت را از این قدرت پوشالی بترسانند. ولی ترس ملت از غربزدگانی است که آمریکا را در داخل کشور، نمایندگی می‌کنند. در روز درختکاری رهبر معظم انقلاب اسلامی، نارضایتی و نگرانی خود را از گرانی‌ها و افزایش بی‌رویه قیمت‌ها اعلام فرمودند به خصوص در مورد مایحتاج عمومی و مواد غذایی، گرانی میوه وتره‌بار و لزوم کوتاه کردن دست دلالان و واسطه‌ها به مسئولین و دولتمردان دستورات مؤکدی صادر فرمودند که باید مورد توجه و پیگیری و اطاعت امر بخصوص در این ایام حساس آخر سال و در آستانه حلول سال جدید و عید نوروز قرار گیرد.

بایدن، ترامپ، هر دو ثابت کردند که سگ دست نشانده رژیم کودک کش صهیونیستی هستند و هم تروریسم بین المللی هستند سران ترکیه از سال 2011 تاکنون به مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه سوریه خیانت کردند تروریست های کشورهای غربی جنایتکار از سال 2011 تاکنون چگونه وارد سوریه و عراق شدند؟ 100 درصد فقط از طریق کشور ترکیه جنایتکار!

آمریکا بسیاری از کشورها را تحت فشار قرار داده تا به سوریه کمک نکنند آمریکا نقض حقوق بشر در جهان است و هم ضد حقوق بشر در دنیا بوده است.

افزایش جان‌باختگان زلزله ترکیه به بیش از ۱۲ هزار نفر خیلی کم است و این در حالی است که از سال ۲۰۱۱ تاکنون در جنگ سوریه و عراق بیش از ۹۹۹ هزار نفر مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه سوری و عراقی توسط تروریست های داعش مورد حمایت ترکیه و متحدانش جان خود را از دادند.

پاسخهای دردناکی به حملات اسرائیل در ایران داده‌ایم حملات اسرائیلی‌ها در ایران با شکست مواجه شد، اما پاسخ‌های دردناکی دریافت کردند و این به زودی در رفتارشان نمایان خواهد شد.

و این در حالی است که آمریکا جنایتکار از سال 2015 تاکنون انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه و بمب خوشه ای عربستان سعودی و امارات را در جنگ یمن تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد چرا؟ و این در حالی است که اروپا جنایتکار از سال 2015 تاکنون انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه و بمب خوشه ای عربستان سعودی و امارات را در جنگ یمن تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد چرا؟ و این در حالی است که انگلیس جنایتکار از سال 2015 تاکنون انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه و بمب خوشه ای عربستان سعودی و امارات را در جنگ یمن تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد چرا؟

بامداد روز جمعه سوم ژانویه ۲۰۲۰ (۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸) تلویزیون رسمی عراق از شهادت سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و «ابومهدی المهندس» معاون الحشدالشعبی در حمله تروریست‌های آمریکا در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد خبر داد و ساعتی بعد وزارت دفاع آمریکا با صدور بیانیه‌ای، رسماً مسئولیت این اقدام تروریستی را برعهده گرفت و اعلام کرد که این ترور به دستور «دونالد ترامپ» رئیس جمهور وقت آمریکا صورت گرفته است. آمریکا در قبال جنایت ترور شهید سلیمانی «مسئولیت قطعی بین‌المللی» دارد. آمریکا را بزرگ‌ترین کشور تروریست‌پرور جهان می‌دانیم.

آمریکا جنایتکار از سال 2011 تاکنون به اسم مبارزه با داعش در منطقه خاورمیانه و جهان جنایت می کند، آدم می کشد و هم دست به اقدامات تروریستی می زند. در سوریه، آمریکا در کنار القاعده است بر اساس اسنادی که در اختیار دارد حضور آمریکا در سوریه برای مبارزه با تروریستها نیست و واشنگتن در این منطقه با القاعده در ارتباط است. آمریکا جنایتکار همان تروریسم بین المللی است. آمریکا جنایتکار همان القاعده است. آمریکا جنایتکار همان داعش است. از سال 2001 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که آمریکا جنایتکار حامی اصلی همه گروه های تروریستی در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان بوده است. و این در حالی است که آمریکا جنایتکار خودش سرکرده القاعده است. دوستان آمریکا جنایتکار از سال 2015 تاکنون به سرکردگی کاخ سفید از القاعده و داعش در یمن همه جانبه کمک و حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

آمریکایی ها و گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین از سال 1980 تاکنون برای ما یکی هستند. آمریکایی ها و تروریست های القاعده و سایر گروه های تروریستی از سال 2001 تاکنون برای ما یکی هستند. آمریکایی ها و تروریست های داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی از سال 2011 تاکنون برای ما یکی هستند. لقاعده یمن با نیروهای مورد حمایت آمریکا همدست است اعتراف جان کری: آمریکا از داعش در سوریه حمایت میکند آمریکا و متحدانش همچنان حامی اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی هستند. دولت آمریکا جنایتکار رئیس کل همه گروه های تروریستی در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان است آمریکایی ها و تروریست‌های گروهک منافقین از سال ۱۳۶۰ تاکنون برای ما یکی هستند

آمریکا جنایتکار از سال ۲۰۱۵ تاکنون تسلیحات عربستان سعودی را تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. آمریکا جنایتکار از سال ۲۰۱۵ تاکنون تسلیحات امارات را تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. آمریکا جنایتکار از سال ۲۰۲۱ تاکنون تسلیحات اوکراین را تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

اروپا جنایتکار از سال ۲۰۲۱ تاکنون تسلیحات اوکراین تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. و این در حالی است که اروپا به همراه ناتو، آمریکا و اسرائیل ۱۰۰ درصد فقط عامل اصلی جنگ اوکراین و روسیه بوده است.

برخی دولت‌های اروپایی جنایتکار ناقض حقوق بین‌الملل صلاحیت توصیه دیگران را ندارند

0 امتیاز
توسط

بنده از غنی‌سازی 84درصدی ایران؛ استقبال می‌کنم فرانسه جنایتکار با غنی سازی ایران مشکل دارد، اما فرانسه جنایتکار به همراه سایر کشور اتحادیه اروپا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 2015 تاکنون انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه و بمب های خوشه ای در اختیار ائتلاف متجاوز سعودی داده است چرا؟ فرانسه: غنی‌سازی ایران نگران‌کننده است/ ولی بمب اتمی فرانسه نگران‌کننده نیست چرا شرم آور و تاسف بار است اتحادیه اروپا تاکنون ۱۰هزارسرباز اوکراینی را آموزش نظامی داده است

بارها بنده در رسانه های اعلام کرده ام که آمریکایی ها جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار از سال 1945 تاکنون ثابت کردند که بویی از انسانیت نبرده اند. از جمله حقایق تلخ که هنوز نیاز به شفاف سازی دارد، مسمومیت‌های شیمیایی از طریق گازهای سمی آلمانی در دوره جنگ تحمیلی صدام است که دولت آلمان مسؤول آن است. خانم وزیر، این اقدام مخرب و ضد امنیتی در حال بررسی است. دولت ایران در شناسایی مجرمان و ریشه کن کردن این بدخواهی بسیار جدی است. اجازه ایجاد ناامنی برای دختران دانش آموز ایرانی با انگیزه‌های سیاسی را نخواهیم داد. اما از جمله حقایق تلخ که هنوز نیاز به شفاف سازی دارند، مسمومیت‌های شیمیایی از طریق گازهای سمی آلمانی است که دولت آلمان مسؤول آن است و هنوز تلفات می‌گیرد. ابراز نگرانی تان در این مورد، ریاکارانه و مداخله جویانه است.

مدارک کافی برای متهم کردن آلمان وجود دارد آلمان از سال 1357 تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین حمایت کرده است و هنوز هم حمایت می کند و هم این گروه های تروریستی پناه داده است. آلمان در جنگ تحمیلی هشت ساله همه جانبه از رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور حمایت کرده است. آنالنا بربوک، وزیر امورخارجه آلمان جنایتکار حق حرف زدن در باره غنی سازی ۸۴ درصد را ندارد.

عربستان سعودی جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار و از سال 2015 تاکنون بیش از 900 میلیارد دلار به یمن خسارت وارد کرده است.

دونالد ترامپ جنایتکار درتاریخ 13 دی ماه سال 1398 حمله به فرودگاه بین المللی بغداد ثابت کرد که بویی از انسانیت نبرده است. باید جنایت ترامپ جنایتکار را به دنیا معرفی کنیم ترامپ باید به عنوان جنایتکار جنگی و باید در دادگاه لاهه محاکمه شود. ترور شهید سردار سلیمانی نقض قوانین بین الملل بوده است. حامیان تروریست ها باید پاسخگو و جوابگو باشند. مردم ایران جنایت های دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا را فراموش نمی کنند.

مردم ایران از مرداد ماه سال 1332 تاکنون خیانت ها و جنایت های آمریکا و مزدورانشان را فراموش نمی کنند

دست نمایندگان مجلس انگلیس به خون 18 هزار شهید ترور در ایران آلوده است دست نمایندگان مجلس انگلیس به خون 18 هزار شهید ترور در ایران آلوده است همراهی نمایندگان مجلس انگلیس با منافقین به معنای مشارکت در قتل‌ها و ترو‌رهای این گروهک جنایتکار و منفور است. «همراهی نمایندگان مجلس انگلیس با منافقین یعنی اعلام مشارکت در قتل‌ها و ترورهای این گروهک جنایتکار و منفور؛ دست این نمایندگان نیز به خون بیش از 18 هزار شهید ترور در ایران آلوده است».

آمریکا، انگلیس، آلمان، عربستان سعودی وامارات در حمله تروریستی تهران، اهواز و سایر شهرهای ایران دست داشتند

آمریکا جنایتکار از سال 1945 تاکنون و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار اصلی ترین ناقض حاکمیت کشورها بوده است.

آمریکا و متحدانش از سال 1357 تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند. آمریکا و متحدانش از سال 1360 تاکنون از گروهک تروریستی منافقین حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

انتظار می‌رفت وزیر خارجه آلمان قبل از هر چیز به خاطر عملکرد شرم آور گذشته دولت این کشور در قبال دو ملت ایران و عراق عذرخواهی می‌کرد، نه اینکه با طرح ادعاهای بی اساس علیه جمهوری اسلامی ایران، تلاش نماید تا سابقه جنایات کشورش در حمایت از رژیم صدام علیه ایران و نیز جنایت ننگین تجهیز رژیم بعث به سلاح‌های شیمیایی به منظور بکارگیری آن علیه نظامیان و شهروندان بی دفاع ایرانی و عراقی را مخفی کند. متأسفانه در حال حاضر جمع قابل توجهی از گروه‌های تروریستی و تجزیه طلب مسلح که دستشان به خون شهروندان غیرنظامی ایران و عراق آلوده است، در آلمان مأوا گزیده‌اند. اظهارات وزیر خارجه آلمان علیه ایران از بغداد، نشانه استمرار رویکرد حمایت آمیز دولت آلمان از تروریست‌های مسلح و تجزیه طلب علیه جمهوری اسلامی ایران و در استمرار تلاش بی‌حاصل برای صدمه زدن به روابط دو کشور همسایه ایران و عراق است. دولت‌ها و ملت‌های منطقه هرگز عملکرد برخی از کشورهای مشخص غربی از جمله آلمان در جنگ‌افروزی و حمایت از دیکتاتورهای جنگ افروز را فراموش نمی‌کنند.

هشدار آمریکا به ایران درباره غنی سازی آمریکا جنایتکار دیگر حق صلاحیت دخالت و مداخله درباره غنی سازی ایران را ندارد آمریکا جنایتکار در سال 97 با خروج از برجام منشور سازمان ملل را نقض کرده است. آمریکا جنایتکار باید به داند دیگر عضو برجام نیست و تاکنون هم نبوده است پس دیگر هیچ گونه حق صلاحیت دخالت و مداخله برجام و غنی سازی و غیره را ندارد.

بیانیه سه کشور اروپایی علیه فعالیت هسته‌ای ایران، دخالت و مداخله در امور داخلی ایران است/ و این در حالی است که سه کشور انگلیس، آلمان و فرانسه از سال 2015 تاکنون به تعهدات خود در توافق هسته ای، برجام و غیره عمل نکردند و هنوز هم عمل نمی کنند چرا؟ بیانیه مشترک تروئیکای اروپایی درباره برجام دیگر هیچ فایده ای، نتیجه ای، سودی و ارزشی برای مردم ایران و کشور ایران ندارد و تاکنون هم نداشته است. و این در حالی است که اروپا از سال 1394 تاکنون به تعهدات برجامی عمل نکرده است چرا؟

آمریکایی ها جنایتکار از شهریور ماه سال 1359 تاکنون به همراه کشورهای اروپایی و کشورهای عربی منطقه مسئول ایجاد ناامنی در منطقه هستند. آمریکا: برنامه‌های هسته‌ای ایران تهدیدی علیه صلح بین‌المللی است/ و این در حالی است که آمریکا و متحدانش از سال 1945 تاکنون و درسایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در سراسرمنطقه خاورمیانه و جهان جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند و همچنان نیز ادامه می دهند. مذاکره در حال حاضر به ضرر ایران است/ قطع‌ رابطه با غرب و آژانس برای ایران بهترین کار است. شرم آور و تاسف بار است که از سال 1392 تاکنون مشکل برنامه صلح آمیز هسته‌ای ایران حل وفصل نشده است. وزیر خارجه آلمان: ایران عامل بی ثباتى عراق است/ و این در حالی است که آلمان جنایتکار در جنگ تحمیلی هشت ساله سلاح شیمیایی رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور را تامین کرده است و هم شریک جرم جنایت های صدام بوده است. نیروهای آلمانی درعراق چه غلطی می کنند؟

مدعیان حقوق بشر جنایتکار از سال 2003 تاکنون چشم خود را به روی تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا و متحدانش در جنگ عراق ولیبی بسته اند چرا؟ مدعیان حقوق بشر جنایتکار از سال 2011 تاکنون چشم خود را به روی تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا و متحدانش در جنگ سوریه بسته اند چرا؟ مدعیان حقوق بشر جنایتکار از سال 1394 تاکنون چشم خود را به روی تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی عربستان سعودی و متحدانش در جنگ یمن بسته اند چرا؟

آمریکا و متحدانش از سال 1357 تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند. آمریکا و متحدانش از سال 1360 تاکنون از گروهک تروریستی منافقین حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

مذاکره در این مدت 12 سال متاسفانه در سراسر کشور یک فاجعه بزرگی ایجاد کرده است و هنوز هم مشکلات مردم و کشور حل وفص نشده است. توافق هسته ای از سال 1394 تاکنون متاسفانه در سراسر کشور یک فاجعه بزرگی ایجاد کرده است و هنوز هم مشکلات مردم و کشور حل وفص نشده است. برجام از سال 1394 تاکنون متاسفانه در سراسر کشور یک فاجعه بزرگی ایجاد کرده است و هنوز هم مشکلات مردم و کشور حل وفص نشده است.

آمریکا جنایتکار از سال 2001 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار و با کمک مالی عربستان سعودی جنایتکار و امارات جنایتکار تسلیحات مورد نیاز القاعده را تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. آمریکا جنایتکار از سال 2011 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار و با کمک مالی عربستان سعودی جنایتکار و امارات جنایتکار تسلیحات مورد نیاز داعش را تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

مذاکره با اروپا هیچ فایده ای ندارد مذاکره با اروپا مشکلی را حل نمی کند و از سال 1392 تاکنون هم برای همه مردم ایران ثابت شده است. اروپااز سال 1394 تاکنون تعهداتش را در برجام انجام نداده است. غرب از سال 1392 تاکنون در باره برنامه صلح آمیز هسته ای ایران دروغ می گوید و همچنان نیز ادامه می دهد.

شرم‌آور است که برخی دوباره به مذاکره دل‌خوش کنند رژیم جنایتکارآل سعود با کمک، حمایت و پشتیبانی آمریکا، کشورهای اروپایی و اسرائیل و در سایه سکوت سازمان های بین المللی بیش از12 هزار نفر را درمنا قتل عام کرده است ولی متاسفانه ومجامع حقوق بشری تاکنون کاری نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟ واین درحالی است که آمریکایی ها جنایتکار، کشورهای اروپایی جنایتکار، کشورهای عربی جنایتکار، مدعیان حقوق بشرخیانتکار و سازمان های بین المللی خیانتکار تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات و حشیانه، وحشی گری و غیراسنانی سعودی ها جنایتکارنمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند. متأسفانه عملکرد دولت روحانی ازسال 1392 تاکنون قابل دفاع نیست مذاکره با آمریکا و کشورهای اروپایی بی احترامی به خون شهداست

متأسفانه عملکرد دولت روحانی ازسال 1392 تاکنون قابل دفاع نیست مذاکره با آمریکا و کشورهای اروپایی بی احترامی به خون شهداست در سال 1392 موضوع مذاکره و گفت وگو ایران با آمریکا، کشورهای اروپایی وغیره 100 درصد فقط در باره صلح آمیز هسته ای و لغو همه تحریم های آمریکا جنایتکار و اروپا جنایتکار بوده است، نه، برنامه موشکی، حقوق بشر، جنگ اوکراین و روسیه وغیره پس دیگر مذاکره و گفت وگو با خیانتکاران و جنایتکاران 100 درصد غلط و اشتباه است

آمریکا جنایتکار مورد اعتماد ما نیست و از سال 1332 تاکنون هم نبوده است. اروپا جنایتکار مورد اعتماد ما نیست و از سال 1332 تاکنون هم نبوده است.

اعتماد روحانی به آمریکا و کشورهای اروپایی در مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین، حمایت از این خیانتکاران و جنایتکاران بوده است. اعتماد ظریف به آمریکا و کشورهای اروپایی در مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین، حمایت از این خیانتکاران و جنایتکاران بوده است. اعتماد عراقچی به آمریکا و کشورهای اروپایی در مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین، حمایت از این خیانتکاران و جنایتکاران بوده است.

0 امتیاز
توسط

افزایش جان‌باختگان زلزله ترکیه به بیش از 53 هزار نفر خیلی کم است و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون در جنگ سوریه و عراق بیش از 999 هزار نفر مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه سوری و عراقی توسط تروریست های داعش مورد حمایت ترکیه و متحدانش جان خود را از دست دادند.

رژیم صهیونیستی می‌خواهد ننگ شکست سنگین در عملیات طوفان‌الاقصی را با خون کودکان و زنان مظلوم غزه پاک کند. جبهه انقلابی ایران و رسانه‌های جبهه مقاومت برای رسوا کردن این راهبرد کثیف و خنثی‌‌سازی مظلوم‌نمایی این روزهای نتانیاهو باید قلم‌ها را برای جهاد تبیین و افشای ماهیت و خوی ددمنشانه اسرائیل به میدان بیاورند. بر مبنای نظرسنجی‌ای که موسسه گالوپ از جوانان فلسطینی کرده، نظر نسل‌ها و سنین مختلف فلسطینی درباره ایده دو دولتی مقایسه شده و برمبنای این نظرسنجی 84 درصد از نوجوانان فلسطینی مخالف دو دولتی شدن هستند و این یعنی نسل جدید فلسطینی با جدیت بیشتری مدافع ایده مقاومت برای بازپس‌گیری سرزمین‌های اشغالی هستند. آمریکایی‌ها به دنبال آنند تا نقش خود را در حوادث غزه در حد ارسال تجهیزات و حمایت سیاسی نشان دهند؛ اما واقعیت را نمی‌توان تغییر داد. صحنه میدان نشان می‌دهد از اساس این آمریکاست که فرماندهی صحنه جنگ را در اختیار گرفته است. از سردار قاآنی نقل شده که گفته مقاومت به زیرساخت‌های اسرائیل آسیبی نرسانده است چون قرار است به زودی ملت فلسطین از آنها استفاده کند.

دشمنی ایران با اسرائیل صرفا به‌خاطر مردم فلسطین نیست. اگر بر فرض محال همه فلسطینیان طرفدار اسرائیل بشوند، بازهم جمهوری اسلامی با اسرائیل دشمن خواهد بود زیرا این رژیم یک غده سرطانی و خطرناک برای کل جهان به‌ویژه غرب آسیا است. جهان با نابودی صهیونیست‌ها از آلودگی پاک خواهد شد. امروز آمریکا و غربی‌ها با یارگیری از میان دولت‌های متحجر عربی درصدد تضعیف و تخریب روحیه رزمندگان حماس و نیروهای مقاومت به هر طریق ممکن برآمده و می‌خواهند با حمایت همه‌جانبه خود اسرائیل غاصب را نجات دهند. ولی همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند روی اسب بازنده شرط‌بندی کرده‌اند و به هدف خود نمی‌رسند. بهترین حرف درباره حمله زمینی صهیونیست ها به غزه را سخنگوی حماس زد که اعلام کرد نظامیان صهیونیست در هنگام ورود به نوار غزه با چهار گزینه مواجه خواهند شد: یا کشته می‌شود، یا اسیر می‌شود، یا برای همیشه از کار می‌افتد و یا برای همیشه با بیماری روانی بازمی‌گردد.

در تصاویر پخش شده از سرزمین‌های اشغالی تعداد زیادی چادر برپا شده برای ‏چادرنشینی آوارگان صهیونیست‌ به چشم می‌خورد که باید گفت برای نخستین بار در تاریخ فلسطین این وضعیت معادله‌ای است که معکوس شده و آواره‌کنندگان اسرائیلی تا حدی طعم آوارگی را می‌چشند. خطاب به گروه اندکی از ایرانیان که می‌گویند قضیه فلسطین چه ربطی به ما ایرانیان دارد عرض می‌کنم نظرشان در مورد داستان جشن پوریم که به هلوکاست ایرانی معروف شده و اسرائیلی‌ها بابت کشتن ایرانیان در این روز آن را جشن می‌گیرند چیست؟ در ضمن چه کسی دانشمندان برجسته ایرانی را ترور کرد؟ حال اگر این جماعت واقعا ایران و ایرانی را دوست دارند باید موضع خود را نسبت به اقدامات خصمانه اسرائیل علیه ایران و ایرانی روشن کنند.

پزشک اسم یک فیلم آلمانی است که به تازگی در آلمان به نمایش درآمده است. در این فیلم نشان داده می‌شود زمانی که در قلب اروپا برای درمان بیماری‌ها به جادو و جنبل متوسل می‌شدند‌، در کتابخانه اصفهان يک قفسه کتاب فقط مربوط به عفونت گوش بوده است. این تفاوت سطح دانش در ایران و غرب یک هزار سال پیش‌، از منظر یک فیلم صد در صد غربی است. اجلاس بین‌المللی ابتکار کمربند (بی. آر.آی ) با حضور نمایندگان ۱۳۰ کشور در چین برگزار گردید. غیر از حضور پوتین که مورد توجه جهانی قرار گرفت، رؤسای جمهور کشورهای آرژانتین، اندونزی، قزاقستان، شیلی، کنیا، ازبکستان، ویتنام، مجارستان و هیئت‌های عالی‌رتبه دیگری از کشورهای مختلف حضور داشتند. دولت سیزدهم بعد از عضویت در پیمان ‌شانگهای در مورد اهمیت مشارکت ایران در طرح کمربند و جاده خیلی تاکید داشته است. اما چراهیچ مقام عالی رتبه دولتی ما در این اجلاس حضور نداشت‌؟

...